Τον Δεκέμβριο του περασμένου χρόνου αποφάσισα να χαρίσω στην γυναίκα μου ένα νέο κινητό. Έχοντας διαβάσει στο Διαδίκτυο πολύ θετικές κριτικές για ένα καινούργιο top μοντέλο της ΧΙΑΟΜΙ (11 Τ PRO) το προμηθεύτηκα από το κατάστημα ΜΙ που πουλάει αποκλειστικά προϊόντα ΧΙΑΟΜΙ στο Golden Hall.
Πράγματι, το τηλέφωνο ήταν πολύ καλό. Όμως λίγους μήνες μετά
(έχει δύο χρόνια εγγύηση) το μικρό συρταράκι όπου μπαίνουν οι κάρτες SIM διαλύθηκε
εις τα εξ ων συνετέθη. Σίγουρος ότι είναι απλό θέμα να αντικατασταθεί το πήγα
στο κατάστημα από όπου το είχαμε αγοράσει.
Αυτό έγινε στις αρχές Αυγούστου. Φτάσαμε στο τέλος του μήνα
και το τηλέφωνο δεν έχει επισκευασθεί. Η τελευταία πληροφορία που πήραμε ήταν
ότι έχει παραγγελθεί το ανταλλακτικό.
Μιλάμε για ένα αντικείμενο μεγέθους μικρότερο από ένα τετραγωνικό
εκατοστό και πολύ εύθραυστο, όπως διαπίστωσα όταν διαλύθηκε μόλις το έβγαλα. (Η
αλλαγή κάρτας SIM είναι κάτι που έχω κάνει δεκάδες φορές σε κινητά, χωρίς
κανένα πρόβλημα).
Σε ένα κουτάκι με σπίρτα θα χωρούσαν 50 κομμάτια. Και να μην
υπάρχει εδώ ούτε ένα!
Έρχεται όμως, μου λένε. Προφανώς από την Κίνα, για να
χρειάζεται ένα μήνα. Δεν έχει η ΧΙΑΟΜΙ κέντρο ανταλλακτικών στην Ευρώπη;
Έγραψα αυτό το κείμενο για να προειδοποιήσω πιθανά άλλα
θύματα… Θα φτάσει και στην Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή…
Υ.Γ. Μετά από σχεδόν ένα μήνα (και με την βοήθεια του Facebook) μας τηλεφώνησαν να πάμε να παραλάβουμε το τηλέφωνο. Δύο χρόνια εγγύηση έχει η συσκευή - παρολα αυτά μας χρέωσαν κάτι δεκάρες γιατί τα συρταράκια των sim δεν είναι μέρος του τηλεφώνου...