tag:blogger.com,1999:blog-28447674.post116231674098102043..comments2023-11-02T18:01:50.448+02:00Comments on DONCAT: ΣτερεότυπαNikos Dimouhttp://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comBlogger337125tag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1163361217513369642006-11-12T21:53:00.000+02:002006-11-12T21:53:00.000+02:00ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗΤΟΥ ΝΟΜΟΥ...@dienekes :Χμμμμ.....Β...ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ<BR/>ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ...<BR/><BR/>@dienekes :<BR/><BR/>Χμμμμ.....<BR/>Βλέπω πως είναι δύσκολο να σε πείσω, μάλλον δέν έχω βρεί κανένα επιχείρημα της προκοπής ως τώρα για σένα, και το αποτέλεσμα είναι να επαναλαμβανόμαστε και οι δύο σάν τους πολιτικούς στην τηλεόραση... Λέμε-λέμε, αλλα δέν κάνουμε ΔΙΑΛΟΓΟ..<BR/><BR/>1. Γι’ αυτό, θέλω να σε ρωτήσω, ΕΣΥ τί θα έκανες άν ήσουν εκλεγμένος στο συντονιστικό όργανο των μαθητών; Τί «δρόμο πάλης» θα τους πρότεινες, με την προϋπόθεση πως θα συμφωνούσες με τα αιτήματά τους; Ξέρω πως ίσως να μή συμφωνείς με αυτά αυτή τη στιγμή, αλλα μπορείς να ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ένα Χ σενάριο, αδιάφορο άν είναι το σημερινό ή όχι, στο οποίο συμφωνείς πως η κυβέρνηση έχει άδικο, και οι μαθητές πρέπει να αντιδράσουν. Το δέ θέμα, πές πως έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ, ανάλογη με τη σημασία των σημερινών αλλαγών στην παιδεία.. Τί θα τους πρότεινες; Συγκεκριμμένα μέτρα, που οδηγούν σε αποτέλεσμα, όχι γενικόλογα..<BR/><BR/>2. Για την άποψή σου για το παράνομο των καταλήψεων : εξίσου παράνομες, θεωρείς και τις πορείες που καταλαμβάνουν Δημόσιους δρόμους : «oles oi poreies pou ginontai se wres aixmhs stous dromous prepei na apagoreutoun. Oi dromoi einai gia ta autokinhta.» έγραψες σε προηγούμενο σχόλιό σου.. Θυμάσαι τον φοιτητή της πλατείας Τιέν-αν-μέν, που στάθηκε μπροστά στο τάνκς και το εμπόδισε; Με τη λογική σου, ο φοιτητής αυτός δέν έκανε ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ; Κι’ όμως, η πράξη του ήταν ΗΡΩΪΚΗ, γιατι το τάνκς πήγαινε να χτυπήσει τους συμφοιτητές του, δηλαδή την κοινωνία... Αυτός, με την «κατάληψη του ενός» που έκανε στον δρόμο, σταμάτησε ολόκληρη φάλαγγα απο τάνκς, άν θυμάμαι καλά, και εμπόδισε μιά μεγάλη αιματοχυσία, ίσως τη χειρότερη σελίδα στην ιστορία της Κίνας! Νά λοιπόν, που μιά «παρανομία», ορισμένες φορές είναι ΗΡΩΪΚΗ, και της αξίζουν συγχαρητήρια... Ο φοιτητής αυτός, έκανε αυτό που για μένα ΔΕΝ λέγεται «ασέβεια προς τον νόμο», αλλα «υπέρβαση του νόμου». Ο νόμος, εκείνη τη στιγμή μόνο κακό μπορούσε να προκαλέσει...<BR/><BR/>3. Για την αρχαία Ελλάδα, δέν είμαι ειδικός για να συζητήσω μαζί σου. Αλλα, θυμάσαι κι’ εσύ το παράδειγμα της ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ, που κι’ εκείνη έκανε την «υπέρβαση του νόμου». Δέν ήτανε δηλαδή «απλώς νομοταγείς» οι αρχαίοι Έλληνες, αλλα η φιλοσοφία τους πήγαινε πιό πέρα... Έτσι νομίζω. <BR/><BR/>4. Άν εσύ, νομίζεις ότι ΑΡΚΕΙ η συμμόρφωση στον νόμο για να στηθεί μιά κοινωνία, ή ακόμα και για να ζήσει σωστά όλη του τη ζωή ένας άνθρωπος, πέφτεις έξω! Θάρθη η ζωή, και θα σε φέρει αντιμέτωπο με τις ιδέες σου αυτές μιά μέρα.. Το λέω αυτό, γιατι η ζωή ΔΕΝ είναι φτιαγμένη για να περιορίζεται απο το ανθρώπινο μυαλό, δηλαδή τον νόμο... Το μυαλό τείνει στο να «συμμορφωθεί» με τον «ηθικό νόμο» ή τον «νόμο της φύσης», και ποτέ δέν μπορεί να ΔΙΑΤΑΞΕΙ τη ζωή.. Πάντα αυτή, θα το ξεπερνάει.. Υπακούμε λοιπόν στον νόμο όσο είμαστε μικροί και δέν ξέρουμε τη ζωή ακόμα, όσο συμφωνούμε αργότερα, όσο λέμε «δέ βαριέσαι, καλύτερα να σεβαστούμε όλοι τον νόμο, κι’ ας βγεί κι’ ένα κακό για μένα...», αλλα ...έρχεται ένα σημείο ΠΑΝΤΑ, που η υπακοή γίνεται ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ. Εκεί, επιβάλλεται η «υπέρβαση»... <BR/><BR/>5. Και το σχολείο, ΑΥΤΗ την «υπέρβαση», ΟΦΕΙΛΕΙ να την διδάξει στους μαθητές... Γιατι είναι καθοριστικός ο ρόλος της τόσο στη ζωή μας, όσο ακόμα και στην θρησκεία μας, ή τον «πολιτισμό μας»... Η ώρα της «υπέρβασης», είναι η πιό ΚΡΙΣΙΜΗ ώρα, στη ζωή των ανθρώπων και των κοινωνιών. Για να έχεις εκεί, τον πολίτη που θα την κάνει, πρέπει να τον έχεις εκπαιδεύσει σε μιά στάση ζωής τέτοια, ώστε να ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ, και να αναζητεί την ΗΘΙΚΗ σε κάθε του πράξη. Αλλιώς, άν του μάθεις πως αρκεί να κάνει ότι γράφει το βιβλίο του νόμου και να μήν το πολυσκέφτεται, έχασες! <BR/><BR/>6. Γιαυτό δέν μπορεί ένας δάσκαλος να πάει να πεί στους μαθητές πως είναι «παράνομοι», και να τους μιλήσει για την αξία του νόμου με τα δικά σου λόγια.. Έτσι τουλάχιστον νομίζω εγώ.. Γιατι δέν βλέπω να υπάρχει το δίπολο «νομοταγής, ή αλήτης παράνομος» όπως γράφεις, αλλα το ...τρίπολο «παράνομος-νομοταγής-ηθικός», με τον τελευταίο να είναι εκείνος που κάνει την υπέρβαση, και ΑΥΤΗΝ διδάσκει στους μαθητές..Kato Patissiahttps://www.blogger.com/profile/16329940130698561493noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1163136992831816362006-11-10T07:36:00.000+02:002006-11-10T07:36:00.000+02:00>> Έχεις δηλαδή τη γνωστή αντίληψη πως «Δημοκρατία...>> Έχεις δηλαδή τη γνωστή αντίληψη πως «Δημοκρατία είναι να ψηφίζω κάθε 4 χρόνια, και μετά να υποτάσσομαι σε ότι μέτρο παίρνει η νόμιμη κυβέρνηση».<BR/><BR/>Oxi. Exw thn antilhpsh: eimai energos poliths, kai otan diafwnw me thn kyvernhsh diamartyromai me nomimo tropo, dhladh me omilies, dhmosieuseis, sygkentrwseis, apoxes, poreies, apergies, kok, kai oxi me paranomous tropous, dhladh me katalhpseis.<BR/><BR/>>> Στη Δημοκρατία, η κυβέρνηση οφείλει να είναι ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ με τον κόσμο ( συνδικαλιστές, σωματεία, κλπ ) και να ακούει πρίν πάρει ένα μέτρο. Δέν μπορεί να κάνει ότι της κατέβει!<BR/><BR/>H kyvernhsh exei dikaiwma na ka8orizei thn ekpaideutikh politikh, h opoia pshfizetai apo th Voulh kai h opoia mporei na eleg8ei apo ta dikasthria efoson einai antisyntagmatikh. Kanena swmateio h "syndikalisths" den exei dikaiwma na ka8orizei thn ekpaideutikh politikh. An 8elei na pei thn apopsh tou, mporei na to praksei eleu8era, den mporei omws se kamia periptwsh na 8elei na epivallei th gnwmh tou sth nomimh kyvernhsh me viaia mesa.<BR/><BR/>>> Στην Ανατολή, με τις «νόμιμες κυβερνήσεις», δέν αναπτύχθηκε τίποτα.. Αρκούσε ο πολίτης-δούλος, ο «σκάσε και κολύμπα»... Δέν χρειάζεται ούτε ΘΕΑΤΡΑ, ούτε ΒΙΒΛΙΑ, ούτε ΜΟΥΣΙΚΗ, ούτε τίποτα τέτοιο αυτός...<BR/><BR/>H arxaia Ellada den anaptyx8hke epeidh oi polites au8airetousan alla epeidh afenth tous paradexontan mono to Nomo, kai oxi th voulhsh tou Despoth.<BR/><BR/>>> Άν θέλεις, για 4 χρόνια να μήν κάνεις τίποτα και απλώς να αφήνεις ΑΛΛΟΥΣ να σε κυβερνήσουν, είσαι σε λάθος τόπο, και του κάνεις και ζημιά, άθελά σου..<BR/><BR/>Se kamia periptwsh den dikaioume na katalavw dhmosio kthrio afodeuontas sta dikaiwmata twn sympolitwn mou. Osoi diamartyrontai eirhnika einai swstoi energoi polites. Osoi diamartyrontai katalamvanwntas dhmosia kthria einai paranomoi kai alhtes.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162911648406627082006-11-07T17:00:00.000+02:002006-11-07T17:00:00.000+02:00ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΚΑΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ@dienekes, που μου έγραψε...ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,<BR/>ΚΑΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ<BR/><BR/><BR/>@dienekes, που μου έγραψε πως :<BR/><BR/>«To YPEP8 askei thn syntagmatika katoxyrwmenh ektelestikh eksousia pou phgazei apo ton Ellhniko lao. Oi ma8htes den exoun kamia dikaiodosia gia na ka8orisoun h na efarmosoun thn ekpaideutikh politikh.»<BR/><BR/><BR/>Και όμως, δέν είναι τόσο απλά τα πράγματα!<BR/>Καταλήγεις σε τέτοιο συμπέρασμα, επειδή σε χαρακτηρίζει η φιλοσοφία πως <BR/><BR/>«An nomizoume pws h kyvernhsh kanei la8os mporoume na katapshfisoume thn kyvernhtikh parataksh stis ekloges. <BR/><BR/>Se kamia periptwsh omws den dikaioumaste na paranomoume epeidh diafwnoume me tis apofaseis twn nomimwn arxwn».<BR/><BR/>Έχεις δηλαδή τη γνωστή αντίληψη πως «Δημοκρατία είναι να ψηφίζω κάθε 4 χρόνια, και μετά να υποτάσσομαι σε ότι μέτρο παίρνει η νόμιμη κυβέρνηση». <BR/><BR/>Αλλα δέν συμφωνώ με αυτό! Τη «Δημοκρατία» ΤΗ ΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ, όχι μόνο κάθε 4 χρόνια : οι εκλογές μας δίνουν τη δυνατότητα αλλαγής της κυβέρνησης, αλλα δέν εξαντλούνται τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις μας απέναντί της, εκεί :<BR/><BR/>Εκλέγουμε κυβέρνηση, όχι Δικτατορία για 4 χρόνια!<BR/><BR/>Η νόμιμη εκλογή της, δέν σημαίνει πως μπορεί να παίρνει ότι μέτρα θέλει, και εμείς να σκύβουμε το κεφάλι! Στη Δημοκρατία, η κυβέρνηση οφείλει να είναι ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ με τον κόσμο ( συνδικαλιστές, σωματεία, κλπ ) και να ακούει πρίν πάρει ένα μέτρο. Δέν μπορεί να κάνει ότι της κατέβει!<BR/><BR/>Σήμερα, επιχειρεί να καθιερώσει τα Ιδιωτικά ΑΕΙ. Αυτό, κατα μία άποψη είναι ΤΟ ΘΑΨΙΜΟ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ του φτωχού μαθητή, για κοινωνική του άνοδο. Το «you get what you pay for» που μας λέει κάθε τόσο ο Κρητικάκης, καταργεί το δικό μας «ίσες ευκαιρίες για όλους!» : Τις «καλές» θέσεις, θα τις πέρνουν μόνο τα «δικά τους παιδιά» που θα μπορούν να παίρνουν τα «καλά πτυχία» απο τα διάφορα κολλέγια-παραρτήματα των «αναγνωρισμένων ΑΕΙ του εξωτερικού», ενώ για το πόπολο θα λειτουργεί το Δημόσιο ΑΕΙ, που ΘΑ το υποβαθμίσουν ( γιατι ακόμα ΔΕΝ είναι υποβαθμισμένο! ), παρέχοντας «πτυχίο ανεργίας», δηλαδή ΕΤΕΡΟ-ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ, που θα πεί ότι ο φτωχός κι’ άν σπουδάσει Μηχανικός πχ, θα αναγκαστεί τελικά να δουλέψει ...σερβιτόρος! <BR/><BR/>Εσύ προτείνεις στα παιδιά του κόσμου να δεχτούν αδιαμαρτύρητα μιά τέτοια ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥΣ, χωρίς αντίδραση; Απλώς επειδή η κυβέρνηση είναι ΝΟΜΙΜΗ; <BR/><BR/>Την ψηφίσαμε για ΝΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΕΙ τη ζωή, όχι για να μας την ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ.<BR/>Κι’ όταν την βλέπουμε να πάει να μας ΔΙΑΛΥΣΕΙ, θές απο την ανικανότητά της, θές απο σκοπιμότητα κρυφή και ανομολόγητη, έχουμε ΚΑΘΗΚΟΝ σάν Δημοκράτες, να την εμποδίσουμε!<BR/><BR/>Δές τον «εχθρό του λαού» του Ίψεν, με τον Κούρκουλο: Ένας γιατρός, τα βάζει με ΤΗ ΝΟΜΙΜΗ αυτοδιοίκηση του χωριού του, όταν εκείνη για ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ παίρνει μέτρα που βλάπτουν την υγεία των ανθρώπων. Ο Ίψεν σου λέει αυτό ακριβώς, ότι κατ’ αναλογία, κι’ ΕΣΥ, σάν πολίτης, είσαι «γιατρός» δηλαδή «ειδικός» σε κάποια θέματα, και όταν δείς πως Η ΑΡΧΗ του τόπου κάνει σφάλμα, έχεις ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ να την πολεμήσεις!<BR/><BR/>Η Δημοκρατία μας θέλει ΕΝΕΡΓΟΥΣ, κάθε στιγμή. Αλλιώς, δέν μπορεί να λειτουργήσει. Είναι ένα ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ πολίτευμα, δέν είναι τυχαίο ότι στην αρχαία Ελλάδα που πρωτοκαθιερώθηκε, αναγκαστικά αναπτύχθηκε Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ώστε οι άνθρωποι να είναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ απέναντι στον τόπο τους. <BR/><BR/>Στην Ανατολή, με τις «νόμιμες κυβερνήσεις», δέν αναπτύχθηκε τίποτα.. Αρκούσε ο πολίτης-δούλος, ο «σκάσε και κολύμπα»... Δέν χρειάζεται ούτε ΘΕΑΤΡΑ, ούτε ΒΙΒΛΙΑ, ούτε ΜΟΥΣΙΚΗ, ούτε τίποτα τέτοιο αυτός...<BR/><BR/>Με παθητικούς πολίτες, Δημοκρατία δέν στέκεται... <BR/><BR/>Άν θέλεις, για 4 χρόνια να μήν κάνεις τίποτα και απλώς να αφήνεις ΑΛΛΟΥΣ να σε κυβερνήσουν, είσαι σε λάθος τόπο, και του κάνεις και ζημιά, άθελά σου..Kato Patissiahttps://www.blogger.com/profile/16329940130698561493noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162867170241688722006-11-07T04:39:00.000+02:002006-11-07T04:39:00.000+02:00>> Γιατι, στο δικαστήριο ο Δικαστής δέν είναι ο έν...>> Γιατι, στο δικαστήριο ο Δικαστής δέν είναι ο ένας απο τους δύο αντίδικους! Στο σχολείο, το ΥΠΕΠΘ είναι ο ένας αντίδικος, και οι μαθητές ο άλλος! Δέν μπορείς να τους πείς επομένως, ότι πρέπει να δέχονται αδιαμαρτύρητα ότι λέει το ΥΠΕΠΘ, όπως στο Δικαστήριο ο ένοχος δέχεται ότι ποινή επιβάλλει ο Δικαστής!<BR/><BR/>To YPEP8 kai oi ma8htes den einai isodynamoi "antidikoi". To YPEP8 askei thn syntagmatika katoxyrwmenh ektelestikh eksousia pou phgazei apo ton Ellhniko lao. Oi ma8htes den exoun kamia dikaiodosia gia na ka8orisoun h na efarmosoun thn ekpaideutikh politikh. H gnwmh tous einai sevasth otan ekfrazetai me eirhnika mesa, alla thn ekpaideutikh politikh ths xwras thn xarazoun oi eklegmenoi antiproswpoi kai oxi oi au8airetoi anhlikoi katalhpsies oi opoioi den exoun kamia dikaiodosia epi ths ekpaideutikhs politikhs. <BR/><BR/>>> Στο δικαστήριο οφείλουμε υποταγή στη νομιμότητα, επειδή μας δικάζει ΤΡΙΤΟΣ, ανεξάρτητος, και αξιόπιστος άνθρωπος. Άν μας δίκαζε ..ο αντίδικος, τότε καμμία υποταγή δέν θα οφείλαμε στις αποφάσεις του!<BR/><BR/>Sevomaste thn eksousia tou dikasth giati o dikasths einai nomimos foreas ths syntagmatika katoxyrwmenhs dikastikhs eksousias. Me ton idio akrivws tropo prepei na sevomaste kai thn eksousia ths nomimhs kyvernhshs ths xwras. <BR/><BR/>Kai stis dyo periptwseis to dhmokratiko mas politeuma mas dinei ta mesa na diafwnhsoume me thn eksousia. Ean nomizoume pws o dikasths einai adikos mporoume na kanoume efesh. An nomizoume pws h kyvernhsh kanei la8os mporoume na katapshfisoume thn kyvernhtikh parataksh stis ekloges. <BR/><BR/>Se kamia periptwsh omws den dikaioumaste na paranomoume epeidh diafwnoume me tis apofaseis twn nomimwn arxwn. An den mas aresoun oi apofaseis tou dikasthriou den mporoume na paroume to nomo sta xeria mas, kai an den mas aresei o tropos pou leitourgei to sxoleio den mporoume na to katalamvanoume.Dienekeshttps://www.blogger.com/profile/02082684850093948970noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162834052053308042006-11-06T19:27:00.000+02:002006-11-06T19:27:00.000+02:00Ο Νίκος Δήμου είπε: "Αφιερωμένο στην Βουλγάρα μαθή...Ο Νίκος Δήμου είπε: "Αφιερωμένο στην Βουλγάρα μαθήτρια που - όπως λένε - υποχρέωσε τους συμμαθητές της να την βιάσουν."<BR/>Μια διόρθωση κ. Δήμου. "Ελληνίδα μαθήτρια Βουλγαρικής υπηκοότητας" είναι η σωστή έκφραση.<BR/><BR/>Είμαστε κατακυριευμένοι από ασυναίσθητες εξαρτήσεις που οδηγούν σε στερεότυπες αντανακλαστικές εκφράσεις.<BR/>Χωρίς να αντιλαμβανόμαστε πόσο κακό κάνουμε, άθελά μας, στα άτομα που προσπαθούμε να υπερασπίσουμε.<BR/><BR/>Ανάλογο στερεότυπο ακολουθούν και οι μαθητές: "σύγκρουση με την κυβέρνηση". Ενώ όπως πολύ σωστά είπες Kato Patissia η σύγκρουση είναι με τον κοινωνικό ιστό. <BR/>Ο οποίος είναι μπλεγμένος μέσα στις διαπλεκόμενες οικονομικές του εξαρτήσεις (δεν είναι ίδιο των ανώτερων, οικονομικά, τάξεων η διαπλοκή), και αντιδρά επίσης με αντανακλαστικά στερεότυπα του τύπου: "αλήτες, βίαιοι, ναρκομανείς, αναρχικοί μαθητές", λες και οι μαθητές αυτοί δεν είναι παιδιά του.<BR/>Αν κατανοούσαν οι μαθητές ότι απέναντί τους έχουν τους γονείς τους και αν κατανοούσαν οι γονείς ότι απέναντί τους έχουν τα παιδιά τους πιθανά να μην χρειαζόταν κανένας "αγώνας".<BR/><BR/>ΥΓ. Επειδή πλησιάζει και η 17 Νοέμβρη να θυμίσω ότι αυτούς ακριβώς τους χαρακτηρισμούς χρησιμοποιούσαν και τότε για τους καταληψίες φοιτητές και φορέας τους ήταν και τότε τα ΜΜΕ.<BR/>Τότε όμως ήταν δικτατορία και ο κοινωνικός ιστός αντιδρούσε στα ΜΜΕ ενώ τώρα έχουμε δημοκρατία και ο κοινωνικός ιστός συμφωνεί μ' αυτά.<BR/>Βρε πως αλλάζουν οι καιροί!anonymoshttps://www.blogger.com/profile/11193061466243463056noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162817676334968592006-11-06T14:54:00.000+02:002006-11-06T14:54:00.000+02:00ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ@dienekes, που μο...ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ<BR/>ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ<BR/><BR/><BR/>@dienekes, που μου απάντησε :<BR/><BR/>«Κατ' αναλογία σε ένα δικαστήριο όλοι (κατηγορούμενος, δικηγόροι, εισαγγελεις, συγγενείς κοκ) επηρεάζονται από τον τρόπο που γίνεται η δίκη και από την ετυμηγορία, και μπορούν να μιλήσουν ελεύθερα αναφέροντας τα στοιχεία που έχουν και τα επιχειρήματά τους. Δεν έχουν όμως κανένα δικαίωμα να καθορίσουν τη διαδικασία και δεν ψηφίζουν για την απόφαση: αυτή ανήκει στους φορείς της δικαστικής εξουσίας.»<BR/><BR/><BR/>Το παράδειγμά σου, είναι λαθεμένο!<BR/><BR/>Γιατι, στο δικαστήριο ο Δικαστής δέν είναι ο ένας απο τους δύο αντίδικους! Στο σχολείο, το ΥΠΕΠΘ είναι ο ένας αντίδικος, και οι μαθητές ο άλλος! Δέν μπορείς να τους πείς επομένως, ότι πρέπει να δέχονται αδιαμαρτύρητα ότι λέει το ΥΠΕΠΘ, όπως στο Δικαστήριο ο ένοχος δέχεται ότι ποινή επιβάλλει ο Δικαστής!<BR/><BR/>Η αναλογία θα ίσχυε, εάν υπήρχε κάποιο «Δικαστήριο» να ακούσει απο τη μιά την κυβέρνηση και απο την άλλη τους μαθητές, και να αποφασίσει ποιός έχει το δίκιο. Κάτι τέτοιο όμως, δέν υπάρχει.. Ή μάλλον, ΥΠΑΡΧΕΙ, και είναι Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ γενικότερα. Οι καταλήψεις, ουσιαστικά «μιλάνε» στην κοινωνία, εκφράζοντας το παράπονο των μαθητών. Η Κυβέρνηση, επίσης «μιλάει» στην κοινωνία με τα δικά της μέσα. Και ο κόσμος κρίνει, και θα δόσει «ετυμηγορία» με την ψήφο του αύριο.. Αλλα, εάν απαγορεύσεις στους μαθητές την κατάληψη, είναι σάν να τους αφαιρείς το δικαίωμα να «απευθυνθούν» σ’ αυτό το «Δικαστήριο» που λέγεται κοινωνία... <BR/><BR/>Δέν λέω ότι πρέπει να το δείς έτσι, είναι ένα σκεπτικό απλώς, τραβηγμένο άν θές. Εκείνο που λέω όμως, είναι ότι το παράδειγμα της Δίκης, που ανέφερες, δέν στέκει.. Στο δικαστήριο οφείλουμε υποταγή στη νομιμότητα, επειδή μας δικάζει ΤΡΙΤΟΣ, ανεξάρτητος, και αξιόπιστος άνθρωπος. Άν μας δίκαζε ..ο αντίδικος, τότε καμμία υποταγή δέν θα οφείλαμε στις αποφάσεις του!<BR/><BR/>Βρές λοιπόν, κάποιο άλλο παράδειγμα.Kato Patissiahttps://www.blogger.com/profile/16329940130698561493noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162788141093299112006-11-06T06:42:00.000+02:002006-11-06T06:42:00.000+02:00>> Μια ανάλογη με την απεργεία τακτική για τους μα...>> Μια ανάλογη με την απεργεία τακτική για τους μαθητές/φοιτητές είναι η αποχή από τα μαθήματά τους. <BR/><BR/>Ean kapoios apexei apo ta ma8hmata, tote dexomai th stash tou giati diamartyretai xwris na epivalei thn apopsh tou stous allous. Enas apexwn ma8hths pairnei thn eu8ynh twn praksewn tou, kai h stash tou einai sevasth. H apoxh einai mh viaia morfh diamartyrias en anti8esei pros thn katalhpsh.<BR/><BR/>>> Τα παιδιά είναι ο δικός μας καθρέφτης. Οι αιτίες στις όποιες ακραίες τους συμπεριφορές πρέπει να αναζητηθούν σ' εμάς. Αντιδρούν όπως ακριβώς τα έχουμε μάθει να αντιδρούν.<BR/><BR/>Symfwnw. Otan oloi se authn thn koinwnia exoun e8istei stis akraies morfes antipara8eshs (prepei na exoume kapoio pagkosmio h Eurwpaiko rekor se apergies/poreies/katalhpseis ktl) tote einai dyskolo na perimenoume oi ma8htes na droun diaforetika.Dienekeshttps://www.blogger.com/profile/02082684850093948970noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162765639707014892006-11-06T00:27:00.000+02:002006-11-06T00:27:00.000+02:00Dienekes μου έδωσες μια καταπληκτική ιδέα. Την οργ...Dienekes μου έδωσες μια καταπληκτική ιδέα. Την οργάνωση μιας πορείας όπου όλοι οι συμμετέχοντες θα πάρουν μέρος με τα αυτοκίνητά τους. <BR/>Τότε δεν θα μπορεί να τους πει κανείς ότι "καταλαμβάνουν" χώρο στον Δημόσιο δρόμο που δεν τον δικαιούνται, έτσι δεν είναι?anonymoshttps://www.blogger.com/profile/11193061466243463056noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162764519266256672006-11-06T00:08:00.000+02:002006-11-06T00:08:00.000+02:00Dienekes έχεις απόλυτο δίκιο όταν αναφέρεις ότι η ...Dienekes έχεις απόλυτο δίκιο όταν αναφέρεις ότι η ανταλαγή απόψεων και η ειρηνική και λογική κατάθεση ολοκληρωμένων προτάσεων, αρκεί για να επιφέρει αλλαγές σε μια υγιή και ευνομούμενη κοινωνία.<BR/>Αλλά, αναρωτιέμαι, έχει αυτά τα χαρακτηριστικά η κοινωνία μας?<BR/><BR/>Ο διάλογος προϋποθέτει ότι και τα δύο μέρη θα έχουν αλληλοσεβασμό και θα είναι ικανά να παραδέχονται τα λάθη τους.<BR/><BR/>Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, με μόνη εξαίρεση τις ψυχοπαθολογικές συμπεριφορές, η απελπισία είναι αυτή που οδηγεί στην βίαιη εκτόνωση συναισθημάτων.<BR/><BR/>Αναφέρεις ότι:" h apergia einai dikaiwma tou ergazomenou. O apergos apexei apo thn ergasia tou kai den dexetai oikonomikes apodoxes gia auth tou th stash. O apergos dexetai tis synepeies ths stashs tou."<BR/>Μια ανάλογη με την απεργεία τακτική για τους μαθητές/φοιτητές είναι η αποχή από τα μαθήματά τους. Ο απεργός όμως προστατεύεται από τον νόμο. Ο εργοδότης του δεν δικαιούται να τον απολύσει γιαυτήν του την πράξη. Δεν υπάρχει όμως κανένα θεσμικό πλαίσιο για τους μαθητές/φοιτητές. Νομίζω ότι η αρχέγονη αιτία των καταλήψεων είναι η άμυνα ενάντια στις γελοίες πρακτικές των διοικήσεων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Ενάντια στις απειλές με όπλο το απουσιολόγιο.<BR/><BR/>Τα παιδιά είναι ο δικός μας καθρέφτης. Οι αιτίες στις όποιες ακραίες τους συμπεριφορές πρέπει να αναζητηθούν σ' εμάς. Αντιδρούν όπως ακριβώς τα έχουμε μάθει να αντιδρούν.<BR/><BR/>Kato patissia μπλέκεις τον συνδικαλισμό με την διοίκηση μιας επιχείρησης. Εννοείται πως είναι άλλο το ένα και άλλο το άλλο.<BR/>Αν ο σύλλογος εργαζομένων μιας οποιασδήποτε επιχείρησης είχε την ικανότητα να την διοικήσει τότε θα δημιουργούσε μια άλλη δικιά του.<BR/><BR/>Μάλον μπερδεύεσαι από το γεγονός ότι πολλές επιχειρήσεις έχουν εκπροσώπους των εργαζομένων στα διοικητικά τους συμβούλια.anonymoshttps://www.blogger.com/profile/11193061466243463056noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162751995672084922006-11-05T20:39:00.000+02:002006-11-05T20:39:00.000+02:00>> Σ’ αυτό που γράφεις, ότι σε μιά εταιρεία τις απ...>> Σ’ αυτό που γράφεις, ότι σε μιά εταιρεία τις αποφάσεις ΔΕΝ τις παίρνουν οι εργαζόμενοι, το θέμα είναι ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ, όχι ποιό είναι αυτό που συμβαίνει! Γιατί, το σχολείο είναι υποχρεωμένο να διδάξει ΤΟ ΣΩΣΤΟ στους μαθητές. Τί να τους πεί λοιπόν; Ότι σάν εργαζόμενοι δέν έχουν καμμία δουλειά να συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων της εταιρείας τους; Είναι ΤΟ ΣΩΣΤΟ αυτό; Μας προτείνεις να διδάξουμε τα παιδιά ότι ...Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ;<BR/><BR/>Ναι το σωστό είναι να αποφασίζουν για την επιχείρηση οι ιδιοκτήτες της και όχι οι εργαζόμενοι. Ο ιδιοκτήτης είναι υπεύθυνος για την περιουσία του και έχει το δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει με αυτήν εφόσον δεν παραβιάζει κάποιον νόμο.΄Ο σωστός ιδιοκτήτης βέβαια ακούει τους εργαζομένους του γιατί γνωρίζει πως είναι προς το συμφέρον του να μην είναι δυσαρεστημένοι. Όμως δεν έχει καμιά _υποχρέωση_ να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις τους όταν διαφωνεί με αυτές.<BR/><BR/>>> Σκέψου πως μιά επιχείρηση υπάρχει, για να προσφέρει κάποιο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ. Αυτή είναι Η ΟΥΣΙΑ. Δέν υπάρχει, για να βγάλει «κέρδος» για τον ιδιοκτήτη ή τους μετόχους! Τότε, θα μιλούσαμε για ΛΗΣΤΕΙΑ, όχι για επιχείρηση!<BR/><BR/>Υποστηρίζεις λανθασμένα πως το κέρδος ισοδυναμεί με ληστεία. Μια σωστή επιχείρηση δημιουργεί πλούτο τόσο για τον εαυτό της όσο και για την κοινωνία, δεν "κλέβει" κανέναν.<BR/><BR/>Όσο για τον σκοπό μιας επιχείρησης είναι ΦΥΣΙΚΑ να έχει κέρδος. Οι επιχειρήσεις δεν είναι μη κερδοσκοπικά φιλανθρωπικά ιδρύματα. Ο σκοπός τους είναι να βγάλουν λεφτά για τους μετόχους. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως δεν προσφέρουν στην κοινωνία: ίσα ίσα μια επιχείρηση πρέπει να προσφέρει κάποιο αγαθό ή υπηρεσία στην κοινωνία αλλιώς δεν θα έχει αρκετά έσοδα για να είναι κερδοφόρα.Dienekeshttps://www.blogger.com/profile/02082684850093948970noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162751362907646042006-11-05T20:29:00.000+02:002006-11-05T20:29:00.000+02:00>> Δέν είναι ο «παροδικός μετανάστης» το ανάλογο τ...>> Δέν είναι ο «παροδικός μετανάστης» το ανάλογο του μαθητή, αλλα ο «πολιτογραφημένος μετανάστης» που αναφέρεις.. Ο «παροδικός μετανάστης» ΔΕΝ επηρεάζεται απο το τί γίνεται στην Ελλάδα, δέν εξαρτάται Η ΖΩΗ ΤΟΥ απο τις αποφάσεις της, γιατι αύριο φεύγει και χαίρετε.. Ο μόνιμος μετανάστης όμως επηρεάζεται, και ΓΙΑΥΤΟ του δίνουμε «δικαίωμα ψήφου»! Και η ζωή του μαθητή επηρεάζεται απο το σχολείο, οπότε με την ίδια λογική οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε δικαίωμα παρέμβασης. Αυτό λέω.<BR/><BR/>Μα δεν λέω πως ο μαθητής δεν έχει δικαίωμα παρέμβασης. Σαφέστατα οι μαθητές πρέπει να έχουν γνώμη και να την εκφράζουν τόσο για την εκπαιδευτική διαδικασία όσο και για το σχολείο τους.<BR/><BR/>Άλλο πράγμα όμως "έχω γνώμη και έχω το δικαίωμα να την εκφράζω" και άλλο πράγμα "καταλαμβάνω δημόσιο κτίριο και σταματάω την εκπαιδευτική διαδικασία". Το δικαίωμα στη γνώμη και στην παρέμβαση δεν είναι ισοδύναμο με το δικαίωμα στην βίαια κατάληψη.<BR/><BR/>Κατ' αναλογία σε ένα δικαστήριο όλοι (κατηγορούμενος, δικηγόροι, εισαγγελεις, συγγενείς κοκ) επηρεάζονται από τον τρόπο που γίνεται η δίκη και από την ετυμηγορία, και μπορούν να μιλήσουν ελεύθερα αναφέροντας τα στοιχεία που έχουν και τα επιχειρήματά τους. Δεν έχουν όμως κανένα δικαίωμα να καθορίσουν τη διαδικασία και δεν ψηφίζουν για την απόφαση: αυτή ανήκει στους φορείς της δικαστικής εξουσίας.<BR/><BR/>Έτσι και το εκπαιδευτικό σύστημα καθορίζεται από την Κυβέρνηση και τη Βουλή. Οι εμπλεκόμενοι φορείς της κοινωνίας μπορούν να απευθύνονται στους φορείς της εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας και να διαμαρτύρονται ειρηνικά κατ' αυτών, και αν διαφωνούν με την πολιτική τους μπορούν με την ψήφο τους να τους καταψηφίζουν.Dienekeshttps://www.blogger.com/profile/02082684850093948970noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162750378352011282006-11-05T20:12:00.000+02:002006-11-05T20:12:00.000+02:00>> Με τη λογική σου φίλε μου, όπου καμιά αντίδραση...>> Με τη λογική σου φίλε μου, όπου καμιά αντίδραση των "από κάτω" δεν πονάει τους "από πάνω", ακόμα στο Μεσαίωνα θα ήμασταν!<BR/><BR/>Στη Δημοκρατία υπάρχουν νόμιμοι και ειρηνικοί τρόποι διαμαρτυρίας. Βίαιοι τρόποι διαμαρτυρίας αρμόζουν στα απολυταρχικά καθεστώτα. Εάν ζούσαμε υπό καθεστώς κομμουνισμού με κρατικό έλεγχο των ΜΜΕ και μονοκοματικές εκλογές, θα μπορούσαμε να δικαιολογήσουμε ακραίες μορφές διαμαρτυρίας όπως η κατάληψη. <BR/><BR/>>> Αυτό που έχω να πω σε σένα και τους ομοίους σου της σχολής Σαδό-Μαζό, Κώτσο και "Μιράντα", που έχετε γίνει μαϊντανοί στα κανάλια, είναι μια λέξη... ΜΠΑΜ και στα τσαϊδια, μια που είστε κι οπαδοί της δημοκρατίας!<BR/><BR/>Συγχαρητήρια για το ήθος σου.Dienekeshttps://www.blogger.com/profile/02082684850093948970noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162745748637398182006-11-05T18:55:00.000+02:002006-11-05T18:55:00.000+02:00ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ@dienekes, που μ...ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ <BR/>ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ<BR/><BR/>@dienekes, που μου απάντησε :<BR/>«Fysika enas metanasths den exei dikaiwma pshfou sto Ellhniko kratos. An nomotypa politografh8ei Ellhnas tote tha apokthsei auto to dikaiwma.»<BR/><BR/><BR/>Γιατί τον «πολιτογραφούμε» Έλληνα τον μετανάστη, μετά απο μερικά χρόνια;<BR/><BR/>Δέν είναι σάν να του αναγνωρίζουμε το δικαίωμα στη λήψη αποφάσεων ΕΠΕΙΔΗ ζεί εδώ, και εργάζεται για τον τόπο; ( Δέν μιλάμε για περιπτώσεις γάμων.. ).<BR/><BR/>Δέν είναι ο «παροδικός μετανάστης» το ανάλογο του μαθητή, αλλα ο «πολιτογραφημένος μετανάστης» που αναφέρεις.. Ο «παροδικός μετανάστης» ΔΕΝ επηρεάζεται απο το τί γίνεται στην Ελλάδα, δέν εξαρτάται Η ΖΩΗ ΤΟΥ απο τις αποφάσεις της, γιατι αύριο φεύγει και χαίρετε.. Ο μόνιμος μετανάστης όμως επηρεάζεται, και ΓΙΑΥΤΟ του δίνουμε «δικαίωμα ψήφου»! Και η ζωή του μαθητή επηρεάζεται απο το σχολείο, οπότε με την ίδια λογική οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε δικαίωμα παρέμβασης. Αυτό λέω.<BR/><BR/>Σωστά δηλαδή οι μαθητές ψηφίζουν εκπροσώπους τους, και συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία, όσο γίνεται.<BR/><BR/>Δέν αντικρούεις λοιπόν το επιχείρημά μου, απλώς το μπερδεύεις...Kato Patissiahttps://www.blogger.com/profile/16329940130698561493noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162743557008452142006-11-05T18:19:00.000+02:002006-11-05T18:19:00.000+02:00ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ@dienekes, που μου απάντησε :«Akribws...ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ<BR/><BR/>@dienekes, που μου απάντησε :<BR/><BR/>«Akribws! Oi ergazomenoi den exoun kamia dikaiodosia epi mias epixeirhshs...κλπ»<BR/><BR/><BR/>Δηλαδή εσύ, διαγράφεις τον συνδικαλισμό εντελώς!<BR/><BR/>Όταν σου γράφω ότι η σκέψη σου καταργεί τη Δημοκρατία, εννοώ αυτό το πράγμα, ότι καταργείς το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ για τη ζωή τους. <BR/><BR/>Είμαι περίεργος, εσύ δηλαδή πώς την εννοείς τη Δημοκρατία;<BR/><BR/>Σ’ αυτό που γράφεις, ότι σε μιά εταιρεία τις αποφάσεις ΔΕΝ τις παίρνουν οι εργαζόμενοι, το θέμα είναι ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ, όχι ποιό είναι αυτό που συμβαίνει! Γιατί, το σχολείο είναι υποχρεωμένο να διδάξει ΤΟ ΣΩΣΤΟ στους μαθητές. Τί να τους πεί λοιπόν; Ότι σάν εργαζόμενοι δέν έχουν καμμία δουλειά να συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων της εταιρείας τους; Είναι ΤΟ ΣΩΣΤΟ αυτό; Μας προτείνεις να διδάξουμε τα παιδιά ότι ...Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ;<BR/><BR/>Σκέψου πως μιά επιχείρηση υπάρχει, για να προσφέρει κάποιο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ. Αυτή είναι Η ΟΥΣΙΑ. Δέν υπάρχει, για να βγάλει «κέρδος» για τον ιδιοκτήτη ή τους μετόχους! Τότε, θα μιλούσαμε για ΛΗΣΤΕΙΑ, όχι για επιχείρηση! Το «κέρδος» έρχεται σάν ΑΝΤΑΜΕΙΒΗ της κοινωνίας, για το έργο που της προσφέρει η επιχείρηση. Άρα, ακόμα και η ΙΔΙΩΤΙΚΗ επιχείρηση, λειτουργεί ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, και όχι για το «ίδιον όφελός της»! <BR/><BR/>Τότε ...θα σέβεται τους πελάτες της, και δέν θα τους κλέβει με σκάρτα προϊόντα, διογκωμένες τιμές, συμμετοχή σε καρτέλ, και άλλα ωραία... Και, όταν σέβεται τον πελάτη που αγοράζει το προϊόν της, δέν θα σεβαστεί και τον δικό της εργαζόμενο που το παράγει; Δέν θα σεβαστεί τον ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ; Ίσα-ίσα, άν ο εργοδότης έχει συναίσθηση του κοινωνικού του έργου, θα δεί και τον συνδικαλισμό ΣΑΝ ΣΤΗΡΙΓΜΑ στην επιχείρησή του! Γιατι, κι’ αυτός άνθρωπος είναι, και δέν είναι εύκολο να βρεί τις σωστές αποφάσεις που οδηγούν στο κοινωνικό όφελος, άν δέν ξέρει ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ, να αφουγκράζεται την κοινωνία και τους γύρω του...<BR/><BR/>Εκείνος που λέει «ΕΓΩ κάνω κουμάντο εδώ, κι’ εσείς να σκάστε!», είναι Ο ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ. Είναι ο ΛΗΣΤΗΣ της κοινωνίας, όχι ο «επιχειρηματίας» της..Kato Patissiahttps://www.blogger.com/profile/16329940130698561493noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162707034291440632006-11-05T08:10:00.000+02:002006-11-05T08:10:00.000+02:00>> Με την ίδια λογική, μιά ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι...>> Με την ίδια λογική, μιά ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ, άρα ....οι εργαζόμενοι «δέν έχουν καμμία δικαιοδοσία επι αυτής»!<BR/><BR/>Akribws! Oi ergazomenoi den exoun kamia dikaiodosia epi mias epixeirhshs. H epixeirhsh einai ypoxrewmenh kai oi ergazomenoi einai ypoxrewmenoi na throun tous kanones tou symvolaiou tous kai ths nomo8esias. Thn politikh kai stratigikh ths epixeirhshs thn apofasizoun oi dioikountes ths epixeirhshs pou apantoun stous metoxous den thn ka8orizoun oi ergazomenoi.<BR/><BR/>>> Η σκέψη σου δηλαδή αυτή, διαγράφει τον συνδικαλισμό και τη Δημοκρατία την ίδια, όταν εφαρμοστεί σε ΕΤΑΙΡΕΙΑ. <BR/><BR/>Oi etaireis fysika den exoun kamia douleia na kyvernwntai "dhmokratika". Se mia epixeirhsh koumnanto kanoun oi idiokthtes/metoxoi kai oxi o opoiosdhpote.<BR/><BR/>>> Την ίδια σκέψη σου, άν την τραβήξει κάποιος σε άλλο πεδίο, μπορεί να ισχυριστεί πως «το Ελληνικό κράτος είναι ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ των Ελλήνων, και κανένας μετανάστης δέν πρέπει να έχει δικαιοδοσία ψήφου σ’ αυτό!».<BR/><BR/>Fysika enas metanasths den exei dikaiwma pshfou sto Ellhniko kratos. An nomotypa politografh8ei Ellhnas tote tha apokthsei auto to dikaiwma.<BR/><BR/>Oi Ellhnes parexoun to dikaiwma pshfou se osous metanastes politografountai symfwna me th nomo8esia gia thn i8ageneia. Enas metanasths den exei kanena "dikaiwma" pshfou, akrivws kai opws kanenas ergazomenos den exei "dikaiwma" sto kthrio ths epixeirhshs tou kai kanenas ma8hths den exei "dikaiwma" to sxoleio tou.<BR/><BR/>To ka8e dhmosio sxoleio einai idiokthsiou ths Ellhnikhs politeias pou parexei to dikaiwma xrhshs tou stous ma8htes gia thn ekpaideutikh diadikasia, kai den tous dinei vevaia kanena dikaiwma na to katalamvanoun, na alwnizoun ekei mesa, na apagoreuoun thn eisodo sto didaktiko proswpiko, kok. Oi ma8htes exoun nomiko dikaiwma na parakolou8oun ma8hmata sto sxoleio, den exoun dikaiwma na kanoun o,ti tous kapnizei ekei mesa.Dienekeshttps://www.blogger.com/profile/02082684850093948970noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162706311914380542006-11-05T07:58:00.000+02:002006-11-05T07:58:00.000+02:00>> Δύσκολο το θέμα και σεβαστή η θέση σου. Αλλά υπ...>> Δύσκολο το θέμα και σεβαστή η θέση σου. Αλλά υπό το πρίσμα αυτής της λογικής θα μπορούσε κανείς να προεκτείνει πρεσβεύοντας ότι και οι απεργίες δασκάλων όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων είναι παράνομες και καταχρηστικές αφού στερούν το αγαθό της μόρφωσης από τους μαθητές/φοιτητές, οι οποίοι ακόμα κι αν πάνε στις αίθουσες διδασκαλίας δεν θα βρουν κάποιον να τους διδάξει.<BR/><BR/>La8os, h apergia einai dikaiwma tou ergazomenou. O apergos apexei apo thn ergasia tou kai den dexetai oikonomikes apodoxes gia auth tou th stash. O apergos dexetai tis synepeies ths stashs tou. Tha diafwnousa mono me th stash orismenwn apergwn pou askoun via se osous ergazomenous ("apergospastes") den 8eloun na symmetasxoun sthn apergia.<BR/><BR/>>> Με τον ίδιο τρόπο κρίνεται παράνομος και αυταρχικός και ο ανεπαρκής δάσκαλος που παρόλο που παρευρίσκεται στην αίθουσα δεν είναι ικανός να διδάξει.<BR/><BR/>Fysika oi aneparkeis daskaloi prepei na apolyontai. As pesei omws kamia protash gia thn arsh ths monimothtas twn dhmosiwn ypallhlwn kai tote na doume katalhpseis, apergies kai kinhtopoihseis.<BR/><BR/>>> Επίσης παράνομες αυταρχικές είναι και οι κάθε είδους πορείες αφού για να τις πραγματοποιήσεις "καταλαμβάνεις" δημόσιο χώρο.<BR/><BR/>Polles apo autes tis poreies pragmatika prepei na einai paranomes. Eidikotera oles oi poreies pou ginontai se wres aixmhs stous dromous prepei na apagoreutoun. Oi dromoi einai gia ta autokinhta. Kanena provlima an 8eloun eirhnika na diamartyrh8oun sto pezodromio pou einai gia tous pezous.Dienekeshttps://www.blogger.com/profile/02082684850093948970noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162683900191842282006-11-05T01:45:00.000+02:002006-11-05T01:45:00.000+02:00Είπε ο dienekes: "Alla na mhn kleisoun to sxoleio ...Είπε ο dienekes: "Alla na mhn kleisoun to sxoleio sterwntas to aga8o ths ma8hshs -me oses ateleies- apo autous pou 8eloun na to geutoun.<BR/><BR/>"Autarxikh stash" exoun osoi askoun via katalamvanontas dhmosio xwro kai afairwntas to dikaiwma se ka8hghtes/daskalous kai ma8htes/foithtes na ton xrhsimopoihsoun."<BR/><BR/>Δύσκολο το θέμα και σεβαστή η θέση σου. Αλλά υπό το πρίσμα αυτής της λογικής θα μπορούσε κανείς να προεκτείνει πρεσβεύοντας ότι και οι απεργίες δασκάλων όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων είναι παράνομες και καταχρηστικές αφού στερούν το αγαθό της μόρφωσης από τους μαθητές/φοιτητές, οι οποίοι ακόμα κι αν πάνε στις αίθουσες διδασκαλίας δεν θα βρουν κάποιον να τους διδάξει.<BR/><BR/>Με τον ίδιο τρόπο κρίνεται παράνομος και αυταρχικός και ο ανεπαρκής δάσκαλος που παρόλο που παρευρίσκεται στην αίθουσα δεν είναι ικανός να διδάξει.<BR/><BR/>Παράνομο και αυταρχικό κρίνεται σ' αυτή την βάση και κάθε σύστημα διδασκαλίας που στερεί από τους μαθητές/φοιτητές την καλλιέργεια και την μόρφωση<BR/><BR/>Επίσης παράνομες αυταρχικές είναι και οι κάθε είδους πορείες αφού για να τις πραγματοποιήσεις "καταλαμβάνεις" δημόσιο χώρο.<BR/>Υπερβάλοντας θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί ότι παράνομη είναι και κάθε είδους πολιτιστική εκδήλωση που επιτελείται σε δημόσιο χώρο κοκ.anonymoshttps://www.blogger.com/profile/11193061466243463056noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162609033016806312006-11-04T04:57:00.000+02:002006-11-04T04:57:00.000+02:00ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ 2-----Α. Η ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΩ...ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<BR/>ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ 2<BR/>-----<BR/>Α. Η ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ<BR/>-----<BR/><BR/><BR/>@dienekes, που έγραψε :<BR/><BR/>«To sxoleio einai idiokthsia tou Ellhnikou kratous den einai idiokthsia twn ma8htwn pou den exoun kamia dikaiodosia epi autou.»<BR/><BR/><BR/>Πρόσεξε!<BR/>Με την ίδια λογική, μιά ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΔΟΤΗ, άρα ....οι εργαζόμενοι «δέν έχουν καμμία δικαιοδοσία επι αυτής»! <BR/><BR/>Η σκέψη σου δηλαδή αυτή, διαγράφει τον συνδικαλισμό και τη Δημοκρατία την ίδια, όταν εφαρμοστεί σε ΕΤΑΙΡΕΙΑ. <BR/><BR/>Μιά ΤΕΤΟΙΑ σκέψη, θα πρότεινες να διδάξει το σχολείο στους μαθητές και αυριανούς πολίτες; <BR/><BR/>Να τους μάθει απο τώρα, ότι .. «ΔΙΚΑΙΩΜΑ στον χώρο της ζωής τους έχει μόνο ο εκάστοτε ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ», και αυτοί είναι ανίσχυροι;<BR/><BR/>Ή να τους εμφυσήσει την αίσθηση ότι «ΕΔΩ που ζώ, και εργάζομαι, ΕΧΩ δικαίωμα παρέμβασης, άσχετα με το άν είμαι ιδιοκτήτης ή όχι»;<BR/><BR/>Την ίδια σκέψη σου, άν την τραβήξει κάποιος σε άλλο πεδίο, μπορεί να ισχυριστεί πως «το Ελληνικό κράτος είναι ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ των Ελλήνων, και κανένας μετανάστης δέν πρέπει να έχει δικαιοδοσία ψήφου σ’ αυτό!».<BR/><BR/>Θέλεις κι’ άλλο ένα; <BR/>«Η Ελληνική σημαία ανήκει στο Ελληνικό κράτος, και κανένας αλλοδαπός μαθητής δέν έχει δικαιοδοσία να την σηκώνει στις παρελάσεις»!!<BR/><BR/>Επικίνδυνα μονοπάτια...Kato Patissiahttps://www.blogger.com/profile/16329940130698561493noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162603258672306702006-11-04T03:20:00.000+02:002006-11-04T03:20:00.000+02:00>> Η κατάληψη ενός σχολείου, ομοίως με την κατάληψ...>> Η κατάληψη ενός σχολείου, ομοίως με την κατάληψη μια θέσης εξουσίας, γίνονται αυτή τη στιγμή στη χώρα μας μέσω της εκλογικής διαδικασίας, τηρουμένων πάντα των αναλογιών. Δημοκρατία, θεωρητικά και πρακτικά, σημαίνει ότι οι πολλοί ξέρουν και οι υπόλοιποι "λούζονται" τα "ξέρω" τους.<BR/><BR/>H katalhpsh enos sxoleiou opws kai na ginei (me h xwris pshfoforia) einai paranomh energeia. H katalhpsh theshs exousias me pshfoforia einai nomimh energeia. To mono koino pou exoun einai h leksh "katalhpsh". <BR/><BR/>>> Εσύ, όμως, όχι μόνο δεν προτείνεις κάτι, όπως άλλωστε ούτε εγώ, αλλά έχεις και μια αυταρχική στάση απέναντι στους πολίτες που βρίσκονται στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η οποία δεν είναι καθόλου παραγωγική.<BR/><BR/>Den exw kanena provlhma me to Ellhniko sxoleio, epomenws den exw na proteinw "kati". Ki egw apo to Ellhniko sxoleio vghka kai para ta opoia provlhmata tou eugnwmwnw thn Ellhnikh politeia kai ton Ellhna forologoumeno gia thn paideia pou mou pareixe. <BR/><BR/>Osoi exoun kapoio provlima apo to Ellhniko sxoleio na kanoun poreia, na grapsoun grammata, na anhksoun blog gia na poun thn apopsh tous, na politeu8oun, na apeu8yn8oun sto vouleuth tous h sta MME, na prosfygoun sth dikaiosynh kai na akolou8hsoun opoion allh _nomimh_ morfh diamartyrias theloun. Alla na mhn kleisoun to sxoleio sterwntas to aga8o ths ma8hshs -me oses ateleies- apo autous pou 8eloun na to geutoun.<BR/><BR/>"Autarxikh stash" exoun osoi askoun via katalamvanontas dhmosio xwro kai afairwntas to dikaiwma se ka8hghtes/daskalous kai ma8htes/foithtes na ton xrhsimopoihsoun.<BR/><BR/>>> Η ελευθερίες της όποιας Δημοκρατίας είναι για ΟΛΟΥΣ τους ΠΟΛΙΤΕΣ της. Ελπίζω πως εδώ δεν διαφωνούμε.<BR/><BR/>Ka8e Ellhnas poliths einai eleu8eros na dra kai na diamartyretai symfwna me to nomo, kai an o nomos den tou aresei na xrhsimopoiei th fwnh tou kai thn pshfo tou gia na thn allaksh. Den yparxei dikaiwma sthn paranomia, h paranomia den einai eleu8eria. Allo eleu8eria kai allo au8airesia.Dienekeshttps://www.blogger.com/profile/02082684850093948970noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162588401679006122006-11-03T23:13:00.000+02:002006-11-03T23:13:00.000+02:00ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ 1 :ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ@κ.ΝΔ, που απ...ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ <BR/>ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ 1 :<BR/>ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ<BR/><BR/>@κ.ΝΔ, που απάντησε :<BR/>«Μπορείτε να συνεχίσετε κι εδώ. Αν συνεχιστούν οι καταλήψεις μπορεί να τις θίξω σε επόμενο Post.»<BR/><BR/><BR/>Ευχαριστώ κ.Δήμου.<BR/>Άν και, επειδή πέρασε το διήμερο του post αυτού, ίσως δέν θα υπάρξει ενδιαφέρον απο τους άλλους συνομιλητές. Αλλα θα κάνω μιά αρχή, και όπου οδηγήσει. <BR/><BR/>Λοιπόν...<BR/><BR/>Να ξεχωρίσουμε κατ’αρχήν, κάποια επιμέρους θέματα.<BR/><BR/>Α. Το θέμα της νομιμότητας ή μή της κατάληψης, και το άν θα πρέπει οι μαθητές να την σταματήσουν, ως «παράνομη», ενδεχομένως. Σχετικό και το άν θα πρέπει να επέμβει ο εισαγγελέας για τον τερματισμό της. Αλλα και το θέμα του «δικαιώματος του ενός» στη μόρφωση, και της καταπάτησής του απο την πλειοψηφία των καταληψιών. <BR/><BR/>Β. Το θέμα του ΠΟΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ πρέπει να δόσει το σχολείο στους μαθητές, για θέματα «κοινωνικής πάλης» όπως οι καταλήψεις, και ΑΝ πρέπει το σχολείο να τους μάθει κάτι γι’ αυτά , ή όχι. Πχ πρέπει να τους μάθει ότι «δέν είναι σωστό να κάνουν κατάληψη» ενδεχομένως;<BR/><BR/>Γ. Με ΔΕΔΟΜΕΝΗ την κατάληψη, ΠΟΙΟΣ είναι ο σωστός τρόπος τερματισμού της; Να περιμένουμε πότε θα θελήσουν οι μαθητές να την σταματήσουν, ή να κάνει η κοινωνία κάποιες κινήσεις για να τους δείξει ποιά είναι η σωστή κατεύθυνση, άν υποτεθεί ότι κάνουν λάθος; ΠΟΙΕΣ είναι οι υπεύθυνες κινήσεις που θά ‘πρεπε να γίνουν απο τον καθένα ( ΥΠΕΠΘ, καθηγητές, γονείς, κοινωνία ) τότε; ΤΙ ΚΟΣΤΟΣ έχει η κάθε τέτοια προσπάθεια; Πχ θα δεχόμασταν να επέμβει η Αστυνομία, ή κάποιες «ομάδες αγανακτισμένων πολιτών», με κινδύνους προφανείς; <BR/><BR/>Δ. Ειδικότερα, ΠΟΙΟΣ είναι ο «ψυχολογικός κίνδυνος» κάθε επέμβασης, με δεδομένο το ότι αντιμετωπίζουμε παιδιά στην εφηβεία; Τί «διδάγματα» θα πάρει κάθε παιδί, απο την οποιαδήποτε επέμβαση άλλων για τερματισμό της κατάληψης;<BR/><BR/>Ε. Τα «αιτήματα» των μαθητών, είναι σωστά, ή όχι; Άν ΟΧΙ, με ποιά επιχειρήματα μπορεί κάποιος να τους πείσει πως κάνουν λάθος; Άν ΝΑΙ, γιατί το ΥΠΕΠΘ δέν τους τα ικανοποιεί; Υπάρχουν ΑΛΛΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ, εκτός της κατάληψης, για να πείσουν οι μαθητές το ΥΠΕΠΘ για το δίκιο τους;<BR/><BR/>Ζ. Μήπως, στη γενικότερη συγκυρία των μεταρρυθμίσεων στην παιδεία, οι μαθητές ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να ενημερωθούν και να πάρουν θέση στα μέτρα που προωθούνται, έστω κι’ άν δέν τους ενδιαφέρουν άμεσα ( πχ Ιδιωτικά ΑΕΙ ); <BR/><BR/>-----------<BR/>Σταματάω εδώ αυτό το σχόλιο. Ίσως να υπάρχουν κι’ άλλα ξεχωριστά θέματα του προβλήματος, που αυτή τη στιγμή δέν τα σκέφτομαι. Όποιος άλλος θέλει, ας προσθέσει τα δικά του. <BR/><BR/>Εγώ, θα επιχειρήσω να απαντήσω αργότερα, με βάση αυτό το πλάνο..Kato Patissiahttps://www.blogger.com/profile/16329940130698561493noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162577685525004802006-11-03T20:14:00.000+02:002006-11-03T20:14:00.000+02:00Για τη συκοφαντική δυσφήμιση το θεμα είναι πολύπλο...Για τη συκοφαντική δυσφήμιση το θεμα είναι πολύπλοκο και η απάντηση "δύσκολα γίνεται κάτι."<BR/>Δειτε<BR/>http://www.expertlaw.com/library/<BR/>personal_injury/defamation.html<BR/><BR/>Από κει αντιγραφω το ζουμι:<BR/>Public Figures<BR/>Under the First Amendment of the United States Constitution... where a public figure attempts to bring an action for defamation, the public figure must prove...τhat the statement was made with "actual malice". ..For example, Ariel Sharon sued Time Magazine over allegations of his conduct relating to the massacres at the Sabra and Shatila refugee camps. Although the jury concluded that the Time story included false allegations, they found that Time had not acted with "actual malice" and did not award any damages. <BR/><BR/>... A person can become an "involuntary public figure" as the result of publicity, even though that person did not want or invite the public attention. For example, people accused of high profile crimes may be unable to pursue actions for defamation even after their innocence is established, on the basis that the notoriety associated with the case and the accusations against them turned them into involuntary public figures.Sarahhttps://www.blogger.com/profile/02496517922222817465noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162577110528914142006-11-03T20:05:00.000+02:002006-11-03T20:05:00.000+02:00Η ηλικία συγκαταθεσης διαφερει από πολιτεια σε πολ...Η ηλικία συγκαταθεσης διαφερει από πολιτεια σε πολιτεια. Αν σε μια πολιτεια η ηλικια συγκαταθεσης είναι 18, και τα δυο μέλη ανήλικα, συνήθως το αγόρι πάει σε δικαστήριο ανηλίκων. Πότε όμως; Μόνο αν τον καταγγείλει η κοπέλα. Φυσικά και οι περισσότεροι εφηβοι εχουν σεξ, κανεις δεν καταγγελει κανενα, και τελειωνει το πραγμα εκει. Μιλάμε για καταστάσεις που κάτι εγινε χωρις τη θέληση του άλλου.<BR/>Τι γίνεται όταν έχουμε εγκυμοσυνη; Αν παντρευτούν, απολύτως τίποτα. Αν οχι, κι αν τα βρουν μεταξύ τους πάλι -τις περισσότερες φορες- τίποτα. Αν εμπλακούν κοινωνικοί λειτουργοί, γίνεται καταγγελια.<BR/><BR/>Τώρα τελευταια η Καλιφόρνια υιοθετησε νέο νόμο και προχωρα σε αυταπάγγελτη δίωξη του ανηλίκου, διότι αντιμετωπίζει σοβαροτατο προβλημα με αυξανόμενο αριθμό εγκυων εφηβων.Sarahhttps://www.blogger.com/profile/02496517922222817465noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162571468567701882006-11-03T18:31:00.000+02:002006-11-03T18:31:00.000+02:00ΠανάσχημηΔεν γνωρίζω το Αμερικάνικο Δίκαιο αλλά φα...Πανάσχημη<BR/>Δεν γνωρίζω το Αμερικάνικο Δίκαιο αλλά φαντάζομαι πως θα υπάρχει ισονομία μεταξύ ανδρών και γυναικών.<BR/>Δηλ φαντάζομαι πως θα διώκονται ενήλικοι (και των δύο φύλων) που συνευρίσκονται με μια ανήλικη αλλά και ενήλικοι (πάλι και των δύο φύλων) που συνευρίσκονται μ' έναν ανήλικο.<BR/><BR/>Δεν μας λέτε όμως τι προβλέπει ο νόμος όταν αμφότερα τα μέρη είναι ανήλικα. <BR/><BR/>Και μια ερώτηση: στην περίπτωση που μια έγκυος 16χρονη ομολογεί ότι ο πατέρας του παιδιού της είναι ανήλικος την "μπουζουριάζουν", όπως πολύ χαριτωμένα το λέτε, απευθείας?<BR/><BR/>Όπως επίσης δεν μας λέτε τι προβλέπει ο Νόμος των ΗΠΑ για ΜΜΕ που σπιλώνουν ανθρώπους αδιάκριτα. <BR/>Αυτό θα έπρεπε να είναι το θέμα συζήτησης. <BR/><BR/>Θεωρείτε τυχαίο ότι όλα τα φαινόμενα νεανικής βίας έγιναν εμφανή τώρα, που γίνονται καταλήψεις?anonymoshttps://www.blogger.com/profile/11193061466243463056noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162561252274971032006-11-03T15:40:00.000+02:002006-11-03T15:40:00.000+02:00Kato Patissia said... Κύριε Δήμου, θα θέλατε να συ...Kato Patissia said... <BR/>Κύριε Δήμου, θα θέλατε να συνεχίσουμε αυτή τη συζήτηση σε ένα επόμενο post σας για τις καταλήψεις; <BR/><BR/>Μπορείτε να συνεχίσετε κι εδώ. Αν συνεχιστούν οι καταλήψεις μπορεί να τις θίξω σε επόμενο Post.Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162549059650214402006-11-03T12:17:00.000+02:002006-11-03T12:17:00.000+02:00ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ@human cannonba...ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ<BR/>ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ<BR/><BR/>@human cannonball, που μου έγραψε την Παρ 3 Νοε 1:04’ :<BR/><BR/>«Δεν καταλαβαίνω που τελικά αποσκοπεί μια τέτοια στάση περιφρόνησης του νόμου, και θεωρώ τελικά ότι αποτελεί σχήμα οξύμωρο όταν τη θεωρήσει κανείς μέσα σε ένα κοινωνικό σύνολο.<BR/><BR/>Πέρα από τον ξύλινο συνθηματικό σου λόγο περί "ελεύθερων ανθρώπων" και "πράξεων ελευθερίας", νομίζω δεν προσφέρεις τίποτα ουσιαστικό στον βασικό προβληματισμό που, θεωρώ ότι είναι αν θα πρέπει οι πράξεις κατάληψης να αποθαρύνονται ή όχι.»<BR/><BR/>1. Συγνώμη που δέν απάντησα αμέσως χτές, αλλα δέν είχα διαθέσιμο το pc.<BR/><BR/>2. Ο «βασικός προβληματισμός» ΔΕΝ ήτανε το άν θα πρέπει να αποθαρρύνονται οι καταλήψεις, όπως γράφεις, αλλα το ΠΩΣ θα πρέπει να γίνει αυτό, άν θα πρέπει να γίνει με επέμβαση ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ δηλαδή. Ξαναδιάβασε τα σχόλια του Yosemite sam για το θέμα, θα το δείς ξεκάθαρα. Εγώ, του απάντησα πως ΔΕΝ είναι θέμα εισαγγελέα αλλα ο τερματισμός πρέπει να επιδιωχθεί με άλλες, προσεκτικότερες μεθόδους. Σας θυμίζω όμως, και στους δύο, ότι έτσι κι’ αλλιώς Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΠΟΦΑΝΘΗΚΕ για τις καταλήψεις, μετά απο μήνυση ενός γονέα πρόσφατα, κρίνοντας πως ο γονιός δέν είχε δίκιο ( δυστυχώς, δέν διάβασα προσεκτικά την απόφαση, και την ξέρω μόνο επιδερμικά...).<BR/><BR/>3. Το να μου λές ότι έχω «ξύλινο συνθηματικό λόγο», ακούγεται ως ..ανέκδοτο στα δικά μου αυτιά. Δέν μου εξηγείς το ΓΙΑΤΙ σου φαίνονται ξύλινα και συνθηματικά όσα γράφω;; Εκτός άν νομίζεις ότι ΑΡΚΕΙ η αναφορά των λέξεων «Ελευθερία» και «κοινωνική αλληλεγγύη», για ‘να σταμπάρει’ έναν άνθρωπο, ως ...στρατευμένο και ξύλινο! Πρόσεχε, κάνεις λάθος!<BR/><BR/>4. Η στάση μου ΔΕΝ είναι «περιφρόνηση του νόμου», αλλα «υπέρβαση του νόμου». Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα σ’ αυτά τα δύο, και ΓΙ’ ΑΥΤΟ αυτή η συζήτηση ΘΕΛΕΙ ΣΚΕΨΗ, και έγραψα στον Yosemite sam ότι θα αρχίζαμε έναν ΜΑΚΡΥ και ΒΑΘΥ διάλογο, που θα οδηγούσε όλο το post εκτός θέματος. <BR/><BR/>-----<BR/><BR/>@κ.ΝΔ :<BR/><BR/>Κύριε Δήμου, θα θέλατε να συνεχίσουμε αυτή τη συζήτηση σε ένα επόμενο post σας για τις καταλήψεις; <BR/><BR/>Άν όχι, θα γράψω περισσότερες σκέψεις μου στο δικό μου blog, και είστε ευπρόσδεκτοι όλοι για συζήτηση εκεί...<BR/><BR/>( ευπρόσδεκτος είναι και ο yosemite sam, απο τον οποίο ζητώ συγνώμη επειδή χθές του έγραψα ότι ίσως δέν έπρεπε να τον ΣΕΒΑΣΤΩ τόσο πολύ... Λάθος μου!)Kato Patissiahttps://www.blogger.com/profile/16329940130698561493noreply@blogger.com