Σάββατο, Μαΐου 21, 2016

Το υποθηκευμένο ακίνητο «Πατρίς»

Ο κόφτης όπως τον οραματίστηκε πριν 10 χρόνια ο Διαμαντής Αϊδίνης

Μερικά νούμερα - γυμνά:

Το 2009 οι πρωτογενείς δαπάνες του Δημοσίου (το κόστος του κράτους) έφτασαν τα 57,98 δισεκατομμύρια. Το 2003 ήταν τα μισά: 30, 46 δις.

Το δημόσιο χρέος ανέβηκε από 184,51 δις το τέλος του 2004, σε 297,92 δις το 2009.

Στο ίδιο διάστημα οι δημόσιες δαπάνες από 47% του ΑΕΠ έφτασαν στο 54% - ενώ τα δημόσια έσοδα έπεσαν στο 38%. Η διαφορά εσόδων εξόδων από τέσσερις μονάδες ανέβηκε στις δέκα έξη.

Στα πεντέμισι αυτά χρόνια ο αρμόδιος τότε υπουργός Προκόπης Παυλόπουλος έκανε 865.132 διορισμούς (το 60% εκτός ΑΣΕΠ). Το μισθολογικό κόστος του Δημοσίου αυξήθηκε 117% στην Ελλάδα (έναντι 40% στην Ε.Ε. και 17% στη Γερμανία).

Τέτοια νούμερα και άλλα ανάλογα απαριθμώ στους ξένους δημοσιογράφους όταν με ρωτάνε γιατί και πώς χρεοκοπήσαμε.

Είμαστε σαν κάτι παιδιά με άσωτους γονείς και τζογαδόρους θείους, που καλούνται τώρα να πληρώσουν τα χρέη της οικογένειας και να σώσουν το υποθηκευμένο ακίνητο «Πατρίς».
       
      -  Μα δεν πληρώνουμε τώρα έξη χρόνια; Θα ρωτήσει δίκαια ο πολίτης.

Πληρώναμε, ίσα ίσα για να μην χρεοκοπήσουμε. Έξοδα όμως δεν περιορίσαμε και κυρίως μεταρρυθμίσεις δεν κάναμε. Αχ! Αυτές οι μεταρρυθμίσεις! Διαβάζω σε ένα γράμμα του Πέτρου Δούκα, υφυπουργού του Στέφανου Μάνου – τι φοβερό εσωκομματικό πόλεμο υπέστη ο Μάνος το 90-93, για να μην κάνει μεταρρυθμίσεις.

Κι εκεί που κάπως κακομοίρικα ψευτο-ισορροπούσαμε στο τέλος του 2014, ήρθε η «πρώτη φορά Αριστερά» και μας έδωσε τη χαριστική βολή. Μας χρέωσε και άλλα 86 δις, που μας κόστισε η γενναία διαπραγμάτευση Βαρουφάκη (κατά προχθεσινή δήλωση Στουρνάρα).

Και τώρα ο κόφτης.

Πού σε πονάει και πού σε κόφτει!

Ίλιγγος με πιάνει όταν υπολογίζω ότι θα πληρώσω υπερδιπλάσιο ΕΝΦΙΑ (εκεί που θα τον καταργούσαν!) και πως οι νέοι φόροι θα με επιβαρύνουν τουλάχιστον 30% επάνω. Πού θα τα βρω;

Όχι, δεν μας βούλιαξαν διεθνείς συνωμοσίες, κακόβουλοι ξένοι γραφειοκράτες, εχθρικοί τραπεζίτες. Μας βούλιαξαν δικοί μας άνθρωποι, ανίκανοι, σπάταλοι, επιπόλαιοι, που τους ψηφίσαμε και τους ξαναψηφίσαμε!


Είμαστε άξιοι της τύχης μας!

106 σχόλια:

  1. Ας ευχηθούμε λοιπόν όλοι μαζί "χρόνια πολλά" στους εορτάζοντες πρώην πρωθυπουργούς που τα κατάφεραν τόσο καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορούμε να τους βάλουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι προφανώς και ο Κώστας Καραμανλής ήταν ένας βασικότατος λόγος της χρεοκοπίας μας, το λέει ξεκάθαρα και το ποστ, αλλά πρέπει να σεβόμαστε τον Κώστα Σημίτη και τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη!

      Διαγραφή
    2. Όχι ένας βασικότατος - αλλά Ο βασικότατος. Δεν αναφέρθηκα καθόλου σε Σημίτη ή Μητσοτάκη.

      Διαγραφή
  2. # Μας βούλιαξαν δικοί μας άνθρωποι, ανίκανοι, σπάταλοι, επιπόλαιοι, που τους ψηφίσαμε και τους ξαναψηφίσαμε!#

    και θα ξαναψηφίσουμε...
    αν μπορέσουμε να ξανακάνουμε εκλογές
    [δεν ξερω αν ακόμα και οι πλεξιγκλάς/κάλπες ανήκουν στο "νέο υπερ ταμείο του δημόσιου χρέους"...]

    Όμως θεωρώ πως κάτι δεν πάει σωστά και με τους "εκεί έξω" πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι εκεί έξω απλώς απελπιστηκαν και μας δεσανε χειροποδαρα.

      Διαγραφή
  3. Αντε τωρα να εξηγησεις οτι ενα ζευγαρι υπεργηρων που αγορασε μια μικρη μονοκατοικια στο Ψυχικο το 1954, δεν μπορει να πληρωσει τον ΕΝΦΙΑ (και οχι μονο..). Η μονη λυση ειναι να πεθανουν ΤΩΡΑ, μπας και καταφερουν οι κληρονομοι να το πουλησουν στο 1/3 ισως και στο 1/4 της αντικειμενικης του αξιας. Αλλιως "ελα, κρατος παρε το", να τελειωνουμε μια ωρα αρχιτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε απόλυτα στις τελευταίες 5 γραμμές.
      Τον Στουρνάρα τον παρακολουθούσα και πίστευα σε αυτόν βλακωδώς. Η συμμετοχή του στον απόπατο που λέγεται Ελλάδα είναι ίδια με των υπολοίπων.
      Πόσο χρόνο τώρα διαπραγματεύεται ο Τσακαλώτος? Κάπου 8 μήνες. Ο Βαρουφάκης μας έφταιξε? Στο κάτω κάτω αυτός πρότεινε την δημιουργική απραξία που εφαρμόζεται και επκροτείται από όλους όσους αμοίβονται από το κράτος. Οι τελευταίοι 10 σχεδόν μήνες Σαμαρά? Τί άλλο έκανε ο Σαμαράς από το να ετοιμάσει την ήττα του?
      Και για κάτι διαφορετικό, το άλλο ακίνητο Πατρίς

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ μαζί σου ότι στο τέλος της θητείας του, μετά την ήττα στις Ευρωεκλογές, ο Σαμαράς δεν έκανε τίποτα το ουσιώδες, χαιρόταν με το πρωτογενές πλεόνασμα σημαντικό αλλά δεν είναι πανάκεια, όπως και ότι δεν έκανε ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις, όμως οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛΟΠ είναι η απόλυτη καταστροφή. Ο ρόλος του Στουρνάρα δεν του επιτρέπει να επεμβαίνει στη πολιτική ζωή της Ελλάδας και δεν είναι Παυλόπουλος ή Θάνου για να το κάνει αλλά τα σχόλια του στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ τον εξόργισαν. Έκανες ένα μικρό λάθος ο Βαρουφάκης δεν είπε ποτέ για δημιουργική απραξία αλλά δημιουργική ασάφεια :)

      Διαγραφή
    3. Οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛΟΠ διαχειρίζονται (αποτυχημένα) μία καταστροφή που προκάλεσαν άλλοι. 'Αλλωστε το κράτος δεν το ακούμπησε ούτε ο Σαμαράς.

      Ο Στουρνάρας υπήρξε δύο χρόνια υπουργός οικονομικών (2012-2014) και για πολλά χρόνια πρόεδρος του ΙΟΒΕ. Πέρα από σύμβουλος, πρόεδρος της Εμπορικής κλπ. Και τότε δεν έκανε τίποτα. Μάλλον είσαι νεότερος.

      Δημιουργική απραξία είναι η πολιτική του σύριζα, ψηφίζουμε ότι μας πουν και δεν εφαρμόζουμε τίποτα. Ιδέα του Βαρουφάκη, άλλωστε την ξεκίνησε ο Σαμαράς όπως αναφέρω. Για αυτήν μίλησα. Η δημιουργική ασάφεια ήταν (υποτίθεται) εργαλείο στην διαπραγμάτευση.

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Nikos Dimou
    2016-05-21T13:31:00+03:00

    Ποιον εικονίζει επί τω έργω το σκίτσο στο τέλος της ανάρτησης; Τον αυτόχειρα ή τον σατιρικό συγγραφέα, που γράφει με φαρμάκι, αφού πρώτα το πιει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκίτσο, δημιουργία του μεγάλου Saul Steinberg, όπως όλα του τα έργα είναι χωρίς λόγια. Η δική μου εντύπωση είναι ότι απεικονίζει έναν απελπισμένο αυτόχειρα που αφού έγραψε το αποχαιρετιστήριο σημείωμα, ρουφάει, με την ηδονή της προσεχούς αυτοεκμηδένισης, το φαρμάκι.

      Διαγραφή
    2. Α μπάαα! Ο ΦΑΛΗΡΕΥΣ είναι με την δηλητηριώδη πένα...
      Μην τον ακούς Λύκε.

      Διαγραφή
    3. @Νωντας Τσιγκας

      Κατι μου λεει οτι ο Φαληρευς δεν θα ηταν ποτε αξυριστος...

      Διαγραφή
    4. Ντίτα@

      Σ' ορκίζομαι τον έχω δει με μούσι!
      apropos... έχει πάρει μια ωραία τηλεοπτική συν΄΄εντευξη παλιά στον Νίκο Δήμου. Κι οι Νικος "έχει τρελλαθεί" να ...φωτογραφίζει το τλπτκ συνεργείο, τον Κασιμάτη -και τις ...φιλοθεάμονες γάτες του φυσικά- στην αυλή [στα προκαταρκτικά της διαδικασίας].

      ΥΓ. Τότε ο Κασιμάτης... Ναι... ξυρισμένος, ευθυτενής και μαλλιά.

      Διαγραφή
    5. @Νωντας Τσιγκας @Nikos Dimou

      Αυτο το μπλογκ, που σχεδον ολες τις επιθυμιες πραγματοποιει, θα μπορουσε να μας πει πώς θα μπορουσαμε να δουμε αυτη τη συνεντευξη (ή εστω μερος της).

      Διαγραφή
    6. Κάποτε μου είχαν δώσει ένα link αλλά το έχασα. Επειδή εγώ (άραγε από ναρικισσμό;) δεν αντέχω να με βλέπω - δεν την είδα ποτέ. Θα ψάξω όμως. Είναι πολύ παλιά ιστορία - δεκαετίες πίσω.

      Διαγραφή
    7. Eδώ είμαστε! [για να μην επαινούμε συνέχεια τον "σπασίκλα" τον Λύκο , μερικοί μερικοί...].

      Κι εμείς παιδιά -του - είαστε έστω και 57 χρονώ...



      Διαγραφή
    8. @Ντιτα
      2016-05-22 12:40:34+00:00

      > πώς θα μπορουσαμε να δουμε αυτη τη συνεντευξη

      @Nikos Dimou
      2016-05-22 13:43:17+00:00

      > Κάποτε μου είχαν δώσει ένα link αλλά το έχασα.

      ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ
      PRODUCER, DIRECTOR: NIKOS GIANNOPOULOS
      Δημοσιογραφική επιμέλεια & Παρουσίαση: ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ
      Σειρά: ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ
      Αθήνα 1993

      @Νώντας Τσίγκας
      2016-05-22 12:01:47+00:00

      > έχει πάρει μια ωραία τηλεοπτική συν΄΄εντευξη παλιά στον Νίκο Δήμου.

      Πάντως του ιστοδεσπότη δεν του είχε πολυαρέσει.

      Διαγραφή
    9. Αλίμονο - ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον. Και τα άπλυτα στη φόρα και οι παλιές αμαρτίες...

      Διαγραφή
    10. @Νωντας Τσιγκας @Ein Steppenwolf

      Παντως εισαστε και οι δυο αξιοι γιοι του Νικου Δημου στην αποτελεσματικοτητα! (με τον Νωντα ειμαστε και συνομηλικοι, με τον Λυκο δεν νομιζω - μικροτερος μου φαινεται)

      @Nikos Dimou

      Εμενα μου αρεσε πολυ η συνεντευξη. Ποια απλυτα και αμαρτιες αφου τα εχετε πει ολα στα βιβλια σας;
      Ξεφυγα και απο την συζητηση στην Βουλη - δυο 'καλα' σε ενα!

      Διαγραφή
  6. Προφανέστατα και είμαστε άξιοι της τύχης μας αν και η χρήση της λέξης είναι λίγο οξύμωρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιστεύω ότι αν κάποιος αυτή τη στιγμή πάει και αδειάσει ένα φορτίο σκατά στην πλατεία σας του συντάγματος δεν θα πει κανένας τίποτε. Απλώς θα αποφεύγετε να περνάτε από εκεί. Θα το συζητάτε το πράγμα. Κάποιοι θα πουν επιτέλους να ένα σύμβολο διαμαρτυρίας αντάξιο της κατάστασης. Άλλοι θα το πουν εικαστικό δρώμενο. Σιγά σιγά θα μπουν στη συζήτηση και τα αριστερά τρολς και θα έρθουν σε διαμάχη με το υγειονομικό σας. Το τουίτερ σας θα βουίζει και τα μπλογκ σας θα γράφουν. Και τα σκατά εκεί θα πετρώνουν. Ώσπου μετά από χιλιάδες χρόνια θα γίνουν αρχαίο που όλοι θα θαυμάζουν. Διότι στη χώρα - σκουπιδοτενεκέ δεν πετιέται τίποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν το πήρες είδηση... αλλά αποτεφρωτήρια μακαριτών δεν αξιωθήκαμε να έχουμε ακόμη,
      όμως... εργοστάσια παξιμαδοποίησης των σκ[...] που λες κι εσύ αναμένεται σύντομα θα λειτουργήσουν.

      Διότι το κανονικό παξιμάδι θα εκλείψει ...
      Οπότε ποουουουού να μείνει "πράμα" για το Σύνταγμα.

      Διαγραφή
  8. Το οτι είμαστε άξιοι της μοίρας μας είναι αυταπόδεικτο.
    Το ερώτημα πλέον είναι ποιοί είναι πίσω από αυτους τους αχυρανθρώπους και τι θέλουν γιατί εδώ βαίνουμε προς μία εκ βάθρων 'ανανέωση' με αποψίλωση των πάντων. Γιατί μη μου πείτε οτι αυτά τα μέτρα είναι για το καλό των ΔΥ και των συνταξιούχων οταν πλέον δεν θα υπάρχει κανένας να φέρει οποιοδήποτε έσοδο (πόσο μάλλον να πληρώσει τα δάνεια).
    Ή να πιστέψουμε οτι ο πολυτεχνίτης μας δεν ξέρει ούτε τον 1ο νόμο της θερμοδυναμικής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανείς δεν είναι πίσω από τους αχυρανθρώπους - και οι θεωρίες συνωμοσίας μας τελείωσαν. Οι ξένοι κάνουν μία προσπάθεια να μας εκσυγχρονίσουν, να μας "μεταρρυθμίσουν" με το ζόρι, πράγμα που είναι απίθανο να πετύχει. Άκουσα κάποιον να λέει: "Μόνο μία Θάτσερ θα μπορούσε να μας σώσει" αλλά είμαστε αθεράπευτα Βαλκάνιοι και δεν πιάνουν εδώ ούτε αυτά τα δραστικά φάρμακα.

      Διαγραφή
  9. Μας βούλιαξαν και οι χιλιάδες "τυφλοί" και "ανάπηροι" ακμαίοι συνταξιούχοι αλλά και οι "άγαμες θυγατέρες" (στην εποχή μας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Μας βούλιαξαν δικοί μας άνθρωποι, ανίκανοι, σπάταλοι, επιπόλαιοι, που τους ψηφίσαμε και τους ξαναψηφίσαμε!"

    Όχι κε Οικοδεσπότα, ΕΜΕΙΣ βουλιάξαμε τους εαυτούς μας, ο καθένας στον βαθμό που του αναλογεί, υποθηκεύοντας το μέλλον μας. ΟΛΟΙ λίγο-πολύ είμαστε συνυπεύθυνοι - και όχι μόνον ως εκλογείς - δεν μας φταίνε ούτε οι εγχώριοι ούτε οι αλλοδαποί "ΑΛΛΟΙ" .

    Από τον μικρο-ελευθεροεπαγγελματία που συστηματικά δεν έκοβε αποδείξεις και που όμως ωφελήθηκε τα μέγιστα από το δεκαετές πιστωτικό τρομπάρισμα της αγοράς από τις τράπεζες ελέω ευρωζώνης μέχρι τα διαπλεκόμενα μεγαλο-λαμόγια του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

    πχ Πόσες από τις διαφημίσεις θα υπήρχαν καταχωρημένες στους 4Τ του έντιμου όντως ΚΚ ενόσω αρθρογραφούσαστε σε αυτούς αλλά και - κυρίως - μετέπειτα εάν δεν συνέβαιναν τα όσα τώρα όλοι καταγγέλλουμε την περίοδο των "παχιών αγελάδων"?

    Όταν μια χώρα είναι μπουρδέλο, άπαντες οι εμπλεκόμενοι δεν μπορούν - εξ ορισμού - παρά ναι είναι ένα - τουλάχιστον - από τα εξής: Πελάτες, Πουτάνες, Νταβατζήδες ή Τσατσάδες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Πληρώναμε, ίσα ίσα για να μην χρεοκοπήσουμε."

    αυτό που δεν έχετε καταλάβει είναι ότι χρεοκοπήσαμε κανονικότατα το 2010


    "Είμαστε σαν κάτι παιδιά με άσωτους γονείς και τζογαδόρους θείους"

    όχι, είμαστε σαν επιχείρηση που χρεοκόπησε και της δίνουμε πιστωτική κάρτα για να ξεπληρώσει το χρέος της, με αντάλλαγμα τη συρρίκνωσή της


    "Κι εκεί που κάπως κακομοίρικα ψευτο-ισορροπούσαμε στο τέλος του 2014"

    καμία επαφή με την πραγματικότητα


    "Έξοδα όμως δεν περιορίσαμε και κυρίως μεταρρυθμίσεις δεν κάναμε."

    και πώς το έλλειμμα απο 15% έγινε πλεόνασμα μέσα σε 5 χρόνια (δεν έχει ξαναγίνει στην ιστορία); έγιναν άπειρες περικοπές
    οι "μεταρρυθμίσεις" είναι η μαγική καραμέλα που όλοι πιπιλίζουν αλλά δε λένε τί ακριβώς σημαίνει
    το ασφαλιστικό και το φορολογικό δε μεταρρυθμίστηκαν κατά τις μνημονιακές απαιτήσεις; μάλλον φταίνε τα φαρμακεία που δεν ανοίγουν τις κυριακές για την αδυναμία εξόδου απο την κρίση γιατί έτσι λέει η αφήγηση


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο φόρος είναι πάντα κατασταλτικό μέτρο. Όταν φορολογείς κάτι, το μειώνεις. Η υπερβολική φορολογία εισοδήματος και πωλήσεων στην Ελλάδα, με παράλληλη μειωμένη φορολογία σε περιουσιακά στοιχεία, οδήγησε σε Έλληνες με σπίτια αλλά χωρίς επαρκές εισόδημα.
    Για να μειώσεις την ανεργία πρέπει να μειώσεις το φόρο εισοδήματος, επιχειρήσεων κλπ. Έστω κι αν αυτό οδηγήσει σε αύξηση φόρων ακινήτων (τα οποία το κράτος προστατεύει, άρα είναι λογικό να φορολογεί).
    Η Ελλάδα (και όχι μόνο) ακολουθεί το ανάποδο μοντέλο - και οι περισσότεροι κάτοικοι, αφού το έχουν συνηθίσει, νομίζουν ότι είναι το σωστό.
    Είναι σαφώς προτιμότερο να έχεις εργασία και επαρκές εισόδημα και να μένεις στο νοίκι, παρά να προσπαθείς να προτατεύσεις ντουβάρια με τα ψίχουλα που έχουν μείνει από το εισόδημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Anonymous21 May, 2016 19:44
      Με την τελευταία παράγραφο θα συμφωνήσω.
      Αλλά εξηγείστε μου, από τι και με ποιο τρόπο προστατεύει το κράτος τα ακίνητά μας; αν πέσουν σε σεισμό παίρνουμε αποζημίωση πχ.;

      Διαγραφή
    2. Αγαπητή μου @EFFIE,
      να σου θυμίσω πως από το στόμα του Ε. Βενιζέλου [του Θεσσαλονικέως και ουχί του Κρητός]άκουσαμε προ 4ετίας στην Βουλή να εξέρχονται, μεταξύ άλλων πολλών και ακατασχέτων, οι παρακάτω λέξεις:
      "Ο ΕΝΦΙΑ [λές να εννοούσε EFFI-a?] είναι απλώς α σ φ ά λ ι σ τ ρ ο του ακινήτου!"
      Δηλάδή πολύ απλά: Αν πληρώνετε κανονικά τον ΕΝΦΙΑ το κράτος δεν χρεωκοπεί. Άρα δεν απαξιώνεται το ακίνητό σας και διατηρεί την αξία του...
      Δεν είχε ακουστά τίποτα φαίνεται μέχρι τότενες για φούσκες ακινήτων.
      Φυσικά η φαιδρή του φιλολογία και θεωρία κατέρρευσε παταγωδώς αν κρινουμε απο τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ αξίες των ακινήτων σήμερα [αντιθέτως οι ΕΝΦΙΑΚΕΣ-"ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ" καλά κρατούν!]

      Ο έλληνας ένα όνειρο είχε πάντα: "να βάλει ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι του..
      Αυτό ακριβώς συνέβη. Μόνο που το κεραμίδι έπεσε με φόρα πάνω στην ανυποψίαστη κεφαλή του.

      Τωρα θα πληρώνονται διπλάσια ΕΝΦΙΑ, "οι αναμονές" στην ακεραμίδωτη ταράτσα και ο περίφημος το πάλαι "αέρας". Ο δε ΕΝΦΙΑ -διπλός και με φουσκάλες περικαλώ- θα σερβιριστεί εις άπαντες κατά το "ξόδι" του φιλοχρίστου ημών έθνους το οποίον τελείται με συνοπτικες διαδικασίες τούτη την ώρα στη Βουλή...

      Διαγραφή
    3. @Νώντας Τσίγκας
      Όχι EFFI-a
      EFFIαχβαχ...

      Διαγραφή
  13. Ο μεν Μάνος το μόνο που έκανε ήταν να αυξήσει το ΦΠΑ στα ύψη, ο δε Βαρουφάκης απάντησε στις ανοησίες Στουρνάρα. Ναι η αύξηση του ΦΠΑ σκοτώνει οποιαδήποτε προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέρουσα αντιστροφή της πραγματικότητας. Αυτά κάνουν οι αυταπάτες...

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  14. Πόσο πάρα πολύ χειρότερα θα κάνει ο Κυριάκος, αφού και εκείνος -σαν Έλλην που σέβεται την ελληνική ποίηση στο όνομα του Ελύτη- θα προβληματιστεί και θα διαλαλήσει: η Αριστερά αύξησε τον ευρωπαϊκό ΈΝΦΙΑ και εγώ δε θα καταργήσω τις αποφάσεις της δικαιοσύνης του κοινωνικού κράτους, μα θα τις επαυξήσω και τον τροχό σας θα γυρίσω. Στέφανος στις απολύσεις 400 χιλιάδων υπαλλήλων και αποκάλυπτε αβεβαιότη ότι το μέτρο αυτό θα λειτουργήσει, αλλά -πρόταση- να δοκιμάσουμε την εφαρμογή της θεωρίας του. Το δοκιμάζουμε σήμερα και με το παραπάνω και ξέρουμε το αποτέλεσμα. Κυριάκος και ο Στέφανος -οι επιβάτες του Πατρίς- εγκληματικές μορφές που ονειρεύονται και ελπίζουν δυνατά χτυπήματα καταστολής της ζωής. Όπως ακριβώς νιώθει ένας αρθρογράφος Καρτερός στις συγγραφές των άρθρων της αυγούλας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάντως, το έχουμε τερματίσει, που λέει ο λόγος.
    Αύριο, οι δήθεν αριστεροί θα ψηφίσουν το μεγαλύτερο πακέτο ιδιωτικοποιήσεων που έχει υπάρξει ποτέ σε αυτή τη χώρα και οι δήθεν δεξιοί-φιλελεύθεροι μιλάνε για προδοσία και ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας. Δεν υπάρχουν αυτά που ζούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άλλη μια φορά το γνωστό αυτομαστίγωμα του κυρίου Δήμου.

    Έκκληση στους επισκέπτες του μπλογκ: Μην πιστεύετε ποτέ άκριτα αυτά που σας λέει ο οικοδεσπότης, όσο πειστικά κι αν φαίνονται τα λόγια του! Διότι σε κάποια ζητήματα σας λέει στην καλύτερη περίπτωση τη μισή αλήθεια (ή ας πούμε στο εν λόγω θέμα: το πρώτο μέρος της αλήθειας). Όχι γιατί είναι ύπουλος, αλλά γιατί ο ίδιος είναι ανίκανος να αντιμετωπίσει και να παραδεχτεί το δεύτερο μισό (ή ίσως μάλιστα τα άλλα δύο τρίτα?) της αλήθειας.

    Kοιτάξτε λ.χ. αυτό το γαλλογερμανικό ντοκιμαντέρ των Harald Schumann και Arpad Bondy στo Youtube:

    "Στα ίχνη της Τρόικας" („Macht ohne Kontrolle – die Troika“). Έχει ελληνικούς υπότιτλους (ενεργοποιούνται με κλικ στο 4ο εικονίδιο από δεξιά στην μπάρα):
    https://www.youtube.com/watch?v=YmvEwfVQhbY

    Δυστυχώς δεν είναι ολόκληρο το ντοκιμαντέρ, αλλά μόνο 45 λεπτά. Το πρωτότυπο (90 λεπτά) υπάρχει εδώ στα αγγλικά:
    https://www.youtube.com/watch?v=BLB3uu1IXM0

    η εδώ στα γερμανικά:
    https://www.youtube.com/watch?v=Sw3gdliKYBM

    Μετά θα έχετε μια τελείως διαφορετική εικόνα της υπόθεσης.

    ΥΓ:
    Κύριε Δήμου, ίσως θύμαστε που πρίν από μήνες σας είχα ενημερώσει για αυτό το ντοκιμαντέρ. Το είδατε και η (αναμενόμενη) αντίδρασή σας ήταν περίπου η εξής: "Ενδιαφέρον, αλλά διαστρεβλώνει τα γεγονότα." (Το γιατί δεν το είπατε βέβαια ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφόρητα μονόπλευρο και προπαγανδιστικό. Τώρα είναι και ξεπερασμένο (η Ιρλανδία αναπτύσσεται με 4,5%).

      Το χειρότερο: παίρνει τον Βαρουφάκη στα σοβαρά!

      Διαγραφή
    2. Δεν είναι ανίκανος. Η πρόταση της επιγραφής του τίτλου είναι η απελεύθερωση της πατρίδας μας. Παρακάτω παρουσιάζει φλου τις υπέρτατες δυσκολίες μας. Τα ψέματα που γινόμαστε και είμαστε όταν πιστεύουμε την απονεκρωτική προπαγάνδα (αριθμούς, κόστος, δαπάνες, δημοσιογράφους, ανάπτυξη, μεταρρυθμίσεις). Η ερώτηση είναι: τι πιστεύεις από αυτά και μπορείς να σταθείς στο νου και στη ζωή σου και να σκεφτείς. Τι σημαίνει η συμβουλή: να μην πιστεύω την ερώτηση.

      Διαγραφή
    3. @Viennezos
      Όντως παρωχημένο το ντοκυμαντέρ, και η Κύπρος βγήκε από το μνημόνιο. Ξέρεις από την αρχή πώς θα εξελιχθεί αυτή η ταινία, βαρεθήκαμε να την ακούμε και να τη διαβάζουμε!

      Διαγραφή
    4. "Αφόρητα μονόπλευρο και προπαγανδιστικό."

      Αυτό το λέτε χωρίς παραπέρα αιτιολογία για ένα ντοκιμαντέρ 90 λεπτών (με ένα πλήθος αυθεντικών δηλώσεων και από τους φίλους σας τους Ευρωπαίους)! Αλλά δεν σας πέρασε από το νου ότι αυτός ο χαρακτηρισμός "αφόρητα μονόπλευρο και προπαγανδιστικό" περιγράφει σχεδόν τέλεια το δικό σας πρόσφατο κείμενο (και βέβαια όχι μόνο αυτό);

      Και όσο για αυτό το απαράδεκτο:

      Το χειρότερο: παίρνει τον Βαρουφάκη στα σοβαρά!

      τρεις (μάλλον ρητορικές) ερωτήσεις προς τον κύριο Δήμου:

      1) Τι θα λέγατε για την εντιμότητα κάποιου που θα μιλούσε με τον ίδιο τρόπο για εσάς: "Το χειρότερο: παίρνει τον Δήμου στα σοβαρά!"

      2) Ο Βαρουφάκης σχολιάζει στο ντοκιμαντέρ καθαρά οικονομικά ζητήματα (και τις κοινωνικές τους συνέπειες). Αυτός ο άνθρωπος είναι ως γνωστόν οικονομολόγος και έχει διδάξει σε διάφορα πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο. Τι γνώσεις έχετε να επιδείξετε εσείς οι οποίες θα μπορούσαν (ενδεχομένως) να δικαιολογήσουν αυτό το μειωτικό: "Το χειρότερο: παίρνει τον Βαρουφάκη στα σοβαρά"; Να σας θυμίσω πως μόλις πρόσφατα ομολόγησατε: "Δεν ξέρω πολλά από οικονομικά.". Αλλά παρ’ όλα αυτά έχετε το θράσος να σχολιάσετε με τέτοιον τρόπο τα λεγόμενα του Βαρουφάκη και να επικρίνετε ένα ντοκιμαντέρ επειδή ακούστηκε (μεταξύ πολλών άλλων) και η δική του γνώμη!

      3) Τι έπαρση κρύβεται πίσω από την προσδοκία να πάρουμε στα σοβαρά ακριβώς εσάς (αφού μάλλον αυτό επιδιώκετε, όταν μας λέτε τις απόψεις σας είτε σε βιβλία είτε στο μπλογκ είτε σε διαλέξεις κ.λπ.), ενώ το ίδιο το θεωρείτε ως ελάττωμα όταν γίνεται απέναντι σε ορισμένο άλλο άτομο (που ιδεολογικά δεν το χωνεύετε). Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι οι δικές σας απόψεις (ο δικός σας πνευματικός κόσμος ας πούμε) είναι άξια προσοχής ενώ του Βαρουφάκη δεν είναι;

      Κύριε Δήμου, το αποδείξατε για άλλη μια φορά: Δεν είστε ούτε τόσο ορθολογιστής ούτε τόσο ανθρωπιστής όσο υποστηρίζετε διαρκώς και μάλλον νομίζετε ο ίδιος.

      Διαγραφή
    5. @EFFIE:

      "Όντως παρωχημένο το ντοκυμαντέρ, και η Κύπρος βγήκε από το μνημόνιο."

      Και λοιπόν; Τι σχέση έχει αυτό με την ιστορία της γένεσης των μνηνομίων η οποία είναι το κεντρικό θέμα του ντοκιμαντέρ;

      "Ξέρεις από την αρχή πώς θα εξελιχθεί αυτή η ταινία, βαρεθήκαμε να την ακούμε και να τη διαβάζουμε!"

      Ούτε προκατάληψη ούτε βαρεμάρα είναι (αντ)επιχειρήματα επί της ουσίας.


      Διαγραφή
    6. Πώς γίνεται εμείς, 11 εκατομμύρια Ελληνες, να έχουμε 340 δισ. χρέη, οι Ιρλανδοί 4 εκατομμύρια να έχουν 668 δισ. ευρώ χρέη; Αν είναι πιο αναπτυξιακοί, είναι και πιο σπάταλοι. Όσα και αν κερδίσουν από την ανάπτυξη, πάλι θα μείνουν στον άσσο.

      Διαγραφή
    7. Μάλλον παραείναι ικανός. Έχει και γνώσεις ζωής μαζεμένες, έτοιμες, κατάσταση φυσιολογική της ζωής. Και κάποιος που θέλει να μάθει πρέπει να μπορέσει το απαγορευμένο και στην Ελλάδα: να ρωτήσει. Ενώ κανένας βοηθός δεν υπάρχει να πει τι έχεις πάθει τι σε πόνεσε. Συνταξιούχος διευθυντής νομισματικής κυκλοφορίας της τράπεζας της Ελλάδας -της Ελλάδας, χαχαχα- ξέρει επακριβώς να κάνει την οικονομία. 12. Μεταδίδουν την δική τους άγνοια και τη μετατρέπουν σε γενική άγνοια. Το ξέρουμε αυτό. Και όχι μόνο την άγνοια. Εδώ, ο σατιρικός καλλιτέχνης, δικάζει και καταδικάζει την εκτελεκτιστική και νομοθετική εξουσία, αλλά όχι τον ευρωνομισματικό εαυτό του, γιατί ήταν να γίνει η εναλλαγή, και έγινε. Προπαγάνδα και καταπίεση από παντού = Χαρρυκλιννισμός. "Είμαι μια πόρνη που σέρνει το βήμα εδώ κι από εκεί". Ε - είσαι. Σε παίρνει για ταξίδι η γυμνούλα FED και κρυφοκοιτάζει στρατός. Αλλά αν είναι όπως είναι, η εξουσία δηλαδή, τυχεροί σταθήκαμε, γιατί αυτοί, σε εμάς, μίλησαν και αποκαλύφθηκαν πολύ πριν παρουσιάσουν να μας εξουσιάσουν και ξέρουμε αυτομάτως και βλέπουμε τι υπάρχει και τι συμβαίνει και ποιοι είναι αυτοί, οι εξουσιαστές και οι αντιπρόσωποι. Ποιος Βουλπιώτης και σειρήνες. Να με δείρει ο Κλυνν με τις γνώσεις του, της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, τας γνώσας, να ξεχάσω και ό,τι νεοελληνικό είδα με τα μάτια μου.

      Διαγραφή
    8. @ Viennezos

      Υπάρχουν πολλοί "που δεν παίρνουν τον Δήμου στα σοβαρά". Το θέμα είναι ποιοί - και γιατί. Ο Βαρουφάκης έλαμψε στην αρχή σαν μετέωρο (η εποχή της ταινίας) και μετά απαξιώθηκε μόνος του με τις αντιφάσεις και τις παλινωδίες του. Τώρα μάλλον κανένας σοβαρός (και ειδικός) δεν τον παίρνει στα σοβαρά. Έχει μεταβληθεί σε τηλεοπτική περσόνα που λέει παραδοξολογίες.

      Το φιλμ βασίζεται σε μία εσφαλμένη προκείμενη: η Τρόικα ήρθε εδώ όχι για να βοηθήσει και να μας σώσει από την χρεοκοπία - αλλά για να μας υποτάξει, εκμεταλλλευθεί, κλπ. Ανήκει στο μεγάλο πλέγμα των θεωριών συνωμοσίας που κι αυτές δεν αξίζουν να τις συζητάς. Οι "καλοί Έλληνες" οι "κακοί ξένοι" και άλλα παραμύθια. Αυτό εννοούσε και η EFFIE με το "βαρετό". Επί πλέον αποδείχθηκε στα χρόνια που πέρασαν ότι είχε άδικο.

      Δεν έχω κάνει κανένα προσωπικό χαρακτηρισμό για σας - εσείς γιατί καταφεύγετε σε αυτούς;

      Διαγραφή
    9. Ο πιο χαζός πολίτης γνωρίζει τον Γιάννη: Ψεύτης, νάρκισσος, ανισόρροπος και φυτευτός. Χαζός: "Αυτά που λες, τα λέει ο Σόρος". Γιάννης: "Δεν σημαίνει ότι είναι λάθος".

      Διαγραφή
    10. @Viennezos 22 May, 2016 00:24
      Γράφετε: "3) Τι έπαρση κρύβεται πίσω από την προσδοκία να πάρουμε στα σοβαρά ακριβώς εσάς (αφού μάλλον αυτό επιδιώκετε, όταν μας λέτε τις απόψεις σας είτε σε βιβλία είτε στο μπλογκ είτε σε διαλέξεις κ.λπ.), ενώ το ίδιο το θεωρείτε ως ελάττωμα όταν γίνεται απέναντι σε ορισμένο άλλο άτομο (που ιδεολογικά δεν το χωνεύετε). Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι οι δικές σας απόψεις (ο δικός σας πνευματικός κόσμος ας πούμε) είναι άξια προσοχής ενώ του Βαρουφάκη δεν είναι;"

      Ο Δήμου γράφει βιβλία. Γράφει τις απόψεις του. Τον παίρνουμε στα σοβαρά όπως παίρνουμε στα σοβαρά οποιονδήποτε που με ειλικρίνεια και χωρίς υστεροβουλίες καταθέτει απόψεις. Δεν έχει βλάψει κανέναν (τουλάχιστον σε δημόσιο επίπεδο, πού να ξέρω για την προσωπική του ζωή, εύχομαι όχι!)
      Ο Βαρουφάκης εκτός από το να γράφει και να μιλά, έπραξε. Θεώρησε ότι μπορεί να απειλήσει τον Σόιμπλε (με αυτό ακριβώς που εκείνος ευχόταν!) Ως απίστευτα αλαζών, θεώρησε ότι μπορεί να αλλάξει την Ευρώπη. Καθυστέρησε επί ένα εφιαλτικό εξάμηνο τη συμφωνία, πιστεύοντας ότι θα μπορούσε να κερδίσει το "παιχνίδι". Την καθυστέρηση αυτή θα την πληρώσουμε από εδώ και μπρος όλοι, για έναν αιώνα. Είναι δυνατόν να τον παίρνουμε στα σοβαρά;

      Κοινή έως απλοϊκή λογική χρειάζεται για να τα καταλάβει κανείς αυτά.

      @Viennezos 22 May, 2016 00:35
      Δεν είναι επιχείρημα επί της ουσίας το να θεωρείς προκατάληψη την απροκάλυπτη "θέση" ότι οι ξένοι είναι αρπακτικά όρνεα και εμείς αθώα θύματα;

      Διαγραφή
    11. @ EFFIE:

      "Ως απίστευτα αλαζών, [ο Βαρουφάκης] θεώρησε ότι μπορεί να αλλάξει την Ευρώπη."

      Και λυπάμαι πολύ που δεν το κατάφερε. Μακάρι να είχαμε μερικούς Βαρουφάκηδες σε όλη την Ευρωπή! Πολλά πράγματα θα μπορούσαν να αλλάξουν προς το καλύτερο.

      Το ότι είσαι μόνος / απομονωμένος με κάποια ιδέα σου (όπως ήταν λ.χ. ο Βαρουφάκης ανάμεσα στους Ευρωπαίους ομολόγους του) δεν σημαίνει αυτόματα ότι η ιδέα είναι λαθεμένη η κακή. Πολλές φορές ισχύει μάλλον και το αντίθετο.

      Ούτε εγώ δεν είμαι οικονομολόγος ώστε να μπορούσα να εκφέρω θεμελιωμένη γνώμη για τα σχέδια και τις θεωρίες του Βαρουφάκη. Αλλά όταν βλέπουμε ποιοι ήταν και είναι οι αντίπαλοί του – από όλους σχεδόν τους Ευρωπαίους πολιτικούς και τους "φιλελεύθερους" διανοούμενους α λα Δήμου μέχρι τα περισσότερα ευρωπαϊκά ΜΜΕ κ.λπ. – γίνεται φανερό πως στην ουσία δεν επρόκειτο για κάποια διαμάχη περί οικονομικών θεμάτων, αλλά για την εσκεμμένη καταπόλεμηση ενός "δύσκολου", απροσάρμοστου πολιτικού εκ μέρους του "κατεστημένου" για καθαρά ιδεολογικούς λόγους.

      "Καθυστέρησε επί ένα εφιαλτικό εξάμηνο τη συμφωνία, πιστεύοντας ότι θα μπορούσε να κερδίσει το «παιχνίδι»".

      Μια συμφωνία που την είχαν απορρίψει το 61% των Ελλήνων ψηφοφόρων λίγες μέρες πριν από την υπογραφή της (και που την είχε πάντα αποκλείσει ο Σύριζα)! Τελικά ο Βαρουφάκης έχασε το παιχνίδι λόγω της προδοσίας και της δειλίας του Τσίπρα (πάντα βέβαια σε συνδυασμό με την αρνητική και εχθρική στάση των Ευρωπαίων). Εν όψη της ήττας του Βαρουφάκη οι πραγματιστές και οι υπάκουοι δέκτες ευρωπαϊκών εντολών ερμηνεύουν την πολιτική του ως καθυστέρηση και ως βλαβερή για τη χώρα. Αφού είναι (και ήταν ανέκαθεν) οι εχθροί και αντίπαλοί του, φυσικό είναι. Η άλλη ερμηνεία, όμως, είναι ότι ο Βαρουφάκης έκανε έναν έντιμο και γενναίο αγώνα τον οποίο δυστυχώς έχασε (για τους λόγους που προανέφερα).

      "Δεν είναι επιχείρημα επί της ουσίας το να θεωρείς προκατάληψη την απροκάλυπτη «θέση» ότι οι ξένοι είναι αρπακτικά όρνεα και εμείς αθώα θύματα;"

      Μιλώντας για "προκατάληψη" αναφέρθηκα στο σχόλιό σας πως "Ξέρεις από την αρχή πώς θα εξελιχθεί αυτή η ταινία". Με αυτή τη στάση υπάρχουν ελάχιστες ελπίδες ότι η ταινία θα είναι σε θέση να σας πείσει.

      Όσο για τα "αθώα θύματα", ούτε εγώ ούτε η ταίνια αγνοούν πως λάθη έγιναν και στην Ελλάδα. Αλλά αυτά τα λάθη είναι μόνο "το πρώτο μέρος της αλήθειας" όπως το αποκάλεσα πιο πάνω.

      Διαγραφή
    12. Μα είναι δυνατόν να συζητάμε καν για έναν άνθρωπο που την μία μέρα λέει πως ο Σόιμπλε είναι ο πιο σοφός οικονομολόγος και την άλλη ότι είναι ένα ανίδεο ανθρωπάκι;

      Διαγραφή
    13. Ο εχθρός του Βαρουφάκη, αν κρίνω από τον εθνοπροδοτικό τρόπο της τοποθέτησης του, ο λαός μας είναι. Δηλαδή, σε τελευταία ανάλυση, η ζωή. Άρα, ένας λογικός άνθρωπος, αμέσως μόλις ακούσει αυτά: μαρξισμός + βαρουφάκης + καπιταλισμός γενικά - ζήτω οι ορατοί, ομιλούντες γερμανοτσολιάδες θα πει και γερμανοτσολιάδες αριστερούς έχουμε και πλήρεις είμαστε και συγνώμη κιόλας.

      Διαγραφή
    14. @Viennezos

      "Και λυπάμαι πολύ που δεν το κατάφερε. Μακάρι να είχαμε μερικούς Βαρουφάκηδες σε όλη την Ευρωπή! Πολλά πράγματα θα μπορούσαν να αλλάξουν προς το καλύτερο." Οποίος τρόπος του σκέπτεσθαι!
      Ικανός είναι ο πολιτικός που έχει όσφρηση! Που ξέρει από πριν τι τον παίρνει και τι δεν τον παίρνει να κάνει. Ο Βαρουφάκης δεν μιλούσε με Βαρουφάκηδες, συνεπώς έπρεπε να καταλάβει εγκαίρως πώς θα παίξει τα χαρτιά του. Γιατί την παρτίδα δεν την έχασε μόνον αυτός, την έχασε ολόκληρη η Ελλάδα για εκατό χρόνια.

      Διαγραφή
    15. @ Nikos Dimou

      "Μα είναι δυνατόν να συζητάμε καν για έναν άνθρωπο που την μία μέρα λέει πως ο Σόιμπλε είναι ο πιο σοφός οικονομολόγος και την άλλη ότι είναι ένα ανίδεο ανθρωπάκι;" [Νίκος Δήμου]

      Το επίπεδο της επιχειρηματολογίας σας πέφτει όλο και πολύ. Τώρα ξεγράφετε κάποιον, μόνο και μόνο γιατί δήθεν είπε δύο πράγματα που σας φαίνονται αντιφατικά;

      Τέλος πάντων, μέσω Google έψαξα στα γρήγορα για λεπτομέρειες σχετικά με το "ανίδεο ανθρωπάκι". Βρήκα το εξής. Πρόκειται για απόσπασμα από μήνυμα του Βαρουφάκη στο Twitter όπως αποδίδεται εδώ: ethnos.gr

      "Όπως ανέφερε ο ίδιος [ο Βαρουφάκης], δήλωσε για τον Σόιμπλε ότι «μπροστά μου ήταν ο Γολιάθ, εγώ δεν ήμουν ούτε καν ο Δαυίδ, ένα μερμύγκι ήμουν, από πλευράς οικονομικής εξουσίας. Παρόλα αυτά τον είδα σαν έναν ανίκανο ανθρωπάκο πιασμένο μέσα σε μια πλεκτάνη συμφερόντων κι εκείνος είναι στη μέση και να προσπαθεί ως διευθυντής ορχήστρας να τις διευθύνει»."

      Όποιο και να ήταν το (δήθεν) σχόλιο του Βαρουφάφκη σχετικά με τον Σόιμπλε ως τον πιο σοφό οικονομολόγο (δεν έκανα άλλη έρευνα σχετικά με αυτό) – σίγουρα δεν είναι ασυμβίβαστο με τα παραπάνω.

      Ο ορθολογισμός και η σοβαρή επιχειρηματολογία τελειώνουν τη στιγμή που στο στόχαστρο βρίσκεται ένας αριστερός. Δεν το παρατηρώ για πρώτη φορά σε σχόλιο του οικοδεσπότη.

      Διαγραφή
  17. Φταίνε και οι "πλάνες".Η πρώτη (θα παίζουμε τα νταούλια και οι αγορές θα μας χορεύουν) και η χείρων αυτής,ας ελπίσουμε έσχατη(θα παίζουμε τα
    νταούλια και ο λαός θα μας χορεύει εσαεί).
    Μίλτος Λειβαδίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Αυταπάτες" λέγονται επισήμως αυτές οι πλάνες...

      Διαγραφή
  18. Είδα. Η προπαγάνδα του γραφειοκράτη:
    1. "ό,τι βλέπετε βλέπω και εγώ" (ό,τι βλέπετε -οι περισσότερο τυφλωμένοι- βλέπω και εγώ)
    2. "ο πολιτικός μας κόσμος περιστρέφεται" (στροφική κίνηση - ορθολογισμός)
    3. "δεν εξετάζουμε ποια ήταν τα αίτια της περιστροφής" (τα ελάφια, οι πηγές, οι μακρινές δεντροστοιχίες, τα ερημικά θλιμμένα στοιχεία - εγώ δεν είμαι λαϊκιστής, δεν είμαι προνομιούχος συνδικαλιστής)
    4. "αρχοντιά της ανθρωπότητας η απανθρωπιά της" (αρχοντιά του πολιτικού η επιβολή χούντας).
    Εντάξει. Ακούμε Άσιμο. Βαριόμαστε την επιμονή στην βλακεία του κρατικού αξιωματούχου, που είναι ο αναίσθητος. Του έκαναν φάλαγγα αυτού και η φάλαγγα έπιασε. Αυτό είναι για εμένα το πραγματικό συμπέρασμα μου: κοίτα, πόσους σάπιους καρπούς, πόσους αμνούς η δουλειά της Ασφάλειας! Κουνήσου, δοσίλογε ψευτοκαλλιτέχνη, κουνήσου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η παρακμή του Συριζαίου ψηφοφόρου:

    Εξαρχής πίστεψαν ολοφάνερα ψεύδη, ιδεολογικοποίησαν το παράλογο και εμπιστεύθηκαν αστείες διακηρύξεις που αντίκεινται στη λογική, στον νόμο και την κοινή πείρα. Η πεποίθηση ότι μία χώρα μπορεί να σκίσει συμβάσεις που υπέγραψε, να διαγράψει τα χρέη της μονομερώς, να διατηρήσει κάθε της προνόμιο εν μέσω χρεοκοπίας, και να διεκδικήσει αέναη χρηματοδότηση από ξένους εταίρους, χωρίς όρους και περιορισμούς, δεν είναι πολιτική, είναι ρεμβασμός – μία φαντασίωση που κανείς δεν δικαιολογείται να πιστεύει. Και το ξέραμε όλοι, εκτός από αυτούς.

    Η πιο τρομακτική, όμως, ψυχολογική πτυχή των Συριζαίων ψηφοφόρων δεν ήταν η ροπή τους στην ευήθεια. Αυτή μπορεί και να είναι συγγνωστή. Ήταν ότι ακόμα κι όταν οι εξωλογικές προσδοκίες τους διαψεύστηκαν έμπρακτα, δεν κατάλαβαν το σφάλμα τους. Δεν τους πείραξε που πείστηκαν ότι πετάει ο γάιδαρος. Τους πείραξε που τελικά ο γάιδαρος δεν πέταξε. Και εξακολουθούν να περιμένουν (και να το θεωρούν λογικό) ότι κάτι τέτοιο πρέπει/μπορεί/θα μπορούσε να συμβεί. Και πάλι κατασκευές εχθρών, και πάλι υστερικά σενάρια, και πάλι πόλωση, και πάλι διχασμός. Άλλαξαν μόνο τα πρόσωπα του παιχνιδιού, όχι το μωρουδίστικο παιχνίδι.



    http://thecurlysue.com/2016/05/20/i-parakmi-tou-syrizaiou-psifoforou-opinion/

    Για την αντιγραφή
    D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Επειδή κανένας μας δεν μπορεί να βρει το χρήμα για να απαντήσει τους δημευτικούς φόρους, βέβαια, οπωσδήποτε, μάλλον, όλοι, μαζί, θα καταργήσουμε τους δημευτικούς φόρους, το παλιό κράτος που ανοίγει το παράθυρο και φέρνει στο υπνοδωμάτιο φρέσκο αέρα και τις αιωρούμενες λεπίδες του αέρος από παντού. Ζωή με ψέματα δεν μπορεί να συνεχιστεί. Είναι και λογικώς αδύνατο στις μέρες μας να μας ξεγελάσουν όπως στις πρόσφατες περιόδους της πατρίδας μας. Θα μας αρέσει πάρα πολύ η DB που θα ψάχνει το άνοιγμα στο καλτσάκι της. Ας μην ξεχνάμε πόσο χουντικός είναι ο γελοίος Τσίπρας, τότε που σκέφτηκε και πρότεινε δικτατορία στην πολιτικάντισσα Zoe.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Πλάτων και η Κρίση

    Σπύρος Στάλιας, Οικονομολόγος Ph.D

    H κατάλυση των κρατών στην ΕΕ γίνεται ''από απληστία για αυτό που προβάλλεται ως κυρίαρχο αγαθό. Από την ανάγκη δηλαδή, να γίνει κάνεις όσο το δυνατόν πιο πλούσιος" (Πλάτωνος Πολιτεία 555β).
    Με άλλα λόγια, η Ευρωπαϊκή Ενοποίηση στηρίζεται όχι στον Δυτικό Ανθρωπισμό, που έχει την παραγωγή του πλούτο ως όργανο της, αλλά στην αυταξία του πλούτου, που η ιστορία έχει αποδείξει ότι η φιλοδοξία και η αρπακτικότητα, πάνω στην οποία στηρίζεται η παραγωγή του πλούτου, στο τέλος φέρνει αίμα. Ιστορικός αναντίρρητος νόμος.
    Λέει ο Θείος Πλάτων επίσης, στην 556α, ότι ΄΄οι κερδοσκόποι, κάνοντας πως δεν βλέπουν καν, και ρίχνοντας κάθε φορά το δηλητήριο του χρήματος σε όποιον πέσει στα νύχια τους, τον πληγώνουν, του παίρνουν τόκους πολλαπλάσιους, που τους γεννά το κεφάλαιο...και μετά φτιάχνουν κηφήνες και φτωχούς στην πόλη΄΄.
    Με άλλα λόγια γίνεται τέτοια αναδιανομή του πλούτου εις βάρος του Λαού που στο τέλος ένα προδοτικό οικονομικό-πολιτικό κατεστημένο κυβερνά έναν ανήμπορο και φοβισμένο Λαό.
    Αλλά λέει και ένα τρίτο ωραίο και τρομακτικό στη 555ε, ΄΄οι άνθρωποι οπλισμένοι πια με πολύ φαρμάκι μέσα τους, άλλοι πνιγμένοι στα χρέη, άλλοι έχοντας χάσει τα πολιτικά τους δικαιώματα (είναι στην ξέφτια της ανημποριάς) και άλλοι έχοντας πάθει και τα δυο αυτά, με το μίσος να βράζει μέσα τους, σχεδιάζουν άσχημα πράγματα για εκείνους που τους πήραν την περιουσία, ..με την λαχταρά του ξεσηκωμού στην ψυχή΄΄.
    Δηλαδή οι εξουσιαστές ας μην εφησυχάζουν το αίμα έρχεται. Αυτό ας το βάλει καλά στο νου το κατεστημένο και η πρώτη φορά αριστερά το πού οδηγεί τα πράγματα.
    Και καταλήγει με την αιωνία αλήθεια, που συνεχώς την ξεχνάμε, Πολιτεία 556β, ότι ΄΄αν επιβαλλόταν δια νόμου οι ιδιωτικές συναλλαγές να γίνονται ως επί το πλείστον επί ιδίω κινδύνω του δανειστή (της Τράπεζας), η οικονομική ζωή στην πόλη θα ήταν λιγότερο ξεδιάντροπη και αθλιότητες σαν αυτές που τώρα δα περιγράψαμε θα εμφανίζονταν σ' αυτήν σπανιότερα΄΄.
    Με άλλα λόγια, το χρήμα πρέπει να είναι υπό κοινωνικό έλεγχο. Αυτή είναι η πρωταρχική επιλογή σωτηρίας της Χώρας.
    Εθνικό Νόμισμα να μπει η Χώρα στη δουλειά, ανατροπή του νυν κατεστημένου, και τα καλύτερα θα έλθουν.

    New York 17/5/2016

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο που όλα αυτά συνεπάγονται μεγάλους περιορισμούς στις ελευθερίες και τα δικαιώματα του ατόμου. Ήδη στην "Πολιτεία" ο Πλάτωνας έχει σχεδιάσει ένα απολυταρχικό κράτος, το οποίο αργότερα στους "Νόμους" μετεξελίσσεται σε φασισιτικό...

      Διαγραφή
    2. Στην πατρίδα μας δεν θα κάνουμε περιορισμούς στις ελευθερίες και στα δικαιώματα μας. Δεν πιστεύουμε πια ότι μπορούμε να ζούμε σαν σκουπίδια. Οι φασίστες, κουκουέδες, χρυσαυγίτες, οι άλλοι, όλοι, κυριαρχούν στα ΜΜΕ, αλλά για εμάς έχουν τελειώσει και έχουν καεί.

      Διαγραφή
  22. "΄Ενα φάντασμα πλανιέται πάνω από την Ευρώπη..."
    [κι ένα ερώτημα...]
    "έχει κάποια σχέση ο κ ό φ τ η ς με τον ...γ ε ρ μ α ν ο τ σ ο λ ι ά;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κόφτης έχει σχέση με τον γερμανοτσολιά που θα έπρεπε να υπάρχει μέσα μας - όπως σε κάθε εχέφρονα άνθρωπο. "Δεν ξοδεύω περισσότερα από όσα εισπράττω - και αφού έχω να ξεπληρώσω ένα χρέος, βάζω και κάτι στην μπάντα". Τόσο βαθυστόχαστη και φιλοσοφημένη είναι η σκέψη που μας χρειάζεται. Μπακάλικη!

      Διαγραφή
    2. Νίκο, ο γερμανοτσολιάς ας μπει σε ομοιωματικά μέσα [φυλακήηη!]. Για να μην δικαιώσουμε κατά λάθος τα καθάρματα της ...κανονικής γερμανικής Κατοχής!
      Πάντως και η μπακαλική δεν μας έσωσε...
      Πού όμως να ανταγωγιστείς μια BMW, SIEMENS, FIAT, Miele κλπ με φυτείες Λεβαντας και -βιολογικής προ πάντων!- Ρίγανης, ζαχαροτεύτλων , λαδιου πρωτης ποιότητας που εξάγεται με βυτιοφόρα και καλής ποιότητος βάμβακος με όλα τα εργοστασια επεξεργασίας [ΕΒΖ, Κλωστοϋφαντουργίες -και τα ρέστα...- χρεοκοπημένα και κλειστά μετά από όργιο υφαρπαγής κεφαλαίων στο Χρηματιστήριο;ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΗΜΙΤΗ...Τα έλεγε ο έρμος ο Μιλτιάδης Έβερτ...]

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Μα και το φαινόμενο του Χρηματιστηρίου εγώ το χρεώνω στην αφέλεια και την ανωριμότητα του έλληνα πολίτη. Έγραφε η παλαιά Εστία για τον απατεώνα που πούλησε σε επαρχιώτη την ...Ακρόπολη. "Καλά ο απατεών κατεδικάσθη. Δεν θα έπρεπε να καταδικασθεί και ο βλαξ που την αγόρασε;"

      Διαγραφή
    5. Πάντως [θαύμα! θαύμα! ας ανακράξωμεν all together...]
      ξέρω έναν τύπο -εδώ στην Ελλάδα!- που αγόρασε την "Ακρόπολη" και τώρα είναι "μέσα" και μάλλον θα καταδικαστεί [φέρει το επώνυμον Μουσάς...] :)

      Διαγραφή
    6. @με λένε Αρτέμη

      Είναι απλό: α)μπορούσαμε να κερδίζουμε περισσότερα (αξιοποίηση πλουτοπαραγικών πηγών).

      β) μπορούσαμε να ξοδεύουμε λιγότερα (σε ποσοστό επί του πληθυσμού εδώ πουλιόντουσαν τα περισσότερα υπερπολυτελή και ακριβά αυτοκίνητα στην Ευρώπη).

      Διαγραφή
  23. Aυτά είναι λαϊκισμοί από την ανάποδη, είμαστε λέει άξιοι της μοίρας μας, δηλαδή ο φιλήσυχος μαγαζάτορας της Νάπολι που κοιτάζει να κάνει τη δουλίτσα του για να επιβιώσει ξέροντας ότι δεν μπορεί να τα βάλει με το οργανωμένο έγκλημα και που αναγκαστικά το ανέχεται είναι και αυτός άξιος της τύχης του;
    Από τα πρωταρχικά ζητούμενα στο δημόσιο βίο της χώρας από αυτούς που κυριαρχούν σε αυτόν είναι πως η λεηλασία της χώρας, το σταμάτημα της Ελλάδος ως συγκροτημένο κράτος και η δημιουργία όρων που οδηγούν σε ιστορικό αφανισμό τον Ελληνισμό να μην έχουν ένοχους, μετά την άνοδο στην εξουσία του ΣΥΡΙΖΑ πλέον έχει γίνει κοινός τόπος το ότι όλα τα κόμματα στο ίδιο καζάνι βράζουν και απομένει να εμπεδωθεί τούτο, ότι δήθεν οι Έλληνες είναι τόσο αχρείοι που δεν τους αξίζει κάτι άλλο, το διαπιστώνει κανείς καθημερινά από τον τρόπο που παρουσιάζουν τις ειδήσεις τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αφού εδραιωθεί η πεποίθηση περί Ελλήνων που δεν αξίζουν να αυτοδιοικούνται τότε το έγκλημα θα μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς να αποδοθούν ευθύνες και τιμωρίες σε αυτούς που φέραν την καταστροφή στη χώρα.
    Όσο και αν αναφέρουν την μια τον Ανδρέα Παπανδρέου ως υπαίτιο και την άλλη τον Κώστα τον Καραμανλή-κάτσε καλά ορθολογισμός, όχι αστεία-, στο ιδεολογικό και αξιακό πεδίο-η αποδοχή του δήμου- αντί για σοκολάτα Βιενουά θα πιουν πικρό καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τα νούμερα που αναφέρονται (δες τε και το παρακάτω σχόλιο του clotho etc.) δεν σας λένε τίποτα; Δεν σας δημιουργούν καν την υποψία πως οι Έλληνες πράγματι δεν μπορούν να αυτοδιοικηθούν;

      Διαγραφή
    2. Οι Έλληνες που το μόνο σύστημα που ξέραν είναι αυτό της αυτοδιοίκησης , του κοινοτισμού, σήμερα εμφανίζονται και ανίκανοι διοικητικά επειδή τα στενόμυαλα και συμφεροντολογικά κόμματα εξουσίας παραχώρησαν πριν 11 χρόνια την νομισματική πολιτική σε μια ένωση που τελικά δεν ήταν ένωση, μάλιστα... αυτές οι απόψεις έχουν πέραση μιας και πολλοί νεοέλληνες σήμερα βλέπουν την πατρίδα τους με τα μάτια του τουρίστα

      Διαγραφή
  24. Τα νούμερά σας ακόμη πιο γυμνά:
    Από το 2001 μέχρι το 2010 το προσωρινό σας και υπό κηδεμονία κρατίδιο:
    Εισέπραξε 695 δις.
    Ξόδεψε 827 δις.
    Μπήκε μέσα 132 δις.
    Από αυτά τα 132 δις, τα 25 δις είναι γνωστό ακριβώς που φαγώθηκαν. Δηλαδή υπάρχουν οι κωδικοί.
    Τα υπόλοιπα 107 δις, δεν ξέρει κανείς που πήγαν. Όταν λέμε δεν ξέρει κανείς εννοούμε ΚΑΝΕΙΣ. Δεν υπάρχουν κωδικοί, τίποτε. Είναι σαν να εξαερώθηκαν. 107 ΔΙΣ σε 9 χρόνια. Καμία εξεταστική επιτροπή. Καμία διάθεση να βρεθούν 107 δις. Αλλά αυτά δεν σας τα λένε ε;

    Το πρόβλημά σας δεν είναι το έλλειμμα αλλά οι λάσκα βίδες σας. Δεν έχετε καμία διάθεση να τιμωρήσετε κανέναν. Γιατί κατά βάθος το θέλετε αυτό το θέατρο. Γιατί στη χώρα σας όλα συγχωρούνται. Είστε λάρτζ ε; ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΩΡΑ.

    Εδώ που είστε λίγα πράγματα έχουν νόημα. Αυτή η έλλειψη νοήματος είναι που σας προκαλεί δυσφορία. Αλλά επειδή εκτός από λάσκα βίδα υστερείτε και σε νοημοσύνη δεν το καταλαβαίνετε αυτό. Γι’ αυτό μπήκατε πάλι σε κηδεμονία. Τους ηλίθιους τους βάζουν σε κηδεμονία. Και με το υπερταμείο που ψηφίστηκε με δάκρυα εψές βράδυ τα χάσατε όλα και μάλιστα χωρίς έλεγχο από την αποτυχημένη δημοκρατία σας. Γίνατε και επίσημα αποικία. Είστε λοιπόν μπανανία. Θα σας κουνάνε την μπανάνα κι εσείς θα τρέχετε.

    Συμβουλή: στις επόμενες εκλογές να μην προσέλθετε. Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, ΔΥ, ΔΕΚΟ, συνταξιούχοι θα ψηφίσουν όπως πάντα μονοκούκι αυτά που τους συμφέρουν. Όμως: μια αποχή 70% θα σακατέψει στο εξωτερικό τον όποιο εκλεγεί. Σ’ αυτά στην Ευρώπη δίνουν μεγάλη σημασία και κανένας δεν θα συναντιέται με κάποιον που κυβερνά με το 15%.

    Περνάτε διαρκώς ορόσημα δίχως επιστροφή. Αλλάζει η χώρα σας και θα μοιάσει στους γείτονές της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μάθουμε πού πήγαν τα ευρώ θα πτωχεύσουμε και θα κρατικοποιήσουμε και θα εκκαθαρίσουμε τις τράπεζες. Και αν δυσφορούμε είναι γιατί η ζωή δυσφορεί όταν δεν ξέρει πώς τέλος πάντων να απελπιστεί και γιατί.

      Διαγραφή
  25. Ο κόφτης του Αϊδίνη, μου λέει πως δεν πάει άλλο ζωή χωρίς ένα παγωμένο φραγκόσυκο, με τέσσερα μούσμουλα μετρημένα και κίνδυνο να μείνω μόνο στο ένα βερύκοκο αυτή την εποχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σεφέρης...
    Ήταν ωραία τα μάτια σου μα δεν ήξερες πού να κοιτάξεις
    δεν ήξερα πού να κοιτάξω μήτε κι εγώ, χωρίς πατρίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γιατί ο Νίκος Καρούζος έπαθε "Αγριεύει ο τόπος μου. Σε αποκρούω Ελλάδα" γύρω στα 1988. Δεν είχαμε χαρούμενο Στάθη Ψάλτη πειρατή στην ταινία; Δεν ήταν, όλη η ελληνική ζωή, γύρω στα 1988, δεν ήταν μια δροσερή ζέστη του καλοκαιριού μόλις τρία μέτρα από τη σκια του δέντρου;

    ΤΕΛΟΣ ΑΓΑΠΗΣ
    Αγριεύει ο τόπος μου.
    Σε αποκρούω Ελλάδα.
    Η λογική σώνεται· τι
    θα ακολουθήσει;
    Αττική διαύγεια· τι άλλοθι!
    Τέλειωσέ με Θεέ μου· Συν
    άπειρο.
    Τα μάτια σου τι μεταφράζουν;
    Ερήμωση.
    Ροκανίζω μοίρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσον Καρουζο έχει καταπιεί ετούτος εδώ ο άνθρωπος Θεέ μου;
      Του βγαζω το καπέλο... Και ζηλέυω.
      Αλλα του πέμπω να δει κι αυτό του Ευγ. Αρανίτση:

      [...] Οσοι δεν το άντεξαν, όπως ο Καρούζος, οδηγήθηκαν σε μιαν έκρηξη ανατινάζοντας το ίδιο τους το έργο: προτίμησαν να το δουν να γίνεται συντρίμμια παρά να το ακούσουν να συντονίζεται με την κοινοτοπία μιας τετριμμένης γλώσσας που προπαγάνδιζε τη βεβαιότητα ότι τα πάντα είχαν ειπωθεί προ πολλού. Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, τίποτε δεν μπορούσε να ειπωθεί, υποστήριζε ο Καρούζος, σαν βουδιστής καλόγερος [...].

      Και "Ειρήνη ημίν!". Είμαστε που είμαστε χαμένοι...

      Διαγραφή
    2. Η Αττική διαύγεια. Νόμιζα ότι την είχατε αποκλειστικότητα. Ώσπου με έφερε μια μέρα ο δρόμος προς μεσογειακές ακτές Ισπανίας. Αττικό τοπίο επί 2. Διαύγεια επί 3. Και όχι διαλυμένο όπως το δικό σας. Και όταν λέω διαύγεια δεν εννοώ ηλιοφάνεια. Εννοώ διαύγεια. Γι' αυτό και όλη η Ευρώπη πάει εκεί κι όχι στη χώρα σας. Υγρασία μονίμως στο 35%-45%.
      Αλλά ξέρω, όπου νάναι θα γραφτεί μια ελλαδίτικη βαθυστόχαστη κριτική για τον τουρισμό της Ισπανίας. Εσείς άλλωστε τα ξέρετε όλα. Ή ίσως μάλλον ότι κάτι δεν είδα καλά. Ότι δεν ξέρω να παρατηρώ. Ότι κάτι μου ξέφυγε. Ότι μπερδεύω τις έννοιες. Θα πείτε ό,τι νάναι αρκεί να μη βγει άλλη χώρα πιο όμορφη ακριβώς στα ναρκισσιστικά σας σημεία: την μεσογειακότητα, τη φιλοξενία, τη φιλικότητα, την ευγένεια, την ανθρωπιά και την αρχοντιά.
      Καιπούστε: απόψε ανοίγει ο δρόμος της δραχμής. Αν δεν το καταλάβατε. Εορτάστε το.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ. Η Ανδαλουσία ήταν εφάμιλλη της Αττικής όταν την έζησα πριν 30 χρόνια. Τώρα μάλλον θα είναι καλύτερη - γιατί η Αττική πνίγεται στους ρύπους

      Διαγραφή
    4. Δεν ξέρω για την Ανδαλουσία, δεν έχω πάει, έχω όμως γνωρίσει την Αττική τα τελευταία 40 χρόνια πολύ καλά.

      Η Αττική είναι κατεστραμένη. Απλά. Θα μπορούσε να είχε 150 χλμ. πανέμορφες παραλίες.

      Διαγραφή
    5. Oι Ισπανοί δεν μάζεψαν τον μισό πληθυσμό τους σε μια πόλη για να μην έχουν να πληρώνουν για υποδομές κράτους

      Διαγραφή
    6. Σήμερα, κύριε Τσίγκα, αρχίζει για εμένα η περίοδος της ηλιακής γαλήνης. Οι προηγούμενοι 4 μήνες ήταν σε εμένα βάναυσοι. Εγώ δεν είμαι έτσι: "αυτός ο...κατάπιε...". Δεν κατάπια. Κάπνιζα στα 2008 και πατούσα τα γραμματάκια των ποιημάτων στα σπασμένα πλήκτρα. Ήταν η καλύτερη εμπειρία της αφιλότιμης. Είναι και κάπως παραπλανημένη η εικόνα σας για εμένα. Δηλαδή: ποιες σκληρές, αντικειμενικές δυσκολίες, ποιους ρατσισμούς, ποιους κολάφους δέχεται, τι κατατρεγμούς και τι κοινωνικά κενά αντιμετωπίζει ένας ζωντανός οργανισμός, ένας άνθρωπος που μεγαλώνει μέσα στη γνώριμη ελληνική κοινωνία και που βασανίζεται αλλά βασανίζεται και πονάει. Αν όμως η εικόνα σας για εμένα είναι κάπως παράξενα φιλτραρισμένη, η δική μου εικόνα σας, απέχει. Δηλαδή: εγώ βλέπω έναν επιστήμονα, αν εξαιρέσουμε το προπαγανδισμένο μέρος της ψυχιατρικής τέχνης, έναν άνθρωπο, που βασανίζεται και αυτός μέσα σε μία κοινωνία σκληρής εκμετάλλευσης -όσο κοινότοπο και αν φαίνεται- και σκέπτομαι: τι έπαθε, τι προσπάθησε να πετύχει, πώς προσπαθεί να ισορροπήσει, πώς θα κατορθώσει τελικά να επιβιώσει και να σταθεί υγιής όπως επιθυμεί και είναι το φυσιολογικό της ζωής. Αν "σε αυτή την κοινωνία καταστρέφομαι", εντάξει, θα σκεφτώ, και ο Καζάκης γέννησε τέσσερα παιδιά και έχει τις αγωνίες του, γιατί δεν συνευρίσκεστε ερωτικά. Το αυτονόητο των αισθήσεων και το πλησιέστερο στη γαλήνη της ζωής - που για τους ειλικρινείς ανθρώπους δεν αποκλίνουν αισθητά. Ο Αρ. δεν είναι Καρούζος. Απορρίφθηκε.

      Διαγραφή
    7. το "κατάπιε"... ΔΕΝ είχε κανένα μειωτικό υπαινιγμό.
      γιατί ο Καρούζος είναι και φαρμάκι είναι και ζωή είναι και θανατος και έρωτας και θύμα αιώνιο...

      [Και ως προς αυτόν αδελφώνουμε]

      Με τον Καζάκη δεν τα πάω καλά.

      Ποιός είναι ο "Αρ.";

      Για σήμερα σου έχω αυτό:

      "Η ζωή μας προτρέπει σταθερά ναν το ρίξουμε στα ανέκδοτα"
      [κι όχι στην προπαγάνδιση της ψυχιατρικής βέβαια θα συμπλήρωνα μετ' επιτάσεως].

      Διαγραφή
    8. Δεν έχει μειωτικό υπαινιγμό. Έχει υπαινιγμό "των γραμμάτων". Εγώ δεν μπορώ να γίνω της γραφειοκρατίας των γραμμάτων. Άρα, σήμερα, και ποτέ, δεν έχει για εμένα τίποτα. Στον Καζάκη.

      Διαγραφή
    9. Ο Κ...Α...Ζ -Άκης διαθέτει μονάχα τρία απά τα γράμματα του ΚΑΡΟΥΖΟΥ.

      Και όπως λέμε: "καμμία σχέση";
      Ε, αυτό ακριβώς!

      Διαγραφή
    10. Την ίδια δυσκολία αντιμετωπίζει και ο Καζάκης να έρθει σε εμένα, όποιαν έχετε εσείς με τον Καζάκη και ο Καζάκης με εσάς και εγώ με τον Καζάκη. Η σύσταση της πατρίδας μας, η επικοινωνία, απαιτούν ίσως σκληρή προσπάθεια. Αλλά ίσως να γίνονται και καλύτερα, αυθορμητότερα, ευφυέστερα και με πιο αποτελεσματικό τρόπο, όταν ένας ελεύθερος άνθρωπος, όπως εσείς, αποφασίσει τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε με τα δεδομένα της ζωής μας. Δεν αποκλείω το καλύτερο ενδεχόμενο.

      Διαγραφή
  28. clotho lachesis atropos@

    ε, όχι "Καιπούστε"!
    Μας φτάνει η δραχμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως τον ξέρω...

      Διετέλεσε μάλιστα κάποτε και Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας αν δεν απατώμαι.
      Νομίζω πως και σε άλλα αξιώματα διέπρεψε...

      Διαγραφή
  30. Σε όποιον αρέσουν τα νούμερα:

    Α)
    ΣΕΡΒΙΑ -2010

    Οι συνολικές ζημιές των πολεμικών συμβάντων και της πολιτικοοικονομικής απομόνωσης της χώρας ήταν μεγάλες, με υπολογισμούς να τις εκτιμούν γύρω στα 100 δις ΗΠΑ... (σελ.49 - Μαθιουδάκης)

    _____________________________________________________________________

    Β)

    ΕΛΛΑΔΑ 2015

    Η διαπραγμάτευση Βαρουφάκη μας στοίχισε 86 δισ. ευρώ.

    Και σε όσους ΔΕΝ αρέσουν τα νούμερα:

    Η Σερβία είχε κατά σειρά πόλεμο με:

    - Την Σλοβενία (10 ημερών)
    -Την Κροατία (1991-1995)
    -Την Βοσνία (1992-1995)
    -Το Κόσσοβο (1999)
    Έξι χρόνια Εμπάργκο ( 1990 -1996)
    ΚΑΙ
    (76 Μέρες συνεχών αεροπορικών βομβαρδισμών από το ΝΑΤΟ - 1999 )
    --------------------------------------------------------------------------------------------------
    Συνολικό κόστος ΟΛΩΝ των παραπάνω;
    Τόσο περίπου, όσο "η περήφανη διαπραγμάτευση του ΣΥΡΙΖΑ"…

    D.



    https://dspace.lib.uom.gr/bitstream/2159/16598/3/KoutloumpasiAnastasiaMsc2014.pdf

    http://www.ethnos.gr/oikonomia/arthro/stournaras_h_diapragmateusi_baroufaki_mas_stoixise_86_dis_euro-64378481/



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κάποιος -ανήλικος όποιας ηλικίας- που μου λέει αυτά: Όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα μας αφορούν όλους, διακυβεύεται το μέλλον της Ευρώπης μα δεν μαδέν μα δε μου λέει τι μπορώ εγώ να σκεφτώ και να κάνω για τον εαυτό μου και τον εαυτό του λαού μου, οπωσδήποτε από εμένα είναι ένας πράκτορας κάποιας μυστικής υπηρεσίας. Ζω και είναι κάπως ανόητο να με καλούν να σώσω την Ευρώπη, αλλά να αδιαφορώ για την τύχη μου και την τύχη της πατρίδας μου. Vienneze. Θαρθώ με αεροπλάνο στο σπίτι σου επάνω/ θαρθώ και θα σου κάνω -μια νύχτα- απαγωγή/ θαρθώ με αεροπλάνο στο σπίτι σου επάνω/ να φύγουμε και οι δυο μας -ένα βράδυ- απ' τη Γη. Τι μουσική άραγε να ακούνε τα ψεύτικα, τα κάλπικα, τα μονοφασικά προφάιλ. Αυτό είναι ωραίο, γιατί λέει καημούς τύπου: δυο ξένα μάτια είν' αφορμή και κλαίνε τα δικά μου/ και ένα κορμί χωρίς καρδιά και καίγεται η καρδιά μου - εκείνη που με πρόδωσε (και είναι με το ναζιστή Ζίζεκ τώρα) την έχω σαν θεό μου/ ασχέτως -ασχέτως- ασχέτως πως - ασχέτως πως μου γκρέμισε το πιο πικρό όνειρο μου. Και ενώ το τραγουδάκι το ακούω, είναι αληθινό, της ακοής, αδυνατώ ένα άκουσμα φωνής από τους επικοινωνούντες μαρξιστάς του διαλόγου και της ζωής και γενικώς δεν ακούω φωνή από ήχο που να είναι κάτι που να μην είναι το νεκρό και η αρετολογία του. Ο Οδυσσέας εισήλθε στον Αλκίνουν. ως μεν ενθ' ηράτο πολύτλας διός Οδυσσεύς, κούρην δε προτί άστυ φέρεν μένος ημιόνοιιν. οιιν. Εξελίξεις: οιιον. Εξελίξεις: ασχέτως πως. Εξελίξεις: ασχέτως πως οιιν. "Έτσι ο τρανός, πολύπαθος Δυσσέας, προσκευκόταν, καθώς την κόρη φέρνανε στη χώρα τα μουλάρια". Έμμετρες μεταφράσεις "ο Εφταλιώτης". Γιατί ο Αργύρης Εφταλιώτης δεν τραγούδησε ποτέ στο Σικάγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εμένα με βολεύει πλήρης παράδοση της πατρίδας μου (τελείως ελεύθερης, απαλλαγμένης από τους προστάτες, δηλαδή με λαό δυνατό, αξιοπρεπή) στον Νίκο Δήμου. Θα ήξερε τι να κάνει. Δεν έχω αμφιβολία. Δεν μπορώ να βάλω φωτιά στο στήθος μου για τους "γερμανοτσολιάδες". (Να προδόσουμε όσο γίνεται την πατρίδα μας, αν θέλουμε να την ανακαλύψουμε). Αυτό θα το θυμηθεί σε δέκα χρόνια ο Viennezos. "Μας έγραψες και αυτό". Και θα έχει πλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H πατρίδα ως χώμα και κτίρια θα υπάρχει, οι Έλληνες ως συγκροτημένη κοινωνία δεν θα υπάρχουν.

      Διαγραφή
    2. Ισως όμως να είναι αυτός ο μόνος τρόπος για να γίνουν οι Έλληνες μία συγκροτημένη κοινωνία - αφού όλοι οι άλλοι απέτυχαν...

      Διαγραφή
    3. Συγκροτημένη κοινωνία αποτελούσαν και θα γίνουν οι Κούρδοι της Ευρώπης

      Διαγραφή
    4. Ποιος από αυτούς που δηλώνει πατριώτης και υπερπατριώτης, φωναχτά, δεν είναι πουλημένος και υπάλληλος. Ποιος τους εμπιστεύεται. Άρα, κάποιος που δεν πιστεύει τυφλά και δεν αφήνεται στο θόλωμα, θα δηλώσει προδότης, με πολύ ειρωνική επινόηση των λόγων, για να τους ελέγξει παίζοντας μαζί τους τα παιχνιδάκια τους. Άλλο να ειρωνεύεσαι και να ξέρεις τι πραγματικά υπάρχει ως δεδομένο της αντικειμενικότητας και τι λες, να μη βρίζεις και να μην εξευτελίζεις στη φτήνια, και άλλο να παίρνεις πολλές στροφές και να χειρίζεσαι όλα τα δήθεν διαφορετικά μηχανήματα τους. Επιπονίες. Θέλεις να ζήσεις; Πόνοι.

      Διαγραφή
  33. Όταν μας πουν ότι είναι θεωρία της συνωμοσίας βρε παιδί μου αυτό που μου λες, έχουμε μεγάλο πρόβλημα να λύσουμε. Διότι, σπανίως ξέρουμε τι ακριβώς υποστηρίζουμε, αλλά και επειδή λειτουργεί και η απαγόρευση, να μπορέσουμε μεμονωμένα, ή να μπορέσουμε συνολικά σαν κάτοικοι της Γης, να οργανωθούμε να διερευνήσουμε και να αντιμετωπίσουμε ό,τι αληθινά χρήζει. Κι αν πούμε σε αυτόν που λέει αυτά "The IMF is preparing to bail out Ukraine, to say you don’t have to pay your debts that you owe to Russia or any governments that the U.S. doesn’t like. You have to sell off your land to George Soros and the people whom the U.S. government does like. Look at the duel standard that the IMF is imposing on Greece compared to what it’s doing for the Ukrainian government. You see that the IMF has become a tool of the New Cold War and the Syriza people and the Greeks can do is point out how unfair this is and to try to let the world know that what is happening is a movement way to the right wing of the political spectrum and that finance is war." ότι είναι τα λόγια του θεωρίες της συνωμοσίας, τι θα μας απαντήσει. Πονάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ψευτο-ισορροπούσαμε στο τέλος του 2014 μόνο επειδή δεν κάναμε ντου παντού. Μάλλον ήμασταν εντελώς τελειωμένοι και ήταν να κινήσουμε για να διώξουμε τους εισπράκτορες και οι δανειστές (τράπεζες και ευρωπαϊκά κράτη) να κλάψουν τα κλοπιμαία τους. Η ΠΦΑ, με τις προδοτικές, ναζιστικές πράξεις της, μας εξευτέλισε και μας σκόρπισε και να μας ανάγκασε να αμφιβάλλουμε από την αρχή αν έχουμε αξιοπρέπεια και αν μπορούμε να έχουμε φυσική παρουσία. Αυτό έκανε ο χαρισματικός εξουσιαστής Τσίπρας. Το ίδιο θα κάνει και το ΚΚΕ αν ποτέ ανέλθει προς τα πάνω. Όμως, πρέπει να πούμε, ότι το παιχνίδι τους έχει χαθεί. Έτσι νιώθουμε, έτσι θα κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. "Το συνώνυμο του βλάκα", 7:45, είπε ένας συμφοιτητής του Μάρδα. Αλλά τον Ροΐδη τι τον θέλει ο ανθέλληνας, υβριστής Καζάκης. Τι σχέση ο Ροΐδης με τον πατριωτισμό που δεν είναι ευρωπαϊκός εθνικοσιαλισμός. Γιατί, αν ακούμε τόσα χρόνια τώρα επαίνους στον Ροΐδη από τα ευρωπαϊκά άτομα της τηλεόρασης, ευρωπαϊκά κομματόσκυλα των σχολείων και ευρωγκόμενους των εφημερίδων, τότε ο επαρχιώτης Ροΐδης κρίνεται από εμάς ομοϊδεάτης αυτών. Τι κοινό έχεις Καζάκη με τον Ροΐδη. Αυτός ανήκει στους καλύτερους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.