tag:blogger.com,1999:blog-28447674.post116168744986651449..comments2023-11-02T18:01:50.448+02:00Comments on DONCAT: Tα γαϊδούριαNikos Dimouhttp://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comBlogger213125tag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1163508417847280462006-11-14T14:46:00.000+02:002006-11-14T14:46:00.000+02:00Δημοσιεύτηκε σήμερα στην Ελευθεροτυπία :"Για γέλια...Δημοσιεύτηκε σήμερα στην Ελευθεροτυπία :<BR/><BR/><A HREF="http://www.enet.gr/online/online_print?id=7805132" REL="nofollow">"Για γέλια ή για κλάματα;"</A>Alogakihttps://www.blogger.com/profile/01155421340540341217noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162582221704781752006-11-03T21:30:00.000+02:002006-11-03T21:30:00.000+02:00Και μια "εμπειρία":Η ζώνη μου έχει σώσει και μένα ...<B>Και μια "εμπειρία":</B><BR/>Η ζώνη μου έχει σώσει και μένα τη ζωή. Σε επαρχιακό δρόμο με δυο λουρίδες, κάποιος !@#$%^& βγήκε ξαφνικά από τη δεξιά μπροστά μου χωρίς φλας και σχεδόν ...κοκάλωσε (είχα στο μεταξύ μόλις προσπεράσει έναν άλλον αμέσως πριν) και για να μην πέσω πάνω του, φρέναρα απότομα, μπλόκαραν οι τροχοί (είχα Opel Corsa 1200cc τότε και ήμουν κι εντελώς άπειρος) και έπεσα ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ σε παρακείμενο χαντάκι στο ΑΠΕΝΑΝΤΙ ρεύμα (το αμάξι ακολούθησε θεότρελη πορεία).<BR/><BR/>Το !@#$%^& έφυγε φυσικά σα να μη συνέβη τίποτα και μετά δεν ξέρω κι εγώ από πόση ώρα (είχα ψιλο-λιποθυμήσει, έχοντας ως τελευταία ανάμνηση τα βράχια που "έρχονταν" κατά πάνω μου), κατέβηκαν δυο και με έβγαλαν από μέσα, ενώ το κλειδί της μίζας μού είχε τρυπήσει το γόνατο και το αίμα ανέβλυζε σα σιντριβάνι - ευτυχώς δεν έπαθα καμιά σοβαρή ζημιά (τη γλύτωσα με λίγα ράμματα).<BR/><BR/>Το μισό αμάξι καταστράφηκε βεβαίως, αλλά ποσώς με ενδιέφερε. Όσοι το είδαν, απορούσαν πως βγήκα ζωντανός - πολλώ δε μάλλον σώος και κατ' ουσίαν αβλαβής. Και με την ευκαιρία, αγόρασα και τη μπέμπα που πάντα ονειρευόμουν (ίσως όχι η καλύτερη δυνατή επιλογή τότε, αλλά ήταν κλάσεις ανώτερο αυτοκίνητο).<BR/><BR/>Ούτε έτρεχα υπερβολικά ούτε κανέναν κανόνα παραβίασα και δυστυχώς ούτε και καμιά αποζημίωση έλαβα από τον άγνωστο !@#$%^&.<BR/><BR/>Αλλά κατάλαβα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ (ευτυχώς, χωρίς να το πληρώσω "ουσιαστικά") πως έπρεπε να το ..."πάρω αλλιώς". ΕΞΑΣΚΗΣΗ τώρα! Αν δε μπορεί κανείς να πάει σε σεμινάριο safetrack, τουλάχιστον ας πάει σε καμιά ερημιά (όπως στην Κακιά Σκάλα από την παλιά Ε.Ο. τις πρώτες πρωινές ώρες) να "προπονηθεί" ή έστω σε μια αλάνα να κάνει απλά ...σβούρες.<BR/><BR/>Όλο και κάτι θα μάθει!<BR/><BR/>. . .<BR/><BR/>Άσχετο με τα προηγούμενα, αλλά αρχίζει και μου τη δίνει όλη αυτή η προκατάληψη με τις BMW και Mercedes που υπάρχει στην ελληνική κοινωνία (και εκφράστηκε και σε αυτό το blog). Κανένα αμάξι (ή ολόκληρη μάρκα) δεν κάνει τον άνθρωπο ούτε "υποδηλώνει" τη φύση του ούτε τον "ωθεί" σε απαράδεκτες συμπεριφορές.<BR/><BR/>Και οι συγκεκριμένες εταιρείες είναι υπεύθυνες για ορισμένα από τα καλύτερα "δείγματα" που εμφανίστηκαν στην παγκόσμια ιστορία της αυτοκίνησης, έχοντας δώσει (κυρίως με την πίσω κίνηση) χαρά και ικανοποίηση σε εκατομμύρια λάτρεις του ...αθλήματος. Καλή η πλάκα, αλλά ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα - ΟΚ, ξέρω, είμαι ...προκατειλημμένος :)))mickeyhttps://www.blogger.com/profile/05974379812275950880noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162581552953104752006-11-03T21:19:00.000+02:002006-11-03T21:19:00.000+02:00@draminos (Τετ Οκτ 25, 01:51:37 μμ):Στον παλιό καλ...@draminos (Τετ Οκτ 25, 01:51:37 μμ):<BR/><BR/>Στον παλιό καλό "Κωλοσούρτη" έχω δει ολόκληρη την ...Αθωνιάδα Πολιτεία στις στροφές. Χρησιμοποιώ κι εγώ συχνά αυτή την ...ιδιότυπη σήμανση, ώστε να γνωρίζω τι με περιμένει σε άγνωστους δρόμους. Δυστυχώς, ποτέ δε μπορείς να ξέρεις αν θα κάνεις τα ...εγκαίνια :(<BR/><BR/><B>Λευτέρη</B>, η Ελλάδα είναι όντως πολύ επικίνδυνη χώρα για οδήγηση, αλλά επέτρεψέ μου να πω ότι η ιδιαίτερη πατρίδα σου παίζει σε δικιά της "κλάση" - και σε οδηγούς και σε σήμανση :(<BR/><BR/>Είχα πάει 4 μηνών οδηγός να κάνω τον γύρο της Κρήτης "για να μάθω" (η ...εξάσκηση που λέγαμε) και τα ...είδα όλα! Προσπέραση το βράδυ τριών αυτοκινήτων στη σειρά με "έφοδο" στο απέναντι ρεύμα πάνω σε ΤΥΦΛΗ ΣΤΡΟΦΗ (και ο "σύντεκνος" αναβόσβηνε τους προβολείς, λες και το ανυποψιάστο θύμα που θα ερχόταν από απέναντι θα μπορούσε να κάνει κάτι για να αποφύγει το μοιραίο - ευτυχώς, δεν ήρθε κανείς τελικά).<BR/><BR/>Α, να μην ξεχάσω και το λεωφορείο που σε ορεινό φιδίσιο δρόμο πήρε τη στροφή "μεγαλοπρεπώς" και βρέθηκε στο αντίθετο ρεύμα ακριβώς μπροστά μου (οδήγησα κυριολεκτικά στο χείλος του γκρεμού για να χωρέσω - ευτυχώς, αν κι πρωτάρης ήμουν ψύχραιμος και ...τυχερός).<BR/><BR/>. . .<BR/><BR/>Τα βιντεάκια ήταν το "αλατοπίπερο" του post. Έπαθα πλάκα με το παρκάρισμα του ραλίστα (απίστευτος έλεγχος), αλλά θα ήθελα να σταθώ στο εξαιρετικό κλιπάκι από τη διασταύρωση στην Ινδία. Οι οδηγοί του κλιπ είναι ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ και ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΙ. Περνούν σωστά, πειθαρχημένα, κάνοντας τις απαραίτητες παραχωρήσεις, χωρίς όμως να περιμένουν πολύ και ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ για να πετύχουν τον σκοπό τους.<BR/><BR/>Έχουν προσαρμοστεί άριστα στις συνθήκες και δε χρειάζονται κανένα εξωτερικό "κώδικα" για να καταλάβουν τι πρέπει να κάνουν. Σε μια παρόμοια κατάσταση στην Ελλάδα, η διασταύρωση θα είχε γίνει "σταυροβελονιά" από τα πρώτα δευτερόλεπτα και θα είχαν παραλύσει οι δρόμοι - επειδή σχεδόν κανείς δε θα δεχόταν να περιμένει "υποτιμητικά" για να περάσει ο άλλος!<BR/><BR/>Εκείνοι δεν κοιτούν την προσωπική τους προτεραιότητα, αλλά πώς θα εξυπηρετηθεί το σύνολο. Και στο τέλος, εξυπηρετούνται ΟΛΟΙ με τόσο optimal τρόπο, που κανένα φανάρι ή τροχονόμος δε θα μπορούσε να το κάνει.<BR/><BR/>Πρόκειται ασφαλώς για πρόβλημα "συνδυαστικής βελτιστοποίησης", όπως λέμε στην Πληροφορική και πραγματικά καταχάρηκα που είδα να εφαρμόζεται από απλούς ανθρώπους και όχι από γκουρού των Υπολογιστών. Και μετά απορούν κάποιοι, γιατί οι Ινδοί έχουν πάρει τα σώβρακα όλου του κόσμου στο software.<BR/><BR/>Οι άνθρωποι ΤΟ ΖΟΥΝ!!!mickeyhttps://www.blogger.com/profile/05974379812275950880noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162581286278522452006-11-03T21:14:00.000+02:002006-11-03T21:14:00.000+02:00Don Cat said:"Έίσαι πίσω από συμπαγή σειρά αυτοκιν...Don Cat said:<BR/><I>"Έίσαι πίσω από συμπαγή σειρά αυτοκινήτων, δεξιά σου εξίσου συμπαγής κατάσταση και έρχεται το γαϊδούρι (με τα μισά άλογα από σένα) και σου αναβοσβήνει συνεχώς τα φώτα να παραμερίσεις. Να πας πού; Μόνον αν βγάλεις φτερά..."</I><BR/><BR/>Εγώ σε αυτή την περίπτωση κάνω πρόσκαιρα στην "πάντα" ίσα ίσα να περάσει το ...IQ ραδικιού και ΑΜΕΣΩΣ μετά του κολλάω από πίσω και του κάνω ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ!<BR/><BR/>Κι ας έχει τα ...διπλά άλογα από μένα - πού να πάει άραγε, μια και ούτε εκείνος διαθέτει ...φτερά; (συνήθως μόνο κάτι αεροτομές, συχνά αντιστρόφως ανάλογες με το μέγεθος γνωστού ανατομικού του σημείου ;)<BR/><BR/>Άλλωστε, δεν είναι θέμα αλόγων, αλλά "συγγενών" τους τετραπόδων - αχ, τι ακούσανε σ' αυτό το post τα έρημα!<BR/><BR/>Έτσι "μαθαίνει" κανείς να μην είναι ...μπιπ μπιπ ;)<BR/><BR/>. . .<BR/><BR/>Το πρόβλημα είναι βεβαίως όταν ο άλλος πάει με ...τριάντα στην αριστερή της εθνικής. Πλησιάζω "διακριτικά" στην αρχή για να με ...καταλάβει. Αν επιμείνει, ανάβω το αριστερό "φωτάκι" να πιάσει το ...υπονοούμενο. Αν επιμείνει, κάνω ένα σύντομο "κλικ" στα προβολάκια (μην τον "τρομοκρατήσουμε" κιόλας και ξυπνήσει απότομα). Αν επιμείνει, του κάνω μαθήματα ...ECDL ("διπλό κλικ"). Κι αν ...επιμείνει, τον προσπερνώ από δεξιά και εξασκώ τα "γαλλικά" μου - από μέσα μου βεβαίως, καθότι έχουμε και ...χριστιανική ανατροφή ;)<BR/><BR/>Ομολογώ πάντως πως συχνά υποπίπτω στις εξής παραβάσεις:<BR/><BR/>- Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς, ακόμα κι αν έχουν κόκκινο - και συχνά τους σκάω κι ένα χαμόγελο - ειδικά στις ...πεζές ;)<BR/><BR/>- Όσους "εγκλωβισμένους" εντοπίσω σε λάθος λωρίδα να προσπαθούν να ξεμυτίσουν περιμένοντας ένα θαύμα, τους κάνω σήμα ώστε να μην περιμένουν μέχρι ...αύριο - ξέρω, είμαι ...απαράδεκτος :)))<BR/><BR/>Αλλά ξέχασα, η οδήγηση στην Γραικία αποτελεί την ΙΔΑΝΙΚΗ εφαρμογή του Χρυσού Κανόνα ("μην κάνεις στους άλλους αυτό που δε θέλεις να σου κάνουν"). Κάνω λάθος; :PPP<BR/><BR/><BR/>Υ.Γ. Προσυπογράφω το "motto" του harrygreco: "οδηγω παντα με προσοχη & αβροφροσυνη προς τους αδυναμους,ενω δεν αφηνω να μου περασουν τσαμπουκα..." (προσωπικά δε θα μιλούσα για "φάρες", αλλά για κάθε λογής "επιθετικούς").mickeyhttps://www.blogger.com/profile/05974379812275950880noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1162580998420435162006-11-03T21:09:00.000+02:002006-11-03T21:09:00.000+02:00Πανάσχημη said:"Διακόσιοι άνδρες εδώ, δυο τρεις γυ...Πανάσχημη said:<BR/><I>"Διακόσιοι άνδρες εδώ, δυο τρεις γυναίκες. Το sex ratio έχει διαταραχθεί σοβαρά."</I><BR/><BR/>Εμ, αφού "απείχε" το ...υποκείμενο του γυναικείου πόθου ;)<BR/><BR/>"το κορμί το ποντικίσιο, φέρτο να στο κάνω ίσιο..."<BR/><BR/>(Εκτός κι αν προτιμάτε γέρικα οικόσιτα αιλουροειδή :PPP)<BR/><BR/>. . .<BR/><BR/>Επί του θέματος:<BR/><BR/>Υποκλίνομαι στον reactor69 (αν δεν "απείχα" θα έγραφα αναλόγως - το έχω κάνει και στο παρελθόν σε παρόμοιο Post) κι ας μην ασπάζομαι τις "υπερβολές" που ενίοτε εκφράζει (σκόπιμα μάλλον). Από αυτά που γράφει, προφανώς ΞΕΡΕΙ τι σημαίνει οδήγηση - όταν οι περισσότεροι έχουν μείνει στο παρκάρισμα και την ...οπισθογωνία.<BR/><BR/>Θα προτιμούσα ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ να "μαθητεύσω" δίπλα του, παρά στον δήθεν "δάσκαλο οδήγησης" που με ταλαιπωρούσε ατέλειωτες ώρες για τα ...αυτονόητα και το άθλιο σύστημα που μου έδωσε "δίπλωμα" (ηλιθιότητας προφανώς) και με έστειλε "ξυπόλητο" στη ζούγκλα της ασφάλτου!<BR/><BR/>Αν δε μάθεις ΠΡΩΤΙΣΤΑ να προβλέπεις, να αντιδράς σωστά, να οδηγείς σε οποιουσδήποτε δρόμους και όλες τις συνθήκες (στεγνό, βρεγμένο, χιόνι, ακόμα και πάγο) και δε γίνεις "ένα" με το όχημά σου, τη "δύσκολη" στιγμή δε θα σε σώσει ούτε ο ΚΟΚ ούτε η ζώνη ούτε οι ...καλοί τρόποι (τα οποία βεβαίως και τηρώ ευλαβικά, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν επαρκούν - έχω "πάθει" κι έχω μάθει ...the hard way;)).<BR/><BR/>Η λύση είναι μία: Εξάσκηση και απόκτηση επίγνωσης των ικανοτήτων και κυρίως των <B>αδυναμιών</B> του οχήματος και του εαυτού μας.<BR/><BR/>Αν δε μπορεί κανείς να πάει σε σεμινάρια safetrack και μέχρι να δεηθεί η Πολιτεία να φτιάξει "πίστες εκτόνωσης τεστοστερονούχων", υπάρχουν και έρημα μέρη και διαδρομές, ακόμα και κοντά στην Αθήνα και τις άλλες μεγαλουπόλεις. <BR/><BR/>Εκεί μπορεί κανείς να "μάθει" το όχημά του, να δει τι διαφορά κάνει η αλλαγή στην πίεση των ελαστικών, πώς να πάρει άνετα μια δύσκολη στροφή, πώς να "ντριφτάρει" ελεγχόμενα και να μάθει να "μαζεύει", τι να κάνει σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης και πολλά ακόμα, χωρίς να υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα, πεζοί ή ζωάκια που κινδυνεύουν - κατά προτίμηση τις πρώτες πρωινές ώρες. Και έπειτα αντιμετωπίζεις με άλλον "αέρα" και "εκτονωμένος" πλέον τη μιζέρια και τους κινδύνους της πόλης.<BR/><BR/>Κι όταν μάλιστα έχεις "προπονηθεί" καλά και γίνεις ΕΝΑ με το όχημα, η "εξάσκηση" μεταμορφώνεται σε απολαυστικότατο παιχνίδι - και μπορείς να έχεις και τσίτα το ηχοσύστημά σου, χωρίς να ενοχλείς κανέναν! Συνίσταται επομένως και για καθ' υπερβολήν ...τεστοστερονούχους :))<BR/><BR/>Ο "σεμνός οικογενειάρχης" που απλά πάει "νόμιμα" και ...by the book, αλλά δεν έχει μάθει πώς να αντιδρά στα "απρόβλεπτα" δεν είναι τόσο ασφαλής όσο νομίζει - αρκεί το "μεγαλείο" των ελληνικών δρόμων ή ένας επερχόμενος μ@λάκας για να του αποδείξει με τραγικό τρόπο το ...αντίθετο :(<BR/><BR/>Υ.Γ. Στην πόλη πάω όπως οι κότες (και μάλιστα στο ...κοτέτσι). Πολλοί μου τη λένε κι από πάνω γι' αυτό, αλλά δε με νοιάζει. The truth (and THE game) is out there!mickeyhttps://www.blogger.com/profile/05974379812275950880noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161932172196171732006-10-27T09:56:00.000+03:002006-10-27T09:56:00.000+03:00janas said... "Γνωρίζει κανεις, ίσως ο ΝΔ που είνα...janas said... <BR/>"Γνωρίζει κανεις, ίσως ο ΝΔ που είναι μανιώδης αυτοκινητιστής, ποτε γράφτηκε ο ΚΟΚ και κάθε ποτε αλλάζει η βελτιώνεται?" <BR/><BR/>H τελευταία αναθεώρηση του ΚΟΚ έγινε φέτος και θα ισχύσει σύντομα. Η βασική διαφορά είναι η σημαντική αύξηση των προστίμων και των ποινών.Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161897413392200792006-10-27T00:16:00.000+03:002006-10-27T00:16:00.000+03:00Εσεις εχετε ακουσει να κορναρεις στον βροντο? Ο φι...Εσεις εχετε ακουσει να κορναρεις στον βροντο? Ο φιλος μου ο Στελιος ηταν πρωτος στο φαναρι και απ την συνηθεια να κορναρουν ολοι με το που αναβει πρασινο, αρχισε να κορναρει. Στον ευατο του κορναρε, στη τριτο οροφο της απεναντι πολυκατικιας ποιος ξερει.The Top Leaderhttps://www.blogger.com/profile/15104246751762269964noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161882704786095672006-10-26T20:11:00.000+03:002006-10-26T20:11:00.000+03:00Θέλω να κάνω κάποιες διευκρινίσεις πάνω σε θέματα ...Θέλω να κάνω κάποιες διευκρινίσεις πάνω σε θέματα που γράφτηκαν εδώ και αφορούν την αλλαγή του ΚΟΚ.<BR/><BR/>Επειδή αυτή την εποχή tugxainei να δουλεύω μέσα στην "αυτοινητοβιομηχανια" γνωρίζω τα προβλήματα της καθώς και της τάσης του μέλλοντος κατά κάποιο τρόπο.<BR/><BR/>Οποιες τεχνολογικές καινοτομίες αναφέρθηκαν έως τώρα πχ, να μπει κόπτης ανάλογα με το δρόμο και τα κυβικά του αμαξιού, τουλάχιστον για τα επόμενα χρονια ξεχάστε το. Εδώ δεν μπορούν να λύσουν αλλα βασικότερα θέματα, δεν ασχολούνται με τόσο ειδικά θέματα. Τα focus τους βρίσκονται σε αλλα πράγματα<BR/><BR/>Δεύτερον, ήμαρτον με τις πινακίδες, κάποιοι αναφέρουν να υπάρχουν τρεις πινακίδες ανάλογα με την κλιματολογική κατάσταση. Γνωρίζετε ότι η Ελλάδα είναι η μονη χωρα με τόσες πολλές σημάνσεις στους δρόμους? Πουθενά αλλου δεν συμβαίνει το ίδιο πράγμα. Οι πινακίδες στο τέλος δεν λύνουν προβλήματα αλλα αποπροσανατολίζουν.<BR/><BR/>Αυτό που ίσως πρέπει να γίνει και έχει αναφερθεί και σε επιστημονικά συνεδρια, είναι μια αναπροσαρμογή του ΚΟΚ , γαΐτη ανάλογα με την εξέλιξη της τεχνολογίας τελικά καταντάει όπλου αναχρονιστικός.<BR/><BR/>Γνωρίζει κανεις, ίσως ο ΝΔ που είναι μανιώδης αυτοκινητιστής, ποτε γράφτηκε ο ΚΟΚ και κάθε ποτε αλλάζει η βελτιώνεται?Giannishttps://www.blogger.com/profile/07134479543334292376noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161876929112695742006-10-26T18:35:00.000+03:002006-10-26T18:35:00.000+03:00TakiI swear to God, it wasn't me...Taki<BR/>I swear to God, it wasn't me...Sarahhttps://www.blogger.com/profile/02496517922222817465noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161875689390443962006-10-26T18:14:00.000+03:002006-10-26T18:14:00.000+03:00Σχετικά με τις μηνύσεις για ύβρεις μέσω ιστολογίων...Σχετικά με τις μηνύσεις για ύβρεις μέσω ιστολογίων <A HREF="http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,,1920099,00.html" REL="nofollow">Woman wins payout for slurs on blog</A>Takis Alevantishttps://www.blogger.com/profile/08682973724809525907noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161873087234781022006-10-26T17:31:00.000+03:002006-10-26T17:31:00.000+03:00reactor 69 said...Γνωρίζω πως η αριστερή είναι για...reactor 69 said...<BR/>Γνωρίζω πως η αριστερή είναι για προσπέρασμα... <BR/>Βάσει κοκ, όμως, δεν νομίζω πως όποιος παραβιάζει τα όρια ταχύτητας(ε.σ) δικαιούται και απαιτήσεων".<BR/><BR/>Δεν είναι δική σου δουλειά να επιβάλεις τον ΚΟΚ στους άλλους και να κλείνεις την αριστερή. Εσύ οφείλεις να εφραμόσεις τον ΚΟΚ και να πας δεξιά - κι άσε τα ραντάρ να πιάσουν τον παρανομούντα.Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161868381562786492006-10-26T16:13:00.000+03:002006-10-26T16:13:00.000+03:00REactor said"Καλημέρα! Νομίζω πως το sex ratio αυτ...REactor said<BR/><BR/>"Καλημέρα! Νομίζω πως το sex ratio αυτού του post είναι ανάλογο με το ratio γαιδούρια/γαϊδούρες! Παιδιά υπερέχουμε, keep up(your middle fingers at the pedestrians)! "<BR/><BR/>Αντιδραστήρα<BR/>Ποτέ δεν πίστεψα ότι είσαι 22 χρονών. Τέτοια διορατικότητα ....δεν είναι ίδιον νέων ανθρώπων.Sarahhttps://www.blogger.com/profile/02496517922222817465noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161865792529612322006-10-26T15:29:00.001+03:002006-10-26T15:29:00.001+03:00παρομοιως μας ενοχλουν και τα "πειραγμενα" αυτοκιν...παρομοιως μας ενοχλουν και τα "πειραγμενα" αυτοκινητα τα οποια εσκεμμενα κανουν πολλα ντεσιμπελ!!<BR/><BR/>εδω που μενω, καθε σαββατο περνάει (στο τσακιρ κεφι φαινεται και για να δηλωσει "παρων") ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο το οποιο εχει τοσο δυνατα τη μουσικη που τα τζαμια της πολυκατοικιας ΤΡΕΜΟΥΝ σαν να γινεται σεισμος, φανταζομαι αυτο αρεσει στον μλκ οδηγο αλλα εμεις τι φταιμε???<BR/><BR/>και τι ειναι αυτη η κουλτουρα του πειραγματος της μηχανης για να κανει θορυβο????ποσο κομπλεξαρες ΕΙΝΑΙ (ως ανδρες...)???!?!!?!?!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161865355475769062006-10-26T15:22:00.001+03:002006-10-26T15:22:00.001+03:00Πανέξυπνη μου φαίνεται η ιδέα για το αυτοκόλλητο κ...Πανέξυπνη μου φαίνεται η ιδέα για το αυτοκόλλητο καλή οδηγικής συμπεριφοράς. Ίσως μια ασφαλιστική εταιρία θα ήταν πιο κατάλληλη ως χορηγός. <BR/><BR/>Ν.Δ: "Το δεύτερο είναι να ασκήσουμε πίεση ώστε να εφαρμοστούνε οι υπάρχουσες διατάξεις."<BR/><BR/>Αυτή η φράση εμπεριέχει νομίζω ΤΟ πρόβλημα της Ελλάδας και δίνει το στίγμα για το που θα έπρεπε να επικεντρωθούν οι προσπάθειες όλων όσων θέλουν κάτι καλύτερο από αυτήν την χώρα. Το φοβερό είναι πως δεν ακούγεται σχεδόν από κανέναν η ανάγκη να εφαρμόζονται οι νόμοι. Ίσως γιατί έχουμε όλοι εθιστεί να ζούμε σ΄αυτό το καθεστώς ημι-παρανομίας. <BR/><BR/>Ένας νόμος που υφίσταται θα πρέπει ή να εφαρμόζεται ή να καταργείται/τροποποιείται. Και αν δεν εφαρμόζεται να υπάρχει κάποιος που είναι υπόλογος για αυτή την μη εφαρμογή.Στρατηγόςhttps://www.blogger.com/profile/11874153976593953618noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161864464839940032006-10-26T15:07:00.000+03:002006-10-26T15:07:00.000+03:00Διακόσιοι άνδρες εδώ, δυο τρεις γυναίκες. Το sex r...Διακόσιοι άνδρες εδώ, δυο τρεις γυναίκες. Το sex ratio έχει διαταραχθεί σοβαρά. <BR/><BR/>PS<BR/>Demosthenes, I am shocked... I had no idea this site existed... I had made it up in order to uphold my bruised image.Sarahhttps://www.blogger.com/profile/02496517922222817465noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161864018010376482006-10-26T15:00:00.001+03:002006-10-26T15:00:00.001+03:00Καλό μεσημέρι...Ούτε ο Κ.Ο.Κ. μας φταίει ούτε κανέ...Καλό μεσημέρι...<BR/><BR/>Ούτε ο Κ.Ο.Κ. μας φταίει ούτε κανένας άλλος περισσότερο από το ξερό μας το κεφάλι..<BR/><BR/>Προσωπικά θεωρώ τη συζήτηση για τα όρια σημαντική αλλά πολύ μικρή μπροστά στο κενό παιδείας και μυαλού που υπάρχει στον Έλληνα οδηγό.<BR/><BR/>Όπως ήδη είπα στο προηγούμενο σχόλιο μου και τονίζει και μετά ο αγαπητός Γάτος, εδω μέσα μιλάνε πολλοί γκαζιάρηδες και δεν έχουν πει για καμια "γαιδουριά" τους. Τουλάχιστον όμως φαίνεται να τις έχουν μετανοιώσει ή να τις δικαιολογούν πολύ καλά.<BR/><BR/>Όσον αφορά την αριστερή λωρίδα αυτη η δικαιολογία ότι είναι για προσπέραση που επικαλείται το κάθε γαϊδούρι για να κάνει τις καυ**ς tου ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ... Το να καταπατάς τα όρια, να κολλάς πίσω από τον άλλον με τα ενοχήτικά προβόλια σου και να κινδυνεύεις να του τα "κολλήσεις" στο πρώτο φρενάρισμα -όπου και θα τον πληρώσεις βάσει Κ.Ο.Κ όσο κι αν χτυπάς τον κώλο σου στα δικαστήρια- το θεωρώ ΜΕΓΙΣΤΗ ΜΑΛ...ΚΙΑ! Πραγματικά ας παραδεχτούμε απλώς οτι είναι καυ**ες και τίποτα άλλο.. Αν βιάζεσαι άναψε τα alarm, πάτα και μία κόρνα και θα το πάρουμε το μήνυμα. <BR/><BR/>Υ.Γ. Εγώ ανήκω στις "κότες" που κάνουν δεξία στα "παληκάρια"... Αλλά έχει γέλιο να βλέπεις άλλους να μην "νιώθουν" με τίποτα και να συνεχίζουν αγέροχοι.. Πολύ επικίνδυνο και ανούσιο τελικά αλλά τους χρειάζεται καμια φορά.. LOL!George Nikolaropouloshttps://www.blogger.com/profile/03201466257172765569noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161864009931222812006-10-26T15:00:00.000+03:002006-10-26T15:00:00.000+03:00Ο Χριστόδουλος δεν μπορεί να μηνύσει το blogger γι...Ο Χριστόδουλος δεν μπορεί να μηνύσει το blogger γιατί αυτό βρίσκεται στην Αμερική και προστατεύεται από το αντίστοιχο δίκαιο το οποίο σε θέματα έκφρασης είναι πολύ ανεκτικό.Alitovioshttps://www.blogger.com/profile/06879757380239238894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161863077659984202006-10-26T14:44:00.000+03:002006-10-26T14:44:00.000+03:00Απίστευτη εξέλιξη!Φαντάζεστε το Χριστόδουλο να μην...Απίστευτη εξέλιξη!<BR/><BR/>Φαντάζεστε το Χριστόδουλο να μηνύει το "Blogger" για τη δημοσίευση του "Η τσόχα στο δίσκο" και να σπεύδουν οι ελληνορδοδοξοτραφείς εισαγγελείς να κατασχέσουν τους σκληρούς και το server της "Google";<BR/><BR/> ;-)Πολύ γέλιοAlogakihttps://www.blogger.com/profile/01155421340540341217noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161861329745200972006-10-26T14:15:00.000+03:002006-10-26T14:15:00.000+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.cyrushttps://www.blogger.com/profile/11251642664073424517noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161861187865822792006-10-26T14:13:00.000+03:002006-10-26T14:13:00.000+03:00Άσχετο -- την ιστορία με τη μήνυση κατά του διαχει...Άσχετο -- την ιστορία με <A HREF="http://blogme.gr/" REL="nofollow">τη μήνυση κατά του διαχειριστή του blogme.gr</A> την είδατε;<BR/><BR/>Περιληπτικά:<BR/><BR/>Προσφάτως, δημόσιο πρόσωπο μήνυσε το Blogme.gr για δυσφήμιση και άσεμνο σατυρικό περιεχόμενο.<BR/><BR/>Το πρόσωπο αυτό σατιρίζονταν μέσα από τις σελίδες κάποιου άλλου blog, το οποίο ήταν καταχωρημένο στο directory του Blogme και στις υπηρεσίες ροής RSS. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, ακολούθησαν: διαδικασία του αυτοφώρου, κατάσχεση του σκληρού δίσκου, παραμονή στο κρατητήριο και προσαγωγή στην εισαγγελία.cyrushttps://www.blogger.com/profile/11251642664073424517noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161860380933993512006-10-26T13:59:00.000+03:002006-10-26T13:59:00.000+03:00@Demosthenes - 1. Υπάρχουν βέβαια και ιστοσελίδες ...@Demosthenes - 1. Υπάρχουν βέβαια και ιστοσελίδες για τις <A HREF="http://ec.europa.eu/transport/air_portal/index_en.htm" REL="nofollow">αεροπορικές μεταφορές</A>.<BR/><BR/>2. Η απελευθέρωση των αεροπορικών μεταφορών έχει ρίξει τισ τιμές των εισιτηρίων παγκοσμίως. Αλλά όσοι κλείνουν τελευταία στιγμή είτε παίρνουν last minute πολύ φτηνα είτε πληρώνουν business class. Αλλά με το Skype μπορείτε να κάνετε δωρεάν teleconferencing (όπως προτείνετε να κάνουν οι υπουργοί ...)<BR/><BR/>3. Για τα προβλήματα που αφορούν τις πολιτικές και τις πιέσεις των οργανωμένων ομάδων πολιτών συμφωνούμε πλήρως. Όποιος θέλει λύσεις οργανώνεται και «φωνάζει» μέσω θεσμοθετημένων διαδικασιών.<BR/><BR/>Τάκης ΑλεβαντήςTakis Alevantishttps://www.blogger.com/profile/08682973724809525907noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161857628482486522006-10-26T13:13:00.000+03:002006-10-26T13:13:00.000+03:00@malakati:Οφείλω να υποκλιθώ. Τα 2 σχόλια σου πραγ...@malakati:<BR/>Οφείλω να υποκλιθώ. Τα 2 σχόλια σου πραγματικά, με το κύρος και την επιστημονική εγκυρότητα τους με συνεκλόνισαν.<BR/>Μέσα στην καρδιά του προβλήματος της οδήγησης στην Ελλάδα.<BR/>Ειδικά το 2ο σου ποστ, έχεισ χέση άμεσα με το θέμα...<BR/><BR/>Και να σε ευχαριστήσω για κάτι.<BR/><BR/>Μου έδωσες αφορμή πραγματικά να καταλάβω τον τίτλο του θέματος.<BR/>"Τα γαϊδούρια"...Somebody961https://www.blogger.com/profile/15356843790865138582noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161855759477499942006-10-26T12:42:00.001+03:002006-10-26T12:42:00.001+03:00@demosthenes - εγώ που κλείνω έγκαιρα τα εισιτήρια...@demosthenes - εγώ που κλείνω έγκαιρα τα εισιτήρια μου με Virgin, RyanAir και Jetair, πληρώνω πολύ φτηνά (φθηνότερα από τη δεκαετία του 1980). Όσο για τις οικονομίες στις μετακινήσεις ελπίζω να υπογράψατε το ψήφισμα για την μεταφορά του Ευρωκοινοβουλίου από το Στρασβούργο στο <A HREF="http://www.oneseat.eu/" REL="nofollow">http://www.oneseat.eu/</A>.<BR/><BR/>Και βέβαια να επικοινωνήσετε με τον Ευρωβουλευτή σας, η να ακολουθήσετε μια από τις διαδικασίες <A HREF="http://ec.europa.eu/community_law/complaints/form/index_el.htm" REL="nofollow">υποβολής καταγγελίας στην Επιτροπή</A> ή στον <A HREF="http://www.ombudsman.europa.eu/home/el/default.htm" REL="nofollow">Ευρωπαίο Διαμεσολαβητή</A> ή τέλος μια <A HREF="http://www.europarl.europa.eu/parliament/public/staticDisplay.do?language=EL&id=49" REL="nofollow">αναφορά στο Ευρωκοινοβούλιο</A>. Εγώ δυστυχώς ως απλός μεταφραστής δεν είμαι ο κατάλληλος για να σας λύσω το όποιο πρόβλημά σας.Takis Alevantishttps://www.blogger.com/profile/08682973724809525907noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161855210235029132006-10-26T12:33:00.000+03:002006-10-26T12:33:00.000+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.Somebody961https://www.blogger.com/profile/15356843790865138582noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28447674.post-1161855015048963662006-10-26T12:30:00.000+03:002006-10-26T12:30:00.000+03:00@reactor69Γιατι ακριβως η αριστερη ειναι για προσπ...@reactor69<BR/>Γιατι ακριβως η αριστερη ειναι για προσπερασμα. Ακομα και με 180 να πηγαινω και ερχεται καποιοσ πισω μου με περισσοτερα πρεπει να κανω δεξια και να τον αφησω.<BR/>Δεν με ενδιαφερει γιατι παει γρηγορα (κατι του συνεβη και βιαζεται ή απλα έχει κα***ς), αν θελει να παει πιο γρηγορα δεν ειναι η δουλεια μου να τον σταματησω-κοψω. Γιατι πιθανοτατα ειναι ικανος να προκαλεσει ατυχημα επειδη εγω ειμαι κολλημενος στην λωριδα μου και δεν μου καιγεται καρφι τι γινεται πισω μου.HliasMhttps://www.blogger.com/profile/03947336037027237801noreply@blogger.com