Κυριακή, Μαΐου 21, 2006

Νυχτερινή σκοπιά

Δεύτερη άυπνη νύχτα.

Εχθές, λόγω μπλογκ και κρίσης στομάχου.

Σήμερα λόγω της εξαφάνισης ενός γάτου. Το Τάκι βγήκε χθες το πρωί και δεν ξαναγύρισε. Κάθομαι άυπνος και τον περιμένω. Και τρέμω για την τύχη του.

Ο πόνος στο στομάχι συνεχίζεται.


*****************************************


Κάτι που με πίκρανε:

Ακόμα και οι φίλοι δεν κατάλαβαν τι με ενόχλησε τόσο με την υπόθεση του Ολοκαυτώματος.

Κι όμως είναι απλό. Όποιος συνδυάζει δύο άσχετα γεγονότα, λέγοντας: «ναι μεν το Ολοκαύτωμα συνέβη – αλλά το Ισραήλ σήμερα σφάζει...», (άρα ότι δίκιο είχε – το έχασε) έστω κι αν δεν το κάνει συνειδητά, απαξιώνει το Ολοκαύτωμα. Αυτή η μέθοδος αναίρεσης του παρελθόντος είναι συνηθισμένη στην χώρα μας – αλλά αποτελεί σαφώς κρυμμένο αντισημιτισμό.

Το έγκλημα και η οδύνη δεν πατσίζονται. Συλλογική (αντίστροφη) κληρονομική ευθύνη δεν υπάρχει. Άλλα τα θύματα του Ολοκαυτώματος κι άλλοι οι θύτες του Ισραήλ.


*****************************************************


Έξη το πρωί και κανένα ίχνος του Τάκι.

Εδώ, στο σπίτι του Ψυχικού, υπάρχουν πέντε «ένδον» γάτοι. (Και άλλοι τόσοι εκτός).

Κατά σειρά ηλικίας: Αλ, Ντον, Σατανάκι, Γκνάκι και Τάκι.

Γύρω από το σπίτι υπάρχει κήπος.

Μία βασική διαφωνία ανάμεσα στην σύζυγο κι εμένα είναι αν οι ένδον γάτοι πρέπει να βγαίνουν στον κήπο.

Εγώ φοβάμαι.

Πριν δύο χρόνια το Τάκι είχε εξαφανιστεί για τέσσερις μέρες. (Ας σημειωθεί πως είναι όλοι στειρωμένοι – άρα δεν έχουν ερωτικούς λόγους περιπλάνησης).

Μετά από αυτό περιορίστηκαν οι έξοδοι.


***************************************


Θητεία στην σκοπιά της μπαλκονόπορτας. (Πρέπει να είναι κλειστή γιατί αλλιώς θα φύγουν και οι άλλοι).

Με ένα στομάχι σκέτη πληγή.

Όχι, δεν παρακολούθησα την Eurovision. Ματιές έριχνα που και που.

Χάρηκα όμως που κέρδισαν τα «τέρατα». Άρα ο κόσμος έχει αρκετό χιούμορ για να παρωδήσει τον «θεσμό».


**************************************************


Από όλα τα γατιά μου το Τάκι ήταν το πιο τρυφερό.

Είπα «ήταν»; Απαίσια λέξη! Είναι – είναι!


*********************************************


ΗΡΘΕ! Στις οχτώμιση το πρωί. Πεινασμένο και τρομαγμένο.

Άντε να χαλαρώσω λίγο. Τρεις μέρες είμαι στην τσίτα.

Κι εχω και την παρουσίαση μεθαύριο.

Δεν αισθάνομαι καλά σε τέτοιες εκδηλώσεις. Δεν τις κάνω πια για τα δικά μου βιβλία. Εδώ όμως είναι συλλογική υπόθεση.

51 σχόλια:

  1. Είναι σαν να λέει κάποιος: τη μητέρα μου τη βίασαν. Και να πετάγεται ο άλλος: ναι, όμως εσύ χτες έδειρες το Γιάννη.

    ---------
    Δυστυχώς και σε μένα ό,τι και να συμβεί στο στομάχι καταλήγει. Αμέσως. Είναι ο... σεισμογράφος της ψυχικής μου κατάστασης.
    ---------

    Αχ, τι τρυφερά προσφέρετε το όνομά του! -"Το Τάκι!"

    Έχω κι εγώ ένα γατάκι, καθόλου τρυφερό (είναι τώρα οχτώ χρονών). Ούτε χάδια ήθελε ποτέ και θελει ούτε τίποτε. Αν θέλει έρχεται μόνο του στα ποδια μου και χαϊδεύεται. Είναι ασφαλώς στειρωμένος. Τις περισσότρες φορές ελεύθερος και δεν απομακρύνεται από την αυλή.

    Θα ξανάρθει το Τάκι.


    Την καλημέρα μου με πολλά φιλιά και περισσότερη Αγάπη

    Παράγραφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω την αίσθηση οτι όσο και αν λένε οτι οι σκύλοι μόνο μπορούν να σε νίωσουν..το ίδιο ή και περισσότερο μπορούν και οι γάτες.

    Θα γυρίσει μην ανησυχήτε!:)

    Ίσως μια βόλτα βοηθήσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο δικός μας στειρωμένος και αυτός δεν βγαίνει απο το σπίτι.Δεν του το επιτρέπουμε.Μιά μέρα ένας από τούς φίλους του (βλ. σκύλος) άνοιξε μιά πόρτα ενώ απουσιάζαμε.Έλειπε γιά 4 μέρες.Το 4ο βράδυ τον ακούσαμε να μας φωνάζει έξω από την πόρτα.Θα γυρίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία τα λες Νίκο. Όμως οι Ισραηλινοί (ή για να ακριβολογουμε οι σιωνιστές) είναι που ισχυρίζονται πως η κριτική στο κράτος του Ισραήλ ισοδυναμεί με αντισημιτισμό. Θυμάμαι πως όταν διάβασα αυτή τη θέση σε ένα editorial του ΤΙΜΕ πριν από αρκετά χρόνια, σταμάτησα τη συνδρομή μου.

    Δες σχετικά και τις ιστοσελίδες των Εβραίων που είναι ενάντια στο κράτος του Ισραήλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Takis Alevantis said...
    "Πολύ ωραία τα λες Νίκο. Όμως οι Ισραηλινοί..."

    Δεν με νοιάζει τι λένε οι Ισραηλινοί. Σίγουρα μερικοί πολιτικάντηδες κάνουν επίσης απαράδεκτους συμψηφισμούς και ταυτίσεις. Όμως εδώ έχουμε δύο διαφορετικά θέματα.

    Κι εγώ κάνω κριτική στο κράτος του Ισραήλ - αλλά δεν ανακατεύω ούτε γενικές κρίσεις περί Εβραίων, ούτε φυσικά το Ολοκαύτωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όπως θα διαβάσατε στο συμπληρωμένο post το Τάκι επέστρεψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. -> Κυρ Νίκο

    Χαίρομαι που ήρθε το Τάκι πίσω. Είναι στο ένστικτο της γάτας να βγεί έξω στα σοκάκια για μιά τριήμερη εκδρομούλα.
    Καιρός να μυρίσει λίγο τριαναταφυλλιά.

    Στο θέμα της Ολοκαυτώματος.
    Καταδικαστέο το ιστορικότατο γεγονός.
    Αλλά "Το πολύ το ολοκαύτωμα το βαριέται κι ο ραββίνος".
    Είχαμε κι εμείς τεράστιες απώλειες.
    Δεν χάσαμε στην Κατοχή 600,000 ανθρώπους, θύματα της Γερμανικής εισβολής;
    Ο ένας στους δέκα πεθαίνει,
    και εμείς θα αγνοήσουμε το γεγονός και την ευθύνη της Γερμανίας;
    Δεν είναι γενοκτονία, είναι αποδεκάτιση άμαχου πληθυσμού.
    Στρατόπεδα εξοντωσης για τους Εβραίους και άλλους είχαν οι Γερμανοί. Δεν ήταν όμως όλη η Ελλάδα ένα στρατόπεδο συγκεντρώσεως την Κατοχή;
    Θάνατο απο την πείνα!

    Γιατί δεν υπάρχει η ίδια πίεση για να δεχτούν οι Τουρκοι ότι διέπραξαν γενοκτονία στους Χριστιανούς επι ηγεσίας του Κεμάλ Αταττούρκ;
    Με εξακριβωμένα ιστορικά στοιχεία βασισμένα σε απογραφές πληθυσμών πριν την γενοκτονία των Νεοτούρκων, βεβαιώθηκε ότι τουλάχιστον 1,200,000 Έλληνες σφαγιάσθηκαν.
    Σε μια χώρα που οι Έλληνες ήταν πάνω απο το 1/3 του πληθυσμού κανείς σχεδόν δεν έμεινε.

    Οι Αρμένιοι και οι Έλληνες της Μικρας Ασίας και του Πόντου δεν ζητάνε χρηματική αποζημίωση απο την Τουρκία αλλά αναγνώριση της Γενοκτονίας όπως και οι Γερμανοί αναγνώρισαν το Ολοκαύτωμα.

    Επειδή ο Κεμάλ ήταν νικητής και η στρατοκρατούμενη σήμερα Τουρκία τον έχει για Θεό, κανείς δεν τολμά να τούς πιεσει να αποδεχθούν σήμερα την γενοκτονία, που οι ίδιοι οι Τουρκοι διέπραξαν χωρίς διαμαρτυρία
    εφαρμόζοντας τα σχέδια των Νεοτούρκων.

    Μη μου τον Κεμάλ τάραττε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. -> maiosone

    Χωρίς στείρωση θα υπήρχαν δέκα φορές περισσότερα αδέσποτα και πεινασμένα γατάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το σωστό να λέγεται said...
    "-> maiosone
    Χωρίς στείρωση θα υπήρχαν δέκα φορές περισσότερα αδέσποτα και πεινασμένα γατάκια".

    Και επιπλέον - οι αρσενικοί δεν ζούνε μέσα στο σπίτι αστείρωτοι (ψεκάζουν και το σπίτ μυρίζει τσίρκο). Αν τους αφήσεις έξω, το προσδόκιμο επιβίωσης είναι 3-4 χρόνια...

    Οι θηλυκές θα σου γεννούσαν 10-14 γατάκια τον χρόνο επί 6 (τρεις εδώ, τρεις στα Κιούρκα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Το σωστό να λέγεται

    Το ότι έκαναν και οι Τούρκοι γενοκτονίες (με πρώτη και χειρότερη των Αρμενίων) δεν αλλάζει τίποτα στις θέσεις μου για το Ολοκαύτωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το Τάκι,για κάποιο λόγο,αισθάνθηκε παραμελημένο τις τελευταίες μέρες..
    Έχετε αδυναμία στον Ντον,ολοφάνερο(?)
    Όλα καλά τώρα,γύρισε,το στομάχι θα περάσει,και τη νύχτα θα δείτε όνειρα από βελούδο!
    Η Τρίτη αργεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα παραφράσω θέλοντας να χαλαρώσω λίγο τους τόνους (μετά και την ευτυχή κατάληξη της περιπέτειας του Τάκι)ένα προηγούμενο topic του Νίκου:
    Βάλτε με σειρά προτεραιότητας τα παρακάτω γράμματα για το ποιός έχει τη μεγαλύτερη ευθύνη για την προχθεσινή κατάσταση:
    N - Νίκος
    Α - Αφροδίτη (έκανε σεφτέ)
    Π - Παράγραφος (υψηλό αίσθημα ευθυνης από μικρή)
    H - Heinz
    D - Dimitrizzzz
    S - Σαλτάρω (για ευνόητους λόγους)
    Ε - Εβραίοι (φταίνε πάντα και για όλα)

    Προσωπική μου αίσθηση, φταίει το "Ποτάμι"

    Καλή (νέα) αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Felix said...
    Ποιος φταιει:
    N - Νίκος
    Α - Αφροδίτη (έκανε σεφτέ)
    κλπ.

    Για όλα ο Ν. φταίει. Η Αφροδίτη, εκτός από τον σεφτέ, έκανε και κάτι άλλο, πιο σημαντικό.
    Σε αυτήν (κυρίως) οφείλεται το ότι συνέχισα:
    και στα υπέροχα κείμενά της (τα τελευταία αξίζει να τα διαβάσετε) και στην υπόσχεση που της είχα δώσει ότι "θα αφήσω τα κόκκαλά μου στο blog".

    Ωστόσο δεν την βλέπω...

    Ε! Θεά, που είσαι; Μας λείπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μετά δε θυμηθείτε μερικά από όσα είπε ο Μίκης πτον οποίο σχεδόν ομόφωνα η ελληνική πολιτική, ΜΜΕδικη και πνευματική ηγεσία στήριξε όταν κάποιοι τα αποκάλεσαν αντισημιτικά.

    Να τι είπε ο Θεοδωράκης (Απογευματινή 5/11/2003):

    «...παραδέχομαι, θα πω μια κουβέντα του Προέδρου μας Σαρτζετάκη, ότι είμαστε λαός ανάδελφος. Είμαστε μόνοι μας. Αλλά χωρίς αυτό το φανατισμό, την αυτογνωσία και τον φανατισμό που έχουν οι Εβραίοι. Είμαστε δύο λαοί ανάδελφοι στον κόσμο, εμείς και οι Εβραίοι, αυτοί όμως έχουν τον φανατισμό και καταφέρνουν να επιβάλλονται... Σήμερα μπορούμε να πούμε ότι αυτός ο μικρός λαός είναι στην ρίζα του κακού όχι του καλού, που σημαίνει ότι η πολλή αυτογνωσία και η πολλή επιμονή κάνει κακό. Το γεγονός ότι είμαστε χαλαροί και δεν έχουμε γίνει επιθετικοί επειδή, επειδή εμείς είχαμε πολλά περισσότερα όπλα, αυτοί είχαν τον Αβραάμ, τον Ιακώβ, σκιές...»

    «Εμείς είχαμε ολόκληρο Περικλή εδώ. Φανταστείτε τι θα γινόταν η Ελλάδα αν είχαμε την... επιθετικότητα των Εβραίων! Τόση χαλαρότητα έχουμε. Εδώ ντρεπόμαστε να πούμε ποιοι είμαστε. Εδώ ντρεπόμαστε να πούμε ποια είναι τα στοιχεία τα ποιοτικά τα οποία μπορούμε να μας κάνουν όχι να είμαστε αλαζόνες ή να είμαστε ρατσιστές. Πιστεύω ότι ένα στοιχείο του Ελληνισμού ήταν η παραδοχή των Άλλων. Όχι βέβαια στην αρχαιότητα γιατί τότε τους έλεγαν ... βάρβαρους. Αν και το λέγαμε... με καλό τρόπο, με... ήπιο τρόπο! Άλλο εννοούσανε...»

    Ο καθένας βλέπει πως ο Θεοδωράκης μίλαγε για Εβραίους γενικά άρα έλεγε αντισημιτικά και ρατσιστικά και όχι για το κράτος ή την κυβέρνηση του Ισραήλ. Πόσο αντισημίτης είναι φαίνεται στο βιβλίο του που παρουσιαζόταν εκείνη την ημέρα, «Πού να βρω την ψυχή μου», από τους εμετικούς ή ανεγκέφαλους που το εκθείαζαν Ευ. Βενιζέλο και Π. Ευθυμίου. Ακόμα και ο χριστιανισμός ως δούρειος ίππος της εβραϊκής θρησκείας για την επιτυχημένη άλωση του ελληνισμού εμφανίζεται σε αυτό…

    Να ελπίσω σε μια νηφάλια συζήτηση εδώ μπας και δούμε γιατί έχουμε γίνει δακτυλοδεικτούμενοι στην Ευρώπη ως η χώρα που αρνείται πως έχει οποιοδήποτε πρόβλημα ρατσισμού και αντισημιτισμού με τους δικαστές της να μην καταλαβαίνουν και να μην εφαρμόζουν τον αντιρατσιστικό νόμο (έτσι λέει το ECRI);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημέρα και περαστικά!

    θα περάσει κι αυτός ο πόνος που θα πάει? ήρθε κι ο φιλαράκος σας! όλα καλά λοιπόν.

    Και για την παρουσίαση μην αγχώνεστε.... τους ξέρετε και σας ξέρουν... πιείτε και καμμιά μπυρίτσα πριν για να χαλαρώσετε και σκεφτείτε και κανένα ανέκδοτο αγαπημένο σας να σας φτιάξει η διάθεση.... ή πάρτε και τον Τάκι σας μαζί.

    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα ΝΔ, πολλά περαστικά.
    Καλώς γύρισε το γατούλι σας.
    Μια παράκληση: Μη μάς στερείτε τις υπέροχες φωτό σας!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Nikos Dimou said...
    Παναγιώτης Δημητράς said...
    Καλώς γύρισες αγωνιστή Νίκο.

    Αγπαητέ Παναγιώτη - ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Όμως θα σε παρακαλέσω να επαναλάβεις το μεγάλο σχόλιό σου με link γιατί τα "σεντόνια" δεν χωράνε σε αυτό το blog (που άλλωστε έχει άλλο χαρακτήρα από το προηγούμενο...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημερα σε ολους ... και χρονια πολλα στους Κωσταντινους/ες και στις Ελενες...
    Μπορει το Τακι να ειχε παει κατα Ευροβισιον μερια...αλλα επειδη νικησαν οι Φινλανδοι , τρομαξε και γυρισε!
    Το Ολοκαυτωμα , οπως και ολα τα "ολοκαυτωματα" πρεπει να τα σεβομαστε και να τα αναγνωριζουμε, πρωτα ως ανθρωποι και μετα ως μελη της παγκοσμιας κοινοτητας...
    κ.Δημου δεν μου ειπατε τι χρωμα ειναι τα παπουτσια...
    Ηρεμια και αποχη απο το στρες για το στομαχακι...
    Τουλαχιστον βαλτε το Τακι μελος στους συνεργατες του βλογακιου, για να μην νιωθει παραμελημενο.... καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νίκο

    Δυστυχώς δεν ξέρω να βάζω λινκ σε post σε άλλο blog εκτός από το γενικό:

    http://www.blogger.com/comment.g?blogID=20431151&postID=114802211379321031

    και πηγαίνεται στην ημέρα και ώρα

    Σαβ Μαϊ 20, 07:19:59 μμ 2006

    Το θέμα είναι το κείμενο του Συμβουλίου της Ευρώπης για την και ποινική καταπολέμηση του αντισημιτισμού που δεσμεύει και την Ελλαδα.

    Συγγνώμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαίρομαι που συνεχίζετε. Εύχομαι να γίνει σεβαστή η νέα λογική του μπλογκ.
    Ας προβάλλουμε τους εαυτούς μας κάπου αλλού ρε παιδί μου.
    Κάναμε το μπλογκ του ανθρώπου πασαρέλα για γνώσεις και ατάκες.
    (Όσοι το κάναμε τέλος πάντων).

    Ας εφαρμόσουμε το σύνθημα:
    Λιγότερα συνθήματα και πιο πολλή δουλειά.

    Πάντως θα είμαστε εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν αμφισβητώ ούτε την αποτρόπαιη τραγικότητα ούτε την αλήθεια του ολοκαυτώματος. Απλώς η εκμετάλευσή του από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους νομίζω πως οδηγεί σε υπερβολικές αντιδράσεις, οι οποίες φθάνουν (πολύ κακώς) και σε αμφισβητήσεις της σημασίας του ίδιου του απαράδεκτου από πάσης απόψεως γεγονότος.

    Tελευταία παρέμβασή μου σήμερα με παραπομπές σε μια συνέντευξη, 10 ερωτήματα και ένα βιβλίο (The Holocaust Industry) από ανθρώπους που σίγουρα δεν μπορούν να κατηγορηθούν για αντισημιτισμό ...

    Κι όποιος βρει και το «The portage to San Cristobal of A.H.» του George Steiner, ας διαβάσει το τελευταίο (άκρως αποκαλυπτικό) κεφάλαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. lucyluce said...
    "Καλημέρα ΝΔ, πολλά περαστικά.
    Καλώς γύρισε το γατούλι σας.
    Μια παράκληση: Μη μάς στερείτε τις υπέροχες φωτό σας!"

    Ευχαριστώ - όσο για τις φωτο υπάρχει πρόβλημα. Όλο μου το αρχείο βρίσκεται εδώ και ένα χρόνο στο Μουσείο Μπενάκη (δεν ήξερα πως θα το χρειαζόμουν για το blog). Έπαιρνα φωτογραφίες από αυτές που είχα στον σκληρό δίσκο είτε γιατί ήταν ψηφιακές είτε γιατί τις είχα σκανάρει. Αυτές λιγοστεύουν. Δεν αποκλείεται όμως να βάλω καμία καινούργια - όταν θα προκύψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευτυχώς επέστρεψε το γατί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. -> Κυρ Νίκο

    Δεν ήταν πρόθεση μου να αλλάξουν οι ιδέες σας για το ολοκαύτωμα των Εβραίων.
    Εκείνοι ξέρουν πως να προστατεύουν και να προωθούν με επιτυχέστατο marketing and long term planning τα δικά τους συμφέροντα.
    Μπράβο τους και παράδειγμά μας.

    Ελπίδα ήταν και πιστεύω απόλυτη ανάγκη να ενδιαφερθεί ο Έλληνας για τις γενοκτονίες που υπέστη ο Ελληνισμός και να διεκδικήσει και να πιέσει για αναγνώριση και μεταμέλεια απ' την Τουρκία, τον θύτη.

    Αν είναι αυτό σωβινιστικό, δηλαδή το να προβάλλεις σωστά τα δίκαια ΕΛΛΗΝΙΚΑ αιτήματά ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΑ, τώρα που έχεις το πλεονέκτημα, και σε ΔΕΥΤΕΡΕΎΟΝΤΑ βαθμό τα χίλιο δυό άλλα δικαιώματα ΑΛΛΩΝ λαών που σε συγκινούν, έ τότε όλοι οι λαοί είναι σωβινιστές.
    Οι Ινδιάνοι της Αμερικής, που υπερασπίσθηκαν την γή τους, κι οι Εσκιμώοι, κι αυτοί σωβινιστές, άν κι οι τελευταίοι εξαφανίζονται σαν φυλή σε πιό γρήγορο ρυθμό.

    Δεν είναι περίεργο όταν ένας λαός σαν τον Ελληνικό χαλαρώνει το αισθητήριο της αυτοσυντήρησης;
    Τι συμβαίνει, εξασφαλίσαμε αιώνια ανοσία ως προς τους εξωτερικούς κινδύνους;

    Διεθνοποιηθήκαμε και παγκοσμιοποιηθήκαμε πρώτοι απ'όλους τους άλλους λαούς, κι απο τους Ισραηλίτες και απ' τους κοσμοκράτορες Αμερικανούς;

    Οι τελευταίοι σοφά λένε:
    You can recognise a pioneer by the arrows in his back.
    Αναγνωρίζεις έναν πρωτοπόρο* απο τα βέλη στην πλάτη του.

    Ποιά είναι η Ελληνική εξωτερική στρατηγική;
    Είμαστε εθελοντικά πιόνια στα σχέδια των Μεγάλων;
    Μετά τον Γιάννο Κρανιδιώτη το σκότος;

    Υ.Γ.
    *το "μαρξιστικό" πιονέρος μ'αρέσει καλύτερα γιατι μου θυμίζει το αγαπημένο μου σκάκι και πόσες φορές θυσιάσα πιόνια για να συλλάβω μια βασίλισσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλημέρα!

    Βγείτε έξω στον ήλιο, απολαύστε τον. Είναι υπέροχη η σημερινή μέρα.

    Ωραία, γύρισε και το Τάκι, γύρισε και ο Δον, όλα είναι καλά.

    Μόνο η aphro λείπει. Λείπουν κι άλλοι δηλαδή, αλλά ελπίζω αυτοί να είναι σε καμιά παραλία να μαζεύουν ήλιο.

    aphro, where are you precious?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εχω ένα γάτο 20 χρονών. Είναι σαν τη σκιά μου πιά. Σκέπτομαι ότι αν πεθάνει, αν λέω, θα είναι σα να φεύγω η μισή. Ειναι και αυτός στειρωμένος. Ισως για όλα να φταίει ο πολιτισμός που ανάγει τον ευνούχο σε μοναδικό. Η ζωή αποκτά άλλο βάρος εκτός του μηχανισμού αναπαραγωγής. Μετά ευθύνεται το όνομα. Γάτος με όνομα έχει οντότητα. Το Τάκη, ο Ντον... Στειρωμένος και με όνομα δεν είσαι πια ένας κοινός γάτος. Ετσι είναι και ο Φυρίκος.20 χρόνια αντιστέκεται στην εξαφάνιση με τη σημασία της ασπρόμαυρης γούνας του και μόνον. Και με το ότι λιάζεται ανυπερθέτως στη σωστή θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ το σωστό να λέγεται

    Το Ολοκαύτωμα είναι ό,τι πιο φρικιαστικό έχει να επιδείξει η σύγχρονη ιστορία. Αν βρεθείτε στο Βερολίνο, να πάτε παρακαλώ στο Εβραϊκό Μουσείο. Πέρασα εκεί μέσα 4 ολόκληρες ώρες και δεν έφτασαν για να το δω ολόκληρο όπως ήθελα. Νομίζω πως είναι ο καλύτερος τρόπος να αντιληφθεί κανείς ακριβώς τι σημαίνει το Ολοκαύτωμα, αν δεν έχει προσωπικά παραδείγματα στον οικογενειακό του κύκλο. Ηταν φρικτό και μαύρο. Στην είσοδο βεβαίως καταλαβαίνεις από τον αυστηρότατο έλεγχο ότι αυτό το Μουσείο δεν είναι σαν όλα τα άλλα στη Γερμανία. Αυτός ο καταραμένος φόβος... Ο υπαρκτός, ο λογικός, αλλά ο τόσο αδικαιολόγητος και μάταιος στην ουσία του. Γιατί αυτός ο φόβος είναι η πηγή του κακού για τον άνθρωπο.

    Και ναι, υπάρχουν πολιτικάντηδες που καπηλεύονται το Ολοκαύτωμα, για να δικαιολογήσουν την επιθετική πολιτική τους. Το Ολοκαύτωμα όμως δεν το συγχέουμε με το τι κάνει τώρα το Ισραήλ στην Παλαιστίνη και αλλού.

    Δείτε το Munich, την τελευταία ταινία του Steven Spielberg, που παραδόξως δεν ήταν αμερικανιά, αλλά μια πολύ σοβαρή προσπάθεια του Εβραίου κατά τα άλλα σκηνοθέτη, να διηγηθεί τα πράγματα ναι μεν από την σκοπιά των Εβραίων, αλλά όχι μόνο αυτών που περιέγραψες εσύ, "το σωστό να λέγεται", αλλά και των άλλων, εκείνων που δεν ακούγονται.

    Με αφορμή τα γεγονότα στην Ολυμπιάδα του Μονάχου, ο Spielberg προσπαθεί να καταδείξει το μάταιον του πράγματος. Και το κάνει πολύ καλά. Χωρίς happy end ή επικό τέλος.Μη μπερδεύουμε τα δύο πράγματα μεταξύ τους, είναι πραγματικά άσχετα. Οσο άσχετο μπορεί να είναι το μίσος ενός σύγχρονου Ελληνα απέναντι σε έναν σύγχρονο Γερμανό, με δικαιολογία τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Να το πάω ακόμη παραπέρα; Οσο άσχετο επίσης μπορεί να είναι το μίσος ενός σύγχρονου Εβραίου απέναντι σ' έναν σύγχρονο Γερμανό, στο όνομα του Ολοκαυτώματος.

    Αρκετά τώρα με τα βαρύγδουπα σχόλια, σας αφήνω, πάω βόλτα στον ήλιο.

    Να προσέχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. α, και κάτι για τη στείρωση.

    Δεν είναι φυσικό ούτε ωραίο να στειρώνεις ένα ζώο, συμφωνώ.

    Υπό κανονικές συνθήκες όμως. Ξέρετε πόσο καιρό μου πήρε να βρω κάπου να δώσω τα 4 γατάκια που γέννησε η πρώτη γάτα που είχα ποτέ, η Ντόλυ; Το τέταρτο, το εγκατέλειψε ο πατέρας μου μέσα σε κάτι κήπους με άλλες γάτες, όταν είδε ότι δεν υπήρχε φως...

    Ποτέ μου δεν θα του το συγχωρήσω. Και το γατάκι αυτό το σκέφτομαι πάντα και κλαίει η ψυχή μου.

    Αν δεν υπήρχε η λύση της στείρωσης, τα σκυλιά και οι γάτες της πόλης θα ήταν τώρα πολλές φορές περισσότερα, και η αδυναμία τους να εξασφαλίσουν τροφή, στέγη και ελπίζες να ζήσουν έστω μερικά χρόνια, και όχι μόνο μερικούς μήνες, με τη συνεχή απειλή των οδηγών, των σαδιστών-υπανθρώπων με τις φόλες και των κακουχιών του χειμώνα, πολύ λιγότερες.

    Εχω ένα σκυλάκι κι ένα γατάκι και είναι και τα δύο στειρωμένα.

    Δεν υπάρχει άλλη λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χάρηκα ΝΔ για την επιστροφή σου.
    Η απάντηση που έδωσες για το ολοκαύτωμα με κάλυψε πλήρως (είχα απορία γιατί είχες θυμώσει τόσο) και νοιώθω άσχημα γιατί έγραψα μετά πάλι επί του θέματος. Υπάρχουν λεπτά σημεία σε τέτοιους διαλόγους και ξεφεύγεις εύκολα χωρίς να είναι στην προθεσή σου...γι'αυτο χρειαζόμαστε δασκάλους και αν όχι εσείς ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Elinor said...
    ΥΓ Τι ώρα γίνεται η παρουσίαση την Τρίτη; Η ιστοσελίδα των εκδόσεων μάλλον δεν είναι up to date.


    Τρίτη 23.5., ώρα 20:00 στον Ιανό της Σταδίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το σωστό να λέγεται said...
    "Ελπίδα ήταν και πιστεύω απόλυτη ανάγκη να ενδιαφερθεί ο Έλληνας για τις γενοκτονίες που υπέστη ο Ελληνισμός και να διεκδικήσει και να πιέσει για αναγνώριση και μεταμέλεια απ' την Τουρκία, τον θύτη".

    Δεν έχω αντίρρηση - αλλά αυτό είναι θέμα ωριμότητας μίας κοινωνίας (να παραδεχθεί τις βάρβαρες πράξεις της - ούτε εμείς το έχουμε κάνει, αντίθετα με τους Γερμανούς) κι όχι κάτι που επιτυγχάνεται με εξωτερική πίεση.

    Και το πιο σημαντικό είναι το πως θα ξεπεραστεί το παρελθόν για να υπάρξει το μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. blade runner σχετικά με το Εβραϊκό Μουσείο είχα γράψει:

    Αυτό τον καιρό ξαναπήγα στο Βερολίνο. Το είχα ζήσει πριν από το Τείχος (το 1960), με το Τείχος (1971) κι αμέσως μετά το Τείχος (1992). Για άλλους λόγους ήταν και τότε μία συγκλονιστική πόλη – σήμερα όμως είναι σχεδόν εξωγήινη. Η νέα αρχιτεκτονική, που ξεφυτρώνει παντού, είναι ότι πιο αισθητικά ενδιαφέρον υπάρχει σήμερα. Αν πάτε, μην παραλείψετε να επισκεφθείτε το Εβραϊκό Μουσείο που έχει σχεδιάσει ο Πολωνός μουσικός-αρχιτέκτονας Daniel Libeskind (ο ίδιος που κέρδισε τον διεθνή διαγωνισμό για το Ground Zero – τον χώρο των Δίδυμων Πύργων στην Νέα Υόρκη). Ποτέ δεν είχα νιώσει τόσο πολύ την δύναμη της αρχιτεκτονικής, όσο μέσα στα κενά (voids) που δημιούργησε εκεί.

    Ξεκίνησα να γράφω για Ανάσταση και βρέθηκα στο κενό του Θανάτου. Έτσι όμως δεν είναι και η σωστή σειρά; Όσες αναστάσεις έχω ζήσει, προηγήθηκαν. Για το Μετά, ουδέν γνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια σε όλους του φίλους!

    Χάρηκα κύριε Δήμου που συνεχίζετε την επικοινωνία μαζί μας!

    Σχετικά με το θέμα των γενοκτονιών. Υπάρχουν αντικειμενικές ιστορικές καταγραφές που να στοιχειοθετούν ότι οι σφαγές και οι εκτοπίσεις που έλαβαν χώρα στον Πόντο συνιστούν γενοκτονία από πλευράς Τουρκίας;

    Οι θιασώτες της άποψης ότι πρέπει να αναγνωριστεί γενοκτονία παραθέτουν ιστορικές καταγραφές από Έλληνες ιστορικούς που κάθε άλλο παρά αντικειμενικές θεωρούνται. Αντίθετα δεν έχω δει κάποια αξιόπιστη ξένη καταγραφή ενώ αρκετές είναι οι αμφισβητήσεις της "γενοκτονίας" και εντός Ελλάδας.

    Με λίγα λόγια... κατηγορούμε τους Τούρκους για ένα απεχθές έγκλημα, όπως η γενοκτονία... Υπάρχουν πράγματι τα στοιχεία, ή είναι για άλλη μια φορά μέρος της εθνικιστικής προπαγάνδας της Ελλάδας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κ.Νίκο είχατε ποτέ σκύλο?
    Οι σκύλοι δένονται πολύ περισσοτερο με τον άνθρωπο παρά οι γάτες. Θα έχετε όμως το "πρόβλημα" να τον πάτε βόλτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. achilleas999 said...
    "Κ.Νίκο είχατε ποτέ σκύλο?
    Οι σκύλοι δένονται πολύ περισσοτερο με τον άνθρωπο παρά οι γάτες. Θα έχετε όμως το "πρόβλημα" να τον πάτε βόλτες".

    Πρόκειται περί προπαγάνδας των σκύλων. Οι γάτες είναι πιο πιστές, αλλάζουν δύσκολα άνθρωπο και πεθαίνουν 50% παραπάνω από μαρασμό αν χάσουν τον άνθρωπο τους.

    Οι σκύλοι απλώς είναι πιο εκδηλωτικοί και λιγότερο αξιοπρεπείς. Είχα και σκύλο - και ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. arkaisu said...
    Αντίθετα δεν έχω δει κάποια αξιόπιστη ξένη καταγραφή ενώ αρκετές είναι οι αμφισβητήσεις της "γενοκτονίας" και εντός Ελλάδας.

    Υπάρχει επίσημος ορισμός της λέξης γενοκτονία - η άποψη των περισσότερων ιστορικών είναι ότι εδώ δεν συνέβη. Υπήρξαν σφαγές, εκτελέσεις αλλά όχι εξόντωση ενός ολόκληρου λαού (όπως των Αρμενίων - 1.500.000).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Διαβάστε και το "Βιβλίο του Γερο-Ποσουμ για τις Πρακτικές Γάτες" Του Ελιοτ!

    Οι γάτες δένονται με τους ανθρώπους τους και το περιβάλλον τους, με άλλον τρόπο από αυτόν του σκύλου.

    Μην συγκρίνετε τα δύο τους, είναι εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους. Επίσης, να τολμήσω να πω, μην προσπαθείτε να εξιχνιάσετε ποτέ μια γάτα. Λίγα από τον κόσμο της θα σας αποκαλύψει, και αυτά μετά από χρόνο και πολλή, πολλή παρατήρηση και υπομονή μαζί της. Στο τέλος όμως έρχεται η ανταμοιβή.

    Και όπως με κάθε τι άλλο, είναι ανάλογη του βαθμού δυσκολίας της προσπάθειας...


    Tέλος, είναι γνωστό πως η γάτα είναι το ζώο του συγγραφέα. Γιατί ο συγγραφέας ζει εκεί που ζουν και όλοι οι άλλοι, αλλά παράλληλα και σ΄έναν άλλο κόσμο, πιο σιωπηλό, λιγότερο αδρό, πιο μύχιο. Ο συγγραφέας παρατηρεί και υπομένει, για να είναι δημιουργικός.

    Δεν ξέρω αν οι συγγραφείς διαλέγουν τις γάτες, ή οι γάτες τους συγγραφείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. harry reloaded

    προτείνω να χαλαρώσεις. Αν δεν γουστάρεις, αποχωρείς ή επιστρέφεις όταν βρίσκεις θέμα του ενδιαφέροντός σου.

    Αυτό δεν είναι δικό σου ημερολόγιο, ούτε δικό μου. Είναι του Δον Γάτου. Τρομάξαμε για να τον φέρουμε πίσω, δεν θα αρχίσετε τώρα και τη λογοκρισία...

    Στην τελική, έχει κι αλλού πορτοκαλιές...

    Τέλος, μιλώντας για τις γάτες, ποτέ δεν μιλάς μονάχα για αυτές. Είναι τόσο συμβολικός ο κόσμος και η παρουσία τους, που αποκλείεται να μην βρεις κάτι ενδιαφέρον να πεις ή να μάθεις γι'αυτές.

    Αμάν πια με αυτό το συγκεκριμένο σχήμα!

    Το συγκεκριμένο και προκαθορισμένο είναι εχθρός της δημιουργικότητας.

    Γκέγκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @georgia m.

    Υπάρχουν και σκυλιά που δεν είναι καθόλου υποταγμένα στον άνθρωπο. Πολλά μπασταρδάκια είναι έτσι, γιατί μεγάλωσαν στον δρόμο και διαθέτουν πολλά καντάρια ανεξαρτησίας, αλλά και μία ράτσα συγκεκριμένη, το όνομα της οποίας δεν μπορώ τώρα να θυμηθώ...

    Ισως είναι τα τσόου-τσόου, με τη μπλε γλώσσα; Aν θυμάται κανείς να μας πει...

    Αυτά τα σκυλιά λοιπόν καμία σχέση με τα υπόλοιπα. Και δεν είναι τα μόνα.

    Οπως και με τους ανθρώπους, έτσι και με σκυλιά και με τις γάτες, όρεξη να'χεις και χρόνο να ασχολείσαι μαζί τους, και η ποικιλία σε χαρακτήρες και συμπεριφορές είναι τεράστια.

    Το λέω εκ πείρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Διάβασα τώρα ξανά το Βιβλίο των Γάτων, όσο περιδιάβαινα το blog, και έβγαλα και το "Lee και Lou" από το ράφι, της αγαπημένης Μαργαρίτας Καραπάνου. Και τα δάκρυα κύλησαν, δεν γίνεται αλλιώς.

    Ο βαθμός επικοινωνίας και ευαισθησίας ενός ανθρώπου απέναντι στα ζώα (όχι μόνο τις γάτες, που είναι οι αγαπημένες μου, σε ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα ζώα), είναι κριτήριο για το αν θα αποφασίσω να του ανοίξω την ψυχή μου ή όχι.

    Νομίζω πως οι άνθρωποι έχουμε πολλά να διδαχτούμε από αυτά. Κι αντί να τα κυνηγάμε, κλωτσάμε, φοβίζουμε, φοβόμαστε ή θανατώνουμε, ας δείξουμε ότι έχουμε ένα δράμι παραπάνω θάρρους μέσα μας να τα κοιτάξουμε στα μάτια.

    Κατευθείαν μέσα στα μάτια τους. Με αυτά, τα λένε σχεδόν όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @georgia m.

    Τότε είναι κάποια άλλη ράτσα. Δεν θυμάμαι, κρίμα...

    Οχι ότι όλοι οι εκπρόσωποι μιας ράτσας, έχουν απόλυτα ίδια συμπεριφορά, απλώς υπάρχουν ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά. Ας μην γίνομαι... ρατσίστρια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Και τη "γάτα μέσα μας", του William Burroughs (The Cat Inside).

    Καλό σας απόγευμα τώρα. Πάω να φάω παγωτό και μετά συναυλία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @elinor

    Mudhoney, ιστορικό συγκρότημα του grunge, επανέκαμψαν με όχι ιδιαίτερα καλό νέο άλμπουμ, αλλά το live είμαι σίγουρη πως θα είναι καλό. Ελπίζω δηλαδή.

    Απόψε, στο gagarin.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Nikos Dimou said...
    Ωστόσο δεν την βλέπω...

    Ε! Θεά, που είσαι; Μας λείπεις!


    Νίκο, το ξαναείπα σε ανύποπτο χρόνο. Η Αφροδίτη ως άλλη "Μαρία" θα αφήσει τον "Β" (Νίκο Δήμου) και θα αναζητήσει τη συντροφιά του "Α". Μην στεναχωριέσαι πάντως, σύμφωνα με την ιστορία θα επιστρέψει πίσω με την ουρά στα σκέλια. Ελπίζω εσύ να φανείς πιο λογικός και τελικά να τη δεχτείς.

    Μην ξεχνάς, γυναίκα είναι και τώρα που είναι ψηλά οι μετοχές της θέλει να τρέξεις κι εσύ λίγο από πίσω της, εκτός κι αν όλα αυτά τα κάνει για να σου ανταποδώσει απλώς με το ίδιο νόμισμα το ξαφνικό κλείσιμο του blog.
    Καθένας έχει δικαίωμα στην απουσία, με ή χωρίς λόγο, και πάνω απ' όλους εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Απαντάω εδώ γιατί εδώ υπάρχει το σχειτκί σχόλιο (στο post).

    ΝΔ said
    Κάτι που με πίκρανε:

    Ακόμα και οι φίλοι δεν κατάλαβαν τι με ενόχλησε τόσο με την υπόθεση του Ολοκαυτώματος. Κι όμως είναι απλό. Όποιος συνδυάζει δύο άσχετα γεγονότα, λέγοντας: «ναι μεν το Ολοκαύτωμα συνέβη – αλλά το Ισραήλ σήμερα σφάζει...», (άρα ότι δίκιο είχε – το έχασε) έστω κι αν δεν το κάνει συνειδητά, απαξιώνει το Ολοκαύτωμα. Αυτή η μέθοδος αναίρεσης του παρελθόντος είναι συνηθισμένη στην χώρα μας – αλλά αποτελεί σαφώς κρυμμένο αντισημιτισμό.

    Το έγκλημα και η οδύνη δεν πατσίζονται. Συλλογική (αντίστροφη) κληρονομική ευθύνη δεν υπάρχει. Άλλα τα θύματα του Ολοκαυτώματος κι άλλοι οι θύτες του Ισραήλ.
    ___________
    Αν και πρόκειται για ‘καυτή πατάτα’, αυτή που σαν αφορμή έκλεισε το προηγούμενο blog, θα προσπαθήσω να πω ότι δεν υπάρχει συσχετισμός. Δεν τίθεται συμψηφιστικά το θέμα. Δεν ενώνονται τα δύο πράγματα. Άλλο το Ολοκαύτωμα, άλλο το τι κάνει το Ισραήλ σήμερα. Η σχέση που στηλιτεύτηκε (τουλάχιστον έτσι το κατάλαβα), είναι εάν και όταν κάποιος φασίστας του Ισραήλ κρύβεται πίσω από το Ολοκαύτωμα για να δικαιολογήσει τις σημερινές του πράξεις. Σαν να λέει ‘δεν δικαιούστε δια να ομιλείτε επειδή εμείς τραβήξαμε πολλά’. Σ’ αυτόν, λοιπόν, δεν είναι δυνατόν να χαριστεί το Ολοκαύτωμα που είναι μια συλλογική μνήμη φρίκης για το που μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος. Γενικά ο συμψηφισμός γίνεται από φασίστες – είτε του Ισραήλ είτε ημέτερους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. -> blade runner said...

    "Το Ολοκαύτωμα είναι ό,τι πιο φρικιαστικό έχει να επιδείξει η σύγχρονη ιστορία."

    Δεν υπάρχει αποκλειστικότητα στις γενοκτονίες.

    Το σωστό να λέγεται:
    "Όλες οι γενοκτονίες είναι ότι πιο φρικιαστικό έχει να επιδείξει η ανθρώπινη ιστορία."

    Το "Never Again" (Ποτέ Ξανά) δεν μπορεί να περιορισθεί μόνο σε μιά φυλή, δεν ανήκει μόνο στους Εβραίους, αλλά ανήκει σε ολόκληρη την ανθρωπότητα.

    Διαφορετικά ζούμε σε μια υποκρισία. Το ότι η δικιά μας γενοκτονία πρέπει να είναι το κέντρο της προσοχής σε βάρος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων άλλων λαών που υπέστησαν γενοκτονίες.
    Στην υποτίμηση γενοκτονίων που γίνονται σήμερα ή θα γινουν αύριο.

    Αν το έγκλημα της γενοκτονίας πήρε την έκταση και την μεθοδικότητα κατα την διάρκεια του 20ου αίωνα αυτό οφείλεται στην θανατηφόρα αποτελεσματικότητα που είχε η γενοκτονία των Χριστιανών απο τους Τούρκους στην αρχή του αιώνα.

    Ο Γερμανοί σύμμαχοι των Τούρκων τον Α' Παγκόσμιο πόλεμο (ο Μουσταφά Κεμάλ μάλιστα υπηρέτησε κάτω απο τις διαταγές Γερμανών στρατηγών στην Καλλίπολη)
    προσάρμοσαν τις μεθόδους γενοκτονίας των Τούρκων στα μέτρα τους.
    Οι μαθητές ξεπέρασαν τους δασκάλους.
    Ο πρόδρομος και "πατερούλης" της μοντέρνας γενοκτονίας γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη και το όνομα αυτού Μουσταφά Κεμάλ.

    Ας δούμε τι λέει για τους δασκάλους της γενοκτονίας ξένος πρέσβης, ουδέτερος παρατηρητής στην Σμύρνη και αυτοπτης μάρτυρας της θηριωδίας των Τούρκων.

    "...Η εξόντωση των Χριστιανών της Τουρκίας ήταν μια οργανωμένη σφαγή, η οποία έγινε σε μεγάλη κλίμακα και διαπράχθηκε πολύ πριν από την αποβίβαση Ελληνικών στρατευμάτων στη Σμύρνη. Την είχαμε ιδεί να διενεργείται την εποχή του (Σουλτάνου) Αβδούλ Χαμίτ , του «σφαγέα», την έχομε παρακολουθήσει καλύτερα οργανωμένη και πλέον ανεπτυγμένη από τους (νεότουρκους) Ταλάατ και Εμβέρ, τους πολιτικούς του «Συντάγματος» (το οποίο καθιέρωσαν οι νεότουρκοι επαναστάτες, οι οποίοι ανέτρεψαν τον Σουλτάνο Αβδούλ Χαμίτ). Θα την ξανασυναντήσουμε συντελούμενη μέχρι την φρικτή της ολοκλήρωση από τον Μουσταφά Κεμάλ,..."

    George Horton, Κεφάλαιο ΙΧ, "The Blight of Asia" "H Μάστιγα της Ασίας», 1926

    Η γενοκτονία έχει ορισθεί από τα Ηνωμένα Έθνη ως η εκτέλεση πράξεων με σκοπό την καταστροφή ενός έθνους, μιας εθνικής, φυλετικής ή θρησκευτικής ομάδας.΄Η πρόθεση για διάπραξη γενοκτονίας είναι βασικό στοιχείο του ορισμού του τι εστί γενοκτονία.

    Έχει κανένας καμμιά αμφιβολία ότι η εκτέλεση της γενοκτονιας απο τους Τούρκους εναντιον των Ελλήνων Ποντίων, και Μικρασιατών, εναντίον των Αρμενίων είχε πρόθεση "την καταστροφή ενός έθνους, μιας εθνικής, φυλετικής ή θρησκευτικής ομάδας" και σαν αποτέλεσμα την Τουρκοποίηση και εξαφάνιση του Χριστιανικού στοιχείου απο πόλεις και χωριά που ζούσαν αυτές οι εθνικές και θρησκευτικές ομάδες για χιλιάδες χρόνια;

    Έχουν απολογηθεί για αυτή την γενοκτονία των Χριστιανικών λαών οι Τούρκοι;
    Όχι!
    Προπαγανδίζουν ότι οι Τούρκοι ήταν θύματα γενοκτονίας απο Αρμενίους και Έλληνες.

    Ο Πάπας Ιωάννης Πάυλος ο Β' το 2001 "κερδισε" τις καρδιές των Ελλήνων όταν ζήτησε δημόσια συγγνώμη για τα επώδυνα τραύματα που προκάλεσαν στο παρελθόν οι καθολικοί έναντι των ορθοδόξων.

    Θεώρησε σωστό να απολογηθεί για κάτι που έγινε 800 χρόνια και δεν ηταν γενοκτονία.

    Οι Τούρκοι όχι μόνο μεταμέλεια δεν δείχνουν αλλά συνέχισαν την στρατηγική της εξαφάνισης των Χριστιανών απο την χώρα τος με συνεχιζόμενη βία, εκδηλώσεις μίσους και σφαγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. -> Nikos Dimou said...

    "...είναι θέμα ωριμότητας μίας κοινωνίας (να παραδεχθεί τις βάρβαρες πράξεις της - ούτε εμείς το έχουμε κάνει, αντίθετα με τους Γερμανούς) κι όχι κάτι που επιτυγχάνεται με εξωτερική πίεση."

    Κυρ Νίκο,
    Η βάση αντιμετώπισης της γενοκτονίας είναι ότι δεν "είναι βάρβαρες πράξεις" και μόνο.
    Είναι η προγραμματισμένη δράση μιας ομάδας ανθρώπων να εξαφανίσουν μια άλλη ομάδα ανθρώπων σαν γένος απο την χώρα τους.
    Ας μην υποτιμάμε την έννοια.

    Η σφαγή των τούρκων της Τριπολιτσάς στην αρχή του αγώνα για ανεξαρτησία ήταν μια μεμονωμένη πράξη ξεπάσματος άτακτου στρατού στην διάρκεια πολέμου.
    Δεν υπηρχε πειθαρχία στην αρχή του πολέμου στο Ελληνικό στράτευμα.
    Οι Τούρκοι σφάξανε όλους τους ομήρους, προκριτούς και τα παιδιά τους πρώτα για να εκφοβίσουν και να αναγκάσουνε τους Ελληνες να υποκύψουν, να λύσουν την πολιορκία και να "προσκυνήσουν οι γκιαούρηδες" όπως τους είχαν αναγκάσει πολλές φορές πριν στις διάφορες επαναστάσεις. Οι Τούρκοι χρησιμοποιήσαν τρομοκρατία πρώτα.

    Αυτή τη στιγμή στην Έλλάδα έχουμε μια μουσουλμανική μειονότητα που έχει ευδοκιμήσει σε σχέση με τον μέσο Βαλκάνιο και Τούρκο μουσουλμάνο.
    Δεν υπήρχαν αντίποινα εναντίον τους το 1922 ή αργότερα το 1955 όταν οι Τούρκοι έκαναν τα προγκρόμ εναντίον των Χριστιανών Ελλήνων.

    Στο θέμα αν χρειάζετια εξωτερική πίεση η όχι.
    Εξωτερική και εσωτερική πίεση χρειάζεται και επιμόρφωση για το έγκλημα στα σχολεία για να παραδεχθει κάποιος λαός γενοκτονία ή συνδρομή στην ολοκλήρωση Γενοκτονίας.

    Πιστεύετε ότι οι Γερμανοι θα παραδεχόντουσταν την γενοκτονία των Εβραίων χωρίς την ήττα, την Δίκη της Νυρεμβέργης και 60 χρόνια επιμόρφωσης στα σχολεία τους;

    Πιστεύετε αν δεν κινδύνευαν τα οικονομικά συμφέροντα των Ελβετικών εταιρειών απο εμπάργκο στην Αμερικανική αγορά θα αποδεχόντουσταν οι Ελβετικές εταιρίες τους διακανονισμους αποζημίωσης δισεκατομμυρίων δολλαρίων στα θύματα του Ολοκαυτώματος;

    Ποιοί οι πολιτισμένοι Γερμανοι και Ελβετοί;

    Ναι!
    Ακομα υπάρχουν νεοναζιστικές ομάδες, στις δύο χώρες και πολλές άλλες χώρες, που αρνούνται την Γενοκτονία.

    Στην Τουρκία δεν είναι ομάδες είναι ολόκληρο σχεδόν το Τουρκικό έθνος.

    Χωρίς μεταμέλεια και χωρίς Δικαιοσύνη για το έγκλημα ο ένοχος σε κάποια στιγμη στο μέλλον θα το επαναλάβει.


    Αυτη τη στιγμή έχουμε μια "Γερμανία" δίπλα μας (την Τουρκία) που κατέφερε να εξοντώσει σχεδόν όλους τους "Εβραίους" της (τους Χριστιανούς) και έχει θεοποιήσει και λατρεύει τον "Χιτλερ" της (Μουσταφά Κεμάλ) σαν πατέρα του Τουρκικού Έθνους.

    Γιατί να αλλάξουν άν δεν ενοχλείται κανενας για αυτο το έγκλημα εναντίον των "Εβραίων" τους.

    Για την πλειοψηφία των Τουρκων αυτη τη στιγμή ζουν ακόμη το "Γερμανικό 1939" τους.
    Γενοκτονία Χριστιανών;
    Κάτι φήμες για μετατοπίσεις ΄των γκιαούρηδων" ακούγονται αλλά εμείς δεν έχουμε ακούσει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. -> arkaisu, κυρ Νίκο,

    "...δεν έχω δει κάποια αξιόπιστη ξένη καταγραφή ενώ αρκετές είναι οι αμφισβητήσεις της "γενοκτονίας" και εντός Ελλάδας"

    "Υπάρχει επίσημος ορισμός της λέξης γενοκτονία - η άποψη των περισσότερων ιστορικών είναι ότι εδώ δεν συνέβη. Υπήρξαν σφαγές, εκτελέσεις αλλά όχι εξόντωση ενός ολόκληρου λαού (όπως των Αρμενίων - 1.500.000)."

    Υπάρχει νόμος της Βουλής των Ελλήνων για τη γενοκτονία του μικρασιατικού ελληνικού -που ψηφίστηκε ομόφωνα τον Οκτώβριο του 1998 που δημοσιεύθηκε στην «Εφημερίδα της Κυβέρνησης» (Φ.Ε.Κ. 13.10.98) με τις υπογραφές του Προέδρου της Δημοκρατίας της Ελλάδας Κ. Στεφανόπουλου και των τότε υπουργών Αλ. Παπαδόπουλου, Ευ. Βενιζέλου και Ε. Γιαννόπουλου.
    "Ορίζεται η 14η Σεπτεμβρίου κάθε έτους, ως ημέρα εθνικής μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας από το τουρκικό κράτος".

    Ο όρος «γενοκτονία» ως διεθνής νομικός όρος εισήχθη στο Διεθνές Δίκαιο από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών με τη Σύμβαση του 1948. Σύμφωνα λοιπόν με τη σχετική Σύμβαση, γενοκτονία είναι: «η εσκεμμένη προσπάθεια καταστροφής εν όλω ή εν μέρει, μιας εθνικής, εθνοτικής, φυλετικής ή θρησκευτικής ομάδας», με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

    «α) τον φόνο μελών της ομάδας,
    β) την πρόκληση σοβαρής σωματικής ή διανοητικής βλάβης σε μέλη της ομάδας,
    γ) τη σκόπιμη επιβολή στην ομάδα συνθηκών ζωής υπολογισμένων, έτσι ώστε να επιφέρουν τη φυσική τους καταστροφή, εν όλω ή εν μέρει,
    δ) την επιβολή μέτρων που αποσκοπούν στην αποτροπή γεννήσεων στο εσωτερικό της ομάδας και
    ε) την υποχρεωτική μεταφορά των παιδιών της ομάδας σε κάποια άλλη».(παιδομάζωμα)

    Στην περίπτωση των Ελλήνων της Μικράς Ασίας εφαρμόστηκαν και οι πέντε τρόποι. Εκατοντάδες διπλωματικά έγγραφα της εποχής, καθώς και δημοσιογραφικές ανταποκρίσεις, μαζί με μαρτυρίες των επιζώντων, συγκροτούν ένα αδιαμφισβήτητο αποδεικτικό υλικό. Με βάση τον ορισμό του ΟΗΕ, μόνο η σφαγή στη Σμύρνη τον Σεπτέμβριο του ' 22, ή οι σφαγές στο Αϊβαλί, τα Μοσχονήσια, το Μπουρνόβα, τα Βουρλά κ.α. συνιστούν «έγκλημα γενοκτονίας».

    Τα Ελληνικά θύματα της γενοκτονίας απο τους Τούρκους ήταν 1.200.000, ο ένας στους δύο Έλληνες που ζούσαν στην Μικρά Ασία περίπου.

    Δεν πρόλαβαν τους υπόλοιπους γιατί έγινε ανταλλαγή πληθυσμών.

    Όχι όμως για τους Ασσύριους Χαλδαίους και Νεστόριους Χριστιανούς, πού ο αριθμός των σφαγιασθέντων ήταν περίπου 750.000 σ'ένα πληθυσμό 1.000.000.


    Αναφορές στην γενοκτονία από ξένες πηγες, το δικό μου "αλφα και ωμέγα" (περιορισμένοσ χρόνος) των ξενων που αποκαλύπτουν τις Γενοκτονίες:

    α) Χίτλερ, που όταν οι στρατηγοί του θέλησαν να του επισημάνουν τις αντιδράσεις που θα προκαλούσε στην παγκόσμια Κοινή Γνώμη η «τελική λύση», δηλ., η εξόντωση των Εβραίων, απάντησε: «... Και ποιος θυμάται σήμερα τη γενοκτονία των Αρμενίων και των Ελλήνων».

    β) Διατάγματα του επισήμου κράτους για εξαφάνιση των Χριστιανών απο την αρχή του κινήματος των Νεοτούρκων.

    γ) Το βιβλίο του Γεωργίου Χόρτον, πρόξενου στην Σμύρνη, "η Μαστιγα της Ασιας" είναι μια αρχή.

    δ) Ο Αμερικανός πρόξενος στην επαρχία του Χαρπούτ Λέσλι Ντέιβις αυτόπτης μάρτυρας,

    ε) Ο πρέσβης Μοργκεντάου,

    ζ) Μία πρωτοφανή αγριότητα στον Πόντο που ανάγκασε τους ύπατους αρμοστές στην Κωνσταντινούπολη να επιδόσουν επανειλημμένα υπομνήματα διαμαρτυρίας προς τον Κεμάλ και να αποφασίσουν να αποσταλεί επιτροπή της τότε Κοινωνίας των Εθνών να εξετάσει τις καταγγελίες.

    η) Ο Αράλοβ, σοβιετικός πρέσβης στην Άγκυρα, ενημερώθηκε στη Σαμψούντα του Πόντου από τον σοβιετικό αρχιστράτηγο Φρούνζε. Ο Φρούνζε του είπε ότι είχε δει πλήθος Έλληνες που είχαν σφαγιαστεί, "βάρβαρα σκοτωμένους Έλληνες -γέρους, παιδιά, γυναίκες". Προειδοποίησε επίσης τον Αράλοβ για το τι επρόκειτο να συναντήσει πτώματα σφαγιασμένων Ελλήνων τους οποίους είχαν απαγάγει από τα σπίτια τους και είχαν σκοτώσει πάνω στους δρόμους.

    θ) STATISTICS OF DEMOCIDE
    Chapter 5
    Statistics Of
    Turkey's Democide
    Estimates, Calculations, And Sources*

    By R.J. Rummel

    http://www.hawaii.edu/powerkills/SOD.CHAP5.HTM
    "The infamy of executing this century's first full scale ethnic cleansing belongs to Turkey's Young Turk government..."

    ι) "New York State has a prominent role in acknowledging events in
    history -- many of them tragic and distressing -- that teach valuable lessons from which our greater society benefits; such events are the destruction of the city of Smyrna and the Genocide of the Greeks of Pontus and Asia Minor, tragedies that took the lives of hundreds of thousands of Greek civilians..." October 6th, 2002.

    κ) Wikipedia: "In the wake of this conflict there was a violent reaction against the Greek communities throughout Turkey, who were seen as disloyal since they identified more with their Greek heritage and Greece than Turkey. The central government made use of this prevalent attitude to continue its policy of ethnic cleansing. Ethnic and religious minorities in Turkey suffered lootings and massacres"

    λ) In 1920, Alexander Millerand, president of the Supreme Allied Council stated : "The Turkish government not only failed in its duty to protect its non-Turkish citizens from the looting, violence and murders, but there are many indications that the Turkish government itself was responsible for directing and organizing the most cruel attacks against the populations, which it was supposed to protect. For these reasons, the Allied powers have decided to liberate from the Turkish yoke all the lands where the majority of the people were non-Turks".

    μ) The New York Times; “The Asia Minor Holocaust of 1922”
    - On the 26th of November 1979, the New York Times wrote quite characteristically : "According to the most recent statistics, the Christian population in Turkey was diminished from 4,500,000 at the beginning of this century to just about 150,000. Of those, the Greeks are no more than 7,000 Yet, in 1923 they were as many as 1.2 million". (After the massacres of many hundreds of thousands).

    ν) House Concurrent Resolution 148, September 9, 1997. Sponsored by: Congresswoman Maloney of NY and Congressman Sherman of California, together with Congressman Bilirakis of Florida.

    ξ) Proclamation by the Senate of the State of South Carolina, December 8, 2002 sponsored by Senator André Bauer

    ο) Proclamation by Governor, Jim Hodges of South Carolina, December 8, 2002

    π) Proclamation by Robert D. Coble, Mayor of Columbia SC, December 8, 2002

    ρ) New Jersey Senate and General Assembly recognize the Pontian Genocide

    σ) Resolution by the Chief Executive Office, Vernon Jones of DeKalb County, Georgia, February 9, 2003

    τ) Marjorie Housepian Dobkin; “Smyrna 1922 the Destruction of a City”

    υ) Edward Hale Bierstadt; "The Great Betrayal"

    φ) Thea Halo; “Not Even My Name", (May 2000 Picador USA/St. Martin's Press)


    χ) Tessa Hofmann (HG); “Verfolgung, Vertreibung und Vernichtung der Christen im Osmanischen Reich 1912-1922”, (Münster: LIT Verlag, 2004)

    ψ) The Hellenic Genocide”, by Roberto Lopes (with text available in English, Greek, German, French, Italian and Brazilian Portuguese)


    ω) Εκατοντάδες αναφορές από άλλες ξένες πηγές μια απο αυτες είναι του "Templates for Gross Denial of a Known Genocide"
    με αναφορά στόν Stanley Cohen, Professor of Criminology at Hebrew University in Jerusalem:

    "The nearest successful example [of "collective denial"] in the modern era is the 80 years of official denial by successive Turkish governments of the 1915-17 genocide against the Armenians in which some 1.5 million people lost their lives. This denial has been sustained by deliberate propaganda, lying and coverups, forging documents, suppression of archives, and bribing scholars. The West, especially the United States, has colluded by not referring to the massacres in the United Nations, ignoring memorial ceremonies, and surrendering to Turkish pressure in NATO and other strategic arenas of cooperation."


    Yet what should have also been mentioned is that, along with our century's first genocide, the depopulation of Greek Orthodox and Assyrian Christians from Asia Minor was part and parcel of Turkey's policy of eliminating its Christian minorities. The extermination of more than 300,000 Pontian Greeks in the Black Sea region was carried out roughly within the same time frame as the Armenian Genocide and through the use of similar methods.

    According to U.S. Consul George Horton, up to 200,000 Armenian and Greek Christians in Smyrna (now renamed Izmir) were killed in 1922 when Mustafa Kemal Ataturk's troops occupied and burned down this once cosmopolitan city. Metropolitan Chrysostomos, the spiritual leader of Smyrna's Orthodox Christians, refused to abandon his flock, was seized by Turkish troops while conducting religious services in the city's cathedral, and was dismembered in the streets by a Turkish mob.

    Over one million more Greeks were ethnically cleansed from Turkey under Ataturk's regime. During the 1950's and 60's, modern-day Kristallnachts in the form of anti-Greek pogroms led to the exodus of the remaining 200,000 Greek Orthodox from Istanbul and marked the final death-blow to Constantinopolean Hellenism, one of the world's oldest and most distinguished historic Christian communities. The Aegean islands of Imbros and Tenedos were likewise depopulated of their predominantly Greek inhabitants. The Assyrians, also an ancient Christian community of Asia Minor, encountered a similar fate having been extinguished from their ancestral homeland in eastern Turkey by massacres, forced conversions, and ethnic cleansing campaigns.

    This same deeply ingrained ethic of reflexive denial that has led Turkish apologists to deny past and present horrors - from the Armenian Genocide earlier this century to the ethnic cleansing of up to three million Kurds from southeastern Turkey today - pervades every aspect of Turkey's self-evaluation and continues to stunt its moral and spiritual growth.

    http://forum.armenianclub.com/archive/index.php/t-5573.html

    Ελληνικές πηγές χιλάδες:
    Αυτόπτες μάρτυρες.

    Αναφορές στα βιβλία και άρθρα του δημοσιογράφου και πολιτικού Γιάννη Καψη για ξένες καταγραφές και βιβλία:

    Για τα προγκρόμ του 1914-15, πρόδρομοι της τελικής γενοκτονίας,
    [Ζωρ Αλλώ: «Η κατάπτωσις του Ελληνισμού». «Οι Ελληνίδες πουλήθηκαν στα σκλαβοπάζαρα του Ικονίου και του Μπαλούκ Εσέρ για 10 παράδες μόνον. Με το ευτελές αυτό αντίτιμον οι Τούρκοι τακτοποιούσαν την συνείδησί τους προς το Κοράνι, που τους απαγορεύει να έχουν φιλενάδες παντρεμένες γυναίκες, εκτός αν τις αγοράσουν για σκλάβες. Αλλά κι όσες γλύτωσαν από τα σκλαβοπάζαρα, δεν είχαν καλύτερη τύχη. Οι Ελληνίδες του Γενί Σεχίρ κλείσθηκαν με τη βία στα χαμαιτυπεία, όπου οι μεθυσμένοι στρατιώται του Σουλτάνου γλεντούσαν με τα κάλλη τους».

    Ανρύ Μπαρμπύς στην «Ζουρνάλ» της 9ης Ιουνίου 1916 προσθέτει: «Σ' όλες τις πόλεις της Μικράς Ασίας ιδρύθηκαν, μετά τους διωγμούς του 1914 και 1915, απέραντα σκλαβοπάζαρα. Παντρεμένες γυναίκες, νεαρα κορίτσια, ακόμη και παιδιά»]

    Το φιλμ "1922" του Κούνδουρου που απαγόρευσε την προβολή το ΠΑΣΟΚ.

    Το Ντοκυμανταίρ του Ιδρύματος "Παιδιά είμαστε τότε ... οι Μικρασιάτες Θυμούνται" . Οι μαρτυρίες 96 προσφύγων πρώτης γενιάς.
    Ανάμεσά τους η φωτογράφος Νέλλη, η συγγραφέας Διδώ Σωτηρίου, ο συγγραφέας Τάσος Αθανασιάδης, κι ο φωτογράφος Μανόλης Μεγαλοικονόμου.

    "Μικρά Ασία και αμφισβήτηση της Ιστορίας
    Η δυσκολία του επίσημου ελληνικού κράτους και της ιστοριογραφίας να αντιμετωπίσει τη γενοκτονία εις βάρος των ελληνικών πληθυσμών"

    Του Βλάση Αγτζίδη, Ph.D

    στό http://www.netschoolbook.gr/asiaminor.html


    Γενοκτονία (19 Μαΐου-Ημέρα Μνήμης)
    Κυκλοδίωκτον
    http://eiauii1.blogs.gr/index.php?op=ViewArticle&articleId=1510



    Τελικά από ένα Τουρκο Σμυρνιό διανοούμενο:
    "If I were the mayor of İzmir, I'd grant Greeks residency with the condition they restore their old houses just so cultural exchange could occur. Old Smryniot houses is bustling and being restored, all we need is some greeks now. Instead we have 600,000 Kurds. Kurds suck they go around shouting fuck turkish republic hahaahahahah. Thats funny really."

    και

    "Those death marches would definitely end up killing the Greeks because they were marched without medicine or decent lodging".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. -> lefteris kritikakis

    Άν οι μισοί Έλληνες ήταν ιδιαίτερα ευαίσθητοι στο θέμα της δικής τους Γενοκτονίας απο τους Τούρκους τότε θα ήταν πιο ευαίσθητοι στις ξένες.

    Διάβαστε το ακόλουθο άρθρο
    "Μικρά Ασία και αμφισβήτηση της Ιστορίας
    Η δυσκολία του επίσημου ελληνικού κράτους και της ιστοριογραφίας να αντιμετωπίσει τη γενοκτονία εις βάρος των ελληνικών πληθυσμών"

    Του Βλάση Αγτζίδη, Ph.D

    στό http://www.netschoolbook.gr/asiaminor.html

    Η αδιαφορία των Ελληνικών κυβερνήσεων στην Γενοκτονία των ομοφύλων και ομοδόξων είναι μοιρολατρική.
    Ακόμα και ο Ελ. Βενιζέλος έδωσε συγχωροχάρτι στον Κεμάλ. Τι κερδίσαμε απ'αυτό;
    Γηρατειά και Ηττοπάθεια;
    Η ήττα στις εκλογές του 20 και το τί ακολούθησε είναι και δική του ευθύνη.
    Γιατί αρνήθηκε την συμφιλίωση αλλά αντίθετα οι οπαδοί του καταδίωξαν άγρια τους βασιλικούς, που και εκείνων η ηγεσία έκανε τα δικά της τραγικά λάθη.

    Τό θέμα της σύγκρισης της υποστήριξης απο ξένες δυνάμεις μεταξυ δημιουργίας του κράτους του Ισραήλ και της Ελλάδας είναι άτυχο.

    Οι Παλαιστίνιοι δεν ήταν κατακτητές Τούρκοι. Ήταν απόλυτη πλειοψηφία ενώ οι Τούρκοι δεν ήταν ούτε το 1/10 του πληθυσμού της Στερεάς Ελλαδας και Πελλοπονήσου το '21. Οι Παλαιστίνιοι ζούσαν σε μια γη που δεν υπήρχε εβραίική μειονότητα για 1,000 χρόνια.

    Οι Έλληνες είχαν απελευθερωθεί απο τους Τούρκους πριν αρχίσει ο Διχασμός, ο Εμφύλιος με θύματα ήρωες, και οι Τούρκοι ζητήσουν την βοήθεια των Αιγυπτίων και του Ιμπραήμ Πασά. Οι Τουρκοι στραφήκαν στον Ιμπραήμ, ξένη Δύναμη στον πόλεμο και οι Έλληνες στις ξένες Δυνάμεις.

    Αν ήταν μονιασμένοι θα είχαν φτάσει το 1827 μέχρι την θεσσαλονίκη.

    Λεφτέρη δεν ξέρω πόσο καιρό ζεις στην Αμερική, αλλά αν νομίζεις ότι ο Κίσσινγκερ, το χαός της κυβέρνησης Νίξον με το Γοουετεργκέιτ, η Κύπρος, το πραξικόπημα, η Τουρκική εισβολή στο μαρτυρικό νησί, και ο αιφνιδιαστικός πόλεμος του '73 που παρα λίγο να χαθεί το Ισραήλ δεν αλληλοσυνδέονται έμμεσα τότε δεν πρέπει να γνωρίζεις ποιός είναι ο Καραθεοδωρής, πόσα δις φεύγουν απο την τσέπη σου σαν φορολογούμενος για στρατιωτική και οικονομική ενίσχυση του Ισραήλ και γιατι μόνο τα όμολογα του κράτους του Ισραήλ και φιλανθρωπικών ιδρυμάτων με έδρα το Ισραήλ απ'όλα τα ξενα κράτη εκπιπτουν της φορολογίας του εισοδήματος (tax deductible).
    Το Λόμπι τους είναι καταπληκτικό, τους θαυμάζω για την αλληλουποστήριξη τους.

    Γιατί τα αναφέρω;
    Για να δείξω ότι με την τρεμούλα και τον φόβο να μην χάσουμε την βολεψή μας δεν βγαίνει λύση.
    Έχουμε μια επιθετική μεγαλύτερη Τουρκία (πρόσφατα συντριβή αεροσκάφων, εμείς έχουμε λιγότερα) και ο μόνος τρόπος να την αντιμετωπίσουμε είναι να "γίνουμε" Εβραίοι.

    Εβραίοι στην ομόνοια, στην εφευρετικότητα, στην αποφασιστικότητα, στην αυταπάρνηση, στον πατριωτισμό.

    Δυστυχώς μονοιάζουμε (για λίγο) μετά απο κάθε εθνική καταστροφή.

    Μας έχουν διαρκώς στην άμυνα. Στο διαίρεσε και βασίλευε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.