tag:blogger.com,1999:blog-28447674.post7684397960627673571..comments2023-11-02T18:01:50.448+02:00Comments on DONCAT: Δύο διλήμματαNikos Dimouhttp://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comBlogger449125tag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-78107532478686086562008-10-31T12:21:00.000+02:002008-10-31T12:21:00.000+02:00Στην πρωτη περιπτωση θα εσωζα τη γατα.Στην δευτερη...Στην πρωτη περιπτωση θα εσωζα τη γατα.<BR/><BR/>Στην δευτερη θα το παταγα το κουμπι.Ξερει κανεις που βρισκεται? <BR/>Οι τυψεις ειναι πτυχη της συνειδησης που παιζουν με την ψυχολογια μας.Και στον πολεμο αν πας την πρωτη φορα θα διστασεις να τραβηξεις τη σκανδαλη και να σκοτωσεις εν ψυχρω εναν ανθρωπο.Οταν συνειδητοποιησεις ομως οτι προκειται για τη ζωη σου, αν εισαι ακομα ζωντανος, την πατας χωρις να το σκεφτεσαι μετα, και διχως τυψεις.Για τον κινεζοθα στεναχωριομουν το ιδιο που στεναχωριεμαι και αν πατησω ενα βατραχο στο δρομο απο αυτους που συχναζουν εκει μετα τη βροχη.(Μηπως ειμαι καθαρμα?). Αν εχει καποιος την απαντηση στο τι ειναι καλο και τι κακο ας μου απαντησει.Skoupashttps://www.blogger.com/profile/13276306978049216775noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-78877888373440290252007-06-12T00:49:00.000+03:002007-06-12T00:49:00.000+03:00Όσοι βιαστήκαν να δηλώσουν ότι δεν θα πατούσαν το ...Όσοι βιαστήκαν να δηλώσουν ότι δεν θα πατούσαν το κουμπί που σκοτώνει τον Κινέζο ακόμη και για 10 εκατ. ευρώ στην πραγματικότητα θα τον σκοτώναν σχεδόν στο τζάμπα.<BR/><BR/>Μόνο τον περασμένο αιώνα υπήρχαν τουλάχιστον πάνω απο 100 εκατ. δράστες που δεν σκότωσαν όλοι βέβαια Κινέζους αλλά και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες.<BR/><BR/>AkisΤο σωστό να λέγεταιhttps://www.blogger.com/profile/11793677485021203865noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-15289291386630178122007-06-10T18:35:00.000+03:002007-06-10T18:35:00.000+03:00Η ζωή είναι πιο ακριβή απο έναν πίνακα. Για όλα τα...Η ζωή είναι πιο ακριβή απο έναν πίνακα. Για όλα τα λεφτά δεν θα ήθελα να ήμουν υπαίτια για ένα θάνατο. Ειτε ξέρει το θύμα ότι εγώ το σκότωσα είτε όχι. <BR/>Είναι ζήτημα αρχής.Marinahttps://www.blogger.com/profile/06463395129162398056noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-33499822485029603522007-06-09T20:25:00.000+03:002007-06-09T20:25:00.000+03:001) Αφού πρέπει να αποφασίσω, θα έσωζα τον πίνακα. ...1) Αφού πρέπει να αποφασίσω, θα έσωζα τον πίνακα. Πίνακες ζωγραφίζονται κάθε μέρα αλλά δεν γεννιέται Ρέμπραντ κάθε μέρα. Γάτες γεννιούνται κάθε μέρα αλλά και χάνονται κάθε μέρα. Η γριά της γειτονιάς έχει δηλητηριάσει ουκ ολίγες. Σε μία από τις "εξορμήσεις" της έχασα τον Σαλταπήδα. <BR/>2) Αυτό το ερώτημα, το πρωτοάκουσα όταν το έθεσε ο Δημήτρης Χόρν στην ερωμένη του, στην ταινία "Μιά ζωή την έχουμε". <BR/>Απαντώ, ότι είμαι αρκετά φτωχός, εκ γεννετής, και συνηθισμένος στο να ζώ όπως ζω σήμερα. Δεν χρειάζομαι επιπλέον χρήματα. Δεν θα πατούσα το κουμπί. <BR/><BR/>limaniotislimaniotishttps://www.blogger.com/profile/16553440394255172725noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-52982729970822457152007-06-08T20:54:00.000+03:002007-06-08T20:54:00.000+03:00Fysika ton pinaka... k ton Kinezo. Esy?H gata de m...Fysika ton pinaka... k ton Kinezo. Esy?<BR/><BR/>H gata de mou leei tpt... isws na th glytwsei k monh ths. Genika den tis syba8w kiolas. De 8a thn klapsw. Me ton pinaka 8a 3anaparw k spiti na mh menw sta lyomena pou bazoun k nera. Allwste gia na exw Rembrand shmainei oti eimai ma8hmenos sta salonia... pws na paw mes st' alwnia?? mou les?<BR/><BR/>Oso gia ton Kinezo, me 3enerwnei katarxhn h idea oti xrhsimopoioume Kinezo epeidh einai kati parapanw apo 1,5 dis ekei sthn Kina. San na paizei ayto kapoio rolo sthn a3ia tou ka8e atomou. San na leme oti emeis oi Ellhnes epeidh eimaste 10 myria... eee na mh skotwsoume kanenan Ellhna giati den eimaste k polloi, 8a fanei o enas ligoteros. H' mhpws epeidh einai makria? Giati edw eimaste oloi mia geitonia?? To geitona mou na fas k isa pou 8a to parw prefa... Ti p@p@ries... Anyway. 10 millions is a lot of money. Alla einai k mia psyxh. Pws 8a mou fainotan an ston Kinezo vazane antistoixo dilhmma ki elege fate ton ton p*#$th ton Ellhnara k metraga ta radikia anapoda??<BR/><BR/>AytaAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/01925414359725147745noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-25631796708962606322007-06-08T19:06:00.000+03:002007-06-08T19:06:00.000+03:00Καλησπέρα,Θα έσωζα τη γάτα, όχι μόνο γιατί έχω αδυ...Καλησπέρα,<BR/><BR/>Θα έσωζα τη γάτα, όχι μόνο γιατί έχω αδυναμία στις γάτες, αλλά γιατί γενικά ανάμεσα σε ένα ζωντανό πλάσμα και έναν πίνακα, όσο ύψιστο δείγμα τέχνης και να είναι, θα προτιμήσω χωρίς δεύτερη σκέψη το ζωντανό πλάσμα. Ακόμη και μια γάτα μπορεί να δημιουργήσει ένα έργο τέχνης (πατώντας και γλυστρώντας πάνω σε χρώματα, για παράδειγμα, θα μπορούσε να μας δώσει ένα αριστούργημα αλά Jackson Pollock), αλλά κανένας πίνακας δεν μπορεί να δημιουργήσει ένα ζωντανό πλάσμα. Να το εμπνεύσει ναι, να του δώσει ζωή όμως, όχι.<BR/><BR/>Το κουμπί... Μεγάλο δίλημμα. Γιατί ... Αρη, είναι πολλά τα λεφτά! Αλλά προσωπικά δεν θα το πατούσα. Γιατί; Γιατί ο Κινέζος είναι ένα ζωντανό πλάσμα. Και το δίλημμα δεν θα ήταν μικρότερο, αν γνώριζα για παράδειγμα ότι ο Κινέζος υπήρξε βιαστής μικρών παιδιών ή έμπορος ναρκωτικών ή κάτι άλλο φρικτό και αντίστοιχο. Γιατί είναι απατηλό και πονηρό όλο αυτό το παιχνίδι της ανθρώπινης σκέψης. Αν λόγου χάριν προσπαθήσω να διασκεδάσω τις τύψεις μου για το ότι πατώντας ένα κουμπί θα πεθάνει ένας Κινέζος, σκεπτόμενη ότι ο Κινέζος ενδεχομένως να έχει διαπράξει το μέγιστο κακό, τότε απλώς κοροϊδεύω τον εαυτό μου. Ο θύτης είναι πάντα υπόλογος, αλλά όχι απέναντι σε μένα... Και χρησιμοποιώντας ένα τέτοιο απίθανο άλλοθι, γίνομαι εξίσου φαύλη με τον θύτη Κινέζο.<BR/><BR/>Εκτιμώ όμως το θάρρος κάποιου που λέει ανοιχτά: "Εγώ θα πάταγα το κουμπί, γιατί είναι πολλά τα λεφτά, και ο Κινέζος μου είναι πολύ μακρινός και πολύ άγνωστος για να με νοιάξει". Τελεία. Ούτε τύψεις, ούτε ενοχές, ούτε δικαιολογίες. Το κρεμμύδι χωρίς τις στρώσεις. Καθαρά πράγματα.<BR/><BR/>Εγώ δεν θα το πάταγα. Για τον ίδιο λόγο που δεν θα αγόραζα ποτέ αυτοκίνητο από πλειστηριασμό. Γιατί αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο που κάποιος άλλος έχασε γιατί δεν μπορούσε να πληρώσει τις δόσεις, μαζί με το αυτοκίνητο παίρνω και τη γνώση αυτής της λύπης και αυτού του πόνου. Και αυτό είναι ζήτημα συνειδητής επιλογής. Δεν έχει να κάνει με τύψεις, ούτε με φόβο. Αν η θρησκεία σου είναι η Φύση, ξέρεις ότι υπάρχει σε αυτήν μια ισορροπία που οφείλεις να σέβεσαι και να μην αγνοείς. Αν πατήσω το κουμπί, διαταράσσω αυτή την ισορροπία. Γιατί δεν είναι ο ρόλος μου να πατάω κουμπιά!<BR/><BR/>Αυτά...blade runnerhttps://www.blogger.com/profile/00513406721896010533noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-59622821879645831352007-06-08T19:04:00.000+03:002007-06-08T19:04:00.000+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.blade runnerhttps://www.blogger.com/profile/00513406721896010533noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-12817186366710868332007-06-08T15:08:00.000+03:002007-06-08T15:08:00.000+03:00Αγαπητή "άποψη των οκτώ", ευχαριστώ για τα καλά σα...Αγαπητή "άποψη των οκτώ", ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. <BR/><BR/>Παρακαλώ σοβαρευτείτε λίγο με την σοβαρότητα της αισθητικής στις προσφωνήσεις του οικοδεσπότη.<BR/>Δεν είναι ο Παρθενώνας που πρέπει να αφορά την άποψη όλων αλλά το άν πριν απο το Νίκος μπορεί να μπει το κύρ!<BR/>Ο ΚΥΡ ο γελοιογράφος θα είχε πεδίο δράσης με ένα τέτοιο ισχυρισμό.<BR/>Ίσως ντύνοντας σε μια γελοιογραφία τον Παρθενώνα με ένα πανώ διαμαρτυρίας των φανατικών οπαδών του κυρ Νίκου για τον "αντιαισθητικό" τρόπο που τον ονομάζω.<BR/><BR/>Απο το Πολυτεχνείο και το Πανεπιστήμιο η ελληνική γυφτιά των πανώ και διαδηλώσεων μέχρι τον Παρθενώνα.<BR/>Εκεί θα καταντήσουμε; <BR/><BR/>Ελπίζω να μην σας βάζω βέβηλες ιδέες! ΛΟΛΤο σωστό να λέγεταιhttps://www.blogger.com/profile/11793677485021203865noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-32267328167533062182007-06-08T13:28:00.000+03:002007-06-08T13:28:00.000+03:00Αγαπητε «σωστε» Θαυμαζω τον θαυμασμο σας- δεν εινα...Αγαπητε «σωστε» <BR/><BR/>Θαυμαζω τον θαυμασμο σας- δεν ειναι ειρωνικο-παντα ζηλευα τους ανθρωπους που πιστευουν.<BR/><BR/>Ως προς την αισθητικη ειπα οτι «ειναι θεμα ολων» με τη λογικη οτι ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ!<BR/>Φυσικα και ειναι προσωπικη υποθεση, θεμα υποκειμενικης αντιληψης, αν θελετε, και οχι δημοκρατικων διαδικασιων. Δυστυχως η κακη αισθητικη του διπλανου θολωνει τη δικη μου «θεαση», γι’αυτο και η παρεμβαση…viewoktohttps://www.blogger.com/profile/00515122832286397142noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-56466915383198741312007-06-08T13:23:00.000+03:002007-06-08T13:23:00.000+03:00@n.dimou> κατάλαβα. στο σωστό δρόμο ήμουν, τα είχα...@n.dimou> κατάλαβα. στο σωστό δρόμο ήμουν, τα είχα διαβάσει αυτά που λέτεscalidihttps://www.blogger.com/profile/09945901967997081129noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-81565606708070661202007-06-08T11:49:00.000+03:002007-06-08T11:49:00.000+03:00Για μένα το αστείο της υπόθεσης είναι το πως έχει ...Για μένα το αστείο της υπόθεσης είναι το πως έχει επικρατήσει η μεταμοντέρνα 'λογική' σε όλους μας. Η ηθική διάσταση δίνει τη θέση της σε managerial πρακτικές του στυλ problem-solving και decision-making.<BR/><BR/>Δεν ξέρω τι θα έκανα αλλά αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι πως κατέληξα να αντιμετωπίζω τον κόσμο με τέτοια 'λογική'...<BR/><BR/>Καλημέρα σας.Floydianhttps://www.blogger.com/profile/06258386284417810779noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-51094953971898935452007-06-08T11:46:00.000+03:002007-06-08T11:46:00.000+03:00harrygreco said... Μπλα-μπλα ρατσιστικό αδιάκοπο τ...harrygreco said... <BR/>Μπλα-μπλα ρατσιστικό αδιάκοπο τιρμπουσόν ... που τελιώνει στο <BR/><BR/>"Με αρβανιτη πατερα & τουρκοσπορη μανα = αλβανοτουρκογραικος.<BR/><BR/>Ακολουθηστε τις ευκολες οδηγιες μου & βγαλτε το δικη σας εθνικ ταυτοτητα."<BR/><BR/>Για να δούμε πόσο καλά θα βγεί της δικής του φάρας η εθνικ ταυτοτητα:<BR/><BR/>Απο την μητέρα του ρατσισμού & Ναζιστή πατέρα = γυμνοσάλιαγκαςΤο σωστό να λέγεταιhttps://www.blogger.com/profile/11793677485021203865noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-74972180545137459252007-06-08T11:27:00.000+03:002007-06-08T11:27:00.000+03:00Ζορρό,Δεν είναι ο Θεός που αδιαφορεί για τα παιδιά...Ζορρό,<BR/>Δεν είναι ο Θεός που αδιαφορεί για τα παιδιά της Αφρικής αλλά ο άνθρωπος, δηλαδή εσύ και εγώ ,όλοι μας.<BR/>Βλέπετε έχουμε συνηθίσει να ρίχνουμε πάντα σε κάποιον άλλον την ευθύνη για την αδράνεια και την αδιαφορία μας.<BR/>--------------------------------<BR/><BR/>Αγαπητή mtryfo,<BR/>σας προτιμώ επιθετική υποστηρίζοντας τα δικαιώματα μιας θρησκευτικής μειοψηφίας, έστω λάθος αίρεσης, παρά κωματώδες μέλος μιας έστω σωστής πλειοψηφίας.<BR/><BR/>Παρανοήσατε την θέση μου, η ερώτηση μου ήταν ανοικτή.<BR/>Άλλωστε υποστηρίζω το δικαίωμα ωρισμένων μοναχών ή οποιαδήποτε άλλου πιστού να προσευχηθεί για ειρήνη στον θεό απο το να παραβιάσει τις αρχές του με το να σκοτώσει κάποιον σε αυτοάμυνα.Το σωστό να λέγεταιhttps://www.blogger.com/profile/11793677485021203865noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-15917501769310520212007-06-08T11:11:00.000+03:002007-06-08T11:11:00.000+03:00Αγαπητέ Στέφανε,πολύ δύσκολα θέματα τους βάζεις.Κα...Αγαπητέ Στέφανε,<BR/>πολύ δύσκολα θέματα τους βάζεις.<BR/>Κανείς δεν τους δίδαξε όλη την ύλη αλλά μόνο την Ύλη.<BR/><BR/>Εδώ ακόμη πιστεύουν ότι η ύπαρξή τους είναι αποτέλεσμα εκατομμύριων "λαθών" και "άτυχων" συνδυασμών του σύμπαντος.<BR/>Το μάντρα είναι ότι "Τα πάντα είναι θέμα πιθανοτήτων".<BR/>Ο ουρανός είναι γαλανός και τα σύννεφα άσπρα και η ομορφιά των χρώματων της ίριδος είναι ορατή γιατί η τύχη ή η ατυχία των πιθανοτήτων το ευνόησε.<BR/><BR/>Όποιος έχει ενόραση βλέπει και όποιος έχει πάθος με τον εαυτό του το ρίχνει στις πιθανότητες της τύχης.<BR/> <BR/>Αλήθεια πως είμαστε βέβαιοι ότι βλέπουμε το ουράνιο τόξο μετά απο την βροχή όταν άλλοι άνθρωποι σε διαφορετικό γεωγραφικό μήκος και πλάτος δεν το βλέπουν!<BR/><BR/>Όλα είναι υποκειμενικά και παίζονται!?Το σωστό να λέγεταιhttps://www.blogger.com/profile/11793677485021203865noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-12852633206133914162007-06-08T11:01:00.000+03:002007-06-08T11:01:00.000+03:00viewokto said... Αγαπητε κυρ- «το σωστο να λεγεται...viewokto said... <BR/>Αγαπητε κυρ- «το σωστο να λεγεται»<BR/><BR/>Αγαπητή άποψη των οκτώ όταν τελειώσω με το καλό απ'εδώ θα ρωτήσω τον Δημιουργό μας για όλα τα θαυμάσια μυστικά της γονιμοποιήσης.<BR/>Μέχρι τότε απλώς θαυμάζω την Παντοδύναμη Σοφία Του.<BR/><BR/><BR/>Υ.Γ.<BR/><BR/>Πάντως ως προς το θέμα της αισθητικής κάνετε μεγάλο λάθος.<BR/>Η αισθητική είναι προσωπική υπόθεση εκτός βέβαια αν δεν έχετε κανένα πρόβλημα να σας επιβάλλουν με το στανιό μια διαφορετική φάτσα.Το σωστό να λέγεταιhttps://www.blogger.com/profile/11793677485021203865noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-2438108857928391272007-06-08T10:51:00.000+03:002007-06-08T10:51:00.000+03:00Γάτε σε άκουσα. Όταν βρώ τον Νίκο Δήμου στο διαδίχ...Γάτε σε άκουσα. Όταν βρώ τον Νίκο Δήμου στο διαδίχτυο να μου επιτρέψεις να τον προσφωνήσω όπως πιστεύω καλύτερα εγώ.Το σωστό να λέγεταιhttps://www.blogger.com/profile/11793677485021203865noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-21611018758231716452007-06-08T10:41:00.000+03:002007-06-08T10:41:00.000+03:00Αλλοίμονο αγαπητέ oldman αν ο κυρ-Βαγγέλης Παπανού...Αλλοίμονο αγαπητέ oldman αν ο κυρ-Βαγγέλης Παπανούτσος ο υπέρμαχος δημοτικιστής αρνιόταν τον προσφιλή χαρακτηρισμό του ελληνικού λαού.<BR/><BR/>Ο κυρ-Βαγγέλης οραματιζόνταν ένα μέλλον ισότητας στην Παιδεία χωρίς τις κούφιες κοινωνικές διακρίσεις που προσπαθείτε να μας επιβάλλετε.<BR/><BR/>Αυτές οι δικαιολογίες και βαρωνισμοί για θέματα αισθητικής στην γλώσσα ήταν οι πιο προσφιλείς στους εχθρούς της δημοτικής και της ελεύθερης Παιδείας.Το σωστό να λέγεταιhttps://www.blogger.com/profile/11793677485021203865noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-36189102671567213872007-06-08T08:55:00.000+03:002007-06-08T08:55:00.000+03:00ΝΔ ευχαριστώ. Καλημέρα σε όλους.ΝΔ ευχαριστώ. Καλημέρα σε όλους.residenthttps://www.blogger.com/profile/12226110735364273664noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-55747422901114611182007-06-08T08:54:00.000+03:002007-06-08T08:54:00.000+03:00Η προσφορά μου ανεκλήθη, αλλά μην απελπίζεστε. Υπά...Η προσφορά μου ανεκλήθη, αλλά μην απελπίζεστε. Υπάρχει και σας ελπίδα. Μπορείτε να αγοράσετε την ψυχή που σας λείπει εδώ<BR/>http://demonical.com/cyberdustzhttps://www.blogger.com/profile/05158404078374165856noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-61831859074536684232007-06-08T08:36:00.000+03:002007-06-08T08:36:00.000+03:00resident ΚΑΛΟ!!!resident ΚΑΛΟ!!!Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-74417136618210047892007-06-08T08:34:00.000+03:002007-06-08T08:34:00.000+03:00Δεν είναι μόνο ότι είναι γλυκιά η ζωή, αλλά και το...Δεν είναι μόνο ότι είναι γλυκιά η ζωή, αλλά και το ότι δεν ξέρουμε τι στο καλό θα γίνει όταν πεθάνουμε.Eντάξει, μάλλον θα πέσουμε σε έναν ύπνο χωρίς όνειρα, αλλά εδώ ο ολόκληρος Μίκης Θ. αρχίζει και προσεγγίζει την εκκλησία σιγά σιγά τώρα που γέρασε, από τον φόβο του για τα καζάνια που βράζουν.Οπότε καλά είμαστε εδώ ζωντανοί. <BR/>Το δίλημμα παραμένει: κουμπί or not κουμπί?residenthttps://www.blogger.com/profile/12226110735364273664noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-57836268387081864142007-06-08T07:39:00.000+03:002007-06-08T07:39:00.000+03:00Καλημέρα!Λίγα σχόλια τη νύχτα - αλλά καλά.Cyberdus...Καλημέρα!<BR/><BR/>Λίγα σχόλια τη νύχτα - αλλά καλά.<BR/><BR/>Cyberdust ευχαριστούμε για την προσφορά - αλλά δεν θα πάρουμε.<BR/><BR/>"Και με τα τόσα βάσανα πάλι η ζωή γλυκειά 'ναι!"Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-58674354050557836102007-06-08T06:32:00.000+03:002007-06-08T06:32:00.000+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.cyberdustzhttps://www.blogger.com/profile/05158404078374165856noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-7401830883116993042007-06-08T04:56:00.000+03:002007-06-08T04:56:00.000+03:00zoferos said...Θεωρητικά, ανάμεσα στη θεωρία και σ...zoferos said...<BR/>Θεωρητικά, ανάμεσα στη θεωρία και στην πράξη δεν υπάρχει διαφορά. Πρακτικά όμως υπάρχει.<BR/>++<BR/>Και μιλώντας για θεωρία πράξη και διλλήματα θυμήθηκα το ανέκδοτο<BR/><BR/><BR/>Γυρνάει ο Τοτός απο το σχολείο προβληματισμένος<BR/>-Τι έχεις παιδί μου? ρωτάει ο πατέρας του<BR/>-Να..μπαμπά μας έβαλε η δασκάλα ένα θέμα "τι είναι θεωρητικό και τι πρακτικό" και δεν καταλαβαίνω την διαφορά.<BR/>-Α κατάλαβα, λεει ο πατέρας του.<BR/>-Τώρα θα στο αναλύσω. Γυναίκα έλα εδώ!<BR/>-Ναι άντρα μου... απαντάει η μαμα γλυκύτατα<BR/>-Αν σου δίνανε ένα εκατομμύριο θα καθόσουνα να σε πηδήξουν?<BR/>-Τι λες άντρα μου μπροστά στο παιδί? Τι πράγματα είναι αυτά?<BR/>-Αν σου δίνανε 500 εκατομμύρια?<BR/>-500 Εκατομμύρια? Πολλά τα λεφτά...θα αγοράζαμε νέο σπίτι , θα είχαμε οικονομική άνεση...τι να πω τώρα?<BR/>-Κατάλαβες Τοτέ? λέει ο μπαμπάς<BR/>-Οχι<BR/>-Μικρή έλα εδώ!<BR/>-Ναι μπαμπακούλη, απαντά ναζιάρικα η μεγάλη κόρη<BR/>-Αν σου δίνανε ένα εκατομμύριο θα καθόσουνα να σε πηδήξουν?<BR/>-Τι λες μπαμπάκα μου μπροστά στο παιδί? Τι πράγματα είναι αυτά?<BR/>-Αν σου δίνανε 500 εκατομμύρια?<BR/>-500 Εκατομμύρια? Πολλά τα λεφτά...και θέλω να σπουδάσω, θα έχουμε όλοι πολλά λεφτα... τι να πω τώρα?<BR/>-Κατάλαβες Τοτέ? λέει ο μπαμπάς<BR/>-Οχι<BR/>-Θεωρητικά ...ειμαστε εκατομμυριούχοι<BR/>Πρακτικά έχουμε στην οικογένεια δυό πουτάνες!SOLONhttps://www.blogger.com/profile/03618858151045793220noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-29411292459408131102007-06-08T03:32:00.000+03:002007-06-08T03:32:00.000+03:00"Ειναι μια καλη διαφημιση για τον συγχρονο Παρθενω..."Ειναι μια καλη διαφημιση για τον συγχρονο Παρθενωνα,το Λας Βεγκας."<BR/><BR/>Το Las Vegas δεν ενθουσιάζει πια τους βόρειους, μια και δεν είναι παρά ένα τεράστιο πάρκο με ξενοδοχεία και μηχανάκια που τρώνε λεφτά. Δεν έχει την πλάκα που είχε παλιά, έχει μετατραπεί σε Disneyland για ενήλικες κυρίως χαμηλομεσαίου εισοδήματος και χωριάτες που ζουν σε πολύ βαρετά μέρη. Τραβάει και αρκετούς τουρίστες, αλλά έχει χάσει την αίγλη του για τους περισσότερους Αμερικανούς, ειδικά του βορρά.Anonymousnoreply@blogger.com