Saturday, September 02, 2006

nikosdimou.blogspot.com

Παρένθεση:
Παίρνω πολλά email από καινούργιους (προφανώς) αναγνώστες του blog που μου προτείνουν ή με ρωτάνε: γιατί δεν κάνετε ένα Post για την πορνογραφία... τα ναρκωτικά... το αυτοκίνητο... τα ταξίδια;

Να θυμίσω ότι ο προκάτοχος αυτού του blog, από τον Γενάρη μέχρι τον Μαϊο 2006 είχε θίξει όλα αυτά τα θέματα και άλλα 125 και είχε μαζέψει 25000 σχόλια.

Όποτε έχετε χρόνο πηγαίνετε μία βόλτα στο αρχείο του nikosdimou blogspot com. Όλα τα θέματα είναι ζωντανά - ακόμα και εκείνα που ξεκινάνε από κάτι επίκαιρο, το διευρύνουν αμέσως προς το γενικό.

Και να εξομολογηθώ κάτι: όταν επιστρέφω και το διαβάζω (ελπίζω να μην θιγεί ο Don) το βρίσκω καλύτερο...

95 comments:

  1. Μα είναι καλύτερο. Κι ειδικά τότε χωρίς την moderation. Αλλά τίποτα δε μένει απείραχτο από εμάς και τους ξένους.

    ReplyDelete
  2. Νίκο, ως ο εθνικός μας ψυχαναλυτής γράψε όπου θέλεις κι ό,τι θέλεις. Και βέβαια το παλιό ιστολόγιο είναι καλό. Αλλά και το παρόν είναι ώραίο. Νομίζω πως εκείνο που θάπρεπε να υπάρχει είναι μια σύνοψη των λεχθέντων κι ένα (πολλαπλό ενδεχομένως) συμπέρασμα από κάθε συζήτηση.

    ReplyDelete
  3. Δήμαρχε μου ,

    Κάποτε σου έλεγα: "Με το καλό να έρθει ο Σεπτέμβριος , για να μετακομίσουμε στο παλιό blog!"

    Τώρα όμως συνήθισα ,αγάπησα και τον γάτο οικοδεσπότη μας....Καλά είμαστε και εδώ Δήμαρχε! Να μην φύγουμε!!

    ReplyDelete
  4. Η μεταχ. Μercedes S του '97 κανει μόνο 13 χιλ στη Γερμανια. Περισσοτερα...απο εκει. Εβγαλα & νεο. Σαν να μην εφτανε η διωξη IN REM,που αναγκασε τον Ρ. κακοποιο να μη κοιμαται βαθεια,ηρθε χθες,1η Σεπτεμβριου & η αρχη της Ινδικτου & τη κοπανησε απο το σπιτι...για ν' αποφυγει το indictment.

    ReplyDelete
  5. Και εμένα μου άρεσε περισσότερο το παλιό, αλλά από την άλλη το doncat μέρα με τη μέρα τείνει να του μοιάσει (κάτι που είχα προβλέψει από την αρχή...) Αν το καλοσκεφτούμε, σε τι διαφέρουν πλέον?

    Επίσης το moderation είναι πολύ θετικό, όσο αντέχει ο οικοδεσπότης να το κάνει ανά 10 λεπτά.

    Ευχαριστούμε για τους πολύ ωραίους 8 μήνες και συνεχίζουμε!

    ReplyDelete
  6. Η φωτό σε αυτό το θέμα νομίζω πως είναι από τις πλέον εκφραστικές..
    Γάτος ο οικοδεσπότης μας και οικοδεσπότης μας ο γάτος, αναμιγνύονται μέσα στο κοινό σκούρο χρώμα που ενώνει τους δύο..
    Υπέροχη!

    ReplyDelete
  7. Η φωτο είναι όλα τα λεφτά!

    Ποιός είναι ποιός, πραγματικά!!!
    ;))

    (και ποιό μπλογκ είναι ποιό ώρες-ώρες...)

    ReplyDelete
  8. Όλα τριγύρω αλλάζουν κι όλα τα ίδια μένουν.
    Δεν νομίζω να άλλαξε τίποτα μια και παραμένουν ίδιοι οι άνθρωποι που συμμετέχουν.
    Ο ίδιος καπετάνιος ,η ίδια γοργόνα στην πλώρη ,το ίδιο πλήρωμα ,τα ίδια ποντικάκια ακόμα και ο τρελός μούτσος παραμένουν πεισματικά αναλλοίωτοι. Μόνο που να, προσθέτονται συνεχεία νέα μέλη . Πιστεύω και ο προορισμός
    του καραβιού παραμένει όμοιος.
    Καλό Σαββατοκύριακο.
    Υ.Γ. Έστω και καθυστερημένα να ευχηθώ στην γοργόνα μας για την γιορτή της να είναι γερή και να περνάει καλά αυτή και οι δικοί της άνθρωποι.

    ReplyDelete
  9. Υπάρχει εξήγηση γιατί σας αρέσει περισσότερο το παλιό ή μήπως είναι εκείνες οι περίφημες νοσταλγίες του "κάθε πέρυσι και καλύτερα". Τώρα πάλι να υπονοείτε ότι μάλλον οι καινούργιοι που σας προτείνουν, δεν είναι σαν τους παλιούς άρα και τα κείμενα είναι κατώτερα...δεν ξέρω. Αν δεν είναι νοσταλγία πάντως εσείς πώς το εξηγείτε;;;

    ReplyDelete
  10. Θα ήθελα σας παρακαλώ πολύ κάποιος να μου κάνει ένα Link ώστε να βρω το κείμενο για την επανάσταση του Νίκου Δήμου.

    ReplyDelete
  11. salome δεν είμαι σίγουρος για τις εξηγήσεις - ίσως ήμουν τότε πιο φρέσκος και πιο ενθουσιώδης, όλα τα θέματα ήταν νέα (τώρα τρέμω τις επαναλήψεις) είχα περισσότερο δικό μου φωτογραφικό υλικό (έχοντας χαρίσει το αρχείο μου στο Μπενάκη είχα μείνει με λιγότερες φωτό που βαθμιαία εξαντλήθηκαν) δεν είχα τον πονοκέφαλο της moderation...

    Αλλά σίγουρα παίζει ρόλο και η νοσταλγία των good old times!

    ReplyDelete
  12. somebody & aphrodite
    χαίρομαι που σας άρεσε η φωτό. Μου πήρε πολύ δουλειά να μεταμορφώσω μία μάλλον φτωχή λήψη της online camera σε πίνακα ατμοσφαιρας Rembrandt :))

    Corel Photopaint Master!

    ReplyDelete
  13. iamquestionmark said...
    "Θα ήθελα σας παρακαλώ πολύ κάποιος να μου κάνει ένα Link ώστε να βρω το κείμενο για την επανάσταση του Νίκου Δήμου".


    Ποια απ' όλες;

    ReplyDelete
  14. nikos dimou said...
    Ποια απ' όλες;

    Ο φίλος/η φίλη εννοεί προφανώς την επανάσταση του '21 και όχι την ψηφιακή...

    ReplyDelete
  15. Πολύ καλύτερο για έναν απλό λόγο. Ήταν πιο αυθόρμητο απ όσο φαινόταν ενώ αυτό είναι λιγότερο ενώ φαίνεται περισσότερο. Και τα δύο είναι εξαιρετικά πάντως.

    ReplyDelete
  16. Λέγεται "ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ" και απομυθοποιεί ότι οι επαναστάσεις φέρνουν την αλλαγή.

    ReplyDelete
  17. Οι Αμερικάνοι έπαιξαν υπέροχα στο ματς με την Αργεντική - το ωραιοτερο ως τώρα του Mundobasket. Ήταν η πρώτη φορά που φανηκαν ως dream team. Ευτυχώς που χθες δεν ήταν σε τέτοια φόρμα (έκανε κι ο Δράκος τα μαγικα του).

    ReplyDelete
  18. Το κείμενο λέγεται: "Με αφορμή μία φράση του George Orwell - σκέψεις για την επανάσταση". Θα το βρείτε ΕΔΩ

    ReplyDelete
  19. Εγώ πάλι προτιμώ αυτό το blog, διότι συμμετέχουν πάνω-κάτω τα ίδια πρόσωπα, ενώ έχει επιτελεστεί χάρη στο moderation το αναγκαίο ξεσκαρτάρισμα, των υβριστών, χυδαιολόγων κτλ. Βέβαια, χαλάλι στο κουράγιο σου ΝΔ, διότι απαιτεί πολλή όρεξη και μεράκι το συνεχές moderation.
    ΥΓ: Όντως η Αμερική έπαιξε ωραία, αλλά και χθες καλά έπαιξαν! 95 πόντους έβαλαν! Τους χτυπήσαμε όμως εμείς στο δυνατό τους σημείο! Κάναμε καλύτερα σ' αυτό που υποτίθεται είναι καλύτεροι, στην επίθεση! Bye, bye, miss american pie!

    ReplyDelete
  20. Σε ευχαριστώ Νίκο. Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις αν εσύ θα κατέβαινες (αν είχες τις αντοχές) να πανυγυρίσεις την κατάκτηση του παγκοσμίου κυπέλλου στο μπάσκετ αύριο; (αν συμβεί). Αν θες αιτιολόγησε τη γνώμη σου.

    ReplyDelete
  21. Νίκο Δήμου θα ήθελα μια διευκρίνηση πάνω στο κείμενό σου το οποίο ειναι εξαίρετο.

    "Η επανάσταση είναι τελικά ένας μύθος. Η πρόοδος, χωρίς θυσίες της ελευθερίας και της δημοκρατίας, έρχεται μόνο με την συναινετική σταδιακή – αλλά σταθερή – αλλαγή".

    1. Η αλλαγή αυτή αν ως κίνητρο δεν έχει την επανάσταση, πώς κινητοποιείται; κάθε αλλαγή άλλωστε, δεν προυποθέτει θέληση μίας μάζας να την πετύχει άρα η μάζα επαναστατεί;

    2. Πιστεύεις ότι τα πολιτικά συνδικάτα είναι απαραίτητα για την προστασία των εργαζομένων ή σκεπτόμενοι την μετάβαση απο Φεουδαρχία προς Καπιταλισμο (που δεν χρειάστηκε συνδικάτα και ήταν καλή για τον εργάτη) τα συνδικάτα δεν ειναι απαραίτητα αφού κάθε επιχείρηση ωρίμασε στην ιδεά ότι είναι πιο παραγωγική όταν φέρεται καλύτερα στον εργαζόμενο;

    ReplyDelete
  22. iamquestionmark said...
    Σε ευχαριστώ Νίκο. Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις αν εσύ θα κατέβαινες (αν είχες τις αντοχές) να πανυγυρίσεις την κατάκτηση του παγκοσμίου κυπέλλου στο μπάσκετ αύριο; (αν συμβεί).

    Παρόλο που εξαιρούμαι λόγω ηλικίας - και νεότερος πάλι δεν θα κατέβαινα. Θα είναι εύχαριστο αν νικήσει η ομάδα, αλλά δεν θα νιώσω "εθνικά υπερήφανος" και δεν θα γιορτάσω μαζικά.

    Το θέμα το έχουμε συζητήσει διεξοδικά στο παλιό μπλογκ - όπως και τα περί επανάστασης - μεταρρύθμισης. Ψάξε τα.

    ReplyDelete
  23. Η προτίμησή μου είναι στο doncat.
    Πρώτα πρώτα γιατί αυτός ο doncat μαθαίνει πολύ γρήγορα. Εκτός απο επτάψυχος, είναι και επτατετραπέρατος.
    Έχει ξεφύγει λίγο απο τα στερεότυπα της πρώτης ζωής του, μαθαίνει να ανοίγει καινούργια θέματα, να είναι εφευρετικός, ανακαλύπτει νέους τρόπους συμμετοχής ενώ την ίδια στιγμή είναι πιο ψύχραιμος και αποτελεσματικός, πιο ώριμος στην νεά μετεμψύχωσή του.
    Είναι γάτος με εμπειρία.
    Είναι το παρόν που έχει μάθει απο το παρελθόν.
    Επίσης έχει περισσότερες νέες φιλίες και συμμετοχές.
    Όπως έλεγε ο φίλος μου ο Τάκης, "αυξάνεστε και πληθύνεστε και κατακυριεύσετε την Ελληνική μπλογκόσφαιρα εθνοψυχαναλυτή μας".
    Χμμ κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει.

    Μ' αρέσει καλύτερα στην δεύτερη ζωή του το blog. Θυμάμαι κι εγώ με νοσταλγία και χαρά τα πρώτα μου σχόλια και την χάρα της πρώτης επαφής με την μπλογκόσφαιρα, αλλά η μελαγχολία επισκιάζεται γρήγορα όταν ταξιδεύεις με την ταχύτητα του φωτός.

    Το επόμενο βήμα ή βήματα, για να δούμε, θα μπορέσει το doncat ή η επόμενη ψυχή του να προσθέσει στα posts κάτι που θα μιλάει γι αυτό όλη η Ελλάδα, όχι μόνο οι ιστολογιόφιλοι, η Ελλάδα του 1%, αλλά ολόκληρη η Ελλάδα.

    Υ.Γ. #1
    Η σύνθετη φωτογραφία κυρ Νίκο είναι τραβηκτική στο μάτι, έχει την βαρύτητα μιας διαστημικής "μαύρης τρύπας".
    Εύγε doncat.
    Μα που βρίσκει ώρα για τόσο ωραίες πόζες αυτός ο γάτος.

    Υ.Γ. #2
    Α κάτι άλλο κυρ Νίκο.
    Γνωρίζετε ότι πήγα σε γνωστό μεγάλο βιβλιοπωλείο των Αθηνών και βρήκα κάποιο άλλο Δημοπούλι να θέλει να μου αρπάξει απο τα χέρια το τελευταίο αντίτυπο από βιβλίο σας.
    Δεν είδα και μεγάλη υπόσχεση απο την υπάλληλο να αναπληρώσει το στοκ.

    Όπως συμβαίνει τα τελευταία 25 χρόνια στην χώρα μας η αστική ζήτηση ξεπέρασε την φιλομαρξιστική προσφορά.

    ReplyDelete
  24. Με συγχωρείτε που θα είμαι λίγο εκτός θέματος, αλλά από χτες που διάβασα το άρθρο του κ. Παπαθεοδώρου στο sportime
    http://www.sportime.gr/basket_inside.asp?article_id=28102

    έχω μια αναγούλα που δεν μπορεί να μου φύγει με τίποτα. Αλαζονικό, υπεροπτικό και ρατσιστικό (δείτε ειδικά το πρώτο υστερόγραφο).

    Καλή επιτυχία αύριο στην Εθνική.

    Όσον αφορά το παλιό και το νέο blog: "ο παλιός είναι αλλιώς, αλλά ο νέος είναι ωραίος"

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  26. Κατ'αρχήν δεν είμαστε στατικοί νομίζω και αδιαπραγμάτευτοι ως όντας,τουλάχιστον έτσι δεν έχει ενδιαφέρον. Επομένως ακόμα και στα ίδια αν αναφέρεστε θέματα, η ματιά μπορεί να είναι διαφορετική. Αν είναι η ίδια πάει καλά, σωστό και διασταυρωμένο. Διάβασα πάντως το κείμενο και είναι εξαιρετικό. Πολύ θα ήθελα να δώ τα comments αλλά είναι το 2003 που θα τα βρώ; Εκτός κι αν ανοίξει άλλη συζήτηση για το ίδιο θέμα. Εγω πάντως θα ήθελα να ακούσω την άποψή σας για το θέμα της παθητικότητας του έλληνα πολίτη σήμερα, ίσως και του ευρωπαίου, δεν λέω αλλά ο ευρωπαίος έχει άλλη παράδοση, όπως πολύ καλά περιγράφετε στο άρθρο. Δεν νομίζετε πάντως ότι η αποστασιοποίηση αυτή είναι επικίνδυνη; Πάντως μαι μείξη παλιού με το νέο σε κάθε επίπεδο (και στο blog) δεν βλάπτει κανέναν...νομίζω

    ReplyDelete
  27. @ ND:

    1) "Με αφορμή μία φράση του George Orwell - σκέψεις για την επανάσταση". Θα το βρείτε ΕΔΩ

    Πολύ ωραίο κείμενο και πάντα επίκαιρο. Το "authoritarians" θα το απέδιδα στα Ελληνικά ως "παρεμβατιστές". Που θεωρούν ότι ξέρουν καλύτερα από τους ΑΛΛΟΥΣ τι πρέπει να επιθυμούν και να θέλουν οι ΑΛΛΟΙ, ως αν οι άλλοι να ήταν "ανήλικοι" και όχι ενήλικες.

    Το πως στις Μεσογειακές χώρες, με πιό "ατομιστές" και ανεξάρτητους στην πράξη κατοίκους, παρατηρείται τελικά περισσότερο authoritarianism - interventionism (dirigisme) και λιγότερο liberalism στο δημόσιο βίο/Πολιτεία, αυτό θέλει πολύ ανάλυση. Αν θέλετε, κ. ΝΔ, έχω μία "θεωρία" περί αυτού και σας στην στέλνω αν θέλετε, με e-mail.

    2) Προσωπικά πιστεύω ότι το "comment moderation" δεν βλάπτει την ελευθερία έκφρασης αλλά έχει πολλά πλεονεκτήματα και για το blog και τους αναγνώστες του και ΔΕΝ αντιβαίνει στις αρχές του liberalism.

    ReplyDelete
  28. Προσωπικά μου άρεσε το παλιότερο format (Νίκος Δήμου uncut, live and direct χωρίς ενδιάμεσα τετράποδα) και ώρες - ώρες απολάμβανα την αναρχία της έλλειψης moderation. Είχαμε posts τα οποία αν και ακραία πυροδοτούσαν θέσεις και αντιθέσεις και καμιά φορά συνθέσεις. Ήταν μια ζωντανή παρέα όπου ο καθένας έλεγε ότι ήθελε.

    Φυσικά τα προβλήματα αρχίζανε όταν η κάλυψη της ανωνυμίας έδινε έναυσμα στην αποκάλυψη της αφόρητης ανοίας και κενότητας μερικών σχολιαστών (κάποιοι συνεχίζουν και υπό moderation αλλά αναγκάζονται να είναι σύντομοι και στο βαθμό που μπορούν περιεκτικοί και κατά συνέπεια κάπως ανεκτοί).

    Αν και καταλαβαίνω πόσο διευκολύνει το ανώνυμο nick τον ντροπαλό σχολιαστή θα πρότεινα να συνεχίζαμε χωρίς moderation αλλά επώνυμα. Πολλοί το τολμήσαν σιγά -σιγά και δεν τους έφαγε ο δράκος. Ή εναλλακτικά θα χρησιμοποιείται nick αλλά με το δεδομένο ότι ο ΝΔ θα ξέρει who is who. (Αν και υποψιάζομαι ότι για τους περισσότερους/ες έχει προσωπική γνώση ο Δον)

    Εν τω μεταξύ προσέξτε αν θέλετε την αντιπαράθεση του οικοδεσπότη με την κ.κ. Γιάννα Αγγελοπούλου για θέμα που μάλλον αφορά όλους μας.

    κ. Δήμου, θα το αφήσετε εκεί το θέμα; Γιατί δεν ξαναεπισκέφτεστε το ίδιο σημείο με βιντεοκάμερα αυτήν την φορά;

    Απολαύστε

    εδώ

    και

    εδώ

    ReplyDelete
  29. Mε κίνδυνο κοτζάμ ...εθνικιστής να χαρακτηριστώ ως προδότης, πολύ μου τη σπάνε οι πανηγυρισμοί για τα αθλητικά!!!

    Ολόκληρο χάρβαλο κοινωνία - χώρα - κράτος αντιμετωπίζουμε, τα αθλητικά μας μαράνανε....

    ReplyDelete
  30. salome το δίλημμα μεταρρύθμιση η επανάσταση στο οποίο αναφέρεται το κείμενο συζητήθηκε σε 2-3 post στο παλιό blog. Ψάξτε το.

    modliber παρεμβατιστές είναι πολύ ήπιο ως απόδοση του authoritarians - Η λέξη περιέχει την AUTHORITY που είναι εξουσία. Το interventionists αντιστοιχεί σε παρεμβατιστές,

    ReplyDelete
  31. Posts.

    Καλύτερο το nd απ' το don, εν γένει - η απρόσμενη επιτυχία και η δύναμη της νεότητας κέρδισαν την πρώτη παρτίδα από την ωριμότητα.
    Όχι όμως ότι δεν υπάρχουν εξαιρετικά post στο doncat.

    Οι προσκεκλημένοι έδωσαν κάτι καινούργιο, αλλά αλλοιώνουν το ύφος του blog.


    Φωτογραφίες.

    Παρά τις προσπάθειες του don, οι photos του nd ήταν καλύτερες.

    Ο εχθρός του εξαιρετικού είναι το εξαιρετικότερον.

    Προτείνω επιδρομή στο Μπενάκη.


    Σχόλια.

    Πιο πυκνά τα ενδιαφέροντα στο doncat και πιο forumίστικη η ατμόσφαιρα.

    Πιο παρεϊστικη η ατμόσφαιρα στο nd, με θετικά κι αρνητικά.

    Χάθηκαν (;) παλιοί καλοί, εμφανίστηκαν νέοι και ωραίοι.

    Το βραδινό chat πέθανε με την έλευση της moderation.


    Πρόβλεψη.

    Ο don δεν έχει πει την τελευταία του λέξη,
    διότι γεννήθηκε με πολλούς πόνους και ανδρώθηκε σε περίοδο διακοπών.

    Μείνετε συντονισμένοι.

    ReplyDelete
  32. Στο παλιό blog γράφεις:

    «Έχω γράψει (αλλού) ότι η "αποφράς ημέρα" της νεότερης Ελληνικής ιστορίας δεν ήταν η 21η Απριλίου, αλλά η 22η. Την πρώτη μέρα όλοι αιφνιδιστήκαμε. Αλλά την δεύτερη; Λίγα χρόνια μετά, οι Ταϊλανδοί φοιτητές σταμάτησαν μία δικτατορία με την άμεση κινητοποίησή τους. Ακόμα και στην Κίνα, στάθηκαν ηρωϊκά μπροστά στα τανκ, στην πλατεία Τιεν αν Μεν. Εδώ λαϊκή αντίδραση και κινητοποίηση δεν υπήρξε. Οι άνθρωποι που έκαναν αντίσταση μετριούνται σε δεκάδες.»

    Ερώτηση: Αυτό δεν έρχεται σε αντίθεση με το κείμενο σου περι επαναστασης (orwell); πώς απο τη μια λυπάσαι για την μη-επανάσταση και απο την άλλη τη θεωρεις μυθο;

    ReplyDelete
  33. Antonis Liolios το θεμα με τη Γιάννα δεν θα κλείσει εδώ. Αναμένεται απάντήσή της. Βεβαια δεν είναι η μόνη - σαράντα σπίτια γύρω μου έχουν κάμερες. Θα πρέπει να τα βάλω με όλη την ελληνική πλουτοκρατία από Βαρδινογιάννη ως Κοντομηνά...

    ReplyDelete
  34. Πάντως το γενικό θέμα visual (π.χ. φωτο) αλλά και πνευματικά copyrights (δικαιώματα) έχει πολύ "ζουμί" και στην Ελλάδα και ΕΕ και ΗΠΑ και παγκοσμίως, καθώς πάμε στην μεταβιομηχανική εποχή. Η έννοια ιδιοκτησία και τα δικαιώματα του κατέχοντος μεταφέρονται από τα υλικά αγαθά και ακίνητα στα πνευματικά και κινητά κ.α.

    ReplyDelete
  35. iamquestionmark said...
    "Ερώτηση: Αυτό δεν έρχεται σε αντίθεση με το κείμενο σου περι επαναστασης (orwell); πώς απο τη μια λυπάσαι για την μη-επανάσταση και απο την άλλη τη θεωρεις μυθο;"


    Μπερδεύεις την αντίσταση με την επανάσταση. "Επαναστάση" (υποτίθεται ότι) έκαναν οι πραξικοπηματίες. Εμείς θα κάναμε αντίσταση. Είναι ακριβώς το αντίθετο.

    ReplyDelete
  36. Nikos Dimou said...

    "Θα πρέπει να τα βάλω με όλη την ελληνική πλουτοκρατία από Βαρδινογιάννη ως Κοντομηνά... "

    Δε φταίει η πλουτοκρατία. Οι κολλήγοι φταίνε:

    (ψιθυριστά) ξέρεις ποιός είν' αυτός; έχει τη μισή Αθήνα δικιά του...

    ReplyDelete
  37. Κύριε Δήμου, ούτε εγώ είχα υπ’ όψιν τις «Σκέψεις για την επανάσταση» της 6ης Δεκεμβρίου 2003. Το διάβασα μόλις τώρα. Και θα το προσυπέγραφα, παραμερίζοντας μια - δυο δευτερεύουσες ενστάσεις, όχι για να «κλέψω» (άλλωστε δεν γράφετε κάτι «καινούργιο», το ξέρετε κι εσείς, φαντάζομαι), αλλά επειδή το θέσατε απλά (όπως δεν θα μπορούσα να το κάνω εγώ), πιο απλά και απ’ ό,τι άλλοι, πιο «σημαντικοί» στοχαστές από εσάς...

    Μια παρατήρηση για την τελευταία παράγραφο: Οι όποιες «μη αρκετές, σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει τα τελευταία πενήντα ή εκατό χρόνια» έχουν γίνει και «χάρη στις επαναστάσεις» (δεν γράψατε «από», γράψατε «χάρη»). Τα επαναστατικά «απόνερα» δεν έχουν μόνον αρνητική χροιά ως έννοια... Ίσως μια ένσταση, η οποία, βέβαια, δεν αναιρεί την εκτίμησή μου, την εκφρασθείσα στην πρώτη παράγραφό μου.

    ReplyDelete
  38. ΝΔ dared to say:

    Tο θεμα με τη Γιάννα δεν θα κλείσει εδώ. Αναμένεται απάντήσή της


    Υποθέτω δεν σας ικανοποίησε η απάντηση της που σας δίνω στο link; Επειδή δεν νομίζω ότι θα πάρετε άλλη...


    Βεβαια δεν είναι η μόνη - σαράντα σπίτια γύρω μου έχουν κάμερες. Θα πρέπει να τα βάλω με όλη την ελληνική πλουτοκρατία από Βαρδινογιάννη ως Κοντομηνά...

    Χμμμ, θα ήταν ενδιαφέρον να βλέπαμε τον Δήμου Hood! Σκέφτεστε να μοιράσετε μετά τις κάμερες στους φτωχούς; Πάντως στο Δημόσιο σίγουρα θα έρθουν handy!

    Σοβαρότερα τώρα, την πρόταση μου την εννοώ: Πηγαίνετε στο ίδιο σημείο επιδεικτικά με ευμεγέθη βιντεοκάμερα (ή άντε, έστω του κινητού σας!) και κατόπιν ανεβάζετε το σχετικό video εδώ.

    Σας εγγυώμαι πανελλαδική θεαματικότητα και κάλυψη τουλάχιστον από την ελληνική TV!

    Τολμήστε λοιπόν!

    Enough words, lights, camera, action!

    ReplyDelete
  39. Ώπα! καταπληκτική η φωτο! τώρα την πρόσεξα!

    Προσωπικά δεν μου κάνει καμιά εντύπωση η συμπεριφορά αυτή των ισχυρών με τις παράνομες κάμερες , απαγορεύσεις κλπ.Ήταν να μη γίνει η αρχή με τις κάμερες απο το ίδιο το κράτος.

    Προσωπικά δεν εκτιμώ καθόλου την κυρία Αγγελοπούλου και την ... οικογένεια όπως λεει ο κ. Ν.Δημου στην επιστολή του.
    Πιστεύω οτι οι Ολυμπιακοί ήταν η χειρότερη συμφορά για τον τόπο απο την εποχή της χούντας (οχι οτι είναι συγκρίσιμα, απλά χρονικά το τοποθετώ .Τίποτα τόσο κακό δεν συνέβη απο το 67 ως σήμερα στη χώρα -με εξαίρεση το Κυπριακό)
    Δεν θα ήθελα να το συζητήσω αυτό το θέμα, είναι νομίζω ζήτημα νοημοσύνης -κι όχι συναισθηματικής.

    ReplyDelete
  40. καλά κ. Νίκο τι σας έπιασε να βγάλετε φωτογραφία την Αγγελοπούλου, αυτή είναι άσχημη.

    να πάτε στη νομική που είναι ελεύθερο το φωτογραφίζειν και κυκλοφοράνε τα πιο ξιπασμένα και όμορφα μωρά

    ReplyDelete
  41. α και κάτι άλλο σοβαρά τώρα. Δεν είναι και πολύ ευχάριστες οι αναφορές σχολιαστών σε άλλους σχολιαστές. Π.χ. το περιβόλι του τρελού, ο 'τρελός μούτσος', βαρεμένοι κτλ

    η ευγένεια έχει την αξία της όταν και μόνο δεν την έχεις ανάγκη

    ReplyDelete
  42. Διαβασα & την διαμαρτυρια εναντιον της madame & του συζυγου της...Η απαγορευση φωτο & το μπλοκο κινητων ειναι ηλιθιες πραξεις & βεβαιως παρανομες Εφτιαξαν σπιτι σε μια τοποθεσια οπου μπορει να ...βληθει πανταχοθεν.Μηπως ο τοπογραφος ηταν Ρ. ? Αν η πλουτοκρατια ηταν μυαλωμενη,θα εφτιαχναν τις γειτονιες τους gated communities,οπως Αμερικη. Τωρα,θα μιαινονται απο το λαουτζικο. Le peuple,c' est terrible. La revolution ? Pas possible.

    ReplyDelete
  43. museologist
    “Από χτες που διάβασα το άρθρο του κ. Παπαθεοδώρου στο sportime
    http://www.sportime.gr/basket_inside.asp?article_id=28102
    έχω μια αναγούλα που δεν μπορεί να μου φύγει με τίποτα. Αλαζονικό, υπεροπτικό και ρατσιστικό (δείτε ειδικά το πρώτο υστερόγραφο).”

    Ακριβώς αυτό είναι το μόνιμο παράπονο μου:
    Γιατί όποτε έχουμε μια επιτυχία η μόνιμή αντίδραση μας είναι του στυλ «πάρτε τα μαλάκες, οι Έλληνες είναι καλύτεροι σας»? Τα ίδια γινόντουσαν και πρόπερσι στην Πορτογαλία, με συνθήματα-καφριλίκια από τη μεριά μας και χειροκροτήματα και ιπποτισμούς από τους ηττημένους Πορτογάλους (κι ας έχασαν από μια χειρότερη –όπως αποδείχτηκε και στη συνέχεια- ομάδα).
    Τι καταπιεσμένο κομπλεξισμό που έχουμε...

    ΥΓ: Ξέρετε με ποιους ταυτιζόμαστε στις αθλητικές μας αντιδράσεις? Με τους Τούρκους! Η φίλαθλη συμπεριφορά τους είναι ταυτόσημη με τη δική μας, με φανατισμό της "απόδειξης ότι μετράω". Δεν ευχαριστιόμαστε το ίδιο το παιχνίδι, αλλά τη νίκη που θα μας προσφέρει εθνική/οπαδική ανάταση.

    ReplyDelete
  44. Antonios Liolios said...
    ΝΔ dared to say:

    Tο θεμα με τη Γιάννα δεν θα κλείσει εδώ. Αναμένεται απάντήσή της
    Υποθέτω δεν σας ικανοποίησε η απάντηση της που σας δίνω στο link; Επειδή δεν νομίζω ότι θα πάρετε άλλη...

    Μα φυσικά δεν με ικανοποίησε η απάντηση της Κυρίας Αγγελοπούλου όπως άλλωστε φαίνεται από την δική μου ανταπάντηση που δημοσιεύεται ακριβώς κάτω από το γράμμα της.

    Δεν απαντά σε τίποτα. Κουβέντα για τις κάμερες, κουβέντα για την απαγόρευση φωτογραφιών, αοριστίες για τα κινητά.

    Πάλι πριν μισή ώρα, στον περίπατό μου πέρασα από το σπίτι της - οικάμερες είναι πάντα στραμμένες προς τον δρόμο.

    Το επόμενο βήμα είναι η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων - ελπίζω να επέμβει αυτεπαγγέλτως.

    ReplyDelete
  45. Κατά την γνώμη μου, τόσο το παλιό blog, όσο και το καινούργιο είναι λίγο διαφορετικά μεν πολύ καλά εξ ίσου δε.

    Πιο νεανικό το πρώτο, πιο ώριμο το δεύτερο. Με ό,τι πλεονέκτημα ή μειονέκτημα αυτό συνεπάγεται.

    Το παλιό ήταν πιο πλουραλιστικό, είχε την αμεσότητα και την ζωντάνια αλλά είχε και τους υβριστές και τους ανόητους. Ισως κάποιους, συγκεκριμένους, τους ενοχλούσε. Ο ορθολογισμός και η διαρκής έρευνα των «παραδεδεγμένων» θεωριών, η αμφισβήτηση της καθεστηκυίας (ψευτο)κουλτούρας και του ξύλινου πολιτικού λόγου, ακόμα και η αναθεωρητική ματια στην Ιστορία, ίσως ενοχλεί κάποιους «κατασταλαγμένους» ή φανατικούς και κάποιοι αποφασίζουν να «επέμβουν».

    Οι θετικά σκεπτόμενοι, αντιδρούν συμμετέχοντας με επιχειρήματα, οι άλλοι με ύβρεις ή με «παράσιτα». (Είναι γνωστά τα παράσιτα-παρεμβολές- στο ραδιόφωνο, που γινόταν για να μην είναι δυνατόν να ακουστούν διάφοροι σταθμοί στο όχι και τόσο μακρυνό παρελθόν. Αλήθεια στον καιρό του διαδικτύου πόσο απολιθώματα φαντάζουν όλα αυτά!)

    Υπάρχουν και κάποιοι, που βανδαλίζουν χωρίς κανένα φανερό λόγο!...

    Ολοι αυτοί με το moderation εξουδετερώνονται.

    Από την άλλη πλευρά το moderation ανά δέκα λεπτά είναι σκληρή δουλειά και επίπονη...

    Ο κύριος στόχος είναι να μην κινδυνέψει το blog από τους ανόητους. Αυτό θέλει πολύ και κοπιαστική δουλειά, από τον ιδιοκτήτη, στην περίπτωση του moderation, η να μην πέφτουμε στην παγίδα των προκλήσεων εμείς οι συμμετέχοντες, αν δεν έχουμε moderation.

    Και πάλι ο κίνδυνος των βανδαλισμών, των ύβρεων και του εκτός θέματος αέναου chatting παραμένει.

    Συμφωνώ ολοκληρωτικά με το σχόλιο του Andy των 5.52 μ.μ. και βεβαίως συμφωνώ με την πρόβλεψη του.

    Προσωπική μου άποψη: Δύσκολο από την ωριμότητα να ξαναγυρίσουμε στην νεότητα...

    ReplyDelete
  46. Ξεκινήσαμε με έναν "έρωτα" στο nikosdimou.blogspot με όλη του τη φρεσκάδα, τη δύναμη, το κέφι, τη χαρά, τις αντιπαραθέσεις. Γνωριστήκαμε και δοκιμαστήκαμε. Τώρα διανύουμε τη σιγουριά της «αγάπης», άντε να φάμε και κουφέτα!!
    Το moderation έλυσε το πρόβλημα του κινδύνου να χαθεί η όλη παρέα, αλλά το βάρος το σηκώνει ο ΝΔ σαν άτλαντας!
    Κράτα γερά αγαπητέ οικοδεσπότη, αλλάζουμε κι εμείς μαζί σου μα παραμένουμε δέσμιοι της γοητείας του blog σας.

    ReplyDelete
  47. Χμμμμ... δύο σκέψεις:

    1. Η δωρεά σε μουσείο είναι μεγάλη, ευγενής, σεβαστή πράξη. Το να εκθέτει το μουσείο την δωρεά δε, είναι ευχής έργον και ολοκληρώνει τη διαδικασία.

    Αλλά αν το μουσείο δεν μπορεί να εκθέσει τη δωρεά, κι ειδικά με τρόπο που να συμπληρώνει το πνευματικό έργο του δημιουργού & δωρητή, τι νόημα έχει?

    Το κοινό ζημιώνεται - κι εδώ εμείς όλοι αδημονούμε...

    2. 'Οποτε διαβάζω Γάτο (either one) να... εσωστρέφεται, παγώνω. Ανάπαυσις διότι... ψήσιμον ή άνω τελεία διότι... κούρασις? Η απλώς ευχάριστον διάλειμμα (να πάει η καρδιά μου στη θέση της?)

    ReplyDelete
  48. δεν είσαι αυτή που θες κι όλο μαζεύεις υπογραφές επαφές και συναναστροφές όλο γυρεύεις πουλάς εγωισμό και τρέχεις προσωπικότητα που δεν την έχεις και όλα αυτά που λες αντιγραφές από ρετρό για πράγματα που ζεις για όλα αυτά που δεν κατέχεις και όλα αυτά που λες αντιγραφές και σε μετρώ πως κατά βάθος δεν τα θες και δεν τ' αντέχεις

    και θα σου μείνει τ' όνειρο να τόχεις για ταυτότητα εγώ σ' αφήνω όμηρο μες την πραγματικότητα

    δεν είσαι αυτή που λες κι όλο αλλάζεις περιβολές ό,τι δε θες παίρνεις στροφές και το σκεπάζεις μιλάς με εγωισμό κι ελέγχεις μια δυνατότητα που δεν κατέχεις και όλα αυτά που λες υπερβολές και σε ρωτώ με τι μυαλό κουμάντο πας να κάνεις και όλα αυτά που λες υπεκφυγές και απορώ πως δεν το βλέπεις πόσο γρήγορα με χάνεις

    κ κινδύνης

    ReplyDelete
  49. Αγαπημένε μου ΝικόΔημε,

    και το άλλο και αυτό το μπλογκ , παραμένουν υπέροχα! (παρ΄ότι διαφέρουν μεταξύ τους αρκετά)

    Κανονικά, αν η κοινωνία μας είχε τη στοιχειώδη τσίπα και ωριμότητα θα έπρεπε να σας ευγνωμονεί για τον αγώνα σας. Οπως και η πολιτεία: αν είχε επίγνωση των οραμάτων σας (γνήσιος φιλελεύθερος ανθρωπισμός χωρίς σύνορα) θα έπρεπε να σας θερμοπαρακαλεί να δουλεύετε εδώ μέσα μέρα-νύχτα και να σας ακριβοπληρώνει για τα μαθήματα ανεκτικότητας και ιδεολογικού πλουραλισμού που μας παραδίδετε.

    Δυστυχώς, καμιά διανοητική βουκέντρα δεν είναι ευπρόσδεκτη (σε καμία κοινωνία). Μετά που τελειώνει το όργωμα του νου κι ψήνονται οι καρποί του πνεύματος και του πολιτισμού, έρχεται και η ευγνωμοσύνη.

    Σχεδόν πάντα αργά κι εκ των υστέρων.

    Κάποιοι όμως εδώ μέσα εκπροσωπούν τα πρωιμα σημαδια μιας ευγνώμονος κοινωνίας και συμμετέχουν σε αυτό το διανοητικό/αναθεωρητικό σας οίστρο με ενθουσιασμό.

    Δίχως εσάς θα είμασταν κρυμένοι στον ίσκιο και τη σιωπη κι ίσως φοβισμένοι με λόγια δειλά και φωνή ξέπνοη, με ιδέες έτοιμες να το βάλουν στα πόδια. Ενώ τώρα...

    Η κοινωνία μας οφείλει να σας πει ένα μέγάλο "ευχαριστώ" κι επειδή σιωπά, εκ μέρους σχεδόν όλων των φιλοξενουμένων σας επιτρέψτε μου να σας το πω εγώ:

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    Με απέραντη αγάπη

    Α.

    ReplyDelete
  50. Αφροδίτη το Μουσείο έχει ένα τεράστιο φόρτο δουλειάς και πενιχρά μέσα.

    Το αρχείο που του έδωσα (και δεν είναι ακόμα πλήρες) θέλει χρόνια δουλειά για να ταξινομηθεί, να ψηφιοποιηθεί, κλπ.

    Ήδη έγινε η ψηφιοποίηση των τηλεοπτικών εκπομπών γιατί οι κασέτες VCR είχαν αρχίσει να αλλοιώνονται.

    Υπάρχουν εκατοντάδες κασέτες ραδιοφωνικών εκπομπών, πάνω από 50.000 slides, χιλιόμετρα με φακέλους αλληλογραφίας, αποκομμάτων, χειρογράφων...

    Όλα αυτά προωρίζονται για τους μελλοντικούς μελετητές (εφόσον υπάρξουν).

    ReplyDelete
  51. Συμπλήρωμα:

    Κι όλα αυτά αφορούν τα χρόνια μέχρι το 85 - από εκεί και πέρα το αρχείο (κείμενα, αλληλογραφία, φωτό) γίνεται σταδικά ψηφιακό - και δεν το έχω παραδόσει ακόμα.

    ReplyDelete
  52. Nikos Dimou said...

    "Ήδη έγινε η ψηφιοποίηση των τηλεοπτικών εκπομπών γιατί οι κασέτες VCR είχαν αρχίσει να αλλοιώνονται."
    ---------------------------

    Αγαπημένε ΝικόΔημε,

    πώς μπορεί το κοινό να προμηθευτεί αυτά τα dvds?
    Υπάρχει τρόπος; Έχει προβλεφθεί κάποια διαδικασία;

    Με αγάπη

    Α.

    ReplyDelete
  53. Παραγραφος - απο καρδιάς...

    Και τα Μουσεία έχουν γραφειοκρατία. Δεν ξέρω ακόμα για πρόσβαση του κοινού - περιμένω την επάνοδο όλων των αδειούχων για να συννενοηθώ.

    ReplyDelete
  54. Σαφώς και ήταν ανώτερο το παλιό φόρουμ. Ήμουν ενεργώ μέλος. Ακόμα και οι ύβρεις μου είχα μία ακαταμάχητη χυδαιότητα. Τώρα σας βαρέθηκα όλους.

    ReplyDelete
  55. cyberdust said...
    "Σαφώς και ήταν ανώτερο το παλιό φόρουμ. Ήμουν ενεργώ μέλος. Ακόμα και οι ύβρεις μου είχα μία ακαταμάχητη χυδαιότητα. Τώρα σας βαρέθηκα όλους".

    Εμείς να δεις... γι αυτό αλλάξαμε blog και σύστημα.

    ReplyDelete
  56. Βλεποντας το αλτζαζιρα να εγκωμιαζει τους γκρεκους,σκεφτηκα...τις νεες συμμαχιες της νεας ταξης πραγματων.. Αλλοι με Μπους & Μπλαιρ,αλλοι με ναζραλα ( εκλ@σε μπουργκα για τις απαγωγες ) & ορτεγκα. Ό τσαβεζ πεφτει μακρυα. Πασσαλος πασσαλω εκρουετω...Επι του θεματος,καιρος να βγει το μοντερεσι,για αυθορμητισμο. Με το μπλογκι θα ξεπερασουμε την melancholia di Settembre.

    ReplyDelete
  57. Οι κυβερνήσεις στα βόρεια κράτη είναι πιο ‘παρεμβατικές’ στη ζωή του πολίτη – εδώ στο νότο το κύριο μοντέλο είναι ‘μπάτε σκύλοι αλέστε’. Οπότε, ο Ουέλς αναφέρεται μεν στο βασικό ερώτημα ‘αυταρχισμός ή ελευθερία’, αλλά από τη σκοπιά ενός δυτικοευρωπαίου (όπως γράφει ο ΝΔ, οι Άγγλοι απολαμβάνουν μια ισόνομη πολιτεία εδώ και αιώνες). Αν αναφερόταν στην ασυδοσία, θα έγραφε διαφορετικά. Επίσης, έχει λεχθεί ότι σε ιστορική προοπτική, η μεγαλύτερη μορφή αυταρχισμού που εμφανίστηκε ήταν το τυπικό δυτικοευρωπαϊκό κράτος. Σου λέει ποια γλώσσα να μιλάς, ποια μουσική ν’ ακούς, σε παίρνει για 12χρονη υποχρεωτική παιδεία και μετά στράτευση, σου λέει μέχρι και τι να φας. «Ελευθερία» λοιπόν, σύμφωνα με τον Ουέλς, αλλά από τη σκοπιά του μοντερνισμού και της Δύσης.

    Όσον αφορά το βασικό ποστ: το ίδιο το ‘ενδιάμεσο’ θέμα του Ουέλς, οι ερωτήσεις του iamaquestionmark (για ν’ αναφέρω μόνο έναν), απαντούν και το ζήτημα του ποιο μπλογκ είναι καλύτερο. Με την έννοια της διάθεσης του κοινού. Δηλαδή για ποιο λόγο θα έμπαινε κάποιος στο μπλογκ του ΝΔ; Αν η απάντηση είναι ‘για την παρέα’, τότε το παρόν μπλογκ είναι καλύτερο. Αν η απάντηση είναι ‘για να διαλεχθεί με ένα συγγραφέα και να συζητήσει θέματα από διαφορετικές σκοπιές’, τότε καλύτερο είναι το παλιό μπλογκ. Αλλά σοβαρά, ποιος θα έμπαινε στο μπλογκ ενός συγγραφέα για παρέα; Βέβαια κάποια στιγμή το αίσθημα της «παρέας» θα δημιουργούνταν, αλλά δεν θα ήταν το αρχικό ζητούμενο. Από αυτήν την άποψη, ίσως ο ΝΔ και το αρχικό κοινό του, να είχαν διαφορετική άποψη για το μπλογκ. Φυσικά υπερίσχυσε ο ΝΔ που έδινε τον τόνο – και αρκετοί από τους πολύ αρχικούς έφυγαν. Εμείς οι υπόλοιποι, και όσοι ήρθαν μετά, ακροβατούμε μεταξύ θεματικής συζήτησης και τσατ. Δεν τίθεται θέμα – προτιμώ το παλιό (χωρίς τα αρνητικά, τρολικά και σαλταρισμένα του).

    Η δωρεά του αρχείου κάποιου δημιουργού (για να αναφερθώ σε διαφορετικό θέμα) φαντάζει σαν πρόωρος θάνατος. Σαν να σου αδειάζουν το σπίτι και να παίρνουν τα πράγματά σου πριν την ώρα σου. Αναρωτιέμαι αν ο ΝΔ το έκανε για να ξορκίσει την προσωπική του Ερινύα – αυτή του αναπόφευκτου.

    Κατά τα άλλα, άλλο ένα θέμα εσωστρέφειας ενώ όλα βαίνουν καλώς… Σαν να σκουντιόμαστε: γιατί όλα πάνε καλά; Πάνε όντως καλά; Πόσο καλά;

    ReplyDelete
  58. ANAKOINΩΣΗ

    Δημιούργησα νέο blog με το κινητό μου - χωρίς παρέμβαση υπολογιστή. Η διεύθυνση ειναι doncatmobile.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Χα! Τι σας έλεγα? "Οποτε διαβάζω Γάτο (either one) να... εσωστρέφεται, παγώνω" -ε, τουλάχιστον, αυτη η ομφαλοσκόπησις μας βγήκε σε καλό!

    Τεχνο-γεννητούρια!

    Ενα μόνο: Γάτε λες δεν προλαβαίνεις -εμείς ΠΩΣ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΕΕΕΕΕ!!!!

    (πωπω, αισθάνομαι εντελώς αρχαιολογία με τούτον εδώ!)

    Να σου/μας ζήσει! Εκεί θα κάνει το σατανάκι μοντερέισον? Και σε λίγο θα έχουμε από δύο ποστς τη μέρα?
    (ωραία, έχουν να πέσουν παραιτήσεις... θα μας κλείσεις το σπίτι!)

    ΛΟΛ!

    ReplyDelete
  60. "Ολόκληρο χάρβαλο κοινωνία - χώρα - κράτος αντιμετωπίζουμε, τα αθλητικά μας μαράνανε..."

    Η απάντηση βρίσκεται μέσα στην ίδια την διαπίστωση.

    Φανατίζεται ο κόσμος, ψάχνεται, όταν βλέπει γύρω του και τη ζωή του να μην του δίνει τίποτα χαρά.
    Τότε λοιπόν είναι που ψάχνει απεγνωσμένα να την βρει.
    Και να πει μέσα του: Τελικά δεν είναι και τόσο μπάχαλο η χώρα μου, αξίζει και κάπου. Είτε αυτό το κάπου το βρίσκει μέσα στο μουντομπάσκετ, είτε μέσα σε κάποιο number one.

    Εχουμε ανάγκη έτσι την έννοια της ταύτισης με τους καλύτερους. Ετσι δεν λειτουργεί και μεγάλο μέρος του κινηματογράφου; Θα ταυτιστείς με τον ..dirty harry ή και με ..robocop(!) και όχι με τον δολοφόνο..

    Προσωπικά; Βρέθηκα κέντρο στο πανηγύρι και χάρηκα που χαιρόταν ο κόσμος! Πόσο ανάγκη το έχουμε αυτό..
    Την εκτόνωση.

    Και το αληθινό πρόβλημα λοιπόν δεν είναι τι επιλέγουμε για να χαρούμε τόσο, όσο η ανάγκη της εκτόνωσης...

    ReplyDelete
  61. Cyberdust και ΝΔ. (και όιποιος άλλος), ίσως και να μην είμαστε τόσο λίγοι αυτοί που αρχίσαμε να ψιλοβαριόμαστε εδώ πέρα... Κάποιοι πάντα θα επικροτούν ό,τι κι αν κάνει ή λέει ο Δήμου, κάποιοι θα τον απορρίπτουν a priori, πάλι, ό,τι κι αν κάνει ή πει, και κάποιοι θα τον νοιώθουν «Φίλο», με τα καλά του και τα κακά του. Αλλά με «κακά» που βρίσκουν παντού γύρω τους, και «καλά» που βρίσκουν σπανίως πέρα από την αυλή τους... Κι αυτό είναι πολύτιμο για κάποιους (μάλλον λίγους εδώ πέρα) από εμάς.

    Πάντα κάτι γινόταν, και κάτι γίνεται, με το «παλιό» ή με το «καινούργιο» μπλογκ, με την ίδια τη ζωή στο φινάλε - ας μην τα αξιολογήσω χωρίς την «καβάντζα» κάποιας «συναισθηματικής, συμμετοχικής ευφυίας» από ΟΛΟΥΣ όσους διαβάζουν αυτή τη στιγμή αυτά τα προχειρογραμμένα (λίγο πιωμένα) λόγια... Καλοί είσαστε (είμαστε;), σε γενικές γραμμές, αλλά κάτι λείπει. Κάτι ουσιαστικό. Πιο «ουσιαστικό» από «συνεισφορές στο κοινωνικό σύνολο», που, προσωπικά, ποσώς, πια, με ενδιαφέρουν. Ίσως αυτό που λείπει είναι να βρουν μια (μίζερη) θέση, εκτός από την φωνή του Δήμου, σχετικά μοναχική η ίδια, και κάποιες άλλες επίσης μοναχικές φωνές, που βρίσκουν μιαν άκρη στα μπλογκς, και ειδικά στο μπλογκ του Νίκου Δήμου. Συμβαίνει ήδη εδώ πέρα, αλλά διαστρεβλωμένα (όπως και αλλού...). Ίσως κατά κει, ασαφώς, να θέλατε να το πάτε κι εσείς, κύριε Δήμου: Ο ίδιος ο Δήμου, στη ζωή του, έκανε κάποια πράγματα, και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε: ό,τι κατάλαβε ο καθείς. Κύριε Δήμου, γι’ αυτό δεν μπορείτε να κάνετε και πολλά πια... Μπορείτε, όμως, να δώσετε φωνή και σε κάποιους, «λιγότερους» ή «περισσότερους» από εσάς (και ποιος θα κρίνει, δηλαδή, και έχει, σε «τελική ανάλυση», οποιαδήποτε σημασία;), να δώσετε βήμα συνέχειας, όχι στις όποιες απόψεις σας, αλλά στην ιδιάζουσα μοναχικότητα του Στοχασμού, του Στοχασμού που μας υπερβαίνει όλους όσους, ενδεχομένως, θύουμε στο βωμό του από ανάγκη, ικέτες του διαφεύγοντος νοήματος, διονυσιάζοντες του Μικρού Δικού μας (ίσως και αυτιστικού) Κόσμου... Ένας, ας πούμε, Μαικήνας της Ιδιαιτερότητας. Ίσως και να υπάρχει κάποιος άλλος δρόμος για σας (καινούργιος;) αν αρνηθείτε όσους σας λιβανίζουν εδώ μέσα, αν φτύσετε ευθέως και χωρίς ευγένεια όσους διαφωνούν χωρίς πρώτα να σας εννοούν (και όλα αυτά όπως εσείς τα εννοείτε, φυσικά: «ελεύθερα»...) και να ασπασθείτε την θρησκεία του Sui Generis Στοχασμού. Ιδιοτελώς ομιλώ: θα ήθελα την Εκλεκτή Παρέα σας (του Δήμου και λιγοστών ακόμη...), σε ό,τι εγώ εννοώ στην δική μου κεφάλα...

    Οι περισσότερες φωνές εδώ μέσα δεν είναι μοναχικές. Όχι πράγματι. Μάλλον καθόλου: αναπαράγουν, ασύστολα (και κάπως ναρκισιστικά) τον Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλασιαστή του Ζeitgeist και κάποιου παρεφθαρμένου Φιλελευθερισμού. Παρεξηγημένου όσο και ο σοσιαλισμός (ή και περισσότερο;). Οι λίγες φωνές που διαφεύγουν του, κάπως προκατειλημμένου, σχολίου μου, είναι όμως άνθρωποι που δεν συναντούσα στην καθημερινή ζωή μου. Blame για τη ζωή μου, ίσως, αλλά έτσι είναι. Και γι’ αυτό, κύριε Δήμου, σας ευχαριστώ...

    (Το μομπάιλ μπλογκ, μάλλον δεν μπορώ να το παρακολουθήσω: σιχαίνομαι τα κινητά και το «concept» τους. Αλλά κατανοώ πως για εκεί πάει ο κόσμος που με ξεπερνά....)

    Και γιατί κανείς μέχρι τώρα δεν είπε μια κουβέντα για τον αυτοσαρκασμό της φωτό ρε παιδιά; Για την (ανακουφιστική; σαρδόνια;) ομοιότητα δυο μουσούδων, «ταυτιστικών» όσο και περιπαικτικών, σαν να βγάζουν μια κρυφή γλωσσίτσα, και οι δύο, πίσω από την ρεμπραντική τεχνοτροπία (ΣΤΗΝ ρεμπραντική τεχνοτροπία μήπως, σε μας, ίσως;). Κύριε Δήμου, υποκλίνομαι στο χιούμορ σας!

    ReplyDelete
  62. Ξυπνω & βλεπω σιδερα,λεει το ρεμπετικο. No iron,no ironed sheet. It's ironic. Οσοι πανηγυριζουν δημοσια ( οπως δημοσια γυναικα) τις νικες εθνικης,ονομαζονται χουλιγκανοφασιστες. Οι πολιτισμενοι,απανταχου της γης,βλεπουν στους αθλητες καποιους μαγκες που βγαζουν πολλα λεφτα.Τους εκτιμουν ,τους θαυμαζουν (Τζορνταν) ή τους συχαινονται (Τάυσον). Εκεινος ταεισεν εαυτον. Τα λιγουρια τη βγαζουν με τα κουρελοπανα στα χερια.

    ReplyDelete
  63. Καλημέρα!

    mariosp ευχαριστώ για ένα από τα πιο ουσιαστικά σχόλια σε αυτό το blog. Για όλα όσα γράψατε προβληματίζομαι κι εγώ, μερικές φορές ψιλοβαριέμαι και εγώ.

    Γράφετε:
    "Μπορείτε, όμως, να δώσετε φωνή και σε κάποιους, «λιγότερους» ή «περισσότερους» από εσάς [] να δώσετε βήμα συνέχειας, όχι στις όποιες απόψεις σας, αλλά στην ιδιάζουσα μοναχικότητα του Στοχασμού, του Στοχασμού".

    Μα αυτό προσπάθησα να κάνω - αν πέτυχε δεν ξέρω, ας έρθουν κι άλλες καλύτερες φωνές - μακάρι!

    Το doncatmobile είναι ένα νέο παιχνίδι - μπορείτε να το δείτε από τον υπολογιστή σας - όσο ζω θα παίζω.

    ReplyDelete
  64. Περί doncatmobile:

    Οι γατοφωτογραφίες ήταν οι μόνες που είχα μέσα στο κινητό και τις χρησιμοποίησα πειραματικά.

    Θα υπαρξουν και άλλες... Τώρα που είδα πόσο εύκολο είναι...

    Τεχνικά: Η συσκευή είναι Sonyericsson K800i (βλέπετε και τα σήμα της S/E δίπλα στον blogger).

    Αυτό που δεν ξέρω είναι το κόστος. Θα περιμένω τον επόμενο λογαριασμό.

    ReplyDelete
  65. Mobile blogging: Μιλάμε για ΤΗΝ επανάσταση!

    Συμβαίνει κάτι στο δρόμο σου και σε 2 λεπτά (μπορεί να) το βλέπει όλη η υφήλιος..

    The mind bogs! (and blogs)

    ReplyDelete
  66. Νίκο μπραβο πρωτοπορε. Ερώτηση : Μήπως η αντίσταση ειναι και αυτή μια μορφη επαναστασης απο τη στιγμη που στοχος καθε επαναστασης εινα ιη ανατροπη της αρχουσας ταξης;

    ReplyDelete
  67. Νίκο καλημέρα !

    Σου ξανα-προτείνω εβδομαδιαία άρθρα στο ιστολόγιο (π.χ. κάθε Δευτέρα), κατάργηση της moderation ΑΛΛΑ εκ των υστέρων διαγραφή των σχολίων που είναι υβριστικά, ρατσιστικά κλπ.

    ReplyDelete
  68. @ ND:

    ND said "..όσο ζω θα παίζω..."

    That is the spirit! Συμφωνώ 100%. Είστε "εμπνευστικός" (κοινώς εμπνέετε). Το "παιχνίδι" ("παίζω")όπως το ορίζετε εδώ (και όχι όπως έχει επικρατήσει να εννοείται στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον) είναι η πηγή της ζωής και της δημιουργίας. "Zest for life". ¨Αλλοι το έχουν εννοήσει ως το να παίζουν παιγνίδια "εξουσίας" επί άλλων (ακόμη και από την παιδική χαρά). Ποιοί τελικά κάνουν τα Ελληνόπουλα "εξουσιαστικά"/authoritarian/interventionists και τους μαθαίνουν να μην πράττουν το "..όσο ζω θα παίζω..." αλλά και να εμποδίζουν τα άλλα Ελληνόπουλα να το κάνουν; Πολλή ανάλυση θέλει αυτό. Ποιοί βάζουν κανόνες είτε επιλεκτικούς είτε τόσο περιοριστκούς ώστε η χώρα είναι Βασίλειον της Χαρτο-Γραφειοκρατίας και αντικίνητρο για κάθε δημιουργικότητα-"παίζειν";



    @ iamquestionmark

    iamquestionmark said...

    "...Ερώτηση : Μήπως η αντίσταση ειναι και αυτή μια μορφη επαναστασης απο τη στιγμη που στοχος καθε επαναστασης ειναι η ανατροπη της αρχουσας ταξης;"

    Αγαπητέ/ή, με όλο το σέβας, αλλά, "έλεος" πιά με την αριστερίστικη γλώσσα που τα παίρνει όλα και τα μετατρέπει σε "μίζερο" αγώνα για τον αγώνα, επανάσταση για την επανάσταση, εξουσία για την εξουσία. Θεωρώ (αν μου επιτρέπεις) ότι αυτό που κάνει ο κ. Δήμου με τα νέα μήντια δεν είναι "αντίσταση" ούτε "επανάσταση" (το είπαν "new media revolution" o Economist κ,αι μερικοί άλλοι έξω, και το κάναμε εδώ "επανάσταση" στυλ 1789 κτλ. Όλο "αρχουσες τάξεις" θέλουμε μα βλέπουμε; Τότε θα τις βλέπουμε. Για "αγώνες" ψάχνουμε ή για "παιχνίδι"; Ο κ. Δήμου θαρρώ μάλον "παίζει" δημιουργικά και τον θαυμάζω για αυτό. Και λυπάμαι ακόμη περισσότερο γαι την "άρχουσα νοοοτροπία" της αριστερίστικης φοβίας της ατομικής πρωτοβουλίας στο παιγνίδι και τον εκφοβισμό του Έλληνα απέναντι στην ίδια την δημιουργικότητα του. Δεν βαρεθήκαμε να ζούμε στον 190 και 20 αιώνα, έλεος πιά με το αριστερίστικο λεξιλόγιο, αγαπητέ συν-σχολιάζοντα iamquestionmark!!! Φτάνει πιά αυτό το λεξιλόγιο. Μιζερέψαμε με αυτό! Στην Ελλάδα είμαστε όχι στο Στάλινγκραντ ή το Ειντχόβεν ή το Νιουκάστλ της βιομηχανικής επανάστασης!!! Καλή Κυριακή!

    ReplyDelete
  69. Καλημέρα!


    Αν καθένας στήριζε την άποψή του, δηλαδή:

    1. Φρόντιζε να γνωρίζει την άποψή του, δηλ.,
    2. Φρόντιζε να γνωρίσει το πως παράγει απόψεις, δηλ.
    3. Φρόντιζε να γνωρίσει το πως βλέπει τον κόσμο,

    αυτό θα ήταν μια διαδικασία γνήσια επαναστατική, γιατί θα προκαλούσε μια συνεχή διεργασία αναπροσαρμογής των θεσμών, που στηρίζονται κυρίως στον φόβο.

    Η επανάσταση που υπονοείται εδώ, είναι ένα επεισόδιο, που θα αντικαταστήσει το ένα φόβητρο, με κάποιο άλλο.

    Αν αντί να σχολούμαστε με μπαμπούλες, ασχοληθούμε με το να μη φοβόμαστε, εκεί να δεις επανάσταση.

    ----------------------

    @mariosp

    "ικέτες του διαφεύγοντος νοήματος"

    Η φράση - κλειδί. Εκεί μέσα περικλείονται όλα τα κίνητρα, κι όχι μόνο σε τούτο το blog βέβαια.
    Το ότι το λές mariosp, και τόσο εύστοχα, σημαίνει κάτι: το αγγίζεις (το νόημα).

    ReplyDelete
  70. Takis Alevantis said...
    Νίκο καλημέρα ! Σου ξανα-προτείνω εβδομαδιαία άρθρα στο ιστολόγιο (π.χ. κάθε Δευτέρα), κατάργηση της moderation..."

    Τάκη έχω πολλά σχέδια στο νου μου. Θα λείψω το δεύτερο δεκαήμερο του μήνα και μετά ...σαρωτικές αλλαγές!

    ReplyDelete
  71. @ heinz

    heinz said "..Αν αντί να σχολούμαστε με μπαμπούλες, ασχοληθούμε με το να μη φοβόμαστε, εκεί να δεις επανάσταση...."

    Dear heinz,

    Καλημέρα!

    Και αν αντί να σχολούμαστε με αιτήσεις, χαρτόσημα, βεβαιώσεις, χαρτοβασίλειο γενικά και πολυνομίες που για άλλους ισχύουν και άλλους όχι, εκεί να δεις δημιουργικότητα ο Έλληνας και βιώσιμη, υγειινή και ανθρωποκεντρική "ανάπτυξη" και "ποιότητα ζωής" για όλους σε μία ηλιόλουστη χώρα κυρίως τουρισμού και λοιπών υπηρεσίών έντασης δημιουργικότητας και φαιάς ουσίας. Αντί για το παιγνίδι "τράχα να βρεις δουλειά με πάνω από 1000 Ευρώ ή δουλειά στο Δημόσιο και να περιμένεις τη σύνταξη (10.000 μέρες και σήμερα για να παραφράσω αυτό που λέγαμε και στο στρατό). Γιατί ο Έλληνας περιμένει τη σύνταξη για να χαρεί τη ζωή του; Γιατί η δουλειά στην Ελλάδα έχει ως άρχουσα νοοτροπία καταντήσει "δουλία"; Γιατί;;;;;

    Που πάμε έτσι, πλην Κίνας;

    ReplyDelete
  72. Νικο αν θες απαντησε μου. Αντισταση κ επανασταση δεν ταυτιζονται σε σχεση υποσυνολου-συνολο;

    ReplyDelete
  73. ModLiber said...

    "Γιατί η δουλειά στην Ελλάδα έχει ως άρχουσα νοοτροπία καταντήσει "δουλία"; Γιατί;;;;;"

    Γιατί κυριαρχεί ο φόβος: επιβίωση.

    Η Ελλάδα, απειλεί τους έλληνες με προβλήματα επιβίωσης. Τους κρατά ομήρους.

    Ένα κράτος άναρχο, αναξιόπιστο, αλαζονικό, αγράμματο. που παράγει τους αντίστοιχους πολίτες....

    ReplyDelete
  74. Δεν είναι καιρός να αρχίσουμε συζήτηση περί αντιαμερικανισμού - αλλά θα πω απλά ότι ένα τεράστιο χώρο σαν τον Αμερικανικό δεν τον καλύπτουν ισοπεδωτικές απλουστεύσεις. Βεβαίως υπάρχουν επικριτές των neo-cons πολύ πιο αξιόλογοι από τον Moore και αναλυτές των ΗΠΑ πολύ πιο οξυδερκείς (και λιγότερο εμπαθείς) από τον Τσόμσκυ.

    iamquestionmark πώς είναι δυνατόν η αντίσταση σε μία επανάσταση να ταυτίζεται με αυτήν;

    Άντε χαρείτε τώρα τον αγώνα και το απόγευμα νέο ποστ από τον Andy, απολαυστικό!

    ReplyDelete
  75. Νίκο σε ευχαριστούμε θα δούμε τον αγώνα και σε ευχαριστώ για την ανταλλαγή απόψεων. Κοίταξε επανάσταση έκαναν οι στρατιωτικοί για να καταλύσουν την υπάρχουσα εξουσία (δημοκρατία) . Επανάσταση κάνανε και οι αντιστασιακοί για να καταλύσουν την υπάρχουσα εξουσία (δικτατορία). Απλά η επανάσταση στην δικτατορία λέγεται αντίσταση, συμφωνείς; Διότι στόχος της αντίστασης ειναι η ανατροπή της καθεκυστηκίας τάξης, που ήταν η δικατατορία.

    ReplyDelete
  76. Με βάλατε και βλέπω τον αγώνα και τώρα δε μιλάτε ε;

    Δε μου λέτε...
    Η εξέλιξη είναι φυσιολογική; Γιατί εμένα του άσχετου, μου φαίνεται ότι μας δέρνουνε οι Ισπανοί...!

    ReplyDelete
  77. πω πω θα πάνε χαμένες και τόσες χιλιάδες σημαίες...

    iamquestionmark παίζεις με τις λέξεις... αυτοί που αμύνονται για να διατηρήσουν το status quo δεν κάνουν επανάσταση!

    ReplyDelete
  78. παιδια πως πάει το ματς; ξερω ξέρω πάω στο φιμπα να δω, για παρέα ρώτησα απλά

    ReplyDelete
  79. Τα μεθεόρτια συλλογίζομαι...

    Τον λεκτικό "βούρδουλα" και το ανελέητο drama queen performance.

    ReplyDelete
  80. Κύριε Heinz,

    Επανάσταση, αντίσταση, κτλ: Αυτό που κάνουν 25' τώρα οι Ισπανοί πως λέγεται; "Επικράτηση κατά κράτος του καλά διαβασμένου"; Αυτό που παροθσιάζει η δική μας ομάδα τι είναι; "Σκορποχώρι"; Μήπως οι Ισπανοί παίζουν σήμερα ως Έλληνες; Που είναι σήμερα η ομαδικότητα που κατάφερε μέχρι τώρα να καλλιεργήσει στην ομάδα ο κόουτς Γιαννλακης (όπως είπε στο πρι-γκέιμ ο Γάλλος κόουτς με θαυμασμό για την ομάδα του κ. Γιαννάκη);

    Γιατί αποδίδουμε καλύτερα ως outsider;


    Κύριε Δήμου,

    Αχ τι μας κάνατε και μας στείλατε να δούμε το ματς. Πόνος, πολπύς πόνος, όχι για την ήττα, αλλά για τον τρόπο επίτευξης της! Θυμίζει λίγο το ΠΑΟ-Αγιαξ 0-3 μετά το Αγιαξ-ΠΑΟ 0-1 το 1996, στον τρόπο που "χάσαμε". Ναι "χάσαμε", όταν κερδίζουν, θεωρούμε ότι και εμείς κερδίζουμε μαζί τους, άρα και όταν χάνουν, χάνουμε! Όχι όταν μόνον κερδίζουν. Τι πόνος! Ατομικός, ομαδικός και εθνικός. Για τον τρόπο της ήττας και όχι την ήττα!

    1 βήμα μπροστά, 2 πίσω, το παραδοσιακόν; ¨Οσο πιλό ψηλά ανεβαίνεις, από τόσο και πιό ψηλά πέφτεις.

    Πόνος, πολύς πόνος.

    ReplyDelete
  81. Οι αμφισβητίες κερδίσανε.
    Σαν να μην ήταν κατόρθωμα να κερδίσει η Ελλάδα τίμια και δίκαια τον τίτλο της δεύτερης καλύτερης ομάδας στον κόσμο.

    Αξίζουν συγχαρητήρια όλοι οι παίκτες κι ο προπονητής τους Π. Γιαννάκης.

    Σωστά ειπώθηκε!
    Δώδεκα παιδιά που αξίζουν χρυσάφι αλλά παίρνουν ασήμι!


    Οι Ισπανοί φίλαθλοι και παίκτες ήταν πιο σίγουροι για τον εαυτό τους και αξίζε η ομάδα τους την πρώτη θέση.

    ReplyDelete
  82. 24 ποντοι στον " ελληνισμο". Ειναι βαρεια(...η ηττα ) & τσουζει.

    ReplyDelete
  83. Καλησπέρα

    Στο Λευκό Πύργο οι σημαίες δεν πήγαν χαμένες. Μαζεύτηκαν περίπου 3.000 (προς το παρόν)

    Είμαστε γλεντζέδες, γιατί να το κρύψομεν άλλωστε

    ReplyDelete
  84. Αν όμως η αδολεσχία ήταν άθλημα ο Β. Σκουντής και ο Δ. Χατζηγεωργίου θα έπαιρναν πρωτάθλημα.

    ReplyDelete
  85. Aν όμως η αδολεσχία ήταν άθλημα ο Β.Σκουντής με τον Δ. Χατζηγεωργίου θα έπαιρναν παγκόσμιο πρωτάθλημα.

    ReplyDelete
  86. Nicholas_on_Europe said...

    "Επανάσταση, αντίσταση, κτλ: Αυτό που κάνουν 25' τώρα οι Ισπανοί πως λέγεται;"

    "Μπάσκετ" υποθέτω. Δεν κατάλαβα γιατί ρωτάτε εμένα όμως....

    ReplyDelete
  87. Χάσαμε και άγρια... Πάμε παρακάτω!

    ReplyDelete
  88. Εντάξει ρε παιδιά... ένα καλό ισπανικό ήταν κι αυτό... τι να
    κάνουμε...
    ;)

    Οσο βλέπουμε τέτοιες προσπάθειες σαν φωτοβολίδες, έτσι θα πονάμε!

    Διάρκεια στο χρόνο - να μπορούμε να διεκδικούμε κάθε φορά, ε?

    (καλά θα ήτανε, όμως, πολύ καλά θα ήτανε...)

    ReplyDelete
  89. Ερώτησις κρίσεως

    Μήπως θα ήταν καλύτερα να είχαμε κερδίσει εμείς με 1 πόντο την Αργεντινή και μετά να κερδίζαμε τους Ισπανούς που θα είχαν αυτοί κερδίσει 101-95 τις ΗΠΑ? Μήπως λέμε?

    Δηλαδή τι μετράει τελικά περισσότερο. Να νικάς το φαβορί και να χάνεις την 1η θέση ή να νικάς το φαβορί και να χάνεις κατά κράτος από κάποιον που εσύ δεν θεωρούσες φαβορί με 20+ πόντους?

    Πω, πω, τι διλήμματα είναι αυτά, Κυριακάτικα!

    Τουλάχιστον δεν σκοντάψαμε στο α' βήμα χθες στο Ευρωφουτ όπως τότε με Αλβανία (1-0 στο τέλος κάπου στην Αν. Ευρώπη).

    You cannot win them all. And then if you do, which wins really count? Η ανεργία ανεργία και η μιζέρια στην οικονομία εδώ θα είναι και αύριο. Αλλά τουλάχιστον να πηγαίναμε με χαμόγελο λόγω α' θέσης!!!!

    ReplyDelete
  90. Vae Victoribus Americanorum..

    Aλίμονο σε όποιον νικά τους
    Αμερικάνους.....

    Τα μυαλά του παίρνουν αέρα...
    ιδίως τα ελληνικά μυαλά..
    και έρχεται η "τίσις της ύβρεως"

    ..Μου φαίνεται όμως θα το σηκώσουμε μεσα στην Ιστανμπούλ το 2010...
    :)

    Υπομονη..σε 4 χρόνια....
    Ευκαιρίες δίνει η ζωή...

    ReplyDelete
  91. Να θέσω έναν άλλον προβληματισμό;

    Είναι ο δεύτερος "ο πρώτος χαμένος", όπως λένε οι αμερικανοί; Ή ισχύουν όλα αυτά τα περί τιμητικών θέσεων, τα οποία μας μάθαιναν από μικρούς, για να μην αισθανόμαστε μειονεκτικά όταν οι Έλληνες αθλητές ήταν τέταρτοι και πέμπτοι Βαλκανιονίκες; Ή, τελικά, όντως, αξία έχει η συμμετοχή και πρέπει να χειροκροτούνται οι προσπάθειες όλων όπως του κολυμβητή από τη Γκάνα (αν δεν κάνω λάθος), που κόντεψε να πνιγεί στην πισίνα των Ολυμπιακών αλλά όλο το στάδιο τον χειροκροτούσε για το πείσμα του να τερματίσει;

    ReplyDelete
  92. το μόνο που θα ήθελα να θίξω την εμφάνιση, φαντάζομαι είναι πολύ απλό, ένα ωραίο background προκαλεί διαφορά!

    ReplyDelete
  93. ΚΑΛΑ
    Να δείτε πήγαινε έλα για ένα έγγραφο δημόσιου νοσοκομείου το οποίο έπρεπε να υπογραφεί απο δύο καθηγητές. Ο ένας πολύ σωστά το υπέγραψε ( ήταν εξ άλλου πιστοποίηση απο το τι έπασχε ο ασθενής. Η δεύτερη καθηγήτρια λόγω ατέρμονης και χρόνιας κόντρας που είχε με τον άλλο καθηγητή αρνείτο πεισματικά να υπογράψει. Να ξεροσταλιάζω με τον ιατρικό φάκελλο υπο μάλλης να την περιμένω, να μου μιλάει σε ανήκειο τόνο,να αρνείται ότι είχε ο ασθενής το νόσημα , να με στέλνει σε άσχετους για υπογραφή οι οποίοι και φυσικά την αρνούντο. Κατέφυγα στον καταπληκτικό και νομομαθέστατο Συνήγορο του ΠΟλίτη .Εν τέλει μετά απο τρείς συνεχείς εβδομάδες πήγαινε έλα και αφού ο άλλος καθηγητής την απείλησε ότι θα καταφύγω στη δικαιοσύνη, την βεβαίωση την συνυπέγραψε ο διευθυντής του νοσοκομείου . Η εν λόγω κυρία όχι.
    Τρέμω στην ιδέα ότι μπορούσαμε να την είχαμε αυτή θεράποντα ιατρό. Με τέτοια ανθρωπιά και ήθος δεν θα γλυτώναμε την ευθανασία .Εν τάξει αυτό δεν ήταν θέμα γραφειοκρατίας αλλά κακοήθειας . Α ξέχασα, το νοσοκομείο ήταν παίδων . κατινίτσα

    ReplyDelete
  94. Κατινίτσα έπεσες στην περίπτωση και στον "άνθρωπο".
    Ευτυχώς που τελείωσες σε τρείς εβδομάδες.
    Σε παρόμοια περίπτωση και ενώ ήμουν στο εξωτερικό δεν είχα κανένα πρόβλημα να πάρω πιστοποιητικό ασθένειας σε μια μέρα για συγγενή μου απο μια αξιογάπητη καθηγήτρια γιατρό του νοσοκομείου Σωτηρία.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.