tag:blogger.com,1999:blog-28447674.post5312175550604930199..comments2023-11-02T18:01:50.448+02:00Comments on DONCAT: ΔιάλειμμαNikos Dimouhttp://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comBlogger63125tag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-87494025252343435212017-02-08T08:11:44.311+02:002017-02-08T08:11:44.311+02:00Και, ακριβώς γι αυτό, τώρα κλείνει. Κάπου στράβωσε...Και, ακριβώς γι αυτό, τώρα κλείνει. Κάπου στράβωσε - μάλλον εγώ φταίω - και χάλασε. Ας το κλείσω πριν χειροτερέψει κι άλλο...Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-61286528401423614352017-02-07T23:43:41.629+02:002017-02-07T23:43:41.629+02:00Άσχημη επίγευση από ένα κάποτε ωραίο μπλογκ...Άσχημη επίγευση από ένα κάποτε ωραίο μπλογκ...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-66068233899921457872017-02-07T20:43:23.042+02:002017-02-07T20:43:23.042+02:00Επίσης έχουμε πολύ καιρό να μιλήσουμε για τεχνολογ...Επίσης έχουμε πολύ καιρό να μιλήσουμε για τεχνολογία. Όχι φιλοσοφικά αλλά πραγματικά. Windows 7 ή 10? Εμπειρίες με ubuntu? Πολλές φορές η κάθαρση έρχεται έτσι...Andreashttps://www.blogger.com/profile/10145799962195762363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-28650584400683511842017-02-07T20:38:46.893+02:002017-02-07T20:38:46.893+02:00Πολύ επικίνδυνη ιδέα. Πρώτον δεν θα βρίσκετε τα σχ...Πολύ επικίνδυνη ιδέα. Πρώτον δεν θα βρίσκετε τα σχόλιά σας μέσα στην πλημμυρίδα των σουρεαλιστικών και σαλταριστικών - κόβω δεκάδες κάθε μέρα. Κι αν δουν πως δημοσιεύονται θα πολλαπλασιαστούν. Δεύτερον: αν το πάρουν μυρωδιά τα τρόλια, θα πνιγούμε στην σκατολογία και τον οχετό. Το έχω ξαναδεί το έργο!Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-34900787553690156632017-02-07T20:18:09.272+02:002017-02-07T20:18:09.272+02:00Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά!
Είμαι κι...Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά!<br /><br />Είμαι κι εγώ λάτρης του ελληνικού τραγουδιού, αλλά δεν έχω το δικό σας μεράκι. <br /><br />Όπως και να έχει, τώρα είμαι πολύ προκατειλημμένος μαζί σας θετικά! <br /><br />Καλά να περνάτε στη Βιέννη!<br /><br />Με εκτίμηση,<br />Κάπα<br />kapa-skeptikoshttps://www.blogger.com/profile/16954771701307051559noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-19976740594094760072017-02-07T19:40:33.468+02:002017-02-07T19:40:33.468+02:00Μια ιδέα:
Αφαιρέστε το moderation σε αυτό το θρέν...Μια ιδέα:<br /><br />Αφαιρέστε το moderation σε αυτό το θρέντ κρατώντας το ζωντανό για 2-3 μέρες ... και απειλήστε μας ότι θα διαγράψετε εκ των υστέρων οποιοδήποτε σχόλιο θεωρήσετε απρεπές κατά την ελεύθερη κρίση σας.<br /><br />Στοιχηματίζω ότι η αυτορύθμιση θα δουλέψει εξαιρετικά καλά ... με ευεργετικά αποτελέσματα προς όφελος όλων ...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/18012067142710472041noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-55465069807228191062017-02-07T19:12:31.075+02:002017-02-07T19:12:31.075+02:00
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΡΕΕΕ!
Δυσκολεύομαι να τηρήσω την απόφ...<br />ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΡΕΕΕ!<br /><br />Δυσκολεύομαι να τηρήσω την απόφασή μου και να κόψω στην μέση διαλόγους.<br /><br />Παρακαλώ σταματήστε να στέλνετε σχόλια γιατί θα αναγκαστώ να το κάνω...Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-61630382101339418152017-02-07T19:01:42.812+02:002017-02-07T19:01:42.812+02:00Να σας υπενθυμίσω ότι η "άνανδρη ανωνυμία&quo...Να σας υπενθυμίσω ότι η "άνανδρη ανωνυμία" των σχολιαστών υπάρχει διότι εσείς το επιλέξατε, οικοδεσπότα. Αν πλέον σας ζορίζει και αδυνατείτε να την διαχειριστείτε είστε ελεύθερος να κάνετε το doncat κλειστό συνδρομητικό κλάμπ με απαίτηση πλήρους ταυτοποίησης στοιχείων ... και να μετρήσετε μέλη.<br /><br />Γενικώς σημειώνω - πιστεύοντας ότι δεν είμαι ο μόνος που το αντιλαμβάνεται - ότι το doncat απλά ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ. Εναλλακτικές υπάρχουν και έχουν συζητηθεί/προταθεί στο παρελθόν.<br /><br />Ώς ιδιοκτήτης του "ζωντανού" λοιπόν έχετε νομίζω την υποχρέωση να αποφασίσετε, χωρίς ναι μεν αλλά, τι ακριβώς θα κάνετε με την πάρτι του ... αφού η υπέρμετρη επώνυμη δημόσια έκθεση, όπως καλύτερα οποιουδήποτε άλλου γνωρίζετε, μπορεί να αποδειχθεί δυνητικά προβληματική.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/18012067142710472041noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-54706412343969097992017-02-07T18:36:02.477+02:002017-02-07T18:36:02.477+02:00Μην σταματάς Νίκο να γράφεις.Σκεψου ότι για μας εί...Μην σταματάς Νίκο να γράφεις.Σκεψου ότι για μας είσαι μία όαση λογικής ευαισθησίας σε καιρούς δύσκολους.Andreashttps://www.blogger.com/profile/10145799962195762363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-78805039110325908132017-02-07T18:30:51.081+02:002017-02-07T18:30:51.081+02:00Τόσα (ενδιαφέροντα) σχόλια με αφορμή (κυρίως) ένα ...Τόσα (ενδιαφέροντα) σχόλια με αφορμή (κυρίως) ένα σύντομο δικό μου σχόλιο όπου στην ουσία δεν υποστήριξα τίποτε άλλο από το εξής: Συχνά είναι αδύνατον (ή έστω σχεδόν αδύνατον) να μην κάνεις κριτική στον άνθρωπο (ad hominem δηλαδή), όταν επικρίνεις κάποιες θέσεις του. (Άσχετα αν αυτός ο άνθρωπος λέγεται Hitler ή Trump ή Βαρουφάκης ή Νίκος Δήμου ή Βιεννέζος ή αλλιώς.) Επομένως το θέμα (κατά τη γνώμη μου) πιο πολύ είναι, <b>με ποιον τρόπο</b> γίνεται η ενδεχόμενη κριτική στον άνθρωπo (με πολιτισμένο ή με λιγότερο ή με καθόλου πολιτισμένο τρόπο).<br /><br />Πάντως ευχαριστώ τον kapa-skeptiko για τα φιλικά λόγια και τις διευκρινίσεις του. Αναγνωρίζω και εκτιμώ την προσπάθειά σας για έντιμη συναναστροφή μεταξύ μας σε προσωπικό επίπεδο παρ’ όλο που διαφέρουμε "ιδεολογικά". <br /><br />Και για να απαντήσω στις ερωτήσεις σας:<br /><br /><i>"Εσείς είναι ο Βιεννέζος που με υπομονή έχει καταχωρίσει εκατοντάδες στίχους ελληνικών τραγουδιών;"</i><br /><br />Ναι, αυτός είμαι.<br /><br /><i>"Προσωπικά σας ζηλεύω (αν ζείτε στη Βιέννη που υπεραγαπάμε οικογενειακώς [...]"</i><br /><br />Σωματικά ζω στη Βιέννη, ναι. Πνευματικά και συναισθηματικά όχι. Δεν υπάρχει λόγος να με ζηλεύετε. Αν μπορούσα, θα έφευγα. Δε θα μου έλειπε τίποτα, φαντάζομαι (ειδικά αν ο εναλλακτικός τόπος διαμονής θα ήταν η Ελλάδα!). Προφανώς και αυτό έχει να κάνει με όσα χαρακτηρίζετε <i>"διαφορετική θέαση για τη ζωή και τα πράγματα"</i>.<br />Viennezoshttps://www.blogger.com/profile/05425635503251983324noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-84685055714953425702017-02-07T17:05:59.400+02:002017-02-07T17:05:59.400+02:00Έλα βαρέθηκες, φυσικό είναι και εγώ θα βαριόμουν. ...Έλα βαρέθηκες, φυσικό είναι και εγώ θα βαριόμουν. Τέτοιους τύπους πάντα θα τους έχεις όταν μιλάς δημόσια. <br /><br />VassilisAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-42027111523675223792017-02-07T17:00:17.949+02:002017-02-07T17:00:17.949+02:00
Κλωθώ, βλέπω ότι τώρα βλέπω το γυρίσατε στον πληθ...<br />Κλωθώ, βλέπω ότι τώρα βλέπω το γυρίσατε στον πληθυντικό και καλά κάνετε. Μόνο που αργήσατε λίγο. <br /><br />Είπατε βαριές κουβέντες και πρέπει να τις αποσύρετε.<br /><br />Για να συζητήσω μαζί σας σοβαρά, θα πρέπει να διαγράψετε τα περί επιθετικότητας... ύπουλων και υπογείων τρόπων κλπ. <br /><br />Δηλαδή θα πρέπει α) είτε να ζητήσετε συγγνώμη για όλον αυτόν τον οχετό... κινήτρων που μου αποδίδετε εμμέσως πλην σαφώς, είτε β) θα πρέπει να διαγράψετε το σχόλιό σας και να επαναφέρετε το πρώτο του σκέλος που αφορούσε στον Βιεννέζο. <br /><br />Αν δείξετε μεταμέλεια, τότε, με μεγάλη μου χαρά να συζητήσω τα πάντα.<br /><br />Εφόσον όμως εμμείνετε στις αηδίες και κακίες του δευτέρου μέρους του σχολίου σας, σας παρακαλώ στο εξής, δεν επιθυμώ να έχω μαζί σας καμία κουβέντα.<br /><br />Τέλος, αν θέλετε μια πιο προσωπική επικοινωνία ώστε να αρθεί η όποια υφιστάμενη αμοιβαία παρεξήγηση, αξιοποιήστε το ιμέιλ που σας έδωσα. <br /><br />Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν και τους καλούς συνομιλητές.<br /><br />Με ειλικρίνεια και καλές προθέσεις,<br />Κάπαkapa-skeptikoshttps://www.blogger.com/profile/16954771701307051559noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-60746677679444729782017-02-07T16:09:45.979+02:002017-02-07T16:09:45.979+02:00Πάει καιρός που μέτραγα το χρόνο μου με ήττες και ...Πάει καιρός που μέτραγα το χρόνο μου με ήττες και νίκες.<br />Πάει καιρός που κατάλαβα ότι είναι το ίδιο.<br />Αυτά που είπατε αφορούν εσάς και αυτά που είπα αφορούν εμένα.<br />Επί του πρακτέου: σας είναι τόσο δύσκολο να αναγνωρίσετε (recognize και acknowledge) ότι το επίμαχο σχόλιό σας προς τον viennezo ήταν λάθος;<br />Σας είναι τόσο δύσκολο να βάλετε την όπισθεν και να πάτε πίσω στη διασταύρωση; Δεν είναι πολύ πίσω και τα κέρδη σας θα είναι τεράστια.clotho lachesis atroposhttps://www.blogger.com/profile/07052894351975833446noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-22345174696314573362017-02-07T14:42:27.484+02:002017-02-07T14:42:27.484+02:00
@ clotho lachesis atropos07 February, 2017 12:07
...<br />@ clotho lachesis atropos07 February, 2017 12:07<br /><br /><br />Κλωθώ, λυπάμαι που δεν μπορώ να πάρω στα σοβαρά το σχόλιό σου.<br /><br />Προφανώς είσαι μικρή σε ηλικία και γεμάτη μνησικακία, οπότε έχεις το ακαταλόγιστο.<br /><br />Θυμάμαι, προ καιρού, σε κάποια συζήτησή μας, πιάστηκες αδιάβαστη, στριμώχτηκες, και αντίς να πεις ευχαριστώ που έμαθες κάτι από έναν ξένο, τώρα σου βγαίνει κακία. <br /><br />Έτσι είναι η γνώση, Κλωθώ μου. Οδυνηρή.<br /><br /><br />Με αγάπη,<br />Κώστας<br /><br />ΥΓ. Αν θες στείλε μέιλ να γνωριστούμε: <br />epilepsy@cytanet.coml.cy<br /><br />kapa-skeptikoshttps://www.blogger.com/profile/16954771701307051559noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-43381760279492763702017-02-07T13:37:51.064+02:002017-02-07T13:37:51.064+02:00Να λοιπόν που και το "Διαλειμμα" γέμισε ...<br />Να λοιπόν που και το "Διαλειμμα" γέμισε σχόλια - σχεδόν όλα ...επί προσωπικού. Έκοψα στην αρχή μερικά αλλά τελικά ή θα έπρεπε να τα κόψω όλα (πράγμα δυσάρεστο - αισθάνεσαι επαγγελματίας λογοκριτής) ή να τα αφήσω. <br /><br />Μερικά, όπως το τελευταίο του HL, ήταν και αρκετά προσβλητικά. Τι διάβολο, το να σέβεσαι τον συνομιλητή σου είναι προϋπόθεση για οποιονδήποτε σοβαρό διάλογο.<br /><br />Όσον αφορα στην "άναδρη ανωνυμία" - υπάρχει δυστυχώς αυτόματα όταν συζητάνε ένας επώνυμος με έναν ανώνυμο.<br /><br />Δεν σκοπεύω να δημοσιεύσω εδώ άλλο σχόλιο - μην κάνετε άδικο κόπο.<br /><br />Η σκέψη μου τώρα είναι στον Λουκιανό που μας άφησε...Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-3098566880289713342017-02-07T13:18:56.514+02:002017-02-07T13:18:56.514+02:00Και πάμε στο κεντρικό σημείο που έθιξε ο Viennezos...Και πάμε στο κεντρικό σημείο που έθιξε ο Viennezos και δεν το έθιξε κανείς.<br /><br />“Δεν νομίζω πως υπάρχει κανείς που να καταφέρει τέτοιον διαχωρισμό ανάμεσα στον άνθρωπο και τις ("ιδεολογικές") θέσεις του (εφόσον τις ξέρει και τον ενδιαφέρουν αρκετά για να ασχοληθεί μαζί τους). Ευτυχώς. Ούτε επιθυμητός ούτε λογικός θα ήταν ο διαχωρισμός. Ακραίο παράδειγμα: Μήπως θα έπρεπε να ξεχωρίσμουμε τον άνθρωπο Χίτλερ από τις θέσεις του;”<br /><br />Αχά. Primitive thisness βλέπω. Φιλοσοφικός όρος εισηχθείς υπό Teller στην ερμηνεία της κβαντικής θεωρίας πεδίου για να πει ότι μετά την δεύτερη κβάντωση τα σωμάτια δεν έχουν αιώνια ταυτότητα να τα ακολουθεί, ταυτότητα ανεξάρτητη από τις ιδιότητές τους.<br /><br />Παλαιά ιδέα βέβαια, του Leibniz, που προσπάθησε ο φουκαράς να ορίσει την ταυτότητα, δηλαδή πότε δύο αντικείμενα είναι ίδια; Η απάντησή του ήταν: όταν έχουν τις ίδιες ιδιότητες. Γοητευτική άποψη αλλά οδηγεί σε ανυπέρβλητες λογικές αντιφάσεις. Έτσι, βάζοντας νερό στο κρασί μας, λέμε ότι δεν ξέρουμε πότε δύο αντικείμενα είναι ίδια αλλά: Α) αν είναι ίδια τότε ο χειρισμός τους είναι ίδιος και Β) αν είναι ίδια τότε οι σχέσεις που ικανοποιούν συναληθεύουν. Τούτα είναι τα δύο τελευταία αξιώματα του Κατηγορικού Λογισμού και είναι ότι απέμεινε από την παλαιά προσπάθεια του Leibniz.<br /><br />Τα παραπάνω όμως προκειμένου για τυπικές γλώσσες. Εμείς όμως δεν μιλάμε με τυπική γλώσσα. Εμείς μιλάμε με την φυσική γλώσσα που μοιραία περιλαμβάνει και την μεταγλώσσα της.<br /><br />Επομένως βαδίζουμε σε βαθιά νερά και η πλοκή πυκνώνει καθότι το ζήτημα που θέτει ο Vienezzos κρίνεται ως μη απαντήσιμο με τυπικά μέσα. Θα πάμε λοιπόν σε έναν άγγλο μάγκα που είπε ότι εμείς οι ανθρώποι δεν έχουμε ταυτότητα αλλά έχουμε λέει στρώσεις, φύλλα το ένα απάνω στο άλλο. Και αυτά τα φύλλα είναι φουλ στις προκαταλήψεις, στα περίεργα πιστεύω, στις ιδεολογίες. Είμαστε, λέει, αυτές οι στρώσεις. Και κάτω από αυτές τις στρώσεις, το τίποτε.<br /><br />Ο σκοπός του σκεπτικού ανθρώπου είναι να διαλύει κομμάτι - κομμάτι αυτές τις ιδεολογίες, προκαταλήψεις, προλήψεις, περίεργες συνεπαγωγές κλπ κλπ. Όχι βέβαια με σκοπό να αυτοδιαλυθεί. Αλλά να είναι σε μια διαρκή ρευστή κατάσταση έτοιμη να δεχτεί την Πραγματικότητα με πιστότητα και όχι με τα ομματογυάλια μιας ιδεολογίας (Vienezze ακούς;)<br /><br />Επομένως η απάντηση είναι: Σαφώς και οι ιδεολογίες συνιστούν το ποιοι είμαστε. Αλλά όχι μόνο αυτές. Αλλιώς θα είμασταν στεγνές ιδεολογικές μηχανές απίστευτης συνέπειας. Τέτοιοι παρουσιάζονται ας πούμε οι άγιοι, ο Bruno, ο Σωκράτης, αλλά όμως ειδικά στο Χριστό βάζουν σοφά την μία στιγμή αμφιβολίας στον κήπο της Γεσθημανή (και εδώ καταλαβαίνει κανείς τι Κραταιό Κράτος δούλεψε 300 χρόνια τα ευαγγελικά κέιμενα). Από τη στιγμή όμως Vieneze που βάζεις σαν στρώση κι άλλα πράγματα από την ιδεολογία το έχασες γιατί μπαίνει το σφάλμα, δηλαδή ο αστάθμητος. Και απέναντι στο τυχαίο, στο σφάλμα, στο απρόβλεπτο, σε αυτό για το οποίο που δεν έχουμε λέξη ακόμη, όλοι οι χοντροκέφαλοι μαρξιστές τρώτε κόλλημα.clotho lachesis atroposhttps://www.blogger.com/profile/07052894351975833446noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-69236167858252408892017-02-07T13:04:41.418+02:002017-02-07T13:04:41.418+02:00προσυπογράφω.προσυπογράφω.Nikos Lioliopouloshttps://www.blogger.com/profile/01751503755601454298noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-28692680619925014812017-02-07T12:46:38.516+02:002017-02-07T12:46:38.516+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.HLhttps://www.blogger.com/profile/01391929979975715913noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-34845150097940455332017-02-07T12:41:09.995+02:002017-02-07T12:41:09.995+02:00ΥΓ:
Το "Ντι" γράφετε με τελεία (D.) - ...ΥΓ:<br /><br />Το "Ντι" γράφετε με τελεία (D.) - εάν είναι να έχουμε κάποια επαφή, να ξέρεις τουλάχιστον το όνομά μου.<br /><br />Όσο για το μένος, ναι μωρε έχεις δίκιο, θα του έκανε πολύ κακό να ξεκολλήσει από τον καναπέ και να δώσει μερικές συνεντεύξεις στα ΜΜΕ ή να αρχίσει να γράφει πάλι κάπου.<br />Καλημερούδια.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-41293902255797490572017-02-07T12:36:54.868+02:002017-02-07T12:36:54.868+02:00Όταν το πρωτοδιάβασα είπα: "να λοιπόν κι άλλο...<br />Όταν το πρωτοδιάβασα είπα: "να λοιπόν κι άλλο ένα ad hominem". <br /><br />Τι κάνω; Το δημοσιεύω;<br /><br />Μετα το ξαναδιάβασα και είδα ότι ναι μεν έκανε κριτική στον Κάπα αλλά κυρίως για τις απόψεις του. Με δύο εκφράσεις ομως που αγγίζουν και το προσωπικό.<br /><br />Τελικά το δημοσιεύσα.<br /><br />Δύσκολη καλογερική η moderation.Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-52126349718266522382017-02-07T12:36:08.955+02:002017-02-07T12:36:08.955+02:00Σχετικά με τις προσβολές:
Οι προσβολές όταν γίνον...Σχετικά με τις προσβολές:<br /><br />Οι προσβολές όταν γίνονται δεκτές με περιφρονητική σιωπή, εξουδετερώνονται. Όταν γίνονται δεκτές με εκνευρισμό όμως, δείχνουμε ότι, σε ένα βαθμό, αναγνωρίζουμε την αλήθεια των προσβολών.<br /><br />Τάκιτος, 55-120 μ.Χ., Ρωμαίος ιστορικός<br /><br />Ο μόνος σωστός τρόπος να δεχτείς μια προσβολή είναι να την αγνοήσεις. Αν δε μπορείς να την αγνοήσεις, απάντησε της. Αν δε μπορείς να απαντήσεις, γέλα μ΄αυτήν. Αν δε μπορείς να γελάσεις, προφανώς σου αξίζει.<br /><br />Russell Lynes, 1910-1991, Αμερικανός ιστορικός τέχνης<br /><br />Αυτοί που θέλουν σώνει και καλά να «προσβληθούν», θα ανακαλύψουν μια πρόκληση σε οτιδήποτε. Δεν είναι ποτέ δυνατό να προσαρμοσθούμε όσο χρειάζεται για να φανούμε ευχάριστοι στους φανατικούς και είναι μειωτικό να κάνουμε μια τέτοια προσπάθεια.<br /><br />Christopher Hitchens, 1949-2011, Βρετανoαμερικανός δημοσιογράφος<br /><br />Μόνο και μόνο επειδή προσβλήθηκες δεν σημαίνει ότι έχεις δίκιο.<br /><br />Ricky Gervais, 1961-, Βρετανός ηθοποιός & σεναριογράφος<br /><br />Προσβάλλεις τους ανθρώπους όταν τους απονέμεις επαίνους που δείχνουν τα όρια της αξία τους.<br /><br />Vauvenargues, 1715-1747, Γάλλος γνωμικογράφος<br /><br /><br />D.<br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-47648767192462092972017-02-07T12:07:14.195+02:002017-02-07T12:07:14.195+02:00“Δεν ερχόμαστε εδώ με σκοπό να βασανίζουμε ο ένας ...“Δεν ερχόμαστε εδώ με σκοπό να βασανίζουμε ο ένας τον άλλον!”<br />Ωραία παρατήρηση αλλά. . . είστε σίγουρος γι’ αυτό; :)<br /><br />Άλλο θέμα: Το σχόλιό σας “kapa-skeptikos 06 February, 2017 22:50” είναι άδικο και disrespectful. Σε αυτό εμφανίζετε τον Viennezo σαν περίπου dementia που ανακατεύει στις συζητήσεις άσχετα πράγματα. Δεν είναι έτσι. Στο “Viennezos 06 February, 2017 21:51” έφερε παραδείγματα τον Νταλάρα και τον Σαββόπουλο ότι για γούστα και χρώματα όχι ad hominem. Μάλιστα πολύ προσεκτικά έβαλε και εισαγωγικά λέγοντας <br /><br />(π.χ. "Με συγκινεί / Δε με συγκινεί ο Νταλάρας" ή "Με αγγίζει / Δε με αγγίζει ο Σαββόπουλος")<br /><br />ακριβώς για να ξεκαθαρίσει ότι πρόκειται για παραδείγματα.<br /><br />Να πάμε λιγάκι πιο κάτω; Για να δούμε τι θα δούμε. Η αντίδρασή σας είναι τυπική ορισμένων επαγγελματικών κλάδων. Με νομικισμούς αποφεύγουν τα βρισίδια και διοχετεύουν την επιθετικότητά τους μέσα από πολύ ύπουλους, υπόγειους και πνιχτούς τρόπους. Αλλέως δεν μπορούν να επιβιώσουν. Τελεία.<br /><br />Μη μου αρχίσεις τα μου σου του άρθρο 2, παράγραφος 1 εδάφιο 5. Ένας άνθρωπος σου έγραψε κάτι που είδε στο στυλ σε βλέπω στο δρόμο και σου λέω φιλικά “Ρε Τάκη είναι ανοιχτά τα μαγαζιά σου, ρε”. Κοίτα κάτω, κλείστο το ρημάδι το φερμουάρ, say thanks και προχώρα είσαι μια χαρά. Και αντί για “μετά τιμής” αρχίνα να βάνεις που και που κανένα “από καρδιάς” καθόσον είμεθα σήματα χρονοπερατά.clotho lachesis atroposhttps://www.blogger.com/profile/07052894351975833446noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-34878755129909883862017-02-07T11:27:57.690+02:002017-02-07T11:27:57.690+02:00Και πάνω που ήθελα να γράψω μην βρίζετε - μου διώχ...Και πάνω που ήθελα να γράψω μην βρίζετε - μου διώχνεται τις γυναίκες. <br /><br />Το τοξικός δεν το δέχομαι - το καταθλιπτικός είναι άλλο.<br />Σχεδόν όλοι οι μεγάλοι συγγραφείς ήταν καταθλιπτικοί εκ φύσεως. Μάλλον γιατί για να γράψεις αριστουργήματα πρέπει να έχεις ευαισθησίες.<br /><br />D.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-37877320727166860992017-02-07T10:29:47.884+02:002017-02-07T10:29:47.884+02:00Αγαπητέ Viennezos,
1. Προτείνω να διαβάζετε τα σχ...Αγαπητέ Viennezos,<br /><br />1. Προτείνω να διαβάζετε τα σχόλιά σας με την ίδια προσοχή και ευαισθησία που μελετάτε τα σχόλιά μου. Έτσι θα κατανοήσετε γιατί έκρινα αυστηρά τις τοποθετήσεις σας. (Διαβάστε το σχόλιό σας που προηγείται του δικού μου, στην παραπομπή που βάλατε, και θα καταλάβετε ότι τα λόγια μου δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία).<br /><br />2. Πάντως, το βέβαιον είναι ότι ποτέ δεν σας επιτέθηκα προσωπικά. Ασφαλώς και αποδοκίμασα πράξεις σας (αυθαίρετες κρίσεις και ερμηνείες αποσπασμάτων κειμένου μου) και διαστρεβλώσεις/τοποθετήσεις σας (περί Δημου και... τραγικού). Εσάς όμως προσωπικά δεν σας κακοχαρακτήρισα! Ποτέ!<br /><br />3. Προφανώς δεν έχετε σπουδάσει κοινωνικές επιστήμες ή και ανθρωπιστικές μαθήσεις. Μάλλον κλίνετε προς τις θετικές επιστήμες, εξ ου και το μεθοδολογικό σφάλμα που διαπράττετε: δηλαδή το να προσοποποιείτε το διάλογο (τα παίρνετε όλα προσωπικά και επιτίθεστε στον άλλον).<br /><br />Αγαπητέ Βιεννέζε,<br /><br />4. Προσωπικά σας ζηλεύω (αν ζείτε στη Βιέννη που υπεραγαπάμε οικογενειακώς - η Αντιγόνη με πάθος - εκεί έχουμε και έναν εκλεκτό φίλο). Επίσης, αν είστε το ίδιο πρόσωπο που ασχολείται με το ελληνικό τραγούδι και τους στίχους, τι να σας πω, σας θαυμάζω! (Εσείς είναι ο Βιεννέζος που με υπομονή έχει καταχωρίσει εκατοντάδες στίχους ελληνικών τραγουδιών;)<br /><br />5. Από την άλλη, έχουμε διαφορετική θέαση για τη ζωή και τα πράγματα. Ξεκινάμε από ολότελα διαφορετικές αξιωματικές παραδοχές.<br /><br />6. Αν μάλιστα θέλουμε να κάνουμε έναν τίμιο διάλογο, καλό είναι αυτές να τις ξεκαθαρίσουμε. Και παίρνω το λόγο πρώτος: <br /><br />Διαβάζω τα έργα του Νίκου Δήμου από έφηβος. Αν και στο πανεπιστήμιο ήμασταν με τους συμφοιτητές μου αριστεροί (δημοκρατία και κοινωνική δικαιοσύνη - εκείνοι παραμένουν Σύριζα...), ωστόσο διαβάζοντας και ακούγοντας φίλους και ομοϊδεάτες, διαισθανόμουν ότι κάτι δεν πάει καλά. Η πεντακάθαρη σκέψη του Νίκου Δήμου και των άλλων Σκεπτικών φιλοσόφων, με κυνηγούσε σε ό,τι και αν έλεγα, σε ό,τι κι αν σκεπτόμουν. Το ζωοποιό μικρόβιο της αμφισβήτησης είχε φωλιάσει μέσα μου για τα καλά.<br /><br />Από την μια είχα τις ιδεολογικές μαρξιστικές βεβαιότητες και από την άλλη την κριτική αμφισβήτηση και τον ανθρωπιστικό ορθολογισμό του Ράσελ, του Πόπερ και του Δήμου.<br /><br />Γαμώ το, έλεγα μέσα μου. Δεν μπορώ να δώσω συγχωροχάρτι στα εγκλήματα της ανά τον κόσμο αριστεράς! Σε λίγο αντέκρουα τον εαυτό μου: "δεν φταίνε οι ιδέες, αλλά οι άνθρωποι". Ψέμα. Αντέλεγα: Μέγα ψεύδος: Οι ιδεολογίες και οι θρησκείες πλέουν μέσα στο αίμα της ανθρωπότητας! Αντίθετα, οι αμφισβητίες και αντι-ιδεολογιστές ήταν πάντα τα θύματα! <br /><br />Γι΄αυτό και κατέληξα, όπως θα έλεγε και ο Καμύ: Ούτε δήμιοι ούτε θύματα! <br /><br />7. Αν σας ενόχλησε κάτι από όσα έχω γράψει μέχρι τώρα, λυπάμαι και ζητώ συγγνώμη. Αλλά δεν σας εχθρεύομαι προσωπικά. Τις θέσεις σας αντικρούω. Αν αυτές τις διατυπώνετε ήρεμα και πολιτισμένα, έχει καλώς. Αν όμως μιλάτε αιχμηρά, τι περιμένετε; Αγιαστούρα; <br /><br />Μετά τιμής,<br />Κάπα<br /><br />kapa-skeptikoshttps://www.blogger.com/profile/16954771701307051559noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-35924735771012175552017-02-07T10:12:17.363+02:002017-02-07T10:12:17.363+02:00Το doncat - όπως και όλα τα ιντερνετικά fora τα οπ...Το doncat - όπως και όλα τα ιντερνετικά fora τα οποία κατά καιρούς έχω παρακολουθήσει - βρίθει περιπτώσεων εκατέρωθεν ποινικά κολάσιμων συκοφαντιών, ύβρεων, δυσφημίσεων, προσβολών μνήμης νεκρών και γενικότερα εγκλημάτων κατά της τιμής. <br /><br />C'est la vie ...<br /><br />Θεωρώ λοιπόν την περιπτωσιακή περί ad hominem συζήτηση από άτοπη έως γελοία - πλην όμως εύκολα εξηγήσιμη με την εφαρμογή τριών βασικών αρχών:<br /><br />1. H Φτώχεια φέρνει γκρίνια.<br /><br />2. Της κοντής ψωλής της φταίνε οι τρίχες.<br /><br />3. Τον κώλο βάζεις μάγειρα, σκατά θα μαγειρέψει.<br /><br />Μεγάλο μέρος σχολίων τόσο του συγκεκριμένου όσο και του προηγουμένου thread αποτελούν κατά την γνώμη μου μνημεία φασίζουσας μεροληπτικής πολιτικής ορθότητας, ανελευθερίας και αυταρχισμού.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/18012067142710472041noreply@blogger.com