Τετάρτη, Μαΐου 18, 2016

Το κρυφό σώμα


Το έχω ζήσει αυτό το πράγμα. Να γνωρίζεις έναν άνθρωπο, να κάνεις παρέα, να σχηματίσεις μία εικόνα γι αυτόν – και ξαφνικά να συμβεί κάτι και να τα ανατρέψει όλα.

Όχι ένα γεγονός – όχι μία συμπεριφορά. Αλλά μία αποκάλυψη. Π. χ. να τον δεις γυμνό – ή, έστω, με μαγιό. Και να αλλάξεις εντελώς εικόνα. Για το καλύτερο ή για το χειρότερο.

Μου έχει συμβεί δυο-τρεις φορές. Η μία, πολύ σημαντική. 

Αλλά αυτή τη φορά θα πάρω ένα παράδειγμα. Μία ηθοποιό, φαντάζομαι γνωστή στους περισσότερους, πολύ καλή, βραβευμένη με Όσκαρ και πολλές άλλες διακρίσεις. Την Έλεν Μίρεν.

Την θυμόμαστε κυρίως σε ρόλους ηλικιωμένων κυριών (όπως της Βασίλισσας Ελισάβετ που της έδωσε το Όσκαρ) και μεσόκοπων dames (ντάμες τις λέμε και στο δικό μας θέατρο). Είναι άλλωστε και εβδομήντα χρόνων.

Ε λοιπόν προχθές είδα αυτή τη φωτογραφία της: Και φρικάρησα!

Αυτό το αισθησιακό σώμα, ποθητό όσο λίγα νεότερα, ανήκει στην συμπαθητική εβδομηντάχρονη γριούλα της οθόνης;

Και θυμήθηκα μία παλιά φίλη μου, πεπειραμένη στα ερωτικά, που μου έλεγε: «αν δεν τον δω με μαγιό, δεν τον πηδάω. Πρέπει να μου μιλήσει το σώμα του!». 

Κι όταν την ρώτησα αν κυνηγάει σωματαράδες και μετράει «φέτες» στους κοιλιακούς, μου απάντησε πως  δεν δίνει καμία σημασία στην αθλητική μορφή, αλλά στην έκφραση του σώματος.

 Ε, κατά τη γνώμη μου και αυτό το σώμα της Λαίδης Μίρρεν, μιλάει. Είναι μάλιστα πολύ εύγλωττο. Και σκεφθείτε: η φωτογραφία είναι φετεινή - από ρεπορτάζ. Όχι σαν αυτή όπου κρατάει το Όσκαρ, που βρίσκεται δέκα χρόνια πίσω!


Να λοιπόν το μύστικό της νεότητας. Ούτε λιποαναρροφήσεις ούτε τραβήγματα: ζωντάνια!


97 σχόλια:

  1. Δεν ειναι και τοσο προσφατη η φωτο... Ειναι ωραιο θηλυκο (απο τα νειατα της), σπουδαια ηθοποιος, εχει πει και το επικο, και μπορει με μια κινηση ν’αφησει τον αλλον να ψαχνεται!!!

    Τώρα περί σωμάτων, θες να τ'ανοίξω?! Αϊντε τελειωστε το γκαλά περί ορθολογισμού (να στείλω μάλλον μια cheerleading squad, "Γάατος! Γάαατος!"), καλοκαίρι μπαίνει (και κόφτης, αλλά να μην πεθάνουμε ακόμα λέω), να ξεδιπλώσουμε whatever meets the eye.. and beyond!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΚ τρία χρόνια πίσω. Αλλά φωτορεπόρτερ χωρίς στούντιο και φωτοσοπ.

      Διαγραφή
    2. 3 χρόνια πριν από το 2011 που δημοσιεύτηκε το άρθρο, μας κάνει 8 - αλλά έχεις δίκιο, δεν έχει "φτιαξίδια". Πάντως: ηλιοβασίλεμα, λήψη από μακριά με ζουμ, καλή γωνία ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΜΕΡΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΕΥΚΡΙΝΕΙΑΣ (ΛΥΣΣΑΞΑΤΕ ΠΧΙΑ!) μπορούν να σώσουν πολλές Ακροπόλεις...

      Διαγραφή
    3. Τι κακό είναι αυτό; Να μην δει η Ελληνίδα ωραία ξένη… λυσσάξατε πια! Αμάν π(ο)ιά!



      Με αγάπη
      D.

      Διαγραφή
  2. Γιατι ως γνωστον κυριε Δημου ,κι ο ερωτας δυο πραγματα θελει, καθαρα ποτα και βαθια ντεκολτε. Οχι τετραγωνακια στην κοιλια και δυο σβερκους αντι για εναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όχι, βέβαια, λιποαναρροφήσεις αλλά σταθερό 10λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής, όπως αποκαλύπτει η ίδια (http://www.patrasevents.gr/article/119319-i-elen-miren-apokaliptei-pos-diatirei-apsogi-tin-siloueta-tis-sta-60)
    Δεν αρκεί η ζωντάνια! υπάρχουν πάμπολλα άτομα, άνδρες ή γυναίκες, που αν και γεμάτα ζωντάνια και ενέργεια, παραμελούν την εμφάνισή τους. Πέρα από δώρο της φύσης, η ωραία εμφάνιση είναι ένα δεδομένο που χρειάζεται συνεχή φροντίδα, άρα χρειάζεται και μια πλευρά ανεπτυγμένου ναρκισσισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @EFFIE
      2016-05-18 13:51:36+00:00

      Όσο για τη φωτογραφία με το κόκκινο μπικίνι; Η ίδια λέει ότι το κολακευτικό αποτέλεσμα οφείλεται στη γωνία λήψης της φωτογραφίας αναφέροντας ότι πάντα έμοιαζε χάλια με το μπικίνι της. Η φωτογραφία, πάντως, άλλα λέει.

      Διαγραφή
    2. @Ein Steppenwolf
      Ακριβώς αυτό το σχόλιο είναι προδοτικό του ναρκισσισμού της! Οι ωραιοπαθείς και οι νάρκισσοι πάντα βρίσκουν κουσουράκια τον εαυτό τους! (Θυμάμαι μια ωραιότατη φίλη μου που στενοχωριόταν επειδή το δεύτερο δάχτυλο του ποδιού της ήταν μακρύτερο από το μεγάλο... Πόσο τη χαλούσε...) Αν πράγματι δεν είχε υπέροχη εικόνα του εαυτού της, δεν θα τολμούσε να φιλήσει δημοσίως τον Stephen Colbert!

      Διαγραφή
    3. @EFFIE
      2016-05-18 20:12:14+00:00

      > Ακριβώς αυτό το σχόλιο είναι προδοτικό του ναρκισσισμού της!

      Θες και την πίτα ολόκληρη και το σκυλί χορτάτο!

      You can't make an omelet without breaking a few eggs.

      Dikensiz gül olmaz.

      Gülü seven dikenine katlanır.

      κτλ. κτλ.

      Διαγραφή
  4. Αν ο πολύωρος κινηματογράφος χαζεύει την όραση, η αποστήθιση των ονομάτων των άστρων θίγει και εξαφανίζει την τρυφερή αφή της άκρης του δάχτυλου με σύκο και η παρατήρηση του σώματος της αστερίνας επιβάλλει στο κενό φυλλομάνι της ντοματιάς του κήπου το σκοτάδι. Περιμένοντας το ξεπάγωμα του συσκευασμένου, τεράστιου τούτσι-φρούτσι παγωτού, δε θα πάρω το μυαλό μου να το αναγκάσω να σκέπτεται σχοινένια μήκη και βρεγμένα, που όμως δεν θα γίνουν ποτέ οχιές αληθινές. Η Ελένη, ο Τζεζαμπελίτο Ζαρατούστρας, οι σύνευνοι, οι άπνοιες, δεν αγγίζονται πάνω στο σύκο της συκιάς μου και ούτε πρόκειται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "αν δεν τον δω με μαγιό, δεν τον πηδάω."... Η "κρεβατάμπλ" ποιότητα του άντρα δε φαίνεται με το μαγιώ, αυτό είναι ευκολάκι. Με μόνο τις κάλτσες φαίνεται. Αν EKEI είναι fuckable, τότε you go for it! (μαύρη πίστα, όχι αστεία!)
    *chuckle*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κύριε Δήμου, τι κόλπα είναι αυτά;

    Ανοίξατε δυο κουβέντες, η μία για τον ορθολογισμό και η άλλη για το σώμα και το κορμί!!!

    Το ένα θέμα ξενερώνει το άλλο!

    Αμάν πια. Δεν μας λυπάστε;

    Εγώ πάντως περιμένω την έρευνα του Λύκου. Είναι ή δεν είναι φτιαχτή η φωτό της Έλεν;

    Sam

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Sam, 18 May, 2016 17:18
      "... Ανοίξατε δυο κουβέντες, η μία για τον ορθολογισμό και η άλλη για το σώμα και το κορμί!!! Το ένα θέμα ξενερώνει το άλλο!"


      Καμία αντίφαση, κανένα ξενέρωμα! Δεν υπάρχει τίποτε ορθολογικότερο ενός γυμνού, ζεστού, εύγλωττου κορμιού. Εκεί μιλάνε τα ορθότερα και πιο ακονισμένα επιχειρήματα που έχει ο καθένας για μάρκες.

      Some of us lust with what's between our ears, while the other "between" of our anatomy can wait. Being an eye candy of course doesn't hurt. But still...

      Διαγραφή
    2. Πες τα Θεά! Τόσα χρόνια τα γράφω!

      Διαγραφή
    3. @Anonymous (Sam)
      2016-05-18 14:18:44+00:00

      > Εγώ πάντως περιμένω την έρευνα του Λύκου. Είναι ή δεν είναι φτιαχτή η φωτό της Έλεν;

      Να μη σας απογοητεύσω τότε ☺

      'My bikini shot will haunt me for the rest of my life': Helen Mirren admits she will never live up to THAT photograph

      'I think the thing that will haunt me for the rest of my life is that bloody photograph of myself in a bikini.

      In and of itself, it is a lie because I don't actually look like that and I know that that is going to haunt me forever and I'll be forever trying to bury it unsuccessfully.'

      Διαγραφή
    4. @Ein Steppenwolf18 May, 2016 19:44

      Λύκε, όταν βάζω το λινκ πάνω-πάνω εγώ, κανείς δε μ'ακούει, μόλις το βάλεις εσύ όμως... Ο νέος (α-γκουχ!) είναι ωραίος, ο παλιός όμως είναι.. vintage! :) :)

      Διαγραφή
    5. @Aphrodite
      2016-05-18 18:52:38+00:00

      > Λύκε, όταν βάζω το λινκ πάνω-πάνω εγώ, κανείς δε μ'ακούει, μόλις το βάλεις εσύ όμως...

      Ίσως θεωρούν το δικό λινκ σου υποβολιμαίο, γέννημα γυναικείας ζηλοφθονίας — καμιά σχέση με το πανέντιμο λινκ ενός MVP. ☺

      Διαγραφή
    6. "γέννημα γυναικείας ζηλοφθονίας"
      Γιατί εμένα μου έχει δοθεί η εντύπωση ότι πίσω από το ψευδώνυμο της Αφροδίτης κρύβεται αγόρι; :-)

      Διαγραφή
    7. ΑΓΟΡΙ; Πού να ήξερες τι δίμετρος κορίτσαρος κρύβεται! Αφροδίτη, όνομα και πράγμα.

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  8. Οι αρχαίοι έλεγαν: νους υγιής εν σώματι υγιεί άρα για να μην γεράσουμε άσχημα θα πρέπει να γυμνάζουμε και τον νου μας αλλά και το σώμα μας, πάντως μιας και αναφέρουμε ανθρώπους που δεν είναι στο άνθος της ηλικείας τους από σώμα ψηφίζω Μαριάννα Λάτση: https://www.google.gr/search?biw=1366&bih=696&tbm=isch&sa=1&q=%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B1+%CE%BB%CE%AC%CF%84%CF%83%CE%B7+%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8C&oq=%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B1+%CE%BB%CE%AC%CF%84%CF%83%CE%B7+%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8C&gs_l=img.12...0.0.0.248833.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c..64.img..0.0.0.sbf4c_gX4T8 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτες που χρησιμοποιουν τον ορο fuckable ειναι οι πιο unfuckable απ'ολες. Ναταν η ζηλια ψωρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. anonymous, 18.5.16, 18:49, τι ψωριάρικο σχολιο! χαχα

      Διαγραφή
  10. Γειά χαρά σε όλους! Είμαι η Ραλλού που έγινε Bruja! Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω Μίρρεν! Κορμάρα όντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Welcome back! Πόσο χαίρομαι...

      Διαγραφή
    2. Και εγώ χαίρομαι ιδιαιτέρως. Την είχαμε χάσει ξαφνικά την Ραλλού τότε.

      Για την Μίρρεν που την εκτιμώ ιδιαιτέρως ως ηθοποιό, και έχω δει τόσες φορές το "Remains of a day", δεν είναι προφανές ότι ρουφιέται; Τέλος πάντων, δεν έχει σημασία. Μια όμορφη γυναίκα με προσωπικότητα είναι πάντα γοητευτική. Θυμάμαι την Βίβιαν Λή σε ένα από τα τελευταία έργα της. Το "Ship of fools"... Γοητευτικότατη! Ας μην μιλήσω εδώ για τις δήθεν όμορφες νεαρές ξέκωλες και θρασύτατες τηλεπερσόνες... Αντισεξουαλικές λόγω βλακείας.

      Διαγραφή
    3. H Emma Thompson επαιζε στο "Remains of a day" και όχι η Ελεν Μίρρεν. Λάθος μου. Ναι... Θα προτιμούσα την Emma Thompson αν είχα περιθώρια επιλογής.
      Διαβάστε και αυτό αν έχετε χρόνο http://www.star.gr/Pages/Lifestyle.aspx?art=302576&artTitle=elen_miren_fovithika_oti_o_andras_mou_den_tha_me_gmouse_pote_xana

      Διαγραφή
    4. Η Έμα Τόμσον είναι Η αγαπημένη μου σταρ. Όχι μόνο λόγω εμφάνισης και στυλ - αλλά γιατί είναι πανέξυπνη, καλλιεργημένη και πολύ δυνατή συγγραφέας. Είναι η μόνη γυναίκα που έχει πάρει Όσκαρ ηθοποιίας(δις), σεναρίου. και σκηνοθεσίας. Είναι και καταθλιπτική, όπως όλοι οι δημιουργικοί άνθρωποι....

      Διαγραφή
    5. Γειά σου Dion.M !!! Και εγώ χαίρομαι!

      Εμένα με γοητέυει η Σαρλοτ Ράμπλινγκ από τις μεγαλύτερες. Αλλά δεν ξέρω για το σώμα της, να σας πω. Η Τόμσον δημιουργική και έξυπνη, αλλά από εμφάνιση, not so much...

      Διαγραφή
  11. Ξέρετε τώρα πώς θα γίνει το καλύτερο τρολλάρισμα στον Γάτο, να εμφανιστούμε στην διάλεξη όλοι με μαγιώ... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μου κοπεί η μιλιά - και πάει η διάλεξη!

      Διαγραφή
    2. "Θα μου κοπεί η μιλιά"
      Σε φανταζόμουν ψυχραιμότερο απέναντι στις ανατροπές!!!
      Έκτακτη η ιδέα της Αφροδίτης!

      Διαγραφή
    3. #Θα μου κοπεί η μιλιά - και πάει η διάλεξη!#

      Να πως μια AΦροδίτη μπορεί να γίνει Α ...λεξία!

      Διαγραφή
    4. Δώσε τόπο και χρόνο Αφροδίτη, εγώ είμαι μέσα! ;-)

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποιο σώμα, ποια ζωντάνια. Ο ήλιος μου γίνεται ξένος και η γη μου ξεπουλιέται. Αργοπεθαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως σε πολλές γυναίακες πηγαίνει το κοντό μαλί ειδικά το καρέ, δεν το είχα προσέξει θα κάνω μία ερευνα αγοράς :)

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Τσεμπέρια τις λέγαμε, τσεμπέρια...

      Διαγραφή
    4. Τσεμπέρια τις λέγαμε, τσεμπέρια...

      Διαγραφή
    5. Λευκά τσεμπέρια μαύρα τσεμπέρια μεγάλα μαύρα μπαούλα από την Περσία την Ροδεσία ρολόγια μαύρα και κόκκινα στο βουλισμένο σπίτι που φύτρωσε συκιά και άγχος του 1944 για τον καπνό που σκοτώνει και ξοδεύει τα μελίσσια.

      Διαγραφή
  15. Δεν είναι μονο η γύμνια ή η ημιγύμνια του σώματος που μιλάει για τον ερωτισμό του ...ιδιοκτήτή του . Πιο εύγλωτη είναι η κίνησή του . Πώς περπατάει και κυρίως πώς χορεύει. Βλέποντας έναν άνθρωπο να χορεύει γνωρίζεις απόλυτα το πώς "χορεύει" και σε άλλες στιγμες της ζωής του. Ο χορός είναι Η αποκάλυψη των κρυμένων ενστίκτων, των μήχιων επιθυμιών...
    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ έρχεται επίσης, καμιά φορά ξαφνικά, ακουγοντας τον άλλον/ην να τραγουδάει ή να "παράγει ήχο" . Συχνά ένας τραγουδιστής ή μουσικός "βγάζει" με την φωνή ή το όργανό του έναν τελείως ιδιαίτερο , κρυμμένο, εαυτό, που συχνά υπερκαλύπτει μεχρι και και εξαφανίζει, σωματικά μειωνεκτηματα.
    Η ΑΚΙΝΗΤΗ γύμνια δεν ασκεί, για μένα πάντα, καμία γοητεία.
    Ν.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απελευθερωμένες και ανεξάρτητες γυναίκες που υπήρξαν έφηβες την εποχή της σεξουαλικής επανάστασης, αγαπούν, φροντίζουν και σέβονται το σώμα τους. Κι αυτό τους το ανταποδίδει.
    Ο ορθολογισμός του κ. Δήμου δένει απόλυτα με αυτό το post.

    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κ. Δήμου,
    1. Καλή επιτυχία και στη διάλεξη και στο βιβλίο (το ζήτησα και περιμένω μήνυμα απ' το βιβλιοπωλείο).
    2. Το θέμα "σώμα" "ταρακούνησε τις κυρίες της παρέας. Τίποτα το παράξενο. Ουαί και τολμήσει κάποιος να εκφραστεί θετικά για την εμφάνιση μιας γυναίκας μπροστά σε άλλες! Χωρίς να σημαίνει ότι δε συμβαίνει και με τους άντρες. Αλλά με τις γυναίκες είναι νομιζω πιο έντονο.
    3. Υπάρχει κάτι αντίστοιχο με άντρα σταρ;

    Χ. Ρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς μπορώ να μάθω μήπως συμβαίνει και με ανδραστάρ αν δεν προδοθώ από την μουσική και από την θάλασσα.

      Διαγραφή
  18. @EFFIE 11:19 μ.μ.
    Υποθέτω ότι γνωρίζεις ότι υπάρχουν και άνδρες νάρκισσοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk)
    Φυσικά και υπάρχουν! Δεν κατηγόρησα ούτε το ναρκισσισμό (πού στις πλείστες περιπτώσεις είναι ωφέλιμος) ούτε την γοητευτική Μίρρεν. Απλώς υποδήλωσα ότι είναι προϋπόθεση μιας καλής εμφάνισης και, στη συνέχεια, αντέκρουσα υπαινιγμό για τις δήθεν ανασφάλειες της Μίρρεν. Ειδικά για τους ηθοποιούς, είναι αδιανόητο να μην υπάρχει. Ο υπέροχος Τάκης Χορν έλεγε ότι, σύμφωνα με τον ψυχοθεραπευτή του, ήταν η απόλυτη εικόνα του ναρκισσισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και τι να πει κανεις για τον δηθεν αισθησιασμο στις παραλιες. Η μια αλοιφεται με το αντιηλιακο με κινησεις ερωτικου μασαζ, ο αλλος επιδεικνυει το γυμνασμενο του σωμα ακριβως μπροστα σου και σου κρυβει την θαλασσα, η τριτη αλλαζει το μαγιω της με τετοιο τροπο, που ειναι σαν να λεει: "με ειδατε; δειτε με, λοιπον!"
    Και το πιο ωραιο σωμα να εχει κανεις, αν δεν του φερεται με φυσικοτητα, με αφηνει σχεδον αδιαφορη.

    Μπορει καποιος να βρει και μια φωτογραφια με τον Daniel Day Lewiss
    με μαγιω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ριξε μια ματια..
      http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2389293/Daniel-Day-Lewis-takes-dip-sea-holidaying-Steven-Spielbergs-yacht.html

      Ε.

      Διαγραφή
    2. @Anonymous

      Δεν περιμενα τοσο γρηγορα να εκπληρωθει η επιθυμια μου! Και οχι μια φωτογραφια, αλλα πολλες en face, πλαγιως και οπισθιως! (καπως μου τα χαλασε το tatoo - τι να κανουμε, κανεις δεν ειναι τελειος. Ευχαριστω Ε.

      Διαγραφή
    3. Ντίτα εδώ εκπληρώνονται όλες οι επιθυμίες - στο φαντασιακό τουλάχιστον. Προσωπικά πάντως κι εγώ ενοχλήθηκα και μάλιστα πολύ από τα τατού. Φυσικά δεν μου πέφτει λόγος - μπορεί να αρέσουν σε ορισμένες γυναίκες...

      Διαγραφή
    4. @ Nikos Dimou

      Και με το τατου του Ντανιελ, επιβεβαιωνεται αυτο που αρχικα γραψατε: ποτε δεν ξερεις τι κρυβει το ντυμενο σωμα...

      Παντως ας εφτανα στο σημειο να τον γνωρισω (εστω με την φαντασια μου) και θα εβρισκα τον τροπο να ξεπερασω το θεμα με το τατου!

      Διαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. (Άσχετο - πάλι), Κυρ Νίκο με τέτοια κοιλιά πώς θα βγείτε παραλία;

    Προτείνω σωστή διατροφή και κολύμβηση σε πισίνα...

    D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κοιλιά είναι πρόσφατο απόκτημα. Η πιο εύκολη λύση είναι να μην βγαίνω παραλία (την ακολουθώ από χρόνια - και πριν την κοιλιά). Δεν είμαι άνθρωπος της θάλασσας, αλλά του βουνού... Για την ιστορία βλέπε "Δρόμους".

      Διαγραφή
    2. Δεν είπαμε ότι σημασία έχει η ζωντάνια και όχι η κοιλιά; Κι από ζωντάνια εσείς κ. Δήμου βάζετε κάτω πολλούς νεώτερους!

      Π.

      Διαγραφή
  23. Α! Ρωτάμε: γιατί νιώθεις άσχημα. Αν επιχειρήσουν να μας εμπλέξουν στην ασχήμια αποχωρούμε ή εξηγούμε ότι δεν θα εμπλακούμε. Δεν τους αρέσει σαν παίρνουν την ανάμιξη δεδομένη. Εμένα, ο Πανταγιάς, στην καντίνα, δε μου έστησε έξι διαφορετικούς αντίθετους ύπνους, με παντόφλες, ξεφουσκωμένες μπάλες, τσόκαρα, πεταλούδες, για να μου δανειστεί και να μου γλείψει το σιρόπι της φράουλας από το παγωτό μου; Γελάστηκε. Είχα αγοράσει μόνο ένα τοστ, που είχε ένα πολύ λιωμένο τυράκι, ένα μανταλάκι και μαύρη πιπεριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Προβληματισμός εκτός θέματος αλλά και εντός: Μίρεν είναι η σωστή ορθογραφία ή Μίρρεν; Το όνομα είναι Helen Mirren. Ο Μπαμπινιώτης έχει επιβάλει οι ξένες λέξεις και ονόματα που έχουν μεταφερθεί στην Ελληνική γλώσσα να γράφονται με την απλούστερη γραφή. Τρένο λοιπόν και όχι τραίνο και φυσικά Μίρεν και όχι Μίρρεν. Αυτό όταν γνωρίζουμε ότι οι Άγγλοι και οι Γάλλοι(και οι Αμερικάνοι φυσικά), στις Ελληνικές λέξεις που έχουν μεταφερθεί στην γλώσσα τους, τηρούν όχι μόνο την ορθογραφία αλλά ακόμη και την δασεία με το h. (Hypothesis από Υπόθεσις). Προσωπικά αρνούμαι μετ' επιτάσεως να ακολουθήσω τον κανόνα του Μπαμπινιώτη. Ας με πουν ανορθόγραφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και όπως βλέπεις δεν τον ακολουθώ ούτε εγώ. Δεν μου πάει τον Camus να τον γράφω Καμί!

      Διαγραφή
    2. @Dion.M.
      2016-05-20 01:49:23+00:00

      > Ο Μπαμπινιώτης έχει επιβάλει οι ξένες λέξεις και ονόματα που έχουν μεταφερθεί στην Ελληνική γλώσσα να γράφονται με την απλούστερη γραφή.
      > αρνούμαι μετ' επιτάσεως να ακολουθήσω τον κανόνα του Μπαμπινιώτη.

      Ο κανόνας δεν είναι του Μπαμπινιώτη, αλλά της σχολικής ορθογραφίας. Στο λεξικό του ο Μπαμπινιώτης αποκλίνει από τον κανόνα όσον αφορά τ' αντιδάνεια, π.χ. προτιμά το «τσηρώτο» από το σχολικό «τσιρότο», διότι η λέξη προέρχεται εν τέλει από το ελληνικό «κηρωτόν».

      > οι Άγγλοι και οι Γάλλοι, στις Ελληνικές λέξεις που έχουν μεταφερθεί στην γλώσσα τους, τηρούν όχι μόνο την ορθογραφία αλλά ακόμη και την δασεία με το h. (Hypothesis από Υπόθεσις).

      Μα δεν πήραν τη λέξη από τη νεοελληνική γλώσσα, αλλά είτε από τα Λατινικά είτε από τ' Αρχαία. Δεν απουσιάζουν οι περιπλοκές, π.χ. τραγδία > tragedy, κωμδία > comedy, αλλά ῥαψδία > rhapsody, παρδία > parody, μελδία > melody.

      Διαγραφή
    3. @Ein Steppenwolf
      Λύκε, μ΄έχεις κουφάνει. Υπάρχει κανένας τομέας του επιστητού με τον οποίο δεν έχεις ασχοληθεί;

      Διαγραφή
    4. Με όλους κα με τίποτα. Είναι απίθανα επιτήδειος στο να κάνει data mining στο Internet - δηλαδή να εξορύσσει γνώσεις και υλικό για όποιον τομέα χρειαστεί. Είναι θέμα μεθόδου και ικανότητας. Χωρίς να είναι παντογνώστης ξέρει να βρίσκει τα πάντα. Chapeau! που λένε και οι Γάλλοι.

      Διαγραφή
    5. Αγαπημένε γατούλη, ζήλεψες λιγουλάκι; :-)

      Διαγραφή
    6. Σύμφωνοι Λύκε. Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα προσαρμοσμένων λέξεων. Αυτό όμως δεν αναιρεί τον βασικό κανόνα. Η βασική μου διαφωνία είναι όχι στο να μην προσαρμόζονται οι λέξεις αλλά στο να τηρείται η απλούστερη ορθογραφία και να μην τηρείται η ορθογραφία της αρχικής γλώσσας, όπου η λέξη χρησιμοποιείται σχεδόν όπως ήταν. Train---> Τραίνο και όχι τρένο. Εν προκειμένω: Μίρρεν και όχι Μίρεν.

      Διαγραφή
    7. Ποτέ δεν ζηλεύω (γενικά) και μάλιστα ανθρώπους που αγαπώ. Ο Λύκος είναι λίγο παιδί μου και είμαι περήφανος για αυτόν. Την μέθοδό του την χρησιμοποιώ κι εγώ αλλά όχι με τόσο καλά αποτελέσματα...

      Διαγραφή
    8. Κάποιοι ισχυρίζονται αυτό: ῥεῖν--->rhein. Δεν μπορώ να πω αν αληθεύει διότι δεν ξέρω καν Γερμανικά, ώστε να αναζητήσω σημασία στα Γερμανικά. Υπάρχουν και συμπτώσεις.

      Διαγραφή
    9. Κι όμως είναι σωστό από την ινδογερμανική ρίζα ρι- από όπου και το Ισπανικό rio Αγγλικό river Γαλλικό riviere, κλπ.

      Διαγραφή
    10. Όλους, τους ναζιστές, η ευρωπαϊκή κλωστή, φιλμ του γλωσσισμού, τους δένει.

      Διαγραφή
    11. Ναζιστές οι ινδοευρωπαίοι; Όλοι; Μήπως είστε πολύ εκτός;

      Διαγραφή
    12. Εκτός πολιτισμού και εκτός ζωής. Είμαστε, είμαστε.

      Διαγραφή
    13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    14. @EFFIE
      2016-05-20 09:37:02+00:00

      > Υπάρχει κανένας τομέας του επιστητού με τον οποίο δεν έχεις ασχοληθεί;

      Άπειροι, αλλά ας πούμε ότι τους εκτιμώ και τους σέβομαι όλους.

      @Nikos Dimou
      2016-05-20 09:46:19+00:00

      > Είναι απίθανα επιτήδειος στο να κάνει data mining στο Internet - δηλαδή να εξορύσσει γνώσεις και υλικό για όποιον τομέα χρειαστεί. Είναι θέμα μεθόδου και ικανότητας. Χωρίς να είναι παντογνώστης ξέρει να βρίσκει τα πάντα.

      Είμαι όντως καλός στο διαδικτυακό ψάξιμο, αλλά έχω διαβάσει κι αρκετά. Την ορθογραφική απόκλιση μεταξύ comedy και rhapsody, καθώς και την εξήγησή της, την ήξερα από τη Vox Graeca: The Pronunciation of Classical Greek του William Sidney Allen και δεν βλέπω πώς θα μπορούσε αυτή η πληροφορία να βρεθεί με ψάξιμο στο Διαδίκτυο. Από την άλλη, για χρήσεις του όρου « Macédoine de légumes » (ή « de fruits ») πριν ανακύψει το Μακεδονικό Ζήτημα έψαξα όχι μόνο στα λεξικά, αλλά και απευθείας στα Google Books. Κι αν δεν ξέρω τι σημαίνει "RSS feed" ή "Firefox," δεν φοβάμαι να το ψάξω. Τι έχω να χάσω; Το πολύ-πολύ να μην καταλάβω την εξήγηση.

      @Nikos Dimou
      2016-05-20 10:19:05+00:00

      > Ποτέ δεν ζηλεύω (γενικά) και μάλιστα ανθρώπους που αγαπώ. Ο Λύκος είναι λίγο παιδί μου και είμαι περήφανος για αυτόν.

      Τα αισθήματα είναι αμοιβαία!

      Διαγραφή
    15. @Dion.M.
      2016-05-20 10:15:16+00:00

      > Η βασική μου διαφωνία είναι στο να τηρείται η απλούστερη ορθογραφία και να μην τηρείται η ορθογραφία της αρχικής γλώσσας, όπου η λέξη χρησιμοποιείται σχεδόν όπως ήταν. Train---> Τραίνο και όχι τρένο.

      Κι εμένα μου αρέσει το «τραίνο», αλλά οδηγεί σε περιπλοκές. Την αμέσως προηγούμενη λέξη στο λεξικό, προερχόμενη από το γαλλικό « traîner », πώς πρέπει να τη γράψουμε, «τραινάρω» ή «τρενάρω»;

      Διαγραφή
    16. Αυτοί οι άνθρωποι στάθηκαν ανίκανοι να μου δείξουν το επίθετο, το επίρρημα. Είχαν εκπομπές να κάνουν, πίσω στα 1984. Που, εγώ, αν ήμουνα στα 1984 ένα φυτό της τηλεοράσεως, αν τους έβλεπα θα ήξερα αμέσως ότι υπάρχει ο Νίκος Καρούζος και θα έφευγα από το σπίτι να πάω να τον βρω. Το έτος 1984 δεν είναι κάτι προς αθώωση, ούτε η εκπομπή του. Είδα Κριαρά που έκανε δημοκρατικό σοσιαλισμό, παραποτάμιο, πριν παραδοθεί στην εξουσία της απουσίας. Ο φιλοφιλοσόφος αγάπησε να βάλει τις δυσκολίες στη γλώσσα και στη σκέψη των άλλων και λέει: 1984 είναι, γιατί να μη μεταδόσω την ασθένεια να τελειώνουμε με φυσική νοημοσύνη και να μην έχουν. Με τα φιλμάκια τους. Έχουμε φιλμάκια εμείς - εμείς κάνουμε τον Πολιτισμό. Τι σημαίνει: "με ένα φιλμάκι μου και εγώ να αυθαιρετώ". Σφυρίζοντας τραγούδια του συρμού. Οι εξόριστοι στη Γυάρο έτρωγαν αστακούς και δεν είχαν ένα βιβλίο να διαβάσουν Γκάτσο, και για να διαμαρτύρονται κομμάτι και για να μιμηθούν λιγάκι τα παλαιά εκείνα όργια των ποιητικών ταγματασφαλιτών και ναζιστών αξιωματικών, που ήταν τα πρότυπα τους, για να σηκωθούν λίγο ψηλότερα, έκαναν όργια και προκαλούσαν τους αλφαμίτες και οι αλφαμίτες φύλαγαν τα στρατόπεδα και αποδοκίμαζαν, με οργή και θλίψη, αλλά βουβά, τα πιο, τα πιο χυδαία θεάματα. Σε άλλο ποίημα πάλι, φαντασιώνεται ότι υπήρξε θυγατέρα-ερωμένη του Στάλιν, μαχαρανή του Πολ Ποτ, εταίρα του Χίτλερ. Και αποδίδει τις ερωτικές επιθυμίες της στο Βούδδα. Αλλά ο Βούδδας δεν έλαβε γνώση, να της πάρει το κεφάλι με το κλείσιμο του ματοκάπακου. Το ελληνικό τραγούδι είναι μία πολύ χριστιανική υπόθεση. Ο θεός είναι Εβραίος, αλλά το αντίπαλο δέος, ο Διάβολος, είναι από την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  25. Αυτό το κυνικό "Λυχνίας σβεσθείσης, πάσα γυνή ομοία" μάλλον δεν ισχύει. Ίσως να ίσχυε αν συμμετείχε μόνο η όραση. Αλλά συμμετέχουν όλες οι αισθήσεις και βεβαίως το μυαλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φίλε μου Γάτε ..... χαίρομαι που μετά τόσα χρόνια μπορούμε να ξαναπούμε ένα "γεια"
    Βλέπω και πολλά γνωστά πρόσωπα ....
    Μπράβο καλή συνέχεια ... θα είμαι εδώ κοντά σου !!!
    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους επανακάμπτοντες παλαιούς χαιρόμαστε περισσότερο!

      Διαγραφή
  27. κ. Δήμου,
    με το σχόλιό σας "Για τους επανακάμπτοντες παλαιούς χαιρόμαστε περισσότερο!" με προκαλέσατε να ρωτήσω: είστε με τον Θωμά και τον ληστή (συμφωνώ). Στην παραβολή του ασώτου, πώς σχολιάζετε την απορία - παράπονο του γιου που έμεινε με τον πατέρα και την απάντηση "εσύ είσαι πάντα μαζί μου..." του τελευταίου;

    Χ. Ρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι "άσωτοι" οι επανερχόμενοι. Εγώ τους εγκατέλειψα, όχι εκείνοι εμένα. Άρα η (πονηρή) ερώτησή σας δεν έχει θέση εδώ!

      Διαγραφή
    2. Ειλικρινά δεν είχε πονηριά η ερώτησή μου. Δέχομαι το άκυρό της.
      Χ. Ρ.

      Διαγραφή
  28. Ας μην παρατηρούμε απωθητικά τον κόσμο παραλίας. Ας μην φοβόμαστε το τρίψιμο, το γύμνωμα, την τριβή και το γύμνωμα του ήλιου, την κάλυψη, που χάρισαν στους ανθρώπινους μηχανικούς της πέτρας, ένα αποκαλυπτικό ξύλινο βαρκάκι, τα πέπλα του και τα κουπιά του. Ποιος θα μεταφέρει στην παραλία, να πάρει μαζί του, την αλλοπρόσαλλη συσχέτιση νερού μετά των ανηξέρων. Μέρα παρά μέρα το καλοκαίρι το σώμα στο νερό. Όχι στην ψωρίαση. Ο ταρσανάς είναι νερό της πίεσης, που εκτοξεύεται κατά το εσωτερικό μήκος του μηρού και πάει. Δεν είναι Μπάρκουλης, δεν είναι Συσσοβίτης, δεν είναι Τσοχατζόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμε, όταν θα τον τρίβεις γυμνός στην παραλία, πρόσεχε, η άμμος είναι χαλαζιακή και θα σε γδάρει. Το ξύλινο βαρκάκι να μην είναι μισοθαμμένο, θα πας να καθήσεις και το κατάρτι του που συμπίπτει με τον αγαπημένο σου άξονα των z θα σε κάνει να νιώσεις την ευφορία των αρχαίων προγόνων μας. Το σώμα στο νερό κάθε μέρα, το λένε και οι γιατροί. 'Οχι στην εγκεφαλική ψωρίαση, γιαυτό και να βουτάς με το κεφάλι.
    Δεν είναι Μπάρκουλης, δεν είναι Συσσοβίτης, δεν είναι Τσοχατζόπουλος. Είναι το φίδι ο Διαμαντής κρυμένος στον τούρκικο ταρσανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το στοιχηματισμένο υλικό του θερινού ζόφου της παραλίας είναι οι αναπνοές των λουομένων. Χειμώνα κοιτάω θάλασσα όπως εξετάζουν -σοβαρά- τα μαύρα συννεφάκια το μυαλό μου. Ο αφρός είναι τα ποιήματα του Ελύτη που δεν πρόλαβαν τη σημείωση τους σε χαρτάκια. Καθένα βότσαλο λέει μια ιστορία: το καλοκαίρι στο βότσαλο, εδώ, καθόταν μία μικρή κυρία και εκεί, στο άλλο βότσαλο, μία άλλη μικρή κυρία καθρεφτίστηκε. Το καλοκαίρι, ο χώρος της ακτής περιορίζεται, βυθίζεται, όταν κοιτάω προς τον ουρανό, το δροσερό αεράκι, μου φτάνει μόνο για μια μικρή αναπνοή. Με την ελπίδα να γραπώσω ζωντάνια της ζωής μου, τρέχω - και καθώς τρέχω ολισθαίνω πάνω στα βοτσαλάκια του καλοκαιριού τα επιφανειακά, αλλά δεν πέφτω οριστικά. Κάποιος που τρέχει, κάποιος που κινδυνεύει να πέσει και να σωριαστεί και να χαθεί σε άβυσσον ηλιακής ακτίνας, κάποιος που ξέρει να ξεκουραστεί πριν το μπάνιο (πάνω σε κορμό δέντρου, απατηλά σπρώχνοντας ξερόχορτα στις άκρες των γλιστερών παπουτσιών) ή κάποιος που ενδιαφέρεται να στεγνώσει καλά καλά (θαυμάζοντας μία μπογιατισμένη βαρκούλα σαν υποβρύχιο και θηλυκό διαστημόπλοιο) μετά το μπάνιο, δεν είναι κάποιος που θα μεταφέρει, μέσα στην απλοϊκή, ερεβομανή και ηλιολουσμένη ευτυχία του, το διεθνές τζετ-σετ, το αιγπτιακό κάλεσμα προς δήλωση αιγυπτιακής πολιτικής φιλίας από τον πιλότο, την κακία του πλήθους των ελληνορθόδοξων φλάρων. Θα ζήσει όπως μπορεί και δε θα ψηφίσει Γκόρτσο, Μαντά, Ιμούθη. Θα φάει παγωτό φράουλα, πατούσα, ή παγωτάκι εξορυγμένο από τα βάθη του ηφαιστείου απνευστό, λάβα-πεπόνι-σοκολάτα, και θα γελάει με το εξαγριωμένο πλήθος των μαγκουροφόρων φλάρων του δικτύου. Εξαιρούνται: οι Παροιμίες, ο Δάκης, ο Εκκλησιαστής, ο Δάκος, η μαγκούρα του Παπαγιαννόπουλου, όταν πέφτει πάνω στο παττακώδες κρανίο σου, Τζένη-Τζένη.

      Διαγραφή
  30. πες τα ρε παλληκαρι (-ού) ! ειδικά η 4η παράγραφος στο β΄ μερος της με εκφραζει τα μαλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "Να λοιπόν το μυστικό της νεότητας. Ούτε λιποαναρροφήσεις ούτε τραβήγματα: ζωντάνια!"

    ---------------------------------------------------------------------

    Αγαπητέ Κύριε Δήμου λυπάμαι που το λέω, αλλά είναι η δεύτερη φορά που καταφεύγετε σε απλουστευτικά και ανορθολογικά τεχνάσματα γιατί έτσι ίσως μας βολεύουν.

    Βλέπω ακροβασίες μεταξύ σοβαρού και αστείου - λογικού και παραλόγου.
    Η αγάπη λοιπόν είναι αγάπη και όχι έρωτας και η νεότητα είναι νεότητα και όχι ζωντάνια.

    Εάν θέλετε να δεχτώ ότι ένας ηλικιωμένος ζωντανός άνθρωπος είναι ένας ελκυστικός άνθρωπος, να το δεχτώ.
    Ελκυστικός όχι νέος, έχει διαφορά.

    Ίσως και ποιο ελκυστικός από ότι ένας νεαρός καταθλιπτικός (αν και για αυτό ακόμα έχω αμφιβολίες - βλέπε και προηγούμενα σχόλια- για την γοητεία ενός συντετριμμένου ανθρώπου.)

    Το μυστικό λοιπόν της νεότητας δεν υπάρχει - το μυστικό των γοητευτικών ηλικιωμένων πάλι είναι η ζωντάνια;

    Αμφιβάλω ακόμα και γι αυτό - δηλαδή ο ζωηρός ογδοντάρης που ψηφίζει με πάθος Ανταρσία είναι γοητευτικός άνθρωπος;
    Δεν το νομίζω.

    Το πάθος και η ζωντάνια είναι ταυτόσημες έννοιες, αλλά καθόλου δεν ταιριάζουν σε έναν ηλικιωμένο άνθρωπο - όπως θα ταίριαζαν σε έναν νεαρό.

    Για αυτό και είθισται να λέμε πως "εάν στα είκοσι σου δεν είσαι αριστερός δεν έχεις ψυχή και εάν στα σαράντα σου παραμένεις αριστερός δεν έχεις μυαλό."
    Η αυτογνωσία και η σοφία κάνουν κατά την γνώμη μου τον ηλικιωμένο ελκυστικό και όχι ή ζωντάνια.
    Μπορεί ένας ηλικιωμένος να έχει αυτογνωσία και σοφία και ταυτόχρονα να είναι και ένας ζωντανός άνθρωπος;

    Σαφώς και μπορεί - αλλά δεν είναι νέος, ας μην μπερδεύουμε τις έννοιες. Είναι ένας γοητευτικός ηλικιωμένος.
    Το κρέας, ψάρι το βάπτισαν άλλοι - ας μην το κάνουμε και εμείς.
    Εάν πάλι κάνω εγώ λάθος και δεν κατέχω καλά την έννοια της μεταφοράς, ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη.

    Υ.Γ:
    Όσο για το καλλίγραμμο σώμα της εν λόγω κυρίας, να είστε σίγουρος ότι κάποιος προσωπικός γυμναστής και κάποιος διαιτολόγος έχει βάλει το "θαυματουργό" χεράκι του και όχι ή όποια φυσική "ζωντάνια" μπορεί να είχε η κυρία.
    Και αυτό στην καλύτερη των περιπτώσεων, γιατί τέτοιου βεληνεκούς Χολιγουντιανές Σταρ -και όχι μόνο- κάνουν μέχρι και πλαστικές… στα γόνατα, για να δείχνουν καλλίγραμμες και ωραίες, μια και αυτό (κυρίως) πουλάνε. Ας μην είμαστε λοιπόν τόσο ευκολόπιστοι στις δημόσιες δηλώσεις τους…

    Με αγάπη
    D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @D.
      "Η αυτογνωσία και η σοφία κάνουν κατά την γνώμη μου τον ηλικιωμένο ελκυστικό"
      Τον κάνουν ελκυστικό αλλά όχι και αναγκαστικά ποθητό (πχ Μίρρεν)
      Τι είναι αυτό που τον κάνει ποθητό;

      Διαγραφή
  32. Εντός θέματος αλλά από την αρσενική οπτική. Προχτές στο πάρτυ αποφοίτησης είχαμε επίτιμο καλεσμένο τον Earl H. Dowell τελευταίο εν ζωή από τους μεγάλους της "αερο-ελαστικότητας".

    Δεν ήταν όμως μόνος: η κυρία ήταν γοητευτικότατη αν και σιγουρα 50αρα και ίσως να είχε και τα μποτοξ της. Βέβαια ο Dowell είναι πάνω από 75. Οι συμφοιτητές δίσταζαν να ρωτήσουν αν είναι η κόρη ή η γυναίκα του. Αλλωστε έχει ακόμη περιθώριο να αλλάξει την βαθμολογία μας μέχρι το τέλος του μήνα!

    Ήρθε λοιπόν η σειρά μου:
    -Με λένε Τότι, μου κάνει με ένα τεράστιο χαμόγελο.
    -Είστε η σύζυγος του κυριου καθηγητή? την ρωτώ πονηρά.
    -Είμαι η...φίλη του, μου λέει αυτή χαμογελόντας.
    Λίγο μετά έμαθα ότι πέρυσι είχε έρθει με άλλη ίσως ακόμα μικρότερη.

    Το 'πα του πατέρα μου που στα 55 του γκρινιάζει για κάτι πόνους στα κόκαλα όταν κάνει κρύο. Έμεινε...με το στόμα ανοικτό, για να το πω κόσμια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του αμφίρροπου Dowell βλέπω το άνισο βιβλίο. Γεμάτο λαϊμπνιτζινιές. Π.χ. F = m d²r/dt² - με βελάκια! Βελάκι πάνω στην αντίσταση, που είναι μονόμετρο μέγεθος! Τουλάχιστον οι γυναίκες βάφονται, μυρώνονται, κυκλοφορούν με τα λευκά καπέλα τους. Αυτός, ο αεροαρσενικός, που παίρνει για διάνυσμα την αντίσταση, ματαιοπονεί την αλλαγή του φύλου του. Ο θεός να φυλάει την Ελλάδα από τους λικνιζόμενους.

      Διαγραφή
    2. Για το βιβλίο δεν έχω καλά λόγια. Στην 6η-7η έκδοση 100 ορθογραφικά. Δυστυχως δεν έχει πολλούς συγγραφείς ο κλάδος.

      Διαγραφή
  33. Λένε αστεία για τους Εβραίους: ποιον άφησες στο μαγαζί, στο μά, στόμα-γαζί, και τέτοια πράγματα, κλειστά, αλλά αυτά μένουν της φήμης γύρω από τη μαύρη τη ζωή μας. Γιατί, βέβαια, έως το νεκροκρέβατο, ένας πρωινός άνθρωπος αν φτάσει, πάλι μιλάει και λέει πράγματα ανάλογα της παιδείας και της διαμόρφωσης, του ενδιαφέροντος του για τη ζωή, για τη ζωή και για τη μαύρη του ζωή, λέει τις μαύρες ελπίδες που στρέφει αυτός. Ο ένας προσκαλεσμένος της ζωής, από το μαγνητικό πεδίο του νεκροκρέβατου, λέει στη νοσοκόμα: εσύ είσαι η ωραία Alexis, κρύσταλλο της ζωής μου - αργά που σε ανακάλυψα - σε ανακάλυψα πολύ, βαθιά, και ας μην είμαι διαβολάκι. Ένα τεράστιο θαλάσσιο λεμόνι στο βάθος του ωκεανού έχει θαρραλέα θαλάσσια φίδια θηροφύλακες και γι' αυτό η θάλασσα διατηρεί τη γεύση της και δεν γίνεται τελείως λεμονάδα. Ο άλλος προσκεκλημένος της ζωής, από το μαγνητικό πεδίο του νεκροκρεβατιού, θα σφύξει στη νοσοκόμα ένα μετοχικό λεμόνι λέων: εγώ στην Κατοχή τις πλήρωνα - έλα να κάνουμε παρόμοια κλαδευτήρια - πόσο κοστολογείσαι. Εμείς, οι ασυνείδητοι, πεθαίνουμε καθημερνώς, γιατί δεν μπορούμε να σκεφτούμε τις σκέψεις των αξιωματικών της εξουσίας και να τις καλοσκεφτούμε και να τους στείλουμε στο ανάθεμα. Σκοτωνόμαστε στα δυστυχήματα των δρόμων, παραληρούμε ενόψει εφημερίδας στην οθόνη, πονάμε καταστρέφοντας τον ίδιο τον πόνο κατά τις πραγματικές αφές. Όλη η ζωή είναι ζωντανή ζωή και ανάλογα με το τι νιώθει καθένας θα περάσει το χρόνο του στη ζωή με σκέψεις και με δημιουργήματα της ύλης. Μπορούμε να χαιρόμαστε τη διαπίστωση ότι και η ζωή, η άλλη, ζει και αναπνέει και γδύνεται και ντύνεται και πλέει και παραπλέει. Η πλεύση μοιάζει λεμονάκι της λεμονιάς κρεμασμένο, παραπονεμένο από το γδύσιμο της λεπίδας του ανυψωμένου, ταχύτατου, ξεφλουδιστικού μαχαιριού. Άλλες πλεύσεις, ακαπετάνευτες και πιο ωραίες, είναι η μοναξιά του πεταλωτού σκάφους της θάλασσας, που το πιλοτάρει ένας, μόνος, ένας, πάνω στα πράσινα νερά, πιστός σε υποσχέσεις απουσίας των περίεργων θαλάσσιων φιδιών από την άμμο τη ρηχή μίας άφιξης πελμάτων διχασμένων. Δεν επινοήσαν τα σήματα μορς οι αχινοί μας. Τα θαλάσσια φίδια, πλήρως εξοπλισμένα για όλες τις πιθανές της θάλασσας πορείες, πλησιάζουν μόνο τα πράσινα νερά, ή τα γαλαζοπράσινα, και έχουν στα δόντια τους γραμμένες πορσελάνες να δώσουν στη ζωή για διάβασμα και άλλα καπνίζουν των θάμνων της στεριάς θαλάσσια τσιμπούκια από φύκι (άμα θα σεργιανίσουν). Όποιος φωνάξει απώλεια της μάσκα του και είναι η μάσκα του βαριά που έπεσε στα νερά, που θολώνουν από την αναταραχή της πτώσης, αναγκάζεται να βουτήξει στα θολά νερά, να μαζέψει τη μάσκα του, σχεδόν τυφλός και αθώος, ενθυμούμενος το ξανθό δέρμα, την απλότητα της κίνησης του χτυπητού αίματος κάτω από το δέρμα, στο δρόμο της ζωής και του οξυγόνου. Η ζωή της αμερικανικής ηπείρου είναι δηλητηριώδης. Τα θαλάσσια φίδια δε χαζεύουν στο κανάλι της συμφωνικής βουλής τους και δε χύνουν το δηλητήριο τους αμέσως μόλις ένας πλανητάρχης βουτήξει να βουτήξει τα νερά τους. Αντιθέτως, θα απομακρυνθούν χιλιόμετρα, και αν μπουν στην περιέργεια, αργά πλησιάζοντας, θα τον εξερευνήσουν. Τα θαλάσσια φίδια σπανίως εξερευνούν τον σάπιο homo, διότι τα θαλάσσια φίδια δεν αγαπούν τα νεκροκρέβατα. Ο γαλάζιος χάροντας τα αναταράζει στο ρατσιστικό βερύκειο πορθμό και σε όποιο σημείο του γεωφυσικού χάρτη το μάτι του ανθρώπου πέσει. Ένα θαλάσσιο φίδι ίσως προσηλωθεί γευστικά σε ένα βγαλμένο μάτι, αλλά ένα πεθαμένο θαλάσσιο φίδι ορθώνεται και παγερό και αδιάφορο σ' υπερπόντιες πτώσεις των ματιών σε πόντους και πορθμούς. Τα θαλάσσια φίδια δεν είναι παρανυφάκια γάμων αργυρών και γάμων χρυσωμένων. Όταν ένα θαλάσσιο φίδι κλείσει τα μάτια του, ονειρεύεται φιλάκια της ζωής σε πρόσφυγες και προσθαλασσωμένους επιβάτες, αλλά και αεροδρόμια κουνουπιών, φωτισμένα με κίτρινο φως πολλών λαμπτήρων, γκρεμιστικά αεροδρόμια, πάνω σε ύψη χιονισμένα, που για να φτάσουν να προσγειωθούν, κουνούπια και πλαστικά υδροπλάνα κουνουπιών, περνούν μέσα από τους δρόμους των δέντρων των δασών και από τα αραχνιασμένα όνειρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Στα καθ' ημάς, σχετικά: εχθές καθώς πήγαινα να αγοράσω κάτι από γειτονικό μου φαρμακείο, το βλέμμα μου μαγνητίστηκε από μια σιλουέτα άκρως θηλυκή, με εντυπωσιακά ψηλά πόδια, στητό βάδισμα και ακτινοβόλο προφίλ. Έβγαλα τα γυαλιά και έμεινα να την κοιτάω ασκαρδαμυκτί μέχρι που βγήκε από το κατάστημα και χάθηκε στον ορίζοντα της Κηφισίας. Ήταν η Μάρω Κοντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Και η Jane Darling εάν έφτιαχνε ένα καλύτερο χαρακτηριστικό πρόσωπο και με αγαπούσε επ' αγαθώ της ομορφιάς μου, πάλι θα έμενε μοναχούλα, παραπονεμένη και φευγάτη από μηδαμινούς θαυμασμούς και πράξεις θαυμαστικές ανύπαρκτες. Αχ! Δεν είμαι για αυτά, από στιγμή σε στιγμή του εαυτού μου. Να θαυμάσω. Αλλά να θαυμάσω κατά τον ρουν της ζωής μου ό,τι μπορώ και ό,τι θέλω και ό,τι τέλος πάντων κάνει συνάφεια με τον οργανισμό μου και συμβαίνει γύρω μου. Εγώ χρειάζομαι ησυχία νεκροταφείου, ησυχία φεγγαριού, ένα ναυαγισμένο φύλλο, νερό ρηχό νερό ακτής, χλιαρό να το καταπατάω ευχάριστα δίχως ίχνος, υποψία αποξένωσης. Εκτός αν πάω στην άμμο. Ω εκεί δεν είναι σωρός από βότσαλο και πικραμένο αγκάθι. Εκεί αργούν τα πλαστικά καράβια των νηπίων -κίτρινα, μπλε, πράσινα και ρίχνουν στο βυθό τα χρώματα τους- και μοιάζω και εγώ με πλαστικό πλεούμενο και με βάδισμα πανεύκολο μυρίζω το ζουμερό κρέας από το τσιτσιρισμένο καρβουνάκι να τρώω και να σουρουπώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.