Friday, January 22, 2016

Στατιστικά και δημοσκοπικά

Τα avatar των bloggers του 2006. Λείπουν πολλοί...

Το νέο Doncat εχθές συμπλήρωσε τρεις εβδομάδες ζωής. Ξεκίνησε στις 28.12.15 (υπήρξε προκαταρτική αναγγελία την προηγούμενη μέρα, αλλά εγώ μετράω από το πρώτο post) και μέχρι χθες δημοσίευσε 13 αναρτήσεις. (Εξαιρώ την αναγγελία θανάτου του Τζ. Αλιβιζάτου, που είχε κλειστά σχόλια).

Ας δούμε τα στατιστικά του στοιχεία: 13.766 επισκέψεις, 846 δημοσιευμένα σχόλια. Καθόλου άσκημα για ένα blog που πέρασε 9 χρόνια σε χειμερία νάρκη. Βέβαια και τότε είχε επισκέπτες. 

Συνολικά από την αρχή του είχε 1,361,637 pageviews (θεάσεις – αναγνώσεις σελίδας – αυτό είναι που μετράει. Αφαιρώ το nikosdimou). Τον τελευταίο μήνα είχε 32,637 (όλα τα νούμερα είναι της Google). Που σημαίνει πως έχουμε πάνω από χίλιες αναγνώσεις την ημέρα.

Είμαστε λοιπόν μία παρέα χιλίων ανθρώπων που φαντάζομαι ότι θα μεγαλώσει. Αλλά και τόσοι να μείνουμε, δεν είμαστε λίγοι. Φτάνει να συνεχίσουμε όπως τώρα να συζητάμε με κέφι και πάθος. Για μένα πλέον το blog δεν είναι προσωπικό ημερολόγιο, ή δημοσίευση «ωραίων» κειμένων – αλλά διάλογος. Γι αυτό έφυγα από το protagon.gr, όπου ο διάλογος έχει εξαφανιστεί.

Κι εδώ λοιπόν έχω μία πρόταση: αντί να αποφασίζω μονομερώς τα θέματα του διαλόγου, να υπάρχει και γι αυτά διάλογος. Περιμένω προτάσεις και ιδέες. Αυτό το post εκτός από στατιστικός απολογισμός είναι και ένα κάλεσμα – προσκλητήριο ιδεών. Και για κατηγορίες θεμάτων και για συγκεκριμένα θέματα. Που βέβαια δεν θα σταματήσει σε μία ανάρτηση. Όσο υπάρχει το blog θα μπορείτε να προτείνετε.

Φυσικά παραμένει δικό μου και θα έχω την διακριτική ευχέρεια της επιλογής και των θεμάτων και των σχολίων. Ωστόσο νομίζω πως με εμπιστεύεστε (αλλιώς δεν θα με διαβάζατε). Εμπρός λοιπόν: προτάσεις!

94 comments:

  1. η παραδοσιακη φιλοσοφικη εννοια της ελευθερης βουλησης (free will, και η σημασια της ατομικα και κοινωνικα.. υπο το φως πλεον της συγχρονης Νευροφυσιολογιας..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μένω άναυδος! Μας βάζεις δύσκολα εκλεκτέ και αγαπητέ...

      Delete
    2. Για την φιλοσοφική έννοια της ελεύθερης βούλησης έχω γράψει διεξοδικά ΕΔΩ.
      Από όσο ξέρω η σύγχρονη νευροφυσιολογία δεν έχει καταλήξει σε συμπεράσματα. Όποιος γνωρίζει περισσότερα ας μας διαφωτίσει.

      Delete
    3. Για την φιλοσοφική έννοια της ελεύθερης βούλησης έχω γράψει διεξοδικά ΕΔΩ.
      Από όσο ξέρω η σύγχρονη νευροφυσιολογία δεν έχει καταλήξει σε συμπεράσματα. Όποιος γνωρίζει περισσότερα ας μας διαφωτίσει.

      Delete
    4. Νίκο, το εν λόγω κείμενό σου το έχω διαβάσει εκατοντάδες φορές.

      Delete
    5. Ωραίο: "Το μικροπεριβάλλον του εγκεφάλου είναι τόσο σύνθετο και οι φυσικοχημικές αντιδράσεις μέσα σε αυτό τόσο γρήγορες που ακόμα δεν έχει αποσαφηνιστεί τίποτα." Έξυπνο. Γίνονται αντιδράσεις και στα φυσικά φαινόμενα. Γνώση καθαρή του τι είναι φυσικό και τι είναι φυσικό φαινόμενο. Στύψε με σαν το λεμόνι...

      Delete
    6. Λύκε δεν μπορώ να κάνω editing στα σχόλια - αλλιώς θα είχα κόψει τον Dodds.

      Delete
    7. @Nikos Dimou
      2016-01-22 17:03:17+00:00

      > Λύκε δεν μπορώ να κάνω editing στα σχόλια - αλλιώς θα είχα κόψει τον Dodds.

      Συγγνώμη! Ο τρώσας και ιάσεται.

      Delete
    8. @Nikos Dimou
      2016-01-22 10:40:22+00:00

      > Για την φιλοσοφική έννοια της ελεύθερης βούλησης έχω γράψει διεξοδικά ΕΔΩ.

      > Μόνο ένα ανταποδοτικό, εκδικητικό (retributive) σύστημα δικαιοσύνης προϋποθέτει την ελεύθερη βούληση για να τιμωρήσει.

      Δεν ήταν όμως το αρχαιοελληνικό Δίκαιο εκδικητικό; Παρόλο που ο Οιδίπους έκανε το παν για να γλυτώσει από τη μοίρα του, τιμωρήθηκε σκληρά. Ο Αγαμέμνων δεν γνώριζε ότι το ελάφι ήταν της Αρτέμιδος. Καμία δικαιολογία: να θυσιάσει την κόρη του! Κι έπειτα στην Τροία: του είχε συσκοτίσει ο Ζευς το νου και μάλωσε με τον Αχιλλέα, υποστηρίζει, αλλά αμέσως προσφέρει πλούσια αποζημίωση στον προσβεβλημένο (Dodds, The Greeks and the Irrational, σ. 2‒3):

      Let us start from that experience of divine temptation or infatuation […] Early Greek justice cared nothing for intent— it was the act that mattered. […] "The plan of Zeus was fulfilled"—we have a strong hint that it is also the poet's view.

      Delete
  2. Η λέξη «Παρτάκιας»
    Τι σημαίνει και πόσο αντιπροσωπεύει τον Έλληνα

    ReplyDelete
  3. Αρκούν τρεις γραμμές, ένας στίχος, μία φωτογραφία. Τα λόγια, οι κοσμοθεωρίες, τα επιχειρήματα, οι ισχυρισμοί, είναι σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις κάπως περιττά, αλλά όχι πάντα. Και καταθλιπτικά. Με την πραγματική έννοια την επιστημονική της κατάθλιψης. Λαϊκή ποίησις ή nada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η φράση "Μια εικόνα χίλιες λέξεις" αδυνατεί να περιγράψει το μέγεθος. Ο "παρτακισμός" στην Ελλάδα έχει βαθιές ρίζες. Περνάει από γενιά σε γενιά. Είναι στο DNA.
      Χρειάζονται πολλά χρόνια και πολύ δουλειά (κυρίως στην παιδεία) για να αλλάξει νοοτροπία η πλειοψηφία των Ελλήνων.
      Και αυτό που με θλίβει είναι η εικόνα των νέων παιδιών που δεν έχουν όνειρα, στόχους. Απλά περιμένουν. τι? ποιον?
      Ωχαδελφισμός άλλη μια λέξη. Ας το λύσει άλλος το πρόβλημα, να τα βρω εγώ έτοιμα.
      Ζούμε σε μια όμορφη χώρα η οποία δυστυχώς κατοικείται από άσχημους ανθρώπους.

      Delete
  4. Ενοτητα "vs" οπου θα αντιπαραβαλλονται χαρακτηριστικα ελληνικων "καστων" η μεμονωμενων ανθρωπων..π.χ αριστερων vs δεξιων..χιπης vs hipster..χατζιδακης vs θεοδωρακης

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωραιο ακουγεται αυτο γιατι περιλαμβανει μια μεγαλη γκαμα. Απο σοβαρα μεχρι αναλαφρα.

      Delete
    2. Παλιότερα είχα κάνει ένα ποστ "Καζαντζίδης εναντίον Μπιθικότση". Για μένα ανταποκρίνονται σε δύο εντελώς διαφορετικούς τύπους Ελλήνων.

      Delete
    3. αγαπητέ κ Δήμου έχετε κάνει και για το Χατζιδάκης vs Θεοδωράκης : http://www.ndimou.gr/ndimou/2006/01/blog-post_18.html

      Delete
    4. Πράγματι - καλή μνήμη ή καλό αρχείο...

      Delete

  5. Πρόχειρος απολογισμός
    ------------------------------------

    Ο καθένας μας, αν αντέχει και γουστάρει, ας κομίσει τις εμπειρίες της "δικής του" δεκαετίας... (Προσωπικά, δεν κάνω και τίποτε άλλο. )

    Όταν ξεκίνησε το μπλογκ του Νίκου Δημου, ήμουν σαράντα και τώρα πενήντα. Εκ των υστέρων συνειδητοποιώ ότι τότε ένιωθα πιο πολύ τριαντάρης ενώ τώρα αισθάνομαι όσο είμαι, ίσως και παραπάνω γιατί δεν γυμνάζομαι πια (όλο λέω να ξαναρχίσω κι όλο το αναβάλλω).

    Τότε, νομίζαμε ότι η επιληψία του παιδιού είναι κάτι που μπορεί να αντιμετωπιστεί. Σιγά σιγά όμως αποκαλύφτηκε ότι η ασθένειά είναι πολύ πιο περίπλοκη, το κόστος της θεραπείας (για να μείνουμε μόνο στο οικονομικό) εκατοντάδων χιλιάδων, αλλά δεν είμαστε αχάριστοι. Μας αρκεί που το παιδί έχει κάπως ισορροπήσει κατά την τελευταία πενταετία.

    Η οικονομική κρίση κούρεψε πολλές από τις καταθέσεις μας. Την Παρασκευή έβαλα τα χρήματα στην Λαϊκή, για να σταλούν στο νοσοκομείο τ της Μέιγιο, και το... Σάββατο μάς τα... κούρεψαν. Η Αντιγόνη με είχε προειδοποιήσει , αλλά δεν την άκουσα. Κι άλλες φορές με έχει συμβουλέψει για πολλά και διάφορα κι οσάκις την αγνόησα... (Τώρα την ακούω με θρησκευτική ευλάβεια, αλλά δεν μας έχει μείνει και κάτι για να χάσουμε.)

    Η νέα δεκαετία κλείνει με σοβαρές βλάβες στα άνω άκρα. Ως επαγγελματίας γραφιάς, είμαι πλέον χωρίς χέρια. Τα δεκαπεντάωρα και εικοσάωρα πολλές φορές ασταμάτητης εργασίας και χωρίς ποτέ μα ποτέ διακοπές, ούτε Χριστούγεννα ούτε Πάσχα ούτε καλοκαίρι, βασάνισαν τους τένοντες των δακτύλων μου, οι οποίοι πλέον με τιμωρούν: αν εργαστώ πολύ, το βράδυ με ξυπνούν οι... καρποί.

    Αντίστοιχες ζημιές υπέστη και η Αντιγόνη, εξαιτίας της φροντίδας του παιδιού. Πριν λίγες μέρες της χειρούργησαν το ένα το χέρι και όταν αναρρώσει αυτό, πάμε για το άλλο κι ο καιρός θα δείξει.

    Το καλό με τη δουλειά είναι ότι δεν μειώθηκε. Το κακό είναι ο κόσμος δεν έχει χρήματα. Αποτέλεσμα, δουλεύουμε περισσότερο κι ευχόμαστε να μην πέσουν τα εισοδήματά μας πολύ πιο κάτω από τις ανελαστικές μας δαπάνες.

    Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας έχουμε εργοδοτήσει πολλά άτομα (νοσοκόμες, δασκάλες και οικιακές βοηθούς). Τώρα έχουμε τρεις: δύο από το Νεπάλ και μία από το Βιετνάμ. Ούτε μεταξύ τους μπορούν να συνεννοηθούν ούτε και μαζί μας. Είναι όμως, έτσι δείχνουν, καλές ψυχές και οι καλοί χωράν παντού.

    Τη μεγαλύτερη πλάκα την έχει η... Αννα από τη Βιετνάμ. Μια μέρα της εξηγούσα... ζωγραφιστά κάτι και δεν καταλάβαινε. Πάω και το μεταφράζω (ηλεκτρονικά) στα βιετναμέζικα και της το δίνω γραπτώς. Με κοιτάζει στα μάτια δύσπιστα (της έλεγα να πάει να αγοράσει γάλα). Εμφανίζεται και η Αντιγόνη, και με το που την βλέπει η Αννα, τρέχει πάνω στην Αντιγόνη, την αγκαλιάζει κι άρχισε να κλαίει με αναφιλητά!!! (Ποτέ δεν έμαθα τι στο διάολο μετέφρασε η μηχανή!)

    Κλείνω με ό,τι πιο σημαντικό και ευχάριστο μού συνέβη στη ζωή μου: πρόκειται για τη γνωριμία μου με το Νίκο Δήμου, ο οποίος με τιμάει με τη αγάπη του αλλά εγώ τον ευγνωμονώ και για έναν άλλο λόγο. Επειδή έδωσε νόημα στους στίχους του Καβάφη: «Τιμή σ΄ εκείνους όπου στη ζωή των όρισαν και φυλάττουν Θερμοπύλες // ποτέ από του χρέους μη κινούντες.»

    Μετά τιμής,
    Κάπα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν έζησα τίποτε. "Είμαι στο ψάξιμο γυναίκας και ενσήμων".

      Delete
    2. Ειναι πολυ ανακουφιστικο να μπορει κανεις να γραψει για καταστασεις και εμπειριες που διαμορφωσαν την ζωη του. Καπως σαν ψυχοθεραπεια!

      Delete
  6. @Nikos Dimou
    2016-01-22T10:38:00+02:00

    > Που σημαίνει πως έχουμε πάνω από χίλιες αναγνώσεις την ημέρα.

    > Είμαστε λοιπόν μία παρέα χιλίων ανθρώπων.

    Ένας άνθρωπος μπορεί να κάνει περισσότερες από μία αναγνώσεις την μέρα, π.χ. για να δει αν δημοσιεύθηκαν νέα σχόλια. Άρα είμαστε αρκετά λιγότεροι από χίλιοι.

    Απ' την άλλη, οι επισκέπτες μπορεί ν' αλλάζουν από μέρα σε μέρα. (Ποιο να 'ναι το μέγεθος του σταθερού πυρήνα;). Άρα είμαστε αρκετά περισσότεροι από αρκετά λιγότεροι από χίλιοι.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οι επισκέψεις είναι περισσότερες από τους επισκέπτες - οι αριθμοί αφορούν επισκέπτες.

      Delete
  7. Αφήστε το blog ως έχει, χωρίς προγραμματισμό. Ανεβάστε θέμα όποτε έχετε διάθεση, για ότι σας αφορά τη στιγμή εκείνη. Κάντε μας έκπληξη.

    civil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τελικά μάλλον αυτό θα γίνει - αλλά είναι ωραίο να έρχονται και ιδέες από τρίτους. Ήδη μερικές είναι αξιοποιήσημες.

      Delete
  8. @Nikos Dimou
    2016-01-22T10:38:00+02:00

    > αντί να αποφασίζω μονομερώς τα θέματα του διαλόγου, να υπάρχει και γι αυτά διάλογος. Περιμένω προτάσεις και ιδέες. Αυτό το post εκτός από στατιστικός απολογισμός είναι και ένα κάλεσμα – προσκλητήριο ιδεών. Και για κατηγορίες θεμάτων και για συγκεκριμένα θέματα.

    1. Οι αιτίες του νεοελληνικού ανορθολογισμού στην πολιτική — εσωτερική κι εξωτερική. Γιατί οι ψηφοφόροι ψηφίζουν με βάση το θυμικό κι όχι τη λογική πολιτικούς που στη συνέχεια παίρνουν αποφάσεις με βάση το θυμικό κι όχι τη λογική.

    2. Οι αναγνώστες ρωτούν — ο Νίκος Δήμου (κι όποιος άλλος θέλει) απαντά. Όποιος θέλει ρωτά ό,τι θέλει για οποιοδήποτε σημείο οποιουδήποτε κειμένου του Νίκου Δήμου. Ακόμα κι οι λάθος ερμηνείες έχουν ενδιαφέρον αντιπαραβαλλόμενες με τις πραγματικές προθέσεις του συγγραφέα.

    3. Πώς να γίνουν οι αναγκαίες μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πώς σχετίζεσαι με την καθαρή λογική, Λύκε της καμινάδας; Με σήματα καπνού;

      Delete
    2. @Ein Steppenwolf
      2016-01-22 11:54:39+00:00

      4. Γιατί μας είναι αντιπαθείς ειδικά οι Γερμανοί; Κι οι Ιταλοί μας κατέκτησαν, έκαψαν, βίασαν κι εκτέλεσαν, αλλά τους συμπαθούμε. Γιατί δε ζητάμε πολεμικές αποζημιώσεις και από τους Βούλγαρους;

      Delete
    3. @Ein Steppenwolf
      2016-01-22 20:10:13+00:00

      5. «Γενίτσαροι» διανοούμενοι άλλων χωρών:

      Τουρκία: Ayhan Aktar, …
      Γερμανία: …
      ΗΠΑ: …

      Delete
  9. μερικά θέματα-κατηγορίες post που θα ήταν ωραία...
    α) Πως να ζήσεις τη ζωή σου. (συμπεράσματα, εμπειρίες, σημαντικές αλήθειες που θα θέλατε να μοιραστείτε κλπ). β) Λάθη. Να απαριθμήσετε λάθη που θα θέλατε να μην έχετε κάνει, ώστε κάποιος/κάποιοι να βοηθηθούν
    γ)Σημαντικοί άνθρωποι. πχ. Η καθηγήτρια των γερμανικών σας αν δε κάνω λάθος για την οποία μιλήσατε και στις παρουσιάσεις που ανεβάσατε στο youtube
    δ) Το ξέρω ότι τα παραπάνω έχουν σημαντικό βαθμό προσωπικής εξομολόγησης και επίσης πολλά έχουν ήδη υποθεί απο εσάς, αλλά η ποιότητα και η ποσότητα των θεμάτων είναι τέτοια που νομίζω ότι είναι ανεξάντλητα

    ReplyDelete
  10. Με τη σιωπή τους οι σχολιαστές αποφάσισαν.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βιάστηκες να συμπεράνεις... Είκοσι σχόλια σε έξη ώρες δεν είναι λίγα. Και ήδη υπάρχουν ενδιαφέρουσες προτάσεις. Μέχρι την Κυριακή που θα ανεβάσω πάλι κείμενο θα έρθουν και άλλα...

      Delete
  11. Πως στην Ελλάδα το ιδεολόγημα του υπαρκτού ευρωπαϊσμού-κατά το υπαρκτός σοσιαλισμός- σκεπάζει το τέλος της παγκοσμιοποίησης με αποτέλεσμα να μην ξέρουμε που πατάμε και που πηγαίνουμε

    ReplyDelete
  12. Αυτό θα πρέπει να το γράψετε εσείς - η έννοια "υπαρκτός ευρωπαϊσμός" δεν μου λέει κάτι - είναι δική σας. Εγώ φοβάμαι τον ανύπαρκτο...

    ReplyDelete
  13. -Θα ταξιδεύατε πλέον σε μη εμπόλεμες χώρες του μουσουλμανικου κόσμου άφοβα;
    -Μιλάμε για ένα βιβλίο...
    -Γιατί το "Ποτάμι" (μας) αργοσβήνει και μοιάζει να γίνεται ...ρυάκι;
    -Ανεβάστε εσείς μια ανάρτηση (επιλογή...)
    -Ποιός υπηρξε ο μεγαλύτερος λαϊκιστής πρωθυπουργός της νεώτερης ιστορίας μας;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να πέντε ενδιαφέροντα θέματα - τα σημειώνω. Το 2 και το 4 έχουν ήδη γίνει παλιότερα. Πράγμα που δεν σημαίνει πως δεν μπορούν να ξαναγίνουν...

      Delete
  14. Μα ασφαλώς και είναι ανύπαρκτος-όπως ανύπαρκτος ήταν και ο υπαρκτός σοσιαλισμός-.

    ReplyDelete
  15. θα επαναλάβω την πρόταση για αναβίωση των διαλόγων ως podcast

    θα μπορούσε ο ΝΔ να έχει κάνει μια συζήτηση πχ. με τον Αλιβιζάτο πρωτού μας αφήσει, να την ηχογραφήσει και να την δημοσιεύσει

    τεχνικά είναι εύκολο (πιο ευκολο απο τη συγγραφή), μπορεί ο ΝΔ να το δοκιμάσει πειραματικά πρώτα και μετά αν πάει καλά να το προχωρήσει

    ReplyDelete
  16. Η συζήτηση με τον Αλιβιζάτο θα έπρεπε να είχε γίνει πριν αρκετά χρόνια.
    Το podcast για να μην είναι μπλα-μπλα θέλει σωστή ηχογράφηση και μοντάζ. Αλλιώς δεν ακούγεται.

    ReplyDelete
  17. Μία σκέψη... λίγο εκτενής...
    Βρίσκεται η Ευρωπαϊκή ιδέα σε παρακμή; Η οικονομική κρίση και το προσφυγικό έδειξε την αδυναμία της Ευρώπης; Η οικονομική κρίση διαίρεσε την Ευρώπη σε Βορρά και Νότο. Επίσης η Ευρώπη είχε εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση από τις Ηνωμένες πολιτείες στην αντιμετώπιση της κρίσης. Προσωπικά νομίζω ότι οικονομική ένωση χωρίς πολιτική ένωση είναι αδύνατον να υπάρξει. Αλλά και αν ακόμη γίνει πολιτική ένωση, πράγμα ιδιαιτέρως δύσκολο αν όχι αδύνατον, τι είδους πολιτική ένωση θα είναι. Στην Αμερική, που για εμένα είναι πρότυπο ένωσης πολιτειών, βλέπουμε πως σε πολλά ζητήματα, όπως η θανατική ποινή, κάθε πολιτεία έχει δικούς της νόμους. Τα σύνορα όμως, η εξωτερική πολιτική, και πολλά άλλα όπως το FBI είναι διαπολιτειακά και ενιαία. Για το προσφυγικό και μεταναστευτικό, η Ευρώπη βαδίζει επί ξηρού ακμής. Από την μια πλευρά δεν πρέπει να απεμπολήσει τις αξίες της και από την άλλη να μην καταστούν οι αξίες αυτές Δούρειος Ίππος για την κατάλυσή της.
    Η παρακμή συνήθως είναι μια αργή διαδικασία και δεν γίνεται αμέσως αντιληπτή. Μπορεί μάλιστα να μην γίνει αντιληπτή παρά μόνο στην τελική φάση. Επίσης, οι άνθρωποι ζώντας παρακμιακά δεν περνούν πολύ άσκημα. Στην παρακμιακή Αλεξάνδρεια, μπορεί οι άνθρωποι να περνούσαν καλύτερα φαινομενικά από ότι οι Ρωμαίοι την ίδια εποχή Μόνο που δεν κράτησε πολύ. Όταν οι Ρωμαϊκές λεγεώνες εμφανίστηκαν έξω από την πόλη ήταν αργά. Η Κλεοπάτρα αντιστάθηκε με τον μόνο τρόπο που ήξερε αλλά δεν ήταν αρκετό! Στο Βυζάντιο η παρακμιακή πορεία κράτησε περίπου 400 χρόνια. Από την μάχη του Ματζικερτ μέχρι την πτώση. Τελείωσε το 1453... Αμφιβάλλω αν αντιλήφθηκε ο λαός την ειδοποιό διαφορά από άλλες δύσκολες καταστάσεις πριν από την νύχτα της 28ης προς 29η Μαίου.

    ReplyDelete
  18. Αληθεια που να βρίσκονται το μπρόκολο, ο μίκυ, η αφροδίτη και ο Άντι Ντυφρένς τόσα χρόνια μετά - για να γράψω τα πρώτα ονόματα που μου έρχονται στο μυαλό? Να σας πω την αλήθεια σαν ξαναζεσταμένο φαγητό μου φαίνεται η όλη ιστορία του δονκατ ... πεθαμένα γατιά ... ξεχασμενοι άνθρωποι ... η ανάσταση του Λαζάρου ... Ίσως πάλι να κάνω και λάθος ... Τι προτείνω!? Τι θα λέγατε για μια γιουτιουμπικί συνέντευξη-συζήτηση με τον Κώστα Καββαθά?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό είναι να μην επαναλαμβάνουμε τους οργασμούς μας γιατί μοιάζουν με ξαναζεσταμένο σπέρμα. Ο Καββαθάς ας κάνει συνέντευξη με τον Ζουράρι τον οποίο ανακάλυψε και μας τον καβάλησε τριάντα χρόνια στο σβέρκο.

      Delete
  19. Ειδα τα παλια αβαταρια & μου΄ρθε να κλαυσω απο συγκινηση...

    Που ειναι οι doctor,andy,broccoli,mickey..?

    ΔΥΟ ειναι τα πιο ΚΑΥΤΑ θεματα...

    Με τα οποια θα γινει χαμος / θα γινει πανικος ..
    Τα σχολια θα ξεπερασουν τα 1000...


    ΕΛΛΗΝΕΣ ή ΓΡΑΙΚΟΙ ..?

    HELLENES OR GREEKS ..?

    HELLAS OR GREECE ..?

    " Ελλαδα " ή Γραικια ..?

    Ειμαστε απογονοι (αρχαιων ) Ελληνων ΝΑΙ ή ΟΧΙ..?

    Αν οχι,γιατι παριστανουμε τον αρχαιουλη..?

    Ειχαν πραγματικο πολιτισμο,
    ηταν οντως οι πρωτοι ,οι καλυτεροι,οι κορυφαιοι ,
    η μηπως ΟΛΑ αυτα ειναι ενα ΨΕΜΜΑ..?

    Ενας ανωτεριστικος μυθος( supremacy myth )
    για κομπλεξικους μπασταρδους 3κοσμικους ..?

    Αυτα τα 2 ζητηματα ειναι ...

    η ουσια της εθνικης ταυτοτητας & συνειδησης των Γραικων...


    Θεματα ...ατελειωτα...

    Αρα ,θα κανουμε πολλα ποστς...

    Get ready to rock..

    Φατε λαδι &...σχολιαστε βραδυ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ δεν παριστάνω τίποτε. Οι κρατικοί αξιωματούχοι (= πολιτικοί, επιχειρηματίες, διανοούμενοι) παριστάνουν. Είναι ψέμα, φήμη ότι εγώ και καλά. Πρέπει όμως να παριστάνουν. Τι άλλο, καλύτερο, να κάνουν. Και έχουν πλάκα: διαφωνώ με τον εαυτό μου, Κύριοι! φωνάζουν. Αστεία δαρμένοι σέρνονται καταμεσίς του δρόμου...που λέει ο ποιητής. Να λάβω μέρος στο δαρμό; Μη γένοιτο.

      Delete
    2. Φάγαμε πολύ λάδι Χάρρυ...

      Delete
  20. Αυθορμητη απαντηση χωρις να εχω διαβασει τα σχολια (γραφω και απο το κινητο). Για μενα και μονο ο τροπος που παρουσιαζεται ενα θεμα ειναι .... χμ.... εξιταριστικος. Η σαφηνεια, η αμεσοτητα, δεν ειναι στα (εθνικα) χαρακτηριστικα ας. Καποιοι θελουμε να τα κανουμε. Καποιοι πιστευουμε σε μια διαφορετικη πραγματικοτητα και δυναμικη μας. Και ειμαστε ευχαριστημενοι, ηδη απο την αρχη, πριν καν αρχισει η συζητηση που το βρηκαμε. Εξω απο βιβλια - που το βρηκαμε ζωντανα. Θα συνεχισω αυριο το κινητο δεν βοηθα. Φιλια σε ολους/ες.

    ReplyDelete
  21. Καλησπέρα,
    θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα θέμα για τις αγαπημένες μας ταινίες.Γενικά το σινεμά έλειπε ως ενότητα και από τα προηγούμενα blogs..

    ReplyDelete
  22. Περί Γραικών και Ελλήνων: (Ωραίο θέμα) Πιστεύω ότι εννοιολογικά είναι το ίδιο. Greece είναι η Αγγλική μετάφραση της Ελλάδος. Αυτό στο οποίο διαφωνώ helas (αλίμονο) είναι το Hellas. Hellenic κλπ. Γιατί; Διότι όλη η ξενόγλωσση φιλολογία για τους Αρχαίους αναφέρεται στους Greeks. Εμείς προσπαθώντας να καθιερώσουμε στην Αγγλική και άλλες γλώσσες το HELLAS, είναι για κάποιον, ο οποίος δεν είναι γνώστης και μιλάει μια Ευρωπαϊκή γλώσσα, σαν να μιλάμε για άλλον λαό. Σαν να είμαστε δηλαδή οι Νεοέλληνες άλλος λαός από τους Ελληνες. Αν απαρνηθούμε το GREECE, δημιουργούμε σύγχυση για αυτούς που γνωρίζουν για τον Greek Civilization. Την τεράστια και επαινετική ξένη βιβλιογραφία δεν μπορούμε να την αλλάξουμε. Μπορούμε κάλλιστα να λεγόμαστε Ελληνες στα Ελληνικά και Greeks ή αντιστοίχως σε άλλες γλώσσες. Όπως οι Γερμανοί αποκαλούν τους εαυτούς τους Τεύτονες (DEUTSCH-LAND), ενώ άλλοι λαοί τους αποκαλούν Γερμανούς, Αλαμανούς (Γαλλ.) ή Τεντέσκους (Ιταλ.) Την προσπάθεια να αναγκάσουμε τους άλλους λαούς να μας αποκαλούν Έλληνες, την βρίσκω τόσο ανόητη, σαν να ήθελαν οι Γερμανοί να τους αποκαλούν οι άλλοι λαοί Τεύτονες. Να υπενθυμίσω ότι τους Γάλλους μόνο εμείς τους αποκαλούμε Γάλλους ενώ οι ίδιοι αυτοαποκαλούνται Φράγκοι και έτσι τους αποκαλεί όλος ο υπόλοιπος κόσμος. Γαλάτες και Φράγκοι είναι εντελώς διαφορετικοί λαοί. Οι μεν Κέλτες ενώ οι άλλοι Γερμανοί. (Φραγκφούρτη κλπ) Αντιθέτως Γάλλοι (Galles) αυτοαποκαλούνται οι Ουαλοί (Wales).
    Αυτή η ονομασία, η οποία πράγματι εννοιολογικά είναι διαφορετική από το Έλληνας και σημαίνει τον Ορθόδοξο κάτοικο της παλιάς Ανατ. Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας , ο οποίος μιλάει Ελληνικά, ως μητρική γλώσσα, είναι το Ρωμιός. Παράγωγα από τα Τουρκικά : Ρούμ. Ρούμελη κλπ. Ρωμιός και Έλληνας ( ή Greek) είναι και διαφορετικοί χαρακτήρες. Ο Καραγκιόζης δηλαδή θα μπορούσε να είναι Ρωμιός αλλά δύσκολα θα μπορούσες να τον πείς Greek. Το γιατί δύσκολο να το εξηγήσω. Ο Κοραής ήθελε το Greece και Ελλάς, όχι το Hellas και φυσικά όχι το Ρωμιός. Η Ορθόδοξη εκκλησία μας, έχει κοντάκια που εξυμνούν τις νίκες εναντίον των… Ελλήνων, που ψάλλονται ακόμα.
    Περί αίματος και απογόνων είναι άλλο μεγάλο θέμα αλλά δεν το θίγω διότι ήδη πλατείασα ήδη πολύ.
    Υπάρχουν και ανόητοι (συγγνώμην-μου έχουν τύχει-ουδείς από τους επισκέπτες του doncat προφανώς) που συγχέουν το Γραικός με το Γκιαούρ αλλά το περί «βλακείας και χρησιμότητος των βλακών εν τω συγχρόνω βίω» είναι άλλο μεγάλο θέμα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Dion.M.
      2016-01-23 02:23:51+00:00

      > Όπως οι Γερμανοί αποκαλούν τους εαυτούς τους Τεύτονες (DEUTSCH-LAND), ενώ άλλοι λαοί τους αποκαλούν Γερμανούς, Αλαμανούς (Γαλλ.) ή Τεντέσκους (Ιταλ.)

      Και το tedesco την ίδια ρίζα με το Τεύτων έχει. Τη χώρα όμως την αποκαλούν Germania — και παλιότερα Almagna ("in Almagna duecento e trentuna").

      > Γαλάτες και Φράγκοι είναι εντελώς διαφορετικοί λαοί. Οι μεν Κέλτες ενώ οι άλλοι Γερμανοί. (Φραγκφούρτη κλπ) Αντιθέτως Γάλλοι (Galles) αυτοαποκαλούνται οι Ουαλοί (Wales).

      Μάλιστα οι ονομασίες Κέλτες, Γάλλοι, Γαλάτες, Ουαλοί, Κορν-Ουάλη, (αλλά και Βαλλόνοι και Βλάχοι) είναι ομόρριζες.

      Delete
    2. Συμφωνώ σε όλα Λύκε. Είπα να μην επεκταθώ πολύ.

      Delete
    3. Λύκε ας πούμε και αυτό για τα παιχνίδια που παίζει η Ιστορία. Η γνωστή Σκωτική οικογένεια Wallace, που γράφεται και Wallach, έχει την ίδια ρίζα. (Βλάχοι και αυτοί με το όνομα :-))Επίσης το huns, (Ούνοι)που αποκαλούσαν υβριστικά τους Γερμανούς οι Αγγλοι κυρίως, κατά την διάρκεια των παγκοσμίων πολέμων, έχει μια βάση (χωρίς να είναι μειωτικό γιατί λαοί χωρίς επιμειξίες δεν υπάρχουν) γιατί οι στρατιές τους Αττίλα, διαλύθηκαν και πολλοί παρέμειναν στην σημερινή Ουγγαρία αλλά και σε όλη την γύρω περιοχή και έγιναν πολλές επιμειξίες. Όποιοι θυμούνται, σαν παράδειγμα, τον Βίλλυ Μπράντ και τον Αντενάουερ, είχαν σχιστά μάτια.

      Delete
    4. Υπάρχει ένα ενδιαφέρον βιβλίο. Η περιπέτεια των γλωσσών της Δύσης, της
      Ενριέτ Βαλτέρ. Τα Κελτικά έχουν εξαφανισθεί αλλά άφησαν τοπωνύμια και ονομασίες πόλεων. Αν θυμάμαι καλά, το Μιλάνο και η Βιέννη έχουν Κελτική ρίζα.

      Delete
    5. Αφου εχεις τοσες γνωσεις για αλλους λαους ,
      φανταζομαι οτι θα εχεις ακομα περισσοτερες ...
      για τους ...Γκρεκους ..

      Delete
  23. Το ζήτημα της ετερότητας ή και διαφορετικότητας. Η συγκρότηση του "εγώ" και του "άλλου", του "εμείς" και των "άλλων". Κατά το "πας μη... Χάρρυ, Έλλην".

    ReplyDelete
  24. Ένα θέμα για συζήτηση, "μικρό", είναι η πορεία του Ποταμιού και η δική μας πορεία , όσων κολύμπησαν στα νερά του και τώρα κινδυνέυουν να βρεθούν σε ξεροπόταμο. .......................................Δεύτερο θέμα, πιο μεγάλο, η γονιδιακή προέλευση μας από τους αρχαίους Ελληνες και το πόσο τέλειοι ήταν στ,αλήθεια. (Δεν μιλάω για την φιλοσοφία και την επιστήμη ) Πόσο δημοκράτες , πόσο ηθικοί?.........................................
    ...................Ν.

    ReplyDelete
  25. Να μαζευτουμε ολοι

    & μετα να πεσει..." η μητερα ολων των θεματων "...

    Τωρα ,ριχνουμε ιδεες για αλλα θεματα...

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Να λοιπόν που οι απαισιόδοξοι διαψεύστηκαν. Ήρθαν πολλά θέματα - μερικά από δύο και τρεις φορές. Πόσο μας τρώει εμάς τους Έλληνες η καταγωγή μας! Προσωπικά θεωρώ την καταγωγή ενός ανθρώπου θέμα εντελώς άνευ σημασίας - σημασία έχει το τι έχει κάνει ο ίδιος (κι όχι οι παππούδες του). Σχετικά έχω γράψει άρθρο στο Protagon.gr και θα το ξαναφέρω εδώ για να το συζητήσουμε.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άσχετο με το θέμα, σχετικό όμως με τον τίτλο του θέματος!. Από απλή περιέργεια, μπορείτε να ξέρετε από πόσες χώρες δέχεστε επισκέψεις (ως blog)? Θα είχε ενδιαφέρον....

      civil

      Delete
    2. Σύμφωνα με την Google που μας φιλοξενεί:

      Greece
      5152
      United States
      707
      Ukraine
      423
      United Kingdom
      370
      Germany
      254
      Cyprus
      228
      Russia
      216
      Sweden
      118
      Belgium
      72
      Slovakia
      60

      Απίθανο πόσο μας διαβάζουν στην ...Ουκρανία!

      Delete
    3. Τα στατιστικά-και τα στατιστικά καλύτερα- της Google δείχνουν ότι οι αυταπάτες και η προπαγάνδα περί Ευρώπης δεν έχουν τελειωμό, παράδειγμα, το cinema, oι στατιστικές δείχνουν ότι οι Ευρωπαίοι δεν δείχνουν κανένα αξιόλογο ενδιαφέρον για τις παλιές καλές ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου, εξαιρείται η Αγγλία που δεν ανήκει στον πυρήνα της Ευρώπης και κάπως η Γερμανία

      Delete
    4. Αρνητική έκπληξη: οι Κύπριοι αναγνώστες!!!

      Delete
  28. Ενα άλλο επίκαιρο θέμα που θα είχε ενδιαφέρον αφορά την νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδίας που απαγορεύει τις επισκέψεις των σχολείων σε πάρκα και χώρους όπου διβιούν " φυλακισμένα" ζώα. Είναι περίπλοκο θέμα με πολλές πλευρές...........................................................Ν

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχω την αίσθηση ότι η συγκεκριμένη απόφαση έχει απλούστερα αίτια.
      Ουσιαστικά στην Ελλάδα υπάρχει ένα τέτοιο πάρκο, το Αττικό, είναι ιδιοκησίας ενό Γάλλου...

      Delete
    2. Του Φραγκου Λεζουερ..
      Μονο που εκει τα ζωα ειναι σε ελευθερο περιβαλλον,
      οχι " φυλακισμενα " ...

      Delete
  29. Μήπως θα είχε ενδιαφέρον και η συζήτηση για θέματα που δεν σχετίζονται με την Ελληνική, μίζερη, πραγματικότητα;

    Κατά την άποψή μου, μία από τις αρνητικές επιδράσεις της κρίσης, είναι η αύξηση της εσωστρέφειας των Ελλήνων, η συνεχή γκρίνια, η αδυναμία να κοιτάξουμε το μέλλον και τις μικρές καθημερινές απολαύσεις της ζωής .
    Για όσους ταξιδεύουν στην υπόλοιπη Ευρώπη και συναναστρέφονται με τον εκεί κόσμο για επαγγελματικούς ή προσωπικούς λόγους, βλέπει έναν άλλο κόσμο!
    Συνεχίζουν και κάνουν σχέδια για το μέλλον, ενδιαφέρονται για τη δημιουργία νέων επιχειρήσεων ή νέων επαγγελματικών δραστηριοτήτων, παρακολουθούν τις τεχνολογικές εξελίξεις, τις επιστήμες και τις τέχνες. Και ναι, καταναλώνουν χωρίς τύψεις.

    Προτείνω λοιπόν η θεματολογία να περιλαμβάνει περισσότερο και τέτοια θέματα!

    ReplyDelete
  30. Τα ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ειναι ωραια θεματα...

    Να ταξιδεψει το μυαλο μας ,αφου εχουμε & πολλους
    τυχερους που ζουν εκτός ..απεραντου φρενοκομειου...

    Τα ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ειναι ενδιαφεροντα...

    Μπορουμε & να τα συνδυασουμε...

    Συγκριτικο Λοντρας ,Παρισιου,Βερολινου ,
    αλλων πολεων ή χωρων...

    Αλλα & ανθρωπων...

    Απο αρχαιους φονιαδες λαων ,
    μεχρι ...σημερινους καραγκιοζηδες ...

    Εχουμε τοσα πολλα θεματα,
    που η μακροβιοτητα μεχρι 120 θα βοηθουσε...

    ReplyDelete
  31. Θα ήθελα θέματα που αναλύουν από διάφορες σκοπιές την κρίση που ζούμε.

    Π.χ. εκεί που μιλάμε για τις επιθυμητές αλλαγές στην ΝΔ μετά τις τελευταίες εκλογές (και κάποιοι έδειξαν πάλι να ελπίζουν) να σου οι αγρότες με όλες τις ακρότητες, τα μπλόκα, τα "δεν δέχομαι να συζητήσω με τον υπουργό", "δεν δέχομαι να πληρώνω εισφορές", κτλ. Και έχουμε πάλι μπροστά μας μια τέλεια εικόνα της Ελλάδος που απλά ΔΕΝ θέλει να αλλάξει.

    Α, και κάποιοι υποστηρίζουν ότι ο Κυριάκος είναι πίσω από τις κινητοποιήσεις (εάν ισχύει, θα ήταν και καταστροφικό για τον ίδιο - θα έκανε το λάθος του Τσίπρα).

    ReplyDelete
  32. Οποιος σπέρνει λαϊκισμό θερίζει όλεθρο. Δεν πιστεύω ότι είναι ο Κυριάκος ούτε κανείς άλλος πίσω από τις κινητοποιήσεις αλλά μόνο ή διατήρηση των συντεχνιακών προνομίων. Αναφέρομαι στους αγρότες και τον απαράδεκτο αποκλεισμό δρόμων διαχρονικά και ανεξαρτήτως κυβερνήσεων. Δεν πάει άλλο αυτός ο εκβιασμός.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τι είναι ο λαϊκισμός;

      Delete
    2. Λαϊκισμός είναι, το να θες πάση θυσία να γίνεις πρωθυπουργός, λέγοντας την αλήθεια και μόνο την αλήθεια στον κοσμάκη, δηλαδή ότι δεν υπάρχουν λεφτά και ότι δεν έχει να σου δώσει κανείς άλλος εκτός από την Ευρώπη, υπό την προϋπόθεση ότι θα οργανώσεις ορθολογικά τα οικονομικά σου, κατά πώς συμφώνησες μαζί τους.

      Όποιος δεν λέει την αλήθεια στο λαό, είναι ορθολογιστής και ρεαλιστής, αφού ξέρει καλά ότι λαός θέλει ψέμα και κοροϊδία, γιατί μπούχτισε πια από την πολιτική ευθύτητα τόσων δεκαετιών και αναζητά επιτέλους την ουσία στις υποσχέσεις για διορισμούς και αυξήσεις μισθών, εις ανταμοιβή του για τις καταλήψεις, τις απεργίες και την αισιοδοξία του, ότι αργά ή γρήγορα θα ξυπνήσει ο μαρμαρωμένος Βαρουφάκης και πάλι με χρόνια με καιρούς, θα υλοποιήσει το πλάνο Χ.

      Μετά τιμής,
      Κάπα

      Delete
    3. Τι είναι η ορθολογική οργάνωση των οικονομικών μας. Είναι άλλη από την οργάνωση που εξυπηρετεί την ευημερία και την υγεία του λαού μας; Γιατί είναι τόσο ζητημένη και ακατόρθωτη, αυτή, η ορθολογική οργάνωση των οικονομικών μας; Γιατί;

      Delete
  33. Θα ήθελα θέματα επιστήμης και τεχνολογίας με φιλοσοφικές προεκτάσεις!
    (Πχ ποσο θα αλλάξει την κοινωνία μας η τεχνητή νοημοσύνη, ή αν ανακαλύψουμε εξωγήινη ζωη θα έχει προκύψει με δαρβινικες διαδικασίες και άρα θα έχει και αυτή τα ανθρώπινα "ελαττώματα")

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οι φιλοσοφικές προεκτάσεις καταστρέφουν την επιστημονική όραση. Μα σε ποια εποχή ζεις. Στον Μεσαίωνα;

      Delete
    2. Σαλτάρω,αλωνίζεις,σήμερα

      Delete
  34. Χάρηκα που σας ξαναβρίσκω.Resident.

    ReplyDelete
  35. Δύσκολο να προτείνω κάτι που δεν είχαμε θίξει καθόλου εκείνη την παλιά ηρωική εποχή. Ως απόλυτη προσωπική μου προτίμηση, θα ήθελα κάτι από τον "σαλτάρω στο κενό", τον original όμως. Είχε την ικανότητα να αναστατώνει την ροή της συζήτησης με τρόπο μοναδικό. Α, το μπλουζάκι το έχω ακόμα και όλως παραδόξως, εξακολουθώ να χωράω μέσα σε αυτό. Thanks Andy.

    ReplyDelete
  36. Δεν υποτιμω το επικαιρο αλλα εγω θα ηθελα κατι- και παντα με εξιταρε να διαβαζω τετοια κειμενα σου -που εχει να κανουν με το αιωνιο(ερωτας-θανατος-κτλ).Ξερω,δεν πρεπει αλλα η πολιτικη με απωθει...

    ReplyDelete
  37. Καταλαβα... Ολο φιλοσοφια, κι απο ψυχα τιποτα! Οκ, ειστε απιστευτα μυαλα, τα ποστς του Αρχιγατου ειναι τροφη για σκεψη (and more) σε παλιους-καινουριους, αλλα ωρες-ωρες σκεφτομαι πως δε μπορει να εχουμε μονο σκεψησκεψησκεψη και λογαριασμουςλογαριασμουςλογαριασμους!
    Το βραδυ τσακισμενοι στην κουραση, για να σας παρει ο υπνος, σκεφτεστε το συμπαν, το υπερπεραν, τους εξωγηινους, το αληταριο που μας κυβερναει... και κοιμαστε?!?!?! Αν υπαρχει καποιος/α να μοιραζεστε κλινην, τον/την ψαχνετε μες τα σκοταδια εστω ν'ακουμπησετε ενα ζεστο κορμι, η με το ζορι αντεχετε και δεν του/της χωνετε το μαξιλαρι στη μουρη? Ποσο και ποσα αντεχει ενα μυαλο χωρις... χμ, ψυχαγωγια, εκτονωση, εμπνευση, ξεκουραση?! Τα λιγα δευτερολεπτα πριν το απολυτο βυθισμα στον υπνο, τα κακοθαμμενα ολα βρυκολακιαζουν μαζι σας ή η σαρξ καλουπωνει στο στρωμα και ολα καλα? Ειμαστε μαζι σ´αυτο ή ο καθενας σ´αλλον πλανητη?...
    Α ρε harry, και νομιζα πως οταν ελεγες ΕΝΑ ειναι το θεμα, θα καταλαβαινες!

    *κατι δικα μου... δε φταιω εγω, ετσι μου ανοιξα προφιλ!*
    * 10 χρονα μετα, πρεπει να βγαλουμε φωτο οποιος εχει ακομη το μπλουζακι (α ρε Αντυ!), χωρις προσωπα... Ειμαςτε ακεφαλοι οπως λεει ο Γατος... Τοσα selfies κ η κουτση Μαρικα, τοσα σελφοκονταρα, τζαμπα ολα? Dormammu βγαινεις πρωτος! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν αποκλείει το ένα το άλλο Αφροδίτη. Αντίθετα η αγάπη και η ισορροπία δίνει την βάση για γενικότερα ενδιαφέροντα. Αν δεν έχει λυμένα ως ένα βαθμό κανείς τα προσωπικά του, είναι δύσκολο να ασχοληθεί με τα γενικότερα. Βέβαια και τα προσωπικά θέλουν τον αγώνα τους. Τα πάντα ρεί. Έτσι είναι η ζωή, ή μάλλον αυτό είναι η ζωή. Σε προηγούμενο σχόλιό μου , σε αυτήν την περίοδο όχι την παλιά, έγραψα: Συνεχίζουμε τον αγώνα τον καλό. Πέρυσι την πρωτοχρονιά, το fb είχε βάλει σε όλους μια λεζάντα και έλεγε: Σε ευχαριστώ που ήσουν δίπλα μου. Σε μια φωτογραφία έδειχνε τους πιο συχνούς ηλεκτρονικούς φίλους. Εγώ δεν το δημοσίευσα αλλά έβαλα τον γνωστό πίνακα Γκυστάβ Κουρμπέ, με τίτλο «Η Προέλευση του Κόσμου» και δίπλα έγραψα, σε ευχαριστώ που ήσουν δίπλα μου. Αναγκάστηκα να κατεβάσω την ανάρτηση. Πρώτον μου την "έπεσε" η θυγάτηρ μου, λέγοντάς μου ότι θα μου βάλει ένα like για να το δούν όλοι οι γνωστοί της και να γίνω ρεζίλι,(ελπίζω να μην επισκέπτεται εδώ και διαβάζει) και δεύτερον φοβήθηκα με την κορρεκτίλα που κυκλοφορεί, μήπως κάποιοι ή κάποιες το θεωρήσουν σεξιστικό ή ότι κομπάζω. Πάντως ο Ν.Δ. έχει πει Με την τέχνη και με το σεξ ξεφεύγω από την οδύνη και το άγχος. Συμφωνώ απόλυτα και το έγραψα προχθές. Αυτός ο πίνακας είναι τέχνη αλλά δείχνει επίσης την προέλευση των πάντων.
      Με έχεις χρίσει ιππότη πριν δεκαετία. Δεν το ξεχνάω. Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλους τους συναγωνιστές εδώ, με πρώτο τον οικοδεσπότη.

      Delete
    2. Το μεγαλυτερο σου προβλημα δε θα ηταν οι γνωστοι της (συμμαθητες κτλ) αλλα κανας μικρονοας διευθυντης σχολειου... κι εκει να δεις τι θα γινοταν! Το fb ειναι μια λαικη αγορα στο πιο τσοκαρέισον της, με μεσον κοσμο, καποιους καλους, αλλα και κατι νουμερα, ασυλληπτα! Εχει ομως μια αλλη αμεσοτητα και μια "τρισδιαστατη" επικοινωνια (με ολα τα animated videos, gifs, links ολων των ειδων συν φωτος που στα blogs μονο με ξερα links βλεπουμε) που εχει αλλαξει τους κωδικες μας στον ελευθερο χρονο που "τρομπονιαζουμε" στον υπολογιστη. Αλλο ενα θεμα btw: πώς αλλαξε η επικοινωνια μας σ'αυτα τα 10 χρονια με τα social media, και κυριως, ποιους κανεις "φιλους" εκει μεσα και ποιους οχι (οικογενεια, τους εχουμε ολους? Αυτολογοκρινομαστε? Καθηγητες και γενικως μεγαλοι που εχουν "φιλους" διαφορα παιδια? Εχουν ολοι προσεξει ποιος βλεπει τι απο το προφιλ και τα ποστς τους? και αλλα πολλα).
      Ο πινακας αυτος ειναι χαρακτηριστικος μιας εποχης λατρειας, κουνησε νερα και μυαλα, αλλα τωρα αντιμετωπιζεται σαν παρωχημενης αισθητικης (ζουμε την λαιλαπα του designer vagina και φυσικα του "ξυρισμενα ολα", διαβρωμενα απο ευπεπτη και φλυαρη porn αισθητικη), κι ειναι μικρο το κοινο που μπορει πια να καταλαβει το νοημα του - και ειδικα ενα ιπποτικο δημοσιο "Ευχαριστω"...
      Αυτη ειναι η πηγη των παντων, με ολα οσα εβρεξαν τα ουρανια για να ξεκινησουν αυτα τα "παντα" (pun intended? maybe) και σεβας σε οποιον τα αναγνωριζει και τα δυο - και μπορει να φερνει την ισορροπια οταν ολα ρει και χανει το εδαφος (και τον αλλον) κατω απο τα ποδια του.
      Εξακολουθω παντως ν'αναρωτιεμαι... με τι "φυλαχτο" κοιμομαστε τα βραδια? Η απλως μας ρουφαει το στρωμα και μας πλακωνει το παπλωμα?

      ΥΓ- καλα κανεις και δεν ξεχνας. Περιμενω ομως φωτο με wet t-shirt doncat και ξιφος. Η lightsaber! :)

      Delete
  38. Υγ- εννοουσα στο προηγουμενο μου σχολιο τον Harrysmatic, μη μπερδευτουμε με τον Harry!

    ReplyDelete
  39. Σπάσαμε ρεκόρ σχολίων - αυτό έχει νούμερο 80. Και πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις από τις ερωτικές της Αφροδίτης μέχρι τις κοσμοπολιτικές του harrysmatic (προσοχή έχουμε και σκέτον Χάρρυ) - ένας θησαυρός!

    Μία παραίνεση: να παρακολουθείτε και τα παλιά ποστ - έρχονται ακόμα σχόλια, μερικές φορές αξιόλογα. Ενεργοποιείστε το notify me να σας ειδοποιεί το blog για καινούργια.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχουμε Harry και harrysmatic. Αυτός ο dirtyharry ή Harry Greco τι έγινε; Η δεν θυμάμαι καλά;

      Delete
    2. Η χρονική καθυστέρηση μεταξύ υποβολής και δημοσίευσης των σχολίων καθιστά αδύνατο το ζωντανό διάλογο, άρα τα παλιά ρεκόρ θα μείνουν απλησίαστα.

      Delete
    3. Δεν φτάνει που είμαι κολλημένος στον υπολογιστή και κάνω moderation κάθε δέκα λεπτά - έχετε και παράπονα!

      Delete
    4. @Nikos Dimou
      2016-01-24 19:01:38+00:00

      > Δεν φτάνει που είμαι κολλημένος στον υπολογιστή και κάνω moderation κάθε δέκα λεπτά - έχετε και παράπονα!

      Παρεξήγηση! Δεν παραπονούμαι, αλλά απλώς επισημαίνω μια ικανή αιτία μη επανάληψης των παλιών ρεκόρ.

      Delete
  40. Μου γράφει σε email η Αφροδίτη:

    "Ενα μονον, που ξεχασα να σου γραψω χτες, δεν αναγραφεις κ καπου το ονομα του φιλου που εφτιαξε το "logo" (reactor 69 αν δεν κανω τρελλο λαθος) κ του andy που τυπωσε τα μπλουζακια, να μαθαινουν κι οι καινουριοι; Για να ειμαστε πολιτικαλλυ κορελκο που ακουσα να λεει καποιος!"

    Έχει απόλυτο δίκιο. Την αφίσα με τα αβατάρ την έκανε ο Reactor 69 και τις εκτυπώσεις σε χαρτί και μπλουζάκια είχε αναλάβει ο Andy Dufresne. Να τους ευχαριστήσω για δεύτερη φορά. Και να τους καλέσω, αν διαβάζουν το μπλογκ - να λαβουν μέρος στο διάλογο.

    ReplyDelete
  41. Αυτό το " πολιτικαλλυ κορελκο" μου θύμισε κάτι παρόμοιο που άκουσα: "θα διαταραχθεί το στάτους κβάντις".

    Μάλιστα, το είπε δημοτικός σύμβουλος.

    ReplyDelete
  42. Είχα προβλέψει τη... σιωπή των σχολιαστών, ότι δεν θα ήθελαν να εισηγηθούν θέματα για συζήτηση, αλλά με μεγάλη μου χαρά διαπιστώνω ότι με διέψευσαν.

    Και όχι μόνον αυτό. Επιπλέον έλαβαν το λόγο και ορισμένοι από την παλιά "φρουρά", κομίζοντας πλούσιες ιδέες.

    Καλό μεσημέρι από τη Λευκωσία.

    Μετά τιμής,
    Κάπα

    ΥΓ. Αυτήν την εποχή, οι ελπίδες για επίλυση του κυπριακού αναθερμαίνονται, καθώς οι δύο εκλεγμένοι ηγέτες, τουλάχιστον στα λόγια, δείχνουν ότι θέλουν λύση. Κολλήσαμε όμως πάλι στο "περιουσιακό", στις "εγγυήσεις" και στο... τρίλημμα: "ενιαίος κράτος, ομοσπονδία ή συνομοσπονδία".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πιστευεις πραγματικα οτι κοπτονται για επιλυση? Για ποιο λογο? Μια χαρα εξυπηρετει συγκεκριμενες στρατηγικες η μη-επιλυση (οπως στα βορειοδυτικα μας συνορα), τις οποιες δεν χαραζουν οι εκλεγμενοι ηγετες οπως μπορεις να καταλαβεις... Μακαρι, για το καλο των ανθρωπων, των πολιτων. Αλλα δεν το βλεπω, εδω θα ειμαστε να τα λεμε.

      Delete
  43. Εγώ νοσταλγώ μέρες του RAM, θα ήθελα να δω π.χ. μία σύγκριση windows 7, 8 και 10 από τη σκοπιά του απλού χρήστη!

    ReplyDelete
  44. Η καθολική του κόσμου τούτου νοσταλγία, που έγραψε ο Εμπειρίκος, τι πράγμα να είναι.

    ReplyDelete
  45. Γελάω γιατί σκέπτομαι Νίκο Δήμου σε μια συζήτηση με Tsatsaris Ιωάννης. Είναι φοβερό. Ο T.Ι. είναι ικανός να συνεχίσει οποιαδήποτε φράση, από εκεί που σταματάει και να την οδηγήσει στην Γνωσιολογία. Στα λογομιλήματα. Στις φασματικές επιθυμίες. Στα τεχνομορφικά στοιχεία. Στην οργανική διάπλαση. Στη νομοδιάταξη της λειτουργίας. Στον κανόνα της Φύσης. Εμείς θέλουμε να ζήσουμε όσο περισσότερο γίνεται και για τους άλλους το ίδιο θέλουμε, για να φιλιόμαστε και να μη χανόμαστε και η αφή να λειτουργεί, και ο T.I. μας λέει: "Η επιδερμικότητα είναι ένα υλικό στοιχείο της Φύσης, πάνω στο οποίο εγκαθίστανται οι αισθήσεις". Δέρμα, ύλη, στοιχείο, η Φύση, πάνω στο οποίο, εγκατατάσταση, αισθήσεις, εγκατάσταση αισθήσεων. Όταν πάρει κάποιος από τον T.I. και ανακατέψει και ελάχιστη αστρονομία και ελάχιστη οικονομικής σύλληψης ρύθμιση της κυκλοφορίας του αίματος, θα προκύπτει ένα κουρκούτι, φαντάζομαι, πολύ αχτύπητο. Πρέπει να συζητήσουμε επιστημονικά θέματα. Όχι όμως τα γενικά. Αλλά τα απλά, με τον πολλαπλασιασμό: τη γενική καταστατική εξίσωση των ιδανικών αερίων, το ιλαρυντικό αέριο, τους ατμούς του ιωδίου, την ώσμωση -φυσικό φαινόμενο η ώσμωση και όχι αντίδραση- τον αριθμό του Avogadro, το γραμμομόριο, την απόλυτη θερμοκρασία, τα μοριακά διαλύματα, τις περιεκτικότητες τους, τον ομοιοπολικό δεσμό, τη συγκινητική ονοματολογία των ανόργανων ενώσεων. Αν είχα τόσο χρήμα, θα αγόραζα αυτό. Είναι τόσο χρωματιστούλι από μέσα...με βεραμάν... ένα γαλαζοπράσινο θαρρώ...σαν μονόχρωμο βρακάκι σοβαρής κοπέλας είκοσι, ή εικοσιενός ετών...τέλειο, τέλειο. Και δεν είναι ακατανόητο, όπως της παλιάς εποχής τα παρόμοια ήσαν. Πρέπει να γνωρίζουμε τη διάκριση των φυσικών από τα χημικά φαινόμενα. Όχι σκοπεύοντας εγκλυκλοπαιδικά. Για να νιώθουμε ασφαλείς, όταν μεταχειριζόμενοι τη σκέψη μας αφηνόμαστε στην αφηρημάδα των μυρωμένων χωμάτων του δάσους της.

    ReplyDelete