Παρασκευή, Ιουλίου 19, 2013

Φυγή στο άγνωστο

Φεύγω για διακοπές σε ένα μέρος που δεν έχω ξαναπάει - κι ούτε ξέρω κανένα που το έχει επισκεφθεί. Εντελώς στο άγνωστο πάω και είμαι σίγουρος πως θα δοκιμάσω εκπλήξεις. Ελπίζω καλές.

Υπόσχομαι πάντως να σας γράψω εντυπώσεις, με φωτογραφίες και ίσως (αν χρειάζεται) βίντεο. Αν μου αρέσει πολύ όμως, δεν θα σας γράψω πού είναι. Δεν θέλω να καλλιεργήσω την δημοφιλία και την πολυκοσμία. Ένας από τους λόγους που το επέλεξα είναι ακριβώς αυτός - η επιδίωξη της μοναξιάς.

Παλιά είχα μία λίστα από ωραία μέρη που ήταν οι κρυφές μου διευθύνσεις. Ένα-ένα όμως αναγκάστηκα να τα σβήσω μια και τα "ανακάλυπταν" οι τουριστικές ορδές. Για να δω αν τώρα θα προσθέσω ένα όνομα.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

________________________________________________
Η φωτογραφία είναι από το βιβλίο μου "Το Φως των Ελλήνων" (3η έκδοση από το Μουσείο Μπενάκη). Περιέργως έχει τραβηχτεί πριν 30 χρόνια περίπου 60 χιλιόμετρα βόρεια από το μέρος που θα πάω...