Tuesday, June 21, 2016

Ο (τέως) διαφημιστής που έγινε …διαφημιστικό Μέσο

Μία από τις πρώτες διαφημίσεις της ΔΔ το 1966
Όσοι ξέρουν τα βιογραφικά μου (είτε τα εκτενή – σε βιβλίο – είτε  τα συνοπτικά – π. χ. στο ndimou.gr) γνωρίζουν πως πέρασα περίπου δύο δεκαετίες της ζωής μου στην διαφήμιση. Δύο χρόνια στην αρχή ως εργαζόμενος και άλλα δέκα οκτώ ως ιδιοκτήτης διαφημιστικής εταιρίας. Η οποία, ατυχώς, έφερε το όνομά μου.

Γιατί «ατυχώς»; Διότι επέτρεψε αργότερα, σε όσους ήθελαν να απαξιώσουν την συγγραφική μου δουλειά, να ερμηνεύουν κάθε επιτυχία μου με το επάγγελμά μου. («Τι περιμένεις; Διαφημιστής είναι!». Κι ας μην έχω ποτέ διαφημίσει τα βιβλία μου).

Άλλοι συνάδελφοι, πιο επιτυχημένοι από μένα ως διαφημιστές, αναγνωρίστηκαν πολύ ευκολότερα ως συγγραφείς, διότι οι κριτικοί και το κοινό δεν γνώριζαν το επάγγελμά τους.

Ας σημειωθεί μάλιστα ότι στην αρχική επωνυμία της εταιρίας δεν υπήρχε το όνομά μου. Ο τίτλος ήταν «Δέλτα-Δέλτα». Όμως σύντομα εμφανίστηκε άλλος, παλαιότερος κάτοχος του τίτλου, και μας ανάγκασε να την ονομάσουμε «Δέλτα-Δέλτα-Δήμου».

Την εποχή που εργαζόμουν στη διαφήμιση (έφυγα το 1983) τα πράγματα ήταν πρωτόγονα. Μικροί τζίροι (μετά το ’85 μεγάλωσαν), ελάχιστα μέσα, δύστροποι πελάτες και αυτοδίδακτοι διαφημιστές. Συν την ρετσινιά με την οποία μας κυνηγούσε η Αριστερά ότι ήμασταν «δουλικοί υπηρέτες των καπιταλιστών» και «παραπλανούσαμε το λαό οδηγώντας τον να αγοράζει άχρηστα προϊόντα». Όλες οι κατάρες της «καταναλωτικής υπερβολής» έπεφταν στο κεφάλι μας. Μάταια αντικρούαμε ότι η κατανάλωση γεννήθηκε μαζί με τον άνθρωπο, ότι και οι νεολιθικοί πληθυσμοί φορούσαν στολίδια και κοσμήματα – και ότι ακόμα και στον Σοβιετικό Παράδεισο χρόνια περίμεναν στην ουρά για ένα Μόσκβιτς (κι ας μην διαφήμιζε κανείς εκεί αυτοκίνητα).

Η πιο γνωστή μας ιδέα
Ναι, ήταν δύσκολα χρόνια και με ανακούφιση μπόρεσα κάποτε – καθυστερημένα – να ξεφορτωθώ την αρκετά επιτυχημένη εταιρία μου.

Από τότε πέρασαν 33 ολόκληρα χρόνια. Και να τώρα που αποφάσισα να ενδώσω στις πιέσεις της Google και να γίνω …διαφημιστικό Μέσο, βάζοντας διαφημίσεις στο blog. Μην ανησυχείτε – θα είναι ελάχιστες και δεν θα παρεμβάλλονται στο κείμενο. Επέλεξα να μπαίνουν μόνο ανάμεσα στα post και θα έχω τον απόλυτο έλεγχο του περιεχομένου τους.

Θα αναρωτηθείτε γιατί το δέχθηκα. Όχι βέβαια για τα χρήματα. Δυστυχώς η ελληνική αγορά είναι τόσο μικρή που δεν αποφέρει κέρδη. (Έξω υπάρχουν blogger που πλουτίζουν). Το έκανα από περιέργεια – για να βρεθώ κάποια στιγμή από την άλλη άκρη της διαφημιστικής αλυσίδας. Και το θεώρησα μία φιλοφρόνηση για όλους μας – που καταφέραμε να νεκραναστήσουμε ένα blog δεκαετίας, τόσο που να το προσέξει και η Google.

Για να δούμε πώς. Είναι και κακή εποχή τώρα: καλοκαίρι, διακοπές… Μπορεί να μην γίνει τίποτα. Άλλωστε, όποτε θέλω ακυρώνω την συμφωνία. Ίδωμεν!

Υ. Γ. Επειδή συνέβη μία διαφήμιση (υποτίθεται από αυτές της της Google) να μολύνει με ιο ένα κινητό μας τηλέφωνο έκλεισα όλες τις διαφημίσεις. Έστειλα σχετικό μήνυμα στην Google. Το πείραμα σταματάει εδώ - προς το παρόν... 


42 comments:

  1. Μου φαίνεται πως ακούω ακόμα Ακόμα στο ραδιόφωνο τη φραση:"Μια ακόμα παραγωγή δέλτα δέλτα"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι, ήταν η εποχή της δόξας του ραδιοφώνου. Εμείς κάναμε σαπουνόπερες "ποιότητας" από κλασικά κείμενα με τους καλύτερους ηθοποιούς και συγγραφείς. Η "Τζέην Έυρ" με την Έλλη Λαμπέτη έμεινε ιστορική...

      Delete
  2. Από τα ελάχιστα γραπτά σας που έχω διαβάσει είναι εμφανής η προσπάθεια σας να περάσετε ένα μήνυμα, μια σκέψη, έναν συλλογισμό, ένα επιχείρημα με όσο το δυνατόν πιο λίγες λέξεις. Άρα φαίνεται ότι δίνετε περισσότερο έμφαση σε αυτό, παρά στην ανάλυση του θέματος με το οποίο καταπιάνεστε. Άρα ίσως για αυτό το λόγο στραφήκατε στη διαφήμιση, άρα ίσως και για αυτό σας ερμηνεύουν κάποιοι μόνο ως διαφημιστή.

    Επίσης μιλάτε, γράφετε και διαφημίζετε πολύ τον εαυτό σας (όπως και τώρα), τόσο που δεν υπάρχει χώρος για να πει κανείς τίποτα άλλο, σαν να λέτε σε όλους «δεν με ενδιαφέρει η γνώμη σας για μένα, θα σας πω εγώ για μένα». Γενικά αυτό οδηγεί σε απομόνωση (και καλά το κάνει εδώ που τα λέμε).

    Επίσης θα έλεγα ότι δεν ταιριάζουν διαφημίσεις στο blog σας.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πράγματι πρέπει να έχετε διαβάσει ελάχιστα - και μαλιστα όχι βιβλία μου γιατί υπάρχουν 65 τόμοι από 200 μέχρι 700 σελίδες ο καθένας που μόνο σύντομα και λιγόλογα δεν είναι. Στην διαφήμιση δεν στράφηκα από επιθυμία - αλλά μόνον από ανάγκη...

      Delete
  3. Δεν το σκεφτήκατε καλά κ. Δήμου!
    ΦΠΑ και όχι όποιο-όποιο ΦΠΑ, αλλά το ενδοκοινοτικό!!
    Φορολογικές δηλώσεις και συνεργασίες με Ιρλανδία! Αν πέσεις σε κανένα έφορο, το στερεότυπο που έχουμε όλοι στο μυαλό μας, να δω πως θα τον πείσετε ότι δεν ξεπλένετε χρήμα με την Ιρλανδία! Που είναι το συμφωνητικό, το καταθέσαν στην αρμόδια ΔΟΥ και οι δυο πλευρές;! Να μην μιλήσω για τα ασφαλιστικά ταμεία!!

    Χα! Προφανώς το μήνυμα μου είναι σαρκαστικό και σατιρικό, δεν υπονοώ ότι είστε φοροφυγάς και δεν έχω την διάθεση να εξετάσω την απόλυτη ακρίβεια. Νομίζω όμως ότι το πνεύμα του δεν απέχει ιδιαίτερα από την πραγματικότητα, και θέλω να δείξω ακόμη και κάτι τόσο απλό τι γραφειοκρατική υστερία μπορεί να προκαλέσει.

    Από εμένα μπράβο σας που πειραματίζεστε, ακόμη και αν τελικά τις μονιμοποιήσετε. Μάλιστα σας πετάω την ιδέα μετά από 3-6-12 μήνες να γράψετε μια ποιοτική ανάλυση για το δίκτυο της AdSense ή έστω για την ψηφιακή διαφήμιση.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα έσοδα που υπολογίζει η Google φτάνουν το υπέρογκο ποσό των 30€ τον ...μήνα. Δεν ξεπλένεις ούτε μαντήλι!

      Delete
    2. Δηλαδη, για να καταλαβαινουμε,
      ο Δημου εβαλέ διαφημισεις
      για να παιρνει ...Ε30 / μηνα ..?

      Δεν ειναι ντροπη..?

      Να του εμβασουν απο Ε5 / μηνα οι θαυμαστες του
      να μην εχει αναγκη.. .

      Delete
  4. Νομίζω ότι η διαφήμιση θα έπρεπε να είναι κάτι περισσότερο από κρυφή και διακριτική. Γιατί να μην είναι φανερή και καλαίσθητη που να αφορά σε βιβλία, κινηματογράφο Θέατρο και Τέχνη γενικότερα αλλά και αυτοκίνητα και μηχανές και υψηλή τεχνολογία και και υπηρεσίες υγείας, ασφαλειών και τα παρόμοια. Και ως πείρα μας μόνον, πάλι θα άξιζε!

    Μετά τιμής,
    Κάπα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι αλλά ποιός θα την μάζευε και θα την δημιουργούσε αυτή τη διαφήμιση; Η Google στην δίνει έτοιμη. Αλλιώς θέλεις διαφημιστική εταιρία...

      Delete
    2. Τελικά όλα τα πράγματα έχουν τον χρόνο τους!Εγώ το είχα προτείνει απο καιρό .Βέβαια σκεφτόμουνα θεματική διαφήμιση όπως λέει και ο αγαπητός Κάπα (αλήθεια επαναλήφθηκε η ποδηλατάδα ως μικρές διακοπές...;) που θα συνδυαζότανε με τα θέματα όπως κριτική βιβλίου αλλά είπαμε είναι δύσκολο.
      Σήμερα όμως μου ρθε μια καλή , νομίζω,ιδέα - ωραίες οι ιδέες κυρίως όταν τις υλοποιούν άλλοι!!!-
      Σ ένα απο τα επόμενα θέματα να είναι μια νέα δική σου σημερινή διαφήμιση σε κάτι που θα επιλέξεις .
      Καλημέρα !!!

      Delete
    3. @ lia22 June, 2016 09:37

      Επαναλήφθηκε, αλλά πλάκωσε καύσωνας. Ακόμη και τη νύχτα κυριολεκτικά καίει ο τόπος. Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον.

      Κατά τα άλλα, συμφωνώ με όσα λέτε για την διαφήμιση. Κάπως έτσι την φαντάζομαι κι εγώ, αλλά, όπως λέει και ο ΝικόΔημοος, η google προφανώς χρησιμοποιεί αυτοματισμούς στους οποίους δεν μπορεί εύκολα να παρέμβει κάποιος χρήστης.

      Μετά τιμής,
      Κάπα

      Delete
    4. @ lia:

      "Τελικά όλα τα πράγματα έχουν τον χρόνο τους!Εγώ το είχα προτείνει απο καιρό .Βέβαια σκεφτόμουνα θεματική διαφήμιση [...]"

      Μα δεν μπορούμε (δεν αντέχουμε) πια να ζήσουμε χωρίς διαφημίσεις; Κατά τη γνώμη μου υπάρχει μία και μοναδική πειστική δικαιολογία για διαφημίσεις σε μια ιδιωτική ιστοσελίδα: η οικονμοική ανάγκη. Αυτό το κίνητρο το απέκλεισε, όμως, ο οικοδεσπότης γράφοντας:

      "Θα αναρωτηθείτε γιατί το δέχθηκα. Όχι βέβαια για τα χρήματα. Δυστυχώς η ελληνική αγορά είναι τόσο μικρή που δεν αποφέρει κέρδη."

      Το ίδιο θέμα τέθηκε πρόσφατα σε άλλη ιστοσελίδα όπου συμμετέχω, το stixoi.info. Ούτε εκεί δεν μου αρέσει η απόφαση για την τοποθέτηση διαφημίσεων, αλλά αφορμή της απόφασης ήταν ένα καθαρά οικονομικό πρόβλημα όπως διευκρίνισε ο εκεί οικοδεσπότης:

      "Θέλω να σας επισημάνω ότι κατά τη διάρκεια των 15 ετών λειτουργίας των στίχων, έχουν υπάρξει άπειρες προσεγγίσεις για τοποθέτηση διαφημίσεων οι οποίες απορρίφθηκαν διότι μπορούσα να το συντηρήσω άνετα μόνος μου. Ωστόσο, γνωρίζετε σε τι εποχή ζούμε και τα πράγματα είναι πλέον πολύ οριακά.

      [...] ο σκοπός είναι να βγουν τόσα όσα τα έξοδα οπότε ελπίζω ότι αυτό είναι εφικτό, με δεδομένο ότι η σελίδα έχει πολύ μεγάλη κίνηση."

      [βλ. "Οικονομικές απαιτήσεις και τοποθέτηση διαφήμισης"
      (Η έντονη γραφή είναι δική μου.)]

      Είναι δύσκολο να φέρει κανείς αντίρρηση σε τέτοια περίπτωση, πόσο μάλλον όταν τα έξοδα για τη συντήρηση της ιστοσελίδας "είναι τριψήφια ανά μήνα και τετραψήφια ανά έτος" (!) όπως αναφέρει επίσης ο οικοδεσπότης του stixoi.info στη συνέχεια.

      Αντίθετα, η διατήρηση ενός μπλογκ στο blogspot (blogger.com) είναι δωρεάν! Δεν τίθεται καν το οικονομικό θέμα. Διαφήμιση ως αυτοσκοπός λοιπόν;

      Delete
    5. Μη βιάζεστε. Είπαμε πως κάνουμε ένα πείραμα. Εγώ το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον και παρακολουθώ τις επιλογές της Google, τις εναλλαγές, τους ρυθμούς και τις τοποθετήσεις. Μην ξεχνάτε πως κάποτε έκανα ανάλογη δουλειά (τότε για βιοπορισμό). Αλλά ακριβώς επειδή εδώ δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα - έχω την ελευθερία ανά πάσα στιγμή να αλλάξω απόφαση.

      Με την ευκαιρία αυτά τα περί τετραψήφιων αριθμών μου φαίνονται υπερβολικά - επειδή έχω ασχοληθεί επαγγελματικά και με το Διαδίκτυο για μερικά χρόνια.

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ - το αγαπάω κι εγώ...

      Delete
  6. ΠΡΟΣΟΧΗ
    Οι διαφημίσεις στο blog είναι ένα πείραμα. Αν οι περισσότεροι σχολιαστές μου γράψουν ότι ενοχλούν, αλλοιώνουν την γενική εντύπωση κλπ. θα εξαφανιστούν πάραυτα. Περιμένω γνώμες!

    ReplyDelete
  7. Προσωπικά, χωρίς να έχει ιδιαίτερη σημασία η γνώμη μου, συμφωνώ με την εισαγωγή στην διαφήμιση. Η αμοιβή δουλειάς είναι αξία. Ακόμα και η αμοιβή ενός χόμπυ. Γιατί όχι;

    ReplyDelete
  8. φωτολατρικα χρονια πολλα Νικο!

    ReplyDelete
  9. You are in good company
    https://theawl.com/six-authors-who-were-copywriters-first-6776137d2f9#.yo3a1xv4k

    ReplyDelete
  10. Προσωπικά θεωρώ τις διαφημήσεις από το πλέον δύσκολο και δημιουργικό έργο, τις καλές βέβαια. Τις χαζεύω στο youtube. Δεν με ενοχλούν, άλλωστε είναι κομμάτι της ζωής μας και κυρίως της δικής σας που είστε και ο οικοδεσπότης.
    Σε αντάλαγμα όμως θα ήθελα περισσότερες πληροφορίες για το δικό σας διαφημηστικό έργο! Υπάρχουν σε κάποιο κείμενο δικό σας δείγματα (πέρα από το δεν ξεχνώ)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ο τρίτος τόμος της αυτοβιογραφίας μου ("Οδός Γαλήνης") περιέχει όλη την διαφημιστική μου περιπέτεια. Τώρα έχει ενταχθεί στην συνολική έκδοση ("Οι δρόμοι μου") αλλά στις εκδόσεις Πατάκη υπάρχουν και μερικά μεμονωμένα αντίτυπα από την αρχική έκδοση. Πάντως εγώ σας συμβουλεύω να πάρετε όλο το βιβλίο που περιπεχει και τους 4 τόμους.

      Delete
    2. Το βιβλίο το διάβασα το καλοκαίρι του 2005, είχαμε τότε επικοινωνήσει (email) με αφορμή το βιβλίο.

      Ρώτησα για δείγματα του διαφημιστικού σας έργου (διαφημίσεις), κάντε ένα αφιέρωμα, μετά από τόσα χρόνια θα έχουν αξία και ως σημειολογικά στοιχεία της τότε ελληνικής κοινωνίας.

      Delete
    3. Μπορείτε να πάρετε μία ιδέα βλέποντας ένα φιλμ που γυρίστηκε στην έκθεση του Μουσείου Μπενάκη για τα 80 μου χρόνια. ΕΔΩ

      Delete
    4. Είδαμε εκείνες που δεν έχουν πουλιά στο σπίτι και προσπαθούν να κοιτάξουν το πουλί του συγγραφέως. Φυσιολογικό. Εμείς ξέρουμε κάτι αγράμματους ποιητές, που βγάζουν λόγους, εμφανίζονται στις τηλεοράσεις, λένε ότι έγραψαν έγραψαν έγραψαν, και μόνο έγραψαν τα πουλιά τους τελικά. Τι άντρες! Και ο υποκείμενος στην παρατήρηση προσπαθεί να φύγει να φύγει να φύγει. Να φύγει με τα μάτια του και να φύγει με την κίνηση. Λογικό: δεν ξέρω τι θα μου πεις; τι να καθόμαστε να λέμε. Και ούτε ένα γλυκό σύκο ούτε που σερβιρίστηκε. Τα ίδια κάνουν και στις βιβλιοθήκες στην Ελλάδα. Και καλά οι βάρβαροι αλλοδαποί. Αλλά, μεσα σε μια βιβλιοθήκη, είκοσι μέτρα από το σπίτι, οι κοινοί θνητοί να μη μπορούμε να ανοίξουμε ένα βαζό με γλυκό σύκο και να πιούμε μισό κιλό νερό; Ενώ, αν επισκεπτόταν ο Ελύτης την βιβλιοθήκη, τι τσιγάρα που θα άναβαν, τι γουρουνόπουλα που θα σερβίρονταν, πόσα βαζάκια με γλυκό σύκο θα είχαν ανοιχτεί...δεν θέλω σύκο....θέλω περγαμόντο...ό,τι θέλει ο Οδυσσέας και ό,τι επιθυμήσει ο Οδυσσέας, πάρε δέκα ευρώ, ο προϊστάμενος στην υπάλληλο, και φέρε γλυκό περγαμόντο για τον Ελύτη. Γι' αυτό οι βιβλιοθήκες πρέπει να καούν και οι εκθέσεις να γίνονται στα δροσερά λιβάδια.

      Delete
  11. Ταιριάζει στο θέμα το εξής βιβλίο του Νίκου Δήμου στο οποίο αναφέρθηκα μόλις πρόσφατα (και που νομίζω πως δεν κυκλοφορεί πια):

    "Κι εσείς διαφημιστής Γιόχαν Σεμπάστιαν;"

    Μια ανθολογία κειμένων και συνεντεύξεων του ΝΔ με θέμα τη διαφήμιση από το 1973 μέχρι το 1981 (δηλαδή το έτος που κυκλοφόρησε).

    Μέχρι στιγμής έχω διαβάσει τα δύο τρίτα περίπου του βιβλίου και μπορώ να πω πως έχει τα συνηθισμένα προτερήματα των δημοσιευμάτων του οικοδεσπότη: μια εξαιρετική σαφήνεια στη σκέψη και στη διατύπωση. Εξ ου και το (επίσης γνωστό) φαινόμενο ότι με την πρώτη ματιά/ανάγνωση οι απόψεις και τα επιχειρήματά του πολλές φορές φαίνονται απολύτως πειστικά. Μια πειστικότητα που κάποιες φορές είναι λίγο απατηλή όπως ξέρουμε ...

    Όσον αφορά τη διαφήμιση του 1966 για το Ούζο 12:
    Και εκεί υπάρχουν ορισμένες αρετές που διακρίνουν τη δουλειά του ΝΔ: καλόγουστη, διακριτική και ενημερωτική / διδακτική είναι αυτή η διαφήμιση – διδακτική ακόμα και για ξένους που ασχολούνται με την ελληνική γλώσσα: Μαθαίνουν με υποδειγματική ακρίβεια τη σημασία των φημισμένων λέξεων "μεράκι" και "μερακλής". ;-)

    Και προσωπικά έμαθα και κάτι άλλο χάρη στην καινούργια ανάρτηση: Τι σημαίνει το (μέχρι τώρα) αινιγματικό "ΔΔΔήμου" [το δεύτερο Δ ανάποδα] που κοσμεί το εξώφυλλο του βιβλίου. ;-) Εκδόθηκε λοιπόν από την ίδια την (τότε) εταιρεία του Νίκου Δήμου.

    Όσο για την απόφαση να υπάρχει από τώρα και στο εξής διαφήμιση στο μπλογκ: Δεν κατάλαβα τους λόγους που αναφέρετε, κύριε Δήμου (Περιέργεια; Φιλοφρόνηση; Μα είναι δυνατόν ...). Παραδέχομαι, όμως, ότι η κίνηση ταιριάζει τέλεια στη γενική στάση σας (για να αποφύγουμε την άσεμνη λέξη "ιδεολογία"): Ως υποστηρικτής της "ελεύθερης οικονομίας της αγοράς" δεν σας ενοχλεί να μπουν εμπορικά στοιχεία παντού – ούτε όταν πρόκειται για το δικό σας εικονικό σπίτι ...

    Εμένα δεν με πειράζει: Εδώ και πολλά χρόνια χρησιμοποιώ το "NoScript" στο Firefox – για λόγους ασφαλείας. To ευχάριστο με το συμπαθητικό πρόγραμμα είναι ότι φιλτράρει και τις διαφημίσεις. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στα χρόνια της η Δέλτα Δέλτα έκανε πολλές ενέργειες που ξέφευγαν από την εμπορική της δουλειά. Μά από αυτές ήταν η έκδοση βιβλίων σχετικών με την διαφήμιση. Οι πρώτοι πέντε τόμοι περιλάμβαναν κλασικά βιβλία του χώρου όπως οι "Εξομολογήσεις ενός Διαφημιστή" του David Ogilvy και η "Επιστημονική Διαφήμιση" του Claude Hopkins. Στην σειρά αυτή ανήκε και το δικό μου που αναφέρετε. Πράγματι δεν ανατυπώθηκε και μόνο στα παλαιοβιβλιοπωλεία μπορεί ίσως να βρεθεί

      Delete
  12. Μόλις έπεσα σε διαφήμιση της αεροπορικής Cobalt στο blog σας και υπάρχουν πτήσεις με 30 ευρώ. Βρήκα λοιπόν τι πρέπει να κάνετε! Τα 30 ευρώ που θα παίρνετε κάθε μήνα θα τα μαζεύετε για εκδρομές στο εξωτερικό και θα μας κάνετε ανταπόκριση από εκεί! Ξεχωριστό ταμείο, ξεχωριστός σκοπός!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλά το εισητήριο - τα άλλα ποιος τα πληρώνει; ... Μπα η μεν Google κάνει την δουλειά της (δεν πρόλαβα να υπογράψω και είχε γεμίσει το μπλογκ διαφημίσεις - ακόμα και περασμένα ποστ!) αλλά εγώ μάλλον θα πάω διακοπές (όχι των 30 ευρώ...)

      Delete
    2. Για διαφημίσεις μιλάτε και διαφημίσεις δεν βλέπω!

      Delete
    3. Υπάρχουν δεκάδες διαφημίσεις - μόνο που έχω επιλέξει να μπαίνουν ανάμεσα στα ποστ για να μην παρεμβάλλονται στα κείμενα ή στα σχόλια. Κάνε μία βόλτα πίσω - θα βρεις αρκετές.

      Delete
    4. Κρυφές διαφημίσεις. Όπως τα στελέχη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ που δουλεύουν για την Μαύρη Τετάρτη.

      Delete
    5. Πιό διακριτική διαφήμιση δεν έχω ξαναδεί!

      Μου άρεσε πολύ η ιδέα της lia να μας παρουσιάζατε μια διαφήμιση δικιά σας τωρινή.

      Delete
    6. Δεν νομίζω πως είμαι σε θέση να δημιουργήσω διαφημιστικά - έχω ξεμάθει την τέχνη. Τριάντα τρία χρόνια είναι αυτά. Επειτα μία διαφήμιση δεν είναι μόνο ιδέα: βασίζεται σε μελέτες, έρευνες, γνωριμία στην πράξη με το προϊόν...

      Delete
  13. Ο γαλάζιος firefox ανοίγει μαζί με τα windows και οι προσθήκες τρέχουν κανένα video δεν ανοίγει να παίξει αυτομάτως το κατεβάζω. Στην Opera ανοίγουν αυτομάτως τα μπλογκ, τα ιμέιλ, τα παράθυρα των καναλιών στο YouTube που βλέπω και τρέχουν επίσης όλες οι δυνατές απαγορεύσεις. Ως και ο maxthon ο μπεκρής έχει το απαγορευτικό εγκαταστημένο. Για να δω διαφημίσεις πρέπει να ανοίξω τον Internet Explorer. Όταν αγοράσω παιχνιδομηχανή θα τελειώσω με τα windows οριστικά.

    ReplyDelete
  14. Το doncat δεν υπάρχει στο ως σύνδεσμος YouTube.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα στο κανάλι μου υπάρχουν μόνο τα βίντεό μου - τι δουλειά έχει το μπλογκ;

      Delete
    2. Ίσως θα μπορούσατε να ανεβάσετε το μπλογκ σας ως βιντεο στο YouTube με κάποιο τρόπο. Αν το κατεβάσετε και το κάνετε βιντεο με καποιο πρόγραμμα. Το microsoft excel π.χ. Αλλά δεν ξέρω αν γίνεται αυτό όταν ο υπολογιστής παίρνει ενεργειακή ροή από UPS.

      Delete
    3. @ Nikos Dimou:

      Νομίζω ο Anonymous εννοεί έναν σύνδεσμο για το μπλογκ (ή και την ιστοσελίδα σας) στο κανάλι. Έτσι όπως το έχει λ.χ. ο συνθέτης Δημήτρης Α. Παναγόπουλος στο κανάλι του:
      https://www.youtube.com/user/pantilikos
      (βλ. τον σύνδεσμο στην κάτω δεξιά γωνία της μεγάλης φωτογραφίας με το πιάνο όπως και στις Πληροφορίες)

      Delete
    4. Η βάση και εκκίνηση για όλες τις παρουσίες μου στο Διαδίκτυο είναι εδώ και είκοσι χρόνια το site μου: ndimou.gr. Εκεί θα βρείτε εκτός από 2000 κείμενα (και τρία ολόκληρα βιβλία) συνδέσμους (links) για το blog (doncat) για την φωτογραφική μου δουλειά στο flickr και τα βίντεο διαλέξεων και συνεντεύξεων στο youtube.

      Delete
  15. Το αθλιο στικερ " Δεν ξεχνω " ( στη καθαρευουσα,ως καθαρος ... Ελλην ,οχι " δεν ξεχναω " ,στη δημοτικη της .. πλεμπας ) ,ειναι απο τα πιο φασιστικα ,τουρκοφαγικα, ιμπεριαλιστικα συνθηματα εβερ...

    Τις σφαγες της ΕΟΚΑ & ΕΟΚΑ Β " τις ξεχναει"...

    Ο Δημου οχι μονο δεν ειναι
    " ανθελληνας " ,αλλα ιδιοτυπος ελληνιστης & αρχαιολατρης...

    ReplyDelete
  16. Υ. Γ. Επειδή συνέβη μία διαφήμιση (υποτίθεται από αυτές της της Google) να μολύνει με ιο ένα κινητό μας τηλέφωνο έκλεισα όλες τις διαφημίσεις. Έστειλα σχετικό μήνυμα στην Google. Το πείραμα σταματάει εδώ - προς το παρόν...

    ReplyDelete
  17. Ο ηθοποιός Ν. Καρύδης ψήφισε Αλέξη και διαμαρτυρόμενος για την μείωση στο μισό της σύνταξης του, οι πατριώτες τουιτεράδες ("μαστεράδες" κλπ) επιχαίρονται για το πάθημα της επιλογής του στην κάλπη. Εντυπωσιακό: οι αβάπτιστοι τουιτεράδες πιστεύουν ότι συντάξεις δεν θα εξανεμίζονταν αν είχαμε τα άλλα πρωθυπουργοκεντρικά σάπια φρούτα στην κατοχική εξουσία, και ότι υπάρχει σωτήρια λύση για τις τουιτεράδικες ζωές, τέτοια που να μην σέβεται αληθινά όλους τους άλλους συμπατριώτες τους. Δεν ήξερα και εγώ γιατί ο Αντένας επαναλαμβάνει τους παντρεμένους με ψυχή. Για να παρασυρθούν από το θέαμα οι τεχνοδωσίλογοι και να πιστέψουν οι ηλίθιοι ότι δεν έχει αλλάξει τίποτα από τότε που διαφημιζόταν στην τηλεόραση ο Γερμανός έως σήμερα...

    ReplyDelete