Κυριακή, Νοεμβρίου 26, 2006
Βαρέθηκα!
Κουράστηκα... Βαρέθηκα!
Να παρεξηγούνται συνεχώς οι προθέσεις μου.
Να αντιμετωπίζω ξανά και πάλι τις ίδιες επιθέσεις και αντιρρήσεις.
Να απαντώ για πολλοστή φορά στα ίδια επιχειρήματα…
Αλλά φαίνεται πως δεν βαριέμαι μόνο εγώ – με βαριέστε κι εσείς…
Σταχυολογώ από το blog varetos.blogspot.com:
Απορία.
Εάν έχετε την ευγενή καλοσύνη, ας με ενημερώσει κάποιος για το αν βρίσκεται ακόμη εν ζωή ο κύριος Δήμου, διότι βαριέμαι να μπω στο blog του.
Σας ευχαριστώ.
Υπνηλία.
Είχα ακούσει πάμπολλες φορές το όνομα «πιτσιρίκος» εις τα blogs. Σήμερα ετόλμησα να διαβάσω εκτενώς τη σελίδα του. Δεν πρόλαβα, όμως. Με πήρε ο ύπνος. Τώρα γνωρίζω κι εγώ γιατί όλος αυτός ο ντόρος. Ευτυχώς, διότι είχα αρχίσει να βαριέμαι τον κύριο Δήμου πέραν κάθε ορίου ή αυτού που αποκαλούμε «του θανατά».
Ονείρωξη.
Μια μέρα θα γίνω Νίκος Δήμου στη θέση του Νίκου Δήμου. Θα κλάνω και θα προσκυνάτε κατά χιλιάδες σε comments. Επίσης, θα σας εθίσω στη βαρεμάρα. Έστω κι αν ο κύριος Δήμου είναι σκληρός αντίπαλος σ’ αυτόν τον τομέα. Θα το παλέψω!
Λοιπόν με βαρεθήκατε, σας βαρέθηκα, πάω για ψάρεμα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Πόσο δίκιο μπορεί να έχει κανείς σε λίγες μόνο αράδες... Πόσο κουτά μπορεί να φέρονται οι άνθρωποι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή ψαριά αγαπητέ Γάτε..
Και ελπίζω γρήγορα κοντά μας...
Όσο περισσότερα υβριστικά και ειρωνικά σχόλια, τόσο καταξιώνεται το μπλογκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κατάλαβα το θέμα: βαριεμάρα, ανοησία, φθόνος, hate speech?
Τσιμπάει;
ΑπάντησηΔιαγραφήandy dufresne said...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Δεν κατάλαβα το θέμα: βαριεμάρα, ανοησία, φθόνος, hate speech?"
Δεν υπάρχει θέμα. Υπάρχει κούραση. 250 ποστ και 3000 σχόλια έχω γράψει. Ξύπνησα το πρωί με την διάθεση "gone fishing...". Θα ξέρεις σίγουρα το τραγούδι.
Νομίζω ότι δείχνεις υπερβολική ευθιξία σε κάποια πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓίνεται να αρέσεις σε όλους, όλοι να συμφωνούν με τις απόψεις / προθέσεις σου? Ακόμα και να παρεξηγούνται αδίκως αυτά που γράφεις είναι μέσα στο παιχνίδι, αφού δεν υπάρχει face to face επικοινωνία.
Επίσης όταν γράφεις...
“Λοιπόν με βαρεθήκατε, σας βαρέθηκα, πάω για ψάρεμα.”
...από που αλήθεια το συμπεραίνεις??? Πως γίνεται να σε βαρεθήκαμε όταν κάθε post μαζεύει 500 comments?
Τέλος να αναφέρω ότι εμένα όντως με κουράζει κάτι στο blog και αυτό είναι οι παρεξηγήσεις. Ότι σχεδόν μία φορά κάθε μήνα θα προκύψει ένας τσακωμός και αντί να σχολιάζουμε ένα ωραίο νέο θέμα, θα αναλύουμε το “τι μου είπες και τι εννόησες” και το αν θα συνεχιστεί ή όχι το blog.
Η λύση για να μην συμβαίνουν τα παραπάνω είναι απλή: γίνε χοντρόπετσος! είσαι υπερβολικά εύθικτος!
Με αγάπη,
Zoros
Gone Fishin' Lyrics
ΑπάντησηΔιαγραφήArtist(Band):Louis Armstrong
I'll tell you why I can't find you
Every time I go out to your place...
You gone fishin' (well how you know)
Well there's a sign upon your door (uh-huh)
Gone fishin' (I'm real gone man)
You ain't workin' anymore (could be)
There's your hoe out in the sun
Where you left a row half done
You claim that hoein' ain't no fun (well I can prove it)
You ain't got no ambition
Gone fishin' by a shady wady pool (Shangrila, really la)
I'm wishin' I could be that kind of fool (should I twist your arm?)
I'd say no more work for mine (welcome to the club)
On my door I'd hang a sign
Gone fishin' instead of just a-wishin'
zoros
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εθίγην (θίχτηκα;)
Κουράστηκα.
Κάνω διάλειμμα!
Καλημέρα. Βαριέμαι να σχολιάσω. Μπορεί κάποιος από τους επόμενους σχολιαστές να μας πει το άκρον άωτον της βαρεμάρας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Δήμου , με το συμπάθειο...μα...
ΑπάντησηΔιαγραφήμου κάνει σαν να «σκάσει από τον καημό ο Μπετόβεν ( αν ζούσε ) και να πέσει σε κατάθλιψη ο Μπαχ επειδή, ας πούμε, ο Σφακιανάκης έκανε τριπλό χρυσό δίσκο.
Ή γιατί στις δημορασίες του TV lala η κυρία Μοιραράκη λέει ανοησίες για τα έργα του Νταλί.
Και ακόμα χειρότερα είναι σαν να σκάσει ο Γραμματικάκης γιατί η χαρτορίχτρα του Alter λέει ανοησίες για την «Κόμη της Βερενίκης»...
Τηρουμένων των αναλογιών, να σκάει , και να «θυμώνει» ή να πληγώνετε ο Ν. Δήμου για το αν λέει κακοηθειούλες ένας που βαριέτε στην μπλογκοφάρμα είναι σαν να βάζουμε στο ίδιο τσουκάλι την Έφη Θώδη με τον Παβαρότι....
Την Καλημέρα μου
Ο Γάτος τα είπε όλα για ακόμη μια φορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι έλεγα τι μου θυμίζει το motto της φώτο; τι; ;);)
Υ.Γ. Zoros σωστά τα λές. Αλλά τα 500 σχόλια εμπεριέχουν πολλές φορές και ύβρεις και τσακωμούς και παρεξηγήσεις και καμια φορά καταντάει γελοία αυτή η κατάχρηση χώρου. Κάποτε θυμάμαι, όταν δε συμμετείχα, λέγαν για 5 comments τη φορά. Μέτρα ποιοι το τηρούν και τα ξαναλέμε... Αυτό Γάτε μας πιστεύω κουράζει πολλές φορές. Πλατιάζουμε επι ματαίω...
@ SykoFantiS_Bastoyni
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ "βαρετός" δεν με ενόχλησε - ίσα ίσα που με την σημερινή μου διάθεση, συμφωνούσα μαζί του!
(Ευχαριστώ πάντως για τους κολακευτικούς χαρακτηρισμούς...).
ΚΑΛΗΜΕΡΑ Κε ΔΗΜΟΥ x 1000
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δω λοιπόν θα καταφέρω να σας αλλάξω διάθεση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥποψιάζομαι πως ο «Βαρετός» είναι δάκτυλος του Βενιζέλου ο οποίος εζήλεψε την διαδικτυακή δόξα του Ν. Δήμου και προσπαθεί με αυτόν τον τρόπο να τον ωθήσει σε αποχή , ώστε να καρπωθεί τα όποια οφέλη .
Εδώ και τώρα μποϊκοτάζ στο blog του Βενιζέλου και του Βαρετού.
Το καλύτερο δόλωμα αποτελείται από την απλούστερη συνταγή: Ζυμαράκι με λίγη φέτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή ψαριά Don.
Κάποιος χρειάζεται διακοπές ...Μα που να πας ; Μου φαίνεται πως έχεις γυρίσει όλο το κόσμο είτε με αεροπλάνο είτε με internet τον γύρισες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένα δεν κουράζεις . Αν μας κούραζες δεν θα ήμασταν online κάθε μέρα να περιμένουμε καινούργιο post .
chill out
Νίκο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες «Οφου, gone fishing!». Εχει και καλή μέρα, δε λέω. Ξέρω όμως, καμμιά φορά, ε, it feels a bit too much...
Μια που θά’σαι πάντως στη θάλασσα – και τι όμορφη που είναι τώρα, αρκετός ήλιος ώστε να πλημμυρίζεις ζωντάνια, όχι τόσος όμως ώστε να τσουρουφλίζεσαι και να σε πιάνει πονοκέφαλος- κάνε και μια βουτιά. Ποτέ δεν ξέρεις τι θαύματα βρίσκονται κάτω από την καρίνα μας.
Εξάλλου στο μεγάλο ξάνοιγμα δεν βρίσκονται τα ωραιότερα υποβρύχια δάση?
Κeep the wonderland. Γέμισε με χρώματα που σκάνε με δύναμη στους αμφιβληστροειδείς. Που κάνουν τα υπόλοιπα να φαίνονται πολύ μικρά. Και μακριά.
Κι άμα ξεκινήσει ο ήλιος να κατρακυλάει, βγες και savour this happy feeling!. Ξανά μικρός, ξανά ανακαλύψεις, ξανά ο κόσμος είναι ωραίος κι έχει πολύ πλάκα! Και το ψαράκι θα το ρίξεις πάλι πίσω στην θάλασσα, ε? Σε ξέρω, δε μπορείς να κάνεις κακό ούτε σε μυρμήγκι εσύ...
Ελα, μην αργείς με τα ψαρικά σου, μπορεί να μην φάμε ψάρι - δεν πειράζει, θα πάρουμε σουβλάκια. Μαζεύεται σιγά-σιγά η παρέα, σε περιμένουμε... Οπως πάντα, στα ξαφνικά μικρά παρτάκια που σκαρώνουμε στην παραλία,
to celebrate our every moment together.
Α, και εύχομαι κάτι μαγικό – όταν θα πάρουμε φωτογραφίες, να βγουν όλες ασπρόμαυρες! Να μην έχει μείνει ούτε ένα χρώμα για το φιλμ, να τα έχουμε ντυθεί όλα εμείς...
Η ζωή είναι πολύ μικρή για νά’ναι ηλίθια, δεν είναι? Τό’χουμε βρει το νόημα μαζί σου, το ξέρεις. Μην αργείς, οκ?
(Τι? Ήρθαν τα σουβλάκια? Κιόλας? .... Βρε χρυσέ μου παπιοκουβάλα, δε φτάνει που ακόμη δεν είναι κανείς, μου τα’φερες όλα με αρκουδολουκάνικα μέσα... Δεν είπαμε τα μισά παιδικά, χωρίς κρέας, έχουμε κι ευαίσθητα στομαχια στην παρέα... Οκ, ξαναπήγαινε και φέρτα, μέχρι νά΄ρθουν όλοι έχεις λίγο χρόνο ακόμα... Αντε γιατί έχουμε να μαζέψουμε και ξύλα για τη φωτιά....)
Ο-έ-ο!!!
(Κι άλλες 1000 καλημέρες στην παρέα!)
:)
Αγαπητέ Δραμινέ , το άκρων άωτον της βαρεμάρας είναι να κάθεσαι σε μια πολυθρόνα στον κήπο σου-πίνοντας μπύρες-και να παρακολουθείς το γρασίδι να μεγαλώνει!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Δήμου,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας έμαθα από τη στήλη σας στο RAM. Όταν γινόταν η συζήτηση να τη σταματήσετε, σκέφτηκα ότι δεν υπήρχε πλέον λόγος να αγοράζω και το περιοδικό.
Είναι φυσιολογικό να έχετε τέτοιου είδους σχόλια. Με εκπλήσσει μάλιστα που τα αξιολογείτε κιόλας.
Αν κάποτε φτάσω στην ηλικία σας, θα ήθελα κι' εγώ να έχω το μεράκι και την όρεξη να γράφω τόσο συχνά και να ασχολούμαι με καινούρια μέσα-τεχνολογίες.
Καλή ψαριά να έχετε.
Oύτε εμείς σας βαρεθήκαμε αλλά ούτε κι εσείς. Με τίποτα δεν το πιστεύω. Απλά χρειάζεται και ένα time out βρε αδελφέ. Ακόμα και ο...Θεός την έβδομη μέρα θέλησε να αναπαυθεί!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγήτε έξω, αναπνεύστε καθαρό αέρα, κάντε ό,τι σας αρέσει και μόλις σας λείψουμε, ένα σφύριγμα και θα μαζευτούμε στην αγκαλιά του doncat.
΄Οσο για τον βαρετό/βαρεμένο πόσο γρήγορα με κούρασε το κενό της παρουσίας του!!! Λίγα λεπτά εντελώς χαμένα για μια ανάγνωση πραγματικά βαρετή.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Δή-μου-αρέσουν αυτές οι συναισθηματικές μεταπτώσεις σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε ένας έφηβος, ένα παιδί.
Ίσως κουραστήκατε από την συχνή και μεγάλη σε όγκο πληροφοριών επικοινωνία.
Είναι σα να βλέπω το modem του μυαλού σας να γράφει τρελά bytes received and bytes transmitted!
Επειδή όμως δεν είστε το android της διαφήμισης του Johnie Walker αλλά αυτό που το android εκλιπαρεί να γίνει, έχετε την πολυτέλεια να ...βγείτε αυτοβούλως από την πρίζα και να πάρετε τα βουνά, τα νερά εν προκειμένω.
Το νερό είναι το στοιχείο στο οποίο επιστρέφεις και όχι που πηγαίνεις-άνοιξε τα δάχτυλά σου και παρατήρησε τα υπολείμματα μιας ζωής στο νερό...
Εγώ στην θέση σας θα πήγαινα για ψάρι και όχι για ψάρεμα.
Εις το επανιδείν!
doctor
p.s. Η διαφήμιση του Johnie Walker για όσους δεν την έχουν δει: http://www.theandroid.com/
Καλημέρα ή καλό μεσημέρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔικαίωμα του καθενός είναι και να βαρεθεί.
Όταν ασχολούμαι με τους άλλους δεν περιμένω να καταλάβουν. Ως μικρότερος θέλω να μάθω νέα πράγματα και η καμπύλη γνώσεων να είναι αξιοπρεπής στην σύγκριση όταν θα φτάσω στην ηλικία σας.
Στην οπτική και στην αντιμετώπιση των προκλήσεων κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και το μόνο που ελπίζω είναι ότι βλέπω τα πράγματα όπως είναι.
Έγραψα προχθές για τους συμμετέχοντες. Οι κύριοι/ες που γράφουν εδώ είναι σίγουρα καλύτεροι (συγνώμη για την κριτική) από κάποιους σε μερικά chat που ασχολούνται μόνο με τον Καραθεοδωρή, την αρχαιοελληνική τεχνολογία ελέγχου του μυαλού και τα λέιζερ του Φρίξου και της Έλλης.
Από την άλλη βαριέστε μεν απαντάτε δε. Αυτό είναι θετικό.
Το αρνητικό που βλέπω είναι ότι ίσως κάτι άλλο θέλατε να σχολιάσετε και με άλλο εμείς ασχολούμαστε.
Τι πιο ανθρώπινο από το να κουραστεί κάποιος ή και ακόμα τι πιο φυσιολογικό από το να βαρεθεί, όταν σχεδόν επί ένα χρόνο βρίσκεται σε αδιάκοπη εγρήγορση και διανοητική υπερπαραγωγή, ενώ τώρα προς το τέλος παρατηρεί πολλούς από τους επισκέπτες του να επαναλαμβανόμαστε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά, έχω τη ανία σε μεγάλη εκτίμηση για δυο λόγους πρώτον, επειδή μερικές φορές η πληξη, για τα εκλεπτυσμένα μυαλά, λειτουργεί ως μαμή της σοφίας, και δεύτερον, επειδή μου λείπει, μου λείπει η βαριεστημάρα!
Εμείς εδώ, στην οικογένειά μας, σας ζηλεύουμε όλους εσάς τους "βαριεστηθέντες" επειδή έχουμε να νιώσουμε πληξη τουλάχιστον πέντε χρόνια. Επί πέντε χρόνια δεν κάνουμε τίποτε άλλο παρά να θάβουμε αγαπημένα πρόσωπα (κάποια αδικοχαμένα) και να περιθάλπουμε άλλα πολυαγαπημένα που αρρώστησαν βαριά.
Τώρα, μετράμε τις μέρες, μέχρι την επόμενη άνοιξη. Ήδη αρχίσαμε και μειώνουμε σταδιακά τα φάρμακα του παιδιού, τηρούμε την Κετογενική Δίαιτα με θρησκευτική ευλάβεια, καταγράφουμε όλες τις αντιδράσεις (διαθέσεις και συμπεριφορές του παιδιού) και αγωνιούμε για τα ευρήματα των επικείμενων διαγνωστικών εξετάσεων που θα γίνουν πάλι στις ΗΠΑ κατά τον Απρίλη.
Κάθε μέρα κερδίζουμε τη ζωή με τη στέρηση και την αγωνία. Περιμένω πώς και πως να βραδιάσει, να γράψω τις τελευταίες μου εντυπώσεις για την εξέλιξη τού παιδιού και να κλάψω από χαρά. Γιατί τους τελευταίους μήνες όλα εξελίσσονται απρόσμενα ευχάριστα!
Θ΄ αναστενάξω λίγο, παραφράζοντας τον Σικελιανό:
Αχ εβαριέστησα (απόκαμα)
στες Άνοιξες να καρτερώ
της γης τα μεσημέρια!
Με απέραντη αγάπη
Παράγραφος
Κι εγώ ψαρεύω στο wow όταν βαριέμαι
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκο
ΑπάντησηΔιαγραφή(αν μου επιτρέπεις τον ενικό)
u make me feel, u make me know
(τι εγωιστικό που ακούγεται !)
ΥΓ they all want to get you under their skin, in a sense, άκουσε αν το βρεις στη διαδρομή για το ψάρεμα το love profusion).
Νίκο, το πολύ το Κύριε ελέησον το βαριέται κι ο παπάς, έλεγαν οι παλιοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ιχνηλάτης είπε:
ΑπάντησηΔιαγραφή"...Αν μας κούραζες δεν θα ήμασταν online κάθε μέρα να περιμένουμε καινούργιο post..."
Εδώ σε θέλω κάβουρα (no pun un-intended, πολτοποιημένος κάνει για "τάισμα" για σκάρους).
Άμα ο διάλογος στο blog οδηγεί σε σκέψεις-πράξεις, δηλαδή είτε σε σκέψεις που μεταβάλλουν (θετικά;) τα γνωσιακά σχήματα (cognitive patterns) όσων μετέχουν... είτε είναι άμεσα παραγωγικές οδηγόντας σε πράξεις... καλώς.
Άμα όμως λειτουργεί απλώς σαν ... τρόπο εκτόνωσης να το πω; ... πνευματική αυτοικανοποίηση να το πω; ... διανοητική μαλακία θα το πω που είναι και πιο ευθύ... που δεν οδηγεί σε παραγωγικότητα αλλά αντιθέτως την αποτρέπει μέσω μικρών, άνοστων -νοητικών πάντοτε -εκσπερματώσεων... τότε...
Τότε φυσικό είναι να επέρχεται η κούραση και ο κορεσμός.
΄
Κάποιες στιγμές ακόμη και ο junkie βαριέται την πρέζα του.
@ Nikos Dimou
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα γνωρίζεις τους ανθρώπους
κι' ωστόσο να τους αγαπάς.
Ρομαίν Ρολλάν
Χαλαρωστε ρε παιδια με τα δολωματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γατος μεταφορικα το λεει.
Εξαλλου γατος, φιλοζωος και ψαρας που ακουστηκε;
Παντως εκτος απο το τραγουδι του Louis Armstrong υπαρχει και εκεινο του Chris Rea:
Im gone fishing
I got me a line
Nothing I do is gonna make the difference
So Im taking the time
And you aint never gonna be happy
Anyhow, anyway
So Im gone fishing
And Im going today
Im gone fishing
Sounds crazy I know
I know nothing about fishing
But just watch me go
And when the time has come
I will look back and see
Peace on the shoreline
That could have been me
You can waste a whole lifetime
Trying to be
What you think is expected of you
But youll never be free
May as well go fishin
Σμέρνα στα κάρβουνα, μικροσκοπικές μαρίδες στο τηγάνι σαν πατατάκια, προσφυγοπούλες (κουρκούνες) στα κάρβουνα ή τηγάνι...μμμμμ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΨες πάλι είδα ψάρια στον ύπνο μου. Ακέφαλα και στο ψυγείο...
Εκτός από ψάρια φαίνεται πως ψαρεύεις και κομπλιμέντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ εχθες είχα μια άσχημη μέρα και την κοπάνησα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά μου πέρασαν τα νεύρα, θυμήθηκα και όλα τα θετικά που έχω εισπράξει, και ειπα "we're alright."
Και εσείς κύριε Δήμου -νομίζω- έχετε εισπράξει πολλά θετικά.
Δεν προτείνω ανοήτως να τα θυμηθείτε τώρα.
Εγώ είμαι η πρώτη που θα σας πει "Go fishing."
Αλλά όταν αύριο, μεθαύριο, τα βάλετε στη ζυγαριά...
That's all...
Το κόμπλεξ σε αυτή την ζωή δεν θα εκλείψει ποτέ ΝΔ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΨαρέψτε τώρα που υπάρχουν ψάρια Κε Δήμου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά προς θεού όχι ΤΟΝΟ ή ΞΙΦΙΑ! Αυτά τα είδη βρίσκονται σε κόκκινο συναγερμό ... ειδικά ο τόννος
Το συμπαθέστατο αυτό ψάρι έχει ήδη εξαφανισθεί από την Βόρεια & Μαύρη θάλασσα, σειρά έχει η Μεσόγειος. Ο τόννος αποτελούσε μέρος της κουλτούρας μας για 12.000 περίπου χρόνια και τον αλλιεύουμε τουλάχιστον τα τελευταία 2.500 χρόνια.
Μαζί με αυτόν απειλείται επίσης ο ξιφίας, εξάλου το 80% των διαθέσιμων φυσικών πόρων αλλιευμάτων στην Μεσόγειο χρησιμοποιείται εξολοκλήρου απο τον άνθρωπο, ενω περισσότερο απο το 20% των πόρων αυτών έχει χαρακτηριστεί ως μόνιμα "απωλεσμένο"!
Άλλωστε σύμφωνα με μια πολύ πρόσφατη μελέτη στις θάλασσες της υφηλίου το 2048 θα υπάρχει μονάχα ζεστό και αλμυρό νεράκι!
Τι έγινε λάλησε ο Mirage και βάλθηκε να χαλάσει το ψάρεμα του Κου Δήμου και το δικό μας το κέφι;
Όχι δεν λάλησε ο Mirage, βιολόγοι επιστήμονες έχουν χάσει τον ύπνο τους με τα στοιχεία που συλλέγουν! Διαβάστε εδω
Χαίρομαι που και οι περισσότεροι συνομιλητές μου πήγαν για ψάρεμα σήμερα (για όσους δεν το ξέρουν, στα Αγγλικά η έκφραση έχει και την μεταφορική σημασία "την κοπανάω") κι έτσι οι ρυθμοί του blog χαλάρωσαν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο χρειαζόμουν.
Όπως καταλάβατε απο το προηγούμενο post μου, θα χρειαστεί να την αλλάξουν την φράση τους οι Εγγλέζοι στο "Gone Blogging" ή μάλλον καλύτερα στο "Gone Surfing" :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θέλετε μάλιστα εσείς και η παρέα να δείτε ότι η κουλτούρα μας όπως εκφράζεται μέσα απο την γλώσσα μας, συνεχώς επιδεικνύει την υποτίμηση/ ασέβεια προς την φύση, διαβάστε και εδώ (ολόφρεσκο και εναλλακτικό άρθρο ...)
ΑπάντησηΔιαγραφήEnPlw said...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ομως το παραπανω συμπερασμα σας ειναι εντελως αυθαιρετο".
Έχετε δίκιο και ζητώ συγγνώμη. Το είπα επειδή προς στιγμήν με είχα βαρεθεί και εγώ...
Gargoyle
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι φανατικοί ψαράδες δεν πάνε για το ψαρι. Πάνε για την πάλη.
Hunting is sweeter than the kill.
Ακούγεται απαίσιο, είναι απαίσιο, αλλά ειναι και η πραγματικότητα για πολλούς.
Σημα απο το Βερολινο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε Νικο,
man kann nicht NICHT kommunizieren!
Eine schöpferische Pause ist aber immer gut.
Καλη ψαροσουπα...
Mihalis a dreamer
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι συμφωνώ και διαφωνω.
Ολα τα ζώα που τρώμε, από που προέρχονται;
Φυτρώνουν στη γη;
Απλά η ενοχή έχει εκμηδενιστει όταν βλέπεις πακεταρισμένα 6 πόδια γαλοπούλας. Ή τρια φιλετα σολωμού.
mihalis, a dreamer said...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Προσωπικά απεχθάνομαι το κυνήγι και το ψάρεμα".
Κι εγώ. Γιαυτό και το gone fishing ήταν εντελώς μεταφορικό.
Μία φορά παιδί είχα συνοδέψει ένα γνωστό που ψάρευε με καλάμι. Πίσω από την πλάτη του ξαναπετούσα τα ψάρια στη θάλασσα - δεν άντεχα να τα βλέπω να σπαρταράνε. Στο τέλος όταν είδε άδειο το καλάθι με κυνήγησε...
Ας πάτε ψάρεμα έξω από το Key West να δειτε πόσο γρήγορα φεύγουν οι ενοχές. Αλλά από την άλλη μεριά επειδή εκει έχει να κάνει κάποιος με αιμοβορικα ψάρια, διευκολύνεται η κατάσταση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το "σπόρ" άλλωστε ήταν η κινητήριος δύναμη πίσω από το "Γερος και η θάλασσα" του Hemingway.
Μιχάλη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω επισκεφθει σφαγειο γουρουνιών.
Δεν έχεις την παραμικρή ιδεα πως είναι.
Ενα Νταχάου.
κ. Δήμου επιλέγετε να γράφετε δημόσια και επώνυμα, άρα μάλλον θα έπρεπε να είστε πιο χοντρόπετσος. Οτιδήποτε πει ή γράψει καθένας από μας μπορεί να θεωρηθεί βαρετό από κάποιον άλλο. Προς τί ο εκνευρισμός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δείτε όσοι δεν είχαν την τύχη πως είναι τα σφαγία γουρουνιών να κάτι που μπορείτε να δείξετε και στα παιδιά σας
ΑπάντησηΔιαγραφήThe Meatrix
Άλλο το κυνήγι ή το ψάρεμα για να σκοτώσω την ώρα μου και να "διασκεδάσω";; και άλλο το κυνήγι που κάνουν τα άγρια ζώα γιατί πεθαίνουν της πείνας ... ρισκάροντας πάντοτε ως ένα βαθμό την σωματική τους ακεραιότητα.
gay super hero said...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Προς τί ο εκνευρισμός;"
Ουδείς εκνευρισμός. Ήταν μία πολύ χαλαρή μέρα. Είχα τόσα χρόνια να βαρεθώ που πραγματικά το ευχαριστήθηκε.
Τελικά η ανία μπορεί να είναι απολαυστική (όταν δεν κρατάει πολύ).
Ο Λαφάρζ (γαμπρός του Μαρξ) έγραψε για το "δικαίωμα στην τεμπελιά". Κάποιος (ισως ο "βαρετός") να γράψει για το δικαίωμα στην βερεμάρα.
Οπως έλεγε η γιαγιά μου
ΑπάντησηΔιαγραφή" Ο καθένας με τον πόνο του...."
Ειδα το σχολιο του DOCTOR για το ανδροειδες και θα ηθελα να κανω ενα σχολιο....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν λεω, καλη διαφημιση ειναι,σε σχεση με αλλες καλογυρισμενη και ομορφα νοηματα περνα...
Αλλα ακριβως εκει βρισκεται το κακο κατα την αποψη μου...
Οτι δεν αφηνει τιποτα να το σκεφτεις μονος σου...Ολα τα νοηματα στα πετα στα μουτρα αμεσα...
Σημερα γραφει ενα ωραιο η ελευθεροτυπια(κ.γιαννακιδης) για αυτη τη διαφημιση....
<< Δεν μας τα λεει καλα το ανδροειδες η τελοσπαντον τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι.Το βλεπουμε πλεον παντου.Στην τηλεοραση και στο δρομο,να διακηρυτει την υπεροχη της ανθρωπινης φυσης.Φιλε μας εχεις πρηξει,φτανει.Διοτι τα επιχειρηματα που λες η γραφεις στις διαφιμησεις σου ειναι ευκολα αντιστρεψιμα.Εκει που εσυ εχεις καλωδια εγω αισθανομαι πονο.Εγω οπως λες μπορω να ονειρευτω αλλα τις περισσοτερες φορες βλεπω εφιαλτες.Μπορω να αισθανθω,καμια αντιρρηση.Ομως δεν θα ηθελες να νιωσεις αυτα που αισθανομαι εγω συνηθως.Και περα απο αυτα,ψαχνω τροπους να σου μοιασω οσο μπορω και οσο προλαβω.Με ενδιαφερουν τα τεχνητα μελη και οι πλαστικες εγχειρησεις,καταπινω συμπληρωματα διατροφης,θελω να δειχνω αφθαρτος απο το χρονοκαι το αγχος,να ζησω οσο πιο πολυ μπορω ως μοναδα και οχι ως ανθρωπινο ειδος.Φοβουμαι πως η μοναδικη περιπτωση να συμφωνησω μαζι σου ειναι αν καταναλωσω μισο μπουκαλι απο αυτο που διαφημιζεις.Αλλα πλεον το αποφευγω-γιατι ειπαμε,θελω να σου μοιασω >>
Mirage
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αντίδραση που έχει κανεις απέναντι στον σκοτωμό ορισμένων ζώων έχει να κάνει με το περιβαλλον μέσα στο οποίο ζει.
Ζω στη Φλοριδα που είναι νούμερο ένα στις επιθεσεις καρχαριών και κροκοδείλων. Και οι επιθεσεις των πρωτων δεν γινονται στα βαθιά νερα αλλά και στα πολύ ρηχα, ακομα και 0,8 μ. (bull sharks)
Για τους αλλιγάτορες δε, βγαινουν έξω και σε ψάχνουν. Εχουν φάει και μικρά παιδιά.
Αυτά τα δυο ζώα έχω πάψει να τα "συμπαθώ" για να το θεσω όσο πιο ήπια μπορώ.
Γνωρίζω τι θα μου πουν αυτοι που τα προστατεύουν, τα προστατεύει και η ιδια η πολιτεια, αλλά....
συγχωρέστε με... άνθρωπος είμαι.
Στο τέλος της ημέρας συμμαχώ with my own kind.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκο το μόνο που δεν μπορώ να σε φανταστώ είναι με ένα καλάμι στο χέρι και να κάθεσαι ακίνητος επί ώρες!!!.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλαβαίνω πάντως ότι δεν κυριολεκτούσες.
Δεν ξέρω τι ευχαρίστηση βρίσκουν στο ψάρεμα βαριέμαι μόνο που τους βλέπω, άσε που λυπάμαι τα ψάρια. Έχω πάει μόνο μια φορά στη ζωή μου ψάρεμα με αγκίστρι με βάρκα. Λυπήθηκα τα κακόμοιρα τα ψάρια που τα πιάναμε και έπρεπε να του ξεκαρφώσουμε το αγκίστρι σκίζοντας πολλές φορές τα χείλη τους. Τότε άκουσα πρώτη φορά στη ζωή τον ήχο που κάνουν τα ψάρια όταν πονάνε. Δεν ήξερα ότι μπορούν να βγάλουν κάποιο ήχο. Δεν ξαναψάρεψα ποτέ. Βέβαια μου αρέσουν τα ψάρια (ιδιαιτέρα ψητά) αλλά δεν ξέρω αν αυτό αποτελεί αντίφαση στάσης.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΔ γραφατε στο ημερολογιο του καυσωνα
ΑπάντησηΔιαγραφή<< Σταμάτησα κάθε απασχόληση με την μάταια ελπίδα πως η αποχή θα με ξεκούραζε. Περίεργο. Το πιο κοπιαστικό πράγμα στον κόσμο είναι να μην κάνεις τίποτα και να σκέπτεσαι συνεχώς. Μόνον η χειρωνακτική εργασία ξεκουράζει από την σκέψη. Χρησιμοποιώ αυτές τις σημειώσεις σαν χειρωνακτική εργασία >>
Φανταζομαι σημερα κανετε αποχη και απο τη σκεψη.σωστα?
Γιατι αλλιως κουραζει...και εγω τις πιο κουραστικες μερες τις εχω περασει οταν δεν εχω καποια συγκεκριμενη δουλεια και καθομαι μονος απεναντι με εμενα
Αλλα τι χρησιμη κουραση...
Άλλο τεμπελιά,
ΑπάντησηΔιαγραφήάλλο βαριεμάρα.
Περί βαριεμάρας, έχει γράψει κάτι σχετικό ο Iggy Pop.
I'm bored
I'm the chairman of the bored,
I'm a lengthy monologue
I'm livin' like a dog
I'm bored
I bore myself to sleep at night
I bore myself in broad daylight coz
I'm bored
Just another slimy bore
I'm free to bore my well-bought friends
And spend my cash until the end coz
I'm bored
I'm bored
I'm the chairman of the board
I'm sick
I'm sick of all my kicks
I'm sick of all the stiffs
I'm sick of all the dips
I'm bored
I bore myself to sleep at night
I bore myself in broad daylight coz
I'm bored
I'm bored
Just another dirty bore
All right doll-face
Come on and bore me
I'm sick
I'm sick of all my kicks
I'm sick of all the stiffs
I'm sick of all the dips
I'm sick
I'm sick when I go to sleep at night
I'm still sick in the broad daylight coz
I'm bored
I'm bored
I'm the chairman of the. . .
BORED!
Κι επειδή, όπως λέει κι ο vita moderna στις 3.11, είμαι Κολλητούμπας (τύπος μπλόγκερ που έχει κόλλημα με τα video του you tube), εντόπισα και το σχετικό βιντεάκι.
Πανάσχημη με 1000 θερμίδες την ημέρα εσύ δεν έχεις πρόβλημα αντε να καταναλώνεις κάποιο μικρό φιλέτο απο κοτόπουλο-και όχι κάθε μέρα-. Ο Λευτέρης απο την άλλη πλευρά χρειάζεται ολόκληρο το κοτόπουλο !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μέγας θαυμαστής των ΗΠΑ και των pontiac με τα απωθημένα του, steak και πάλι steak.
Φιλικά
@mihalis a dreamer, πανάσχημη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι, νομίζω, τόσο σαφής ο διαχωρισμός μεταξύ του "σκοτώνω για χόμπυ" και του "σκοτώνω για να τραφώ" ...
Θεωρητικά υπάρχει η εναλλακτική λύση των «ελεγχόμενων κυνηγετικών περιοχών» (απλοελληνιστί «ρεζέρβες») στις οποίες απελευθερώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα εκτρεφόμενα ζώα σε ημιάγρια κατάσταση, τα οποία μετά τον εγκλιματισμό τους χρησιμεύουν ως κυνηγετικά θηράματα για τους χομπίστες οπλοφόρους, έναντι αντιτίμου. Το πώς, όμως, έχουν καταντήσει να λειτουργούν οι ρεζέρβες στην Ελλάδα, είναι μια μάλλον θλιβερή ιστορία.
Προσωπικά αγαπώ τα όπλα, αλλά όχι το κυνήγι. Παρόλαυτα αναγνωρίζω το δικαίωμα του Χ οπλοφόρου να σκοτώνει για χόμπυ με τον ίδιο τρόπο που αναγνωρίζω το δικαίωμα στον εαυτό μου να γεύομαι πολυτελείς (και όχι απαραίτητες για την επιβίωση μου) πρωτεϊνούχες γαστρονομικές λιχουδιές.
Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο στην όλη εναντίωση στο κυνήγι και το ψάρεμα είναι η υπαινικτική απόπειρα αποφυγής, απο μεριά των περισσότερων οικείων μου επικριτών τους, του να αποκτήσουν μια βιωματικότερη σχέση με τον θάνατο και την ωμή φυσική βία, ανεξαρτήτως του τρόπου θανάτωσης των ζώων.
Δηλαδή, νομίζω ότι η αποστροφή των περισσότερων από εμάς προς πχ τις σχεδόν ανθρώπινες κραυγές και ρόγχους των άτεχνα σφαγιαζόμενων γουρουνιών είναι απλά η άλλη όψη της εξόρισης της αρρώστιας, της φθοράς και του θανάτου πίσω από τις λευκές πόρτες των νοσοκομείων και τις ευπρεπείς προσόψεις των γηροκομείων του «πολιτισμένου» κόσμου μας ...
Όσο και αν ακούγεται παράξενο, το σχεδόν ανεκδοτολογικό μοιρολόι των γιαγιάδων μας γύρω από τον νεκρό παππού ΜΕΣΑ στο σπίτι, ήταν νομίζω, μια υποδόρια και αναντικατάστατη «σπουδή θανάτου» για τα νεώτερα μέλη της οικογένειας ... Όπως ακριβώς το ζεστό αίμα του αρνιού στο λεπίδι το Πάσχα ή το στρίψιμο του λαιμού της μισοσκοτωμένης τουφεκισμένης πετροπέρδικας ...
Test.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω η φράση "βαρέθηκα" από τη φράση "σας βαρέθηκα" έχει ΠΟΛΥ μεγαλύτερες διαφορές από μία λέξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρώτη αφορά μια ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ κατάσταση, η δεύτερη αφήνει ΑΙΧΜΕΣ για άλλους (ειδικά όταν έχουν προαναφερθεί άλλα κείμενα, τα οποία θαρρώ πως δε θα πρέπει να γενικεύονται ως στάση του ΣΥΝΟΛΟΥ ή έστω κάποιων άλλων - πλην εκείνων και ΜΟΝΟ που τα έγραψαν).
Προσωπικά θεωρώ τη φράση "σας βαρέθηκα" υποτιμητική και άδικη. Πιθανόν μάλιστα να "πληγώσει" και κάποιους ευαίσθητους σχολιαστές που θα βλέπουν την προσπάθειά τους να συνεισφέρουν κάτι καλό εδώ μέσα να "τσουβαλιάζεται" ασύστολα μαζί με μεμονωμένα αρνητικά περιστατικά.
Κρίμα που μετά από τόσες δεκάδες σχόλια εδώ μέσα ελάχιστοι έθιξαν το ζήτημα - εκτός κι αν οι υπόλοιποι ...βαρέθηκαν να το κάνουν ;)
Αν κάποιος blogger βαριέται να γράψει, κουράστηκε ή δε μπορεί να ποστάρει άλλο για κάποιους λόγους, μπορεί να το γράψει απλά και όμορφα. Δε χρειάζεται ούτε να κάνει γενικεύσεις για τις προθέσεις ή καταστάσεις άλλων ούτε να χρησιμοποιεί υποτιμητικές εκφράσεις.
Κατανοώ πως αρκετές φορές ο πόνος, η πίκρα ή απλά η κούραση μας κάνουν να εκφραζόμαστε διαφορετικά από όπως θα θέλαμε (και συχνά χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη το βάρος και τις συνέπειες των εκφράσεών μας), αλλά όταν κάποιος γράφει δημόσια και δη επώνυμα, νομίζω πως θα πρέπει να προσέχει περισσότερο τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί.
Αν όχι στα σχόλια, τουλάχιστον στα κείμενα των δικών του posts...
Υ.Γ. Προσωπικά κατανοώ πως "άλλα" εννοεί ο ...ποιητής (και το διευκρίνισε σε κάποια σχόλιά του), αλλά τα POSTS είναι αυτά που μένουν και καλό είναι να μην προκαλούν αρνητικές εντυπώσεις - ειδικά όταν οι προθέσεις είναι προφανώς καλές.
Προσωπικά θα ήθελα αυτο με τους φονιάδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ένα άσχετο σχόλιο που προερχεται από καποια που την έχει "κοπανήσει" πολλάκις. Το τελευταιο πράγμα που χρειάζεσαι όταν γίνεσαι ατμομηχανή, ειναι να χτυπά το κινητό και να ακους κηρύγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήGet used to it.
ΑπάντησηΔιαγραφήIt's here to stay.
Φίλε takis vasilopoulos γιατί σε συμπαθώ τόσο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως ήμασταν συμπολεμιστές στην Middle Earth?
Μήπως ήμασταν αεροπόροι της RAF και τα πίναμε στην Καζαμπλάνκα κατά την διάρκεια του Β'Παγκοσμίου Πολέμου;
"Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship".
με εκτίμηση,
doctor
Υ.Γ. Τραγικό το συμβάν με τους 5 νέους κυνηγούς που δολοφονήθηκαν.
Περίεργο για την κοινωνία μας...
Harrygreco said...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιζει το μεγεθος ρολο?
- Ναι.
Τι γυρευει ο Παπας στην Ιστανμπουλ?
- Δημόσιες σχέσεις.
Ασχημουλα αλλα με προικα ή ομορφη & αφραγκη ?
- Το πρώτο.
Τι δουλεια εχουν οι Γραικοι με το ονομα Μακεδονια ?
- Είναι κάτι που βρίσκεται από πάνω.
Ανδρας/γυναικα συνομηλικοι ή με διαφορά?
- Δεν παίζει ρόλο. Τα ξεπετάγματα όμως με μικρές/μικρούς πάντα!
Να εκτελουνται οι φονιαδες ή να τους αποφυλακιζουμε σε 16 χρονια ?
- Δεν ταιριάζει με τις υπόλοιπες ερωτήσεις.
Για γέλια η για κλάματα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι κυνηγοί στο Αγρίνιο έκαναν 5 άλλους κυνηγούς θηράματα ... Φαίνεται πως η έλλειψη θηραμάτων-ζώων εκτός απο τις άλλες επιπτώσεις προκαλεί στέρηση θανάτωσης ... στους κυνηγούς, τόσο πολύ ώστε να σκoτώνονται μεταξύ τους.
Κ2825 η σπουδή θανάτου όπως είπες γίνεται καλύτερα μέσα στο σπίτι της γιαγιάς που θρηνεί. Εαν θέλει κάποιος "κυνηγός" να σπουδάσει τον θάνατο να τον δω να κυνηγάει το θήραμά του χωρίς όπλα, μόνο με τα νύχια και τα δόντια, όπως αγνωνίζεται άλλωστε το θήραμά του (με μόνα μέσα τις φυσικές του ικανότητες).
Έτσι μόνο μπορεί να γίνει η σπουδή θανάτου, όταν υπάρχει η πιθανότητα ο θηρευτής να κινδυνεύσει, να γίνει απο θήτης αυτός το θήραμα, να γευτεί εκείνος την αγωνία της άπεπλισμένης φυγής, την έκρηξη της αδρεναλίνης λόγω του φόβου μπροστά στην απειλή, την έκπληξη του αιφνιδιασμού, τον πόνο του τραυματισμού, να γνωρίσει τελικά την άγρια ομορφιά του επερχόμενου θανάτου του ;) μέσα απο ένα ίσο αγώνισμα. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά κοροϊδίες , σπουδές imitation :)
Χαρυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς σταματήσουμε... είμαστε εκτος θέματος.
Αν ποτέ μπει ενα τέτοιο ποστ, θα μαλλιοτραβηχτούμε έως ότου΄ο καλύτερος νικήσει.
Και αν νικήσεις, θα το βγάλω το αβατάρ.
Μεγάλε mickey δεν έχασες την ευκαιρία και τον έβαλες στο ντιβάνι της ψυχανάλυσης τον Δήμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι ο ελεύθερος σκοπευτής του blog, είσαι σαν τον Βασίλι Ζάιτσεφ στο enemy at the gates.
Να σας παίξω λίγο; lol
doctor
Δε νομίζω πως υπάρχει σώφρων άνθρωπος που να υποστηρίζει τη θανατική ποινή, ακόμα κι αν πιστεύει ακράδαντα (και έχει και στοιχεία) πως η εφαρμογή της αποτρέπει τους επίδοξους φονιάδες να σκοτώσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός κι αν πιστεύει πως η θανατική ποινή απονέμεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ σε φονιάδες, αποκαθιστά τη "Δικαιοσύνη" (υπό ποία έννοια;) ή ...ανασταίνει τα θύματα.
Φυσικά, σε αυτή την περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί και πολύ ...σώφρων.
Ο.Ε.Δ.
Πιστεύω πως στο (ίσως όχι και τόσο μακρινό) μέλλον, το "πρόβλημα" θα διορθώνεται με ...brain engineering ;)
Έκλεισε αυτό το θέμα, πάμε στο επόμενο...
Κύριε Δήμου,βιώνω τό blogg σας ως εθιστική ουσία.Προφανώς η "χρήση" του εχει ελαττώσει τήν ενδογενή παραγωγή ευφορικών ουσιών στόν εγκέφαλό μου,καί σημαντικό μέρος τής όποιας καθημερινής μου ικανοποίησης εξαρτάται από τήν παρακολούθηση τού blogg.ΠΡΟΣΟΧΗ !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ξαφνική διακοπή του συνεπάγεται πνευματοκτόνο σύνδρομο στέρησης.Ο γιατρός μου λέει πώς εάν σκοπεύετε νά διακόψετε ,τό στοιχειώδες αίσθημα ευθύνης σας έναντι ενός doncatομανούς είναι νά ελαττώνετε στό μισό τήν δόση κάθε δύο εβδομάδες.Δηλαδή τίς πρώτες 2 εβδομάδες: 1 post/διήμερο.Τίς επόμενες 2 εβδομάδες:1 post/τετραήμερο κ.ο.κ .Πάντως παροδική αποτοξίνωση δέν συνεπάγεται κατ ανάγκην καί απεξάρτηση.Σάς περιμένουμε πάντα έστω καί μετά από μικρή ή μεγάλη ανάπαυλα.χίκ !!!(λόξυγγας άγχους επαπειλούμενης στέρησης)
o γαμπρός του μαρξ said:
ΑπάντησηΔιαγραφήH ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ.
ΗΤΑΝ ΕΠΑΝΑΣΤυΣΗ.
ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ!!!
:-)))
Mickey at the blogates
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ ...ψυχαναλυτής; Νομίζω πως υπερβάλλετε, γιατρέ μου - άλλωστε χρησιμοποιώ τα ντιβάνια για άλλες ...δραστηριότητες ;)
Αλλά αν θέλετε να κάνουμε παιχνίδι για την κατοστάρα, μέσα - μπορεί να είναι και η ...τελευταία!
Εύχομαι, καλό ...βόλι :)))
Mickey στην αμερική εφαρμόζεται σε διάφορες πολιτείες η θανατική ποινή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν σε αυτή την λύση.
Δεν είναι αστείο πως θα χαρακτηρίζαμε απολίτιστο κάποιο ευρωπαικό/αφρικανικό/νοτιο αμερικάνικο κλπ. κλπ. αν είχε την θανατική ποινή, κι όμως για κάποιο λόγο όταν πρόκειται για την αμερική βλέπουμε μόνο το κόκκινο χαλί της απονομής των Oscar;
Και φυσικά ο κοσοβάρος ο χαρυ είναι υπέρ ΚΑΙ της θανατικής ποινής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι όμως σε επόμενο σχόλιο θα χαρακτηρίσει άλλες απόψεις ως απολυταρχικές, φααιστικές κλπ.
Όσοι υποστηρίζουν τη θανατική ποινή θαρρώ πως είναι φύσει "πρωτόγονοι" ή έστω έχουν πρωτόγονη "αντίληψη" περί ...Δικαιοσύνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνεξαρτήτως χώρας ή όποιας άλλης κοινωνικής ομάδας στην οποία ανήκουν.
Μιλάμε για ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
Δηλαδή ΟΛΟΙ όσοι καταδικάστηκαν σε θάνατο μετά από δίκη και κατόπιν εκτελέστηκαν ήταν "ανθρωποειδη χειροτερα απο ζωα, καθ' οτι κανενα ζωο δεν σκοτωνει απο ευχαριστηση" ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην υπόθεση Ντρέιφους και χίλια δυο άλλα "λάθη" της ...Δικαιοσύνης δεν τα έχει υπόψη κανείς;
Η μήπως η "Τυφλή" Δικαιοσύνη είναι τόσο ...θεόστραβη που "δικαιολογεί" και ένα "μικρό" πόσοστό λάθους;
Μιλάμε για ΑΘΩΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!
Έστω κι ένας να εκτελεστεί "κατά λάθος" είναι απλά ...τραγικό!
Εκτός κι αν θα ήθελε κάποιος από τους "υποστηρικτές" της θανατικής ποινής να βρίσκεται στη θέση του ;)
Φτάνει σε σημείο να (περι-)ορίζει μέχρι και την έννοια του ανθρώπου.
ΑπάντησηΔιαγραφήχεχεχε
Κι εγώ βαρέθηκα να κάνω κατοστάρες, αλλά δεν έκλεισα και το blog μου - απλά γράφω κάπως ...αραιά :)))
ΑπάντησηΔιαγραφήGone lovin' γαρ ;)
Κατοστάρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελευταία άραγε;
Όπως έχω πει άπειρες φορές, κανείς δεν δραπετεύει από τους ψηφιακούς εθισμούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε, σας αφήνω κι εγώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά και την τελευταία μου κατοστάρα ...βαρέθηκα :)))
Μάλιστα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ'ένα -επί μακρόν- τόσο εύθραυστο κλίμα, που ο άνθρωπος το δήλωσε κιόλας, GONE FISHING, βλέπω ομορφιές περί κυνηγίου και ψαρέματος LITERALLY, ιαχές τύπου "I like a good bloodbath", "θα μαλλιοτραβηχτούμε έως ότου΄ο καλύτερος νικήσει", "Προσωπικά θα ήθελα αυτο με τους φονιάδες", σπουδές θανάτου, θανατικές ποινές και δε συμμαζεύεται...
Το χιούμορ στην καλύτερη και οι προθέσεις στην χειρότερη, των φίλων, περί της θεματολογίας που τους εξιτάρει περισσότερο, γίνεται πλέον προβλέψιμο, chat after chat after neverending chat...
Περιέγραψα Νίκο το πρωί αυτό που σημαίνει το μπλογκ σου για μένα, και το πώς το είχα καταλάβει ότι εννούσες εσύ το "σπίτι" σου.
Αλλά αυτό που βλέπω να ξετυλίγεται ακόμη και σήμερα είναι κάτι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό. Εναν γυαλό που επί σειρά εβδομάδων πηγαίνει προς μία και μόνη συγκεκριμένη κατεύθυνση.
Ο γυαλός είναι στραβός? Μπα, δε μπορεί, πώς θα τον ανεχόταν κανείς?
Και αυτό το "Όσο περισσότερα υβριστικά και ειρωνικά σχόλια, τόσο καταξιώνεται το μπλογκ" με βρίσκει κάθετα αντίθετη.
Δεν είναι καταξίωση ο υβριστικο-ειρωνειο-τραβήχτης. Δεν υπάρχει τίποτε τιμητικό σε αυτό. Το μόνο που διαφαίνεται είναι η κατάχρηση ανεκτικότητας.
Δεν είδα πουθενά να βρίζουν ένα πραγματικό έργο τέχνης. Να σούρνουν τα χίλια μύρια για όλα τα ουσιαστικά -κλασικά ή πρωτοποριακά-όμορφα, τους δημιουργούς, τα ρεύματα, τους αναλυτές και τους θαυμαστές.
Και, τηρουμένων των αναλογιών, αυτό που κάνει ο ΝΔ εδώ μέσα, είναι έργο τέχνης.
Συγνώμη φίλοι, μάλλον εγώ στραβά αρμενίζω...
:(
Ωραία είναι που και που να βαριόμαστε ο ένας τον άλλο...βρίσκουμε έτσι αφορμή (ενίοτε και λόγο) για ανανέωση..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκουπίσου, σου τρέχουν τα σάλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ βαρέθηκα το πως μας κάνει όλους το δίκτυο...αυτό το μιλάω ακραία άρα υπάρχω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣόρυ, έλειπα στο ψάρεμα
ΑπάντησηΔιαγραφήMickey η έκφραση "σας βαρέθηκα" ήταν μία στιγμιαία αντίδραη και αφορούσε το blog γενικά.
Αν έθιξε κάποιον προσωπικά, ζητώ συγγνώμη.
Αλλά ανάμεσα στα ανθρώπινα δικαιώματα είναι και αυτό της αντίδρασης σε κάτι που μπορείνα το αγαπάς αλλά κάποια στιγμή σε βαραίνει.
Επειδή αισθάνομαι την ανάγκη να είμαι απόλυτα ειλικρινής σε αυτό το ημερολόγιο γράφω τα πράγματα όπως τα νιώθω.
Πιθανόν να είναι λάθος.
ΝΔ, είσαι σίγουρος οτι έχεις ανθρώπινα
ΑπάντησηΔιαγραφήδικαιώματα; Δεν νομίζω να έχεις πάρει πιστοποιητικό ανθρώπου από τον χάρυ, οπότε μην το δένεις.
nd said: γράφω τα πράγματα όπως τα νιώθω. Πιθανόν να είναι λάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι απαντώ (ως φωτεινός παντογνώστης!): ΤΣΟΥΚ! ρίξιμο του κεφαλιού πίσω, σουφρώνω χειλάκια, κλείνω μάτια (όχι, δεν ετοιμάζομαι να φιλήσω κανέναν! :) σηκώνω φρύδια και με ακλόνητη βεβαιότητα προφέρω: τσ!
O Iggy pop μοιαζει στον Παύλο Σιδηρόπουλο και το αντιθετο
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαριεμαι να δω ποιος ποσταρε το βιντεο με τον ιγγυ αλλα θερμα ευχαριστώ, καταπληκτικο βιντεοκλιπ και το τραγουδι.
@ΝΔ: Καλες γιορτες να'χετε, ξεχαστε μας τελειως!
Ξαναδιαβάζω την ακολουθία των posts ... Ο απόλυτος σουρεαλισμός στην μπλογκοσφαιρική εκδοχή του :-)))
ΑπάντησηΔιαγραφή@Mirage
Συμφωνούμε σε αρκετά πράγματα. Γι αυτό και αν πρόσεξες έγραψα για «οπλοφόρους» και όχι για «κυνηγούς». Το σωστό κυνήγι διέπεται από άγραφους ηθικούς και όχι μόνον κανόνες που οι περισσότεροι οπλοφόροι είτε τους αγνοούν είτε συνειδητά τους παραβιάζουν ... Διακρίνεται δηλαδή, παρόλο που ακούγεται αντιφατικό, από κάποιου είδους «ευγένεια» και «κώδικα τιμής» απέναντι στο θήραμα ...
Σκοπός μου ήταν περισσότερο να σχολιάσω το πώς η αποξένωση μας από την βιωματική σχέση με τον πόνο, την βία και το θάνατο μας κάνει τελικά περισσότερο τρωτούς συναισθηματικά απέναντι σε αναπόφευκτες & οδυνηρές καταστάσεις.
Καλησπέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι αυτοί που κριτικάρουν με εμετικά σχόλια στον ΝΔ δεν αντέχουν ούτε σε καλόπιστη κριτική 2 γραμμών!
Μπορεί να ακούγεται απόλυτο αλλά κάντε μια βόλτα σε άλλα μπλογκ και θα καταλάβετε.
Αναμενόμενο το βρίσκω να μπουκώσεις.
Πάλι καλά!
Take your time boss!
Πιθανως το blog να χρειαζεται και μια αγραναπαυση των σχολιαστων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο διαβαζουν πολλοι αλλα σχολιαζουμε οι ιδιοι και οι ιδιοι.
Λεω να μπω σε αγραναπαυση.
Τελευταια υπενθυμιση στο harry:
Aντιθετα με αυτα που λες
αυτοι που εχουν την ψυχικη αναγκη να θαυμαζουν "μεγαλους" και "υπερδυναμεις" ειναι οι κομπλεξικοι και οι μηδαμινοι.
Α, και αν ενας ειναι serial killer επειδη σκοτωσε ας πουμε 10 o Aμερικανικος λαος που εχει σκοτωσει (νομιμα βεβαια παντα!) 1053 απο την επαναφορα της θανατικης ποινης το 1976
μεχρι σημερα τι ειναι;
Aντε chao τωρα!
Ισως καποιους πειραξε το << σας βαρεθηκα >> του ΝΔ ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παραδεχομαι ,δεν ειναι και πολυ κομψο...αλλα κατι μου λεει πως ειναι αληθινο...
Ξερετε ποσες φορες θα ηθελα να πω-και δεν τολμω- στους γονεις,στην αγαπημενη,στις σκεψεις,σε εμενα,στους φιλους,στη ζωη μου,στα ονειρα μου,στη δημιουργια που με αποφευγει....ξερετε ποσες φορες θα ηθελα να απευθυνθω σε ολα αυτα και να πω:Σας βαρεθηκα!!!
Και δεν ειναι οτι μου φταινε ολα αυτα...ισως φταιω και εγω...ισως και κανενας....
Σημασια εχει οτι ερχονται στιγμες που το νιωθεις.....που θες να βρεις ενα διεξοδο...και παραδοξως το βρισκεις στην ανια!!!
Ναι στην ανια,στην διανοητικη και σωματικη τεμπελια....να μην κανεις τιποτα ,να μην σκεφτεσαι τιποτα.....η ανια ειναι ειναι ενας παραδεισος για τους κολασμενους τις καθημερινοτητας....παραθυρακια ελευθεριας....μικρες γευσεις << τιποτα >> και << μηδεν >> ....
Και ετσι περνοντας ανασες,κανοντας αυτο το διαλλειμα,επιστρεφεις και αγαπας πιο ανθρωπινα,με καθαρο το μυαλο και την καρδια
Πάντως, προσωπικά, αυτή την αυξημένη ευαισθησία απέναντι στις (πραγματικές ή εικαζόμενες) συναισθηματικές μεταπτώσεις και τα γραφομένα του ΝΔ δεν την καταλαβαίνω. Όπως δεν καταλαβαίνω και κάμποσες υποβόσκουσες ή εμφανείς προστριβές και εντάσεις καθώς και κάμποσους "στιλιστικούς μελοδραματισμούς" (και γαμώ τις εκφράσεις, thanks zontas).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά την γνώμη μου τα μπλόγκς (τα όποια μπλόγκς, συμπεριλαμβανομένου και του doncat) δεν είναι «κοινότητα», δεν είναι «συντροφιά», δεν είναι αποτελεσματικό υποκατάστατο της υγιούς κοινωνικής συναναστροφής και σίγουρα δεν είναι χώρος «ομοφώνως και ομοθύμως συμφωνούντων». Κακώς λοιπόν αντιμετωπίζεται το εικονικό παιχνίδι της μπλογκόσφαιρας ως προέκταση του φυσικού κόσμου και κακώς μεταφέρονται οι συμβάσεις της καθημερινής μας πραγματικότητας σε αυτό.
Ο ΝΔ ένιωσε για μια στιγμή ότι κουράστηκε, βαρέθηκε, σιχάθηκε ή ότι άλλο και αποφάσισε να το δηλώσει φόρα-παρτίδα. Και λοιπόν? Πρέπει να είναι εκείνος υπόλογος για το τι νιώθει και γράφει ή εμείς ηθικά υποχρεωμένοι για να την αναπτέρωση του ηθικού του? Από που κι ως πού?
Ένα παιχνίδι είναι η όλη φάση (τόσο ώς πρός το timing όσο και ώς πρός το περιεχόμενο του), αναζωογονητικό κάποιες φορές, ενοχλητικό κάποιες άλλες ... That’s that, πάμε γι’ άλλα...
@doctor
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσως γιατι ειμαι και εγω << doctor >>
:)))))
Aμοιβαια η εκτιμηση
Ν.Δ, εδώ κουραζόμαστε εμείς οι απλοί εξαρτημένοι αναγνώστες τού blog (Νικοδημοολικοί, Νικοδημοκλήδες, Νικοδημόνια),πόσο μάλλον εσείς.Η λύση είναι απλή:Αραιώστε τά Posts τόσο όσο αντέχετε καί όσο είναι αναγκαίο γιά τίς λοιπές ασχολίες σας.Καί μήν στενοχωριέστε.Ολοι μας ζούμε μέ εξάρσεις καί υφέσεις: στήν διάθεση,στήν δημιουργικότητα, ακόμα καί στήν ένταση τής προσήλωσης στίς οδηγίες τών γιατρών γιά τήν λήψη τών φαρμάκων μας...
ΑπάντησηΔιαγραφή@vripol
ΑπάντησηΔιαγραφήΛετε
<< Αραιώστε τά Posts τόσο όσο αντέχετε καί όσο είναι αναγκαίο γιά τίς λοιπές ασχολίες σας >>
Θυμαμαι η αδερφη μου παλια ειχε εναν γκομενο ( τα ειχανε πολυ καιρο ) και της ειχε πει πως για να μην χαλασει η σχεση τους ( λογω καθημερινοτητας ) θα επρεπε να βλεπονται πιο αραια ....θεωρουσε πως αν ελλατωναν τον χρονο που περνανε μαζι η σχεση θα αναζωπυρωνοταν και θα ξανανιωνε....
Ε λοιπον αυτα ειναι αστεια πραγματα.....
Οι ερωτικες σχεσεις αλλα και γενικοτερα η επικοινωνια δεν χτιζονται πανω σε θεωρητικους κανονες....
Και αυτο το μπλογκ εχει εναν ερωτισμο....
Και σε αυτον το ερωτισμο δεν χωρανε κανονες....γιτι τοτε ειναι που θα χαθει η μαγεια και θα γινει κατι βαρετο....
Κατα τη γνωμη μου καποιος σε ενα προσωπικο ημερολογιο ( οπως και σε μια σχεση ) θα πρεπει να γραφει οποτε θελει αυτος,ακομα και 10 κειμενα την ημερα και οποτε δεν θελει θα μπορει να σιωπει για χρονια.....
ΝΔ
ΑπάντησηΔιαγραφήκάτσε ψηλά κι αγνάντευε
οι ..βαρ(ι)εμένοι δεν κουράζονται ποτέ κι οι κουρασμένοι θα ψαρεύουν με μπλογκιές.
Κι αν δεν βαριέσαι!!( να τρως τα ψάρια!) ποια είναι η άποψη σου για την αποδυνάμωση του αναρχικού κινήματος(ενώ το όραμα θα έλεγα βρίσκει έδαφος) κατά τον 20ο αιώνα,για να φτάσουμε σήμερα να είναι αναρχία το πετροβόλημα και η κλωτσοπατινάδα κουκουλοφόρων;
k2825 said...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ένα παιχνίδι είναι η όλη φάση (τόσο ώς πρός το timing όσο και ώς πρός το περιεχόμενο του)".
Σωστός. Και το ποστ είχε ένα παίξιμο (με το gone fishing) και έναν αυτοσαρκασμό που παρεξηγήθηκε.
(Όταν λέω πως βαριέμαι το μπλογκ είναι σαν να λέω ότι βαριέμαι εμένα).
Ο Ν.Δ. δέν οφείλει νά είναι πλήρους καί αποκλειστικής απασχόλησης στό blog όλο τό 24ωρο ούτε καί οφείλει νά επιδεικνύει συνέπεια μαγαζάτορα στό ωράριό του.Είναι αρκετά τελειομανής ώστε νά προστίθενται στό υπερεγώ του επιπλέον κελεύσματα αποκλειστικής αφοσίωσης στήν Blogoπαρέα.Καί πρό παντός δέν οφείλει ο ανέκαθεν πολυεπίπεδος Ν.Δ νά φορμάρεται στήν μονομέρια καί στόν ιδιότυπο αυτισμό τής ζηλότυπης παρέας μας πού τού γκρινιάζει μόλις λίγο λοξοκοιτάξει. Πάν μέτρον άριστον,ουκ εν τω πολλω το εύ, κ.λ.π
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Dimou said...
ΑπάντησηΔιαγραφή(Όταν λέω πως βαριέμαι το μπλογκ είναι σαν να λέω ότι βαριέμαι εμένα).
---
Και πού το περίεργο; Πολλές φορές με βαριέμαι αφόρητα.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Αγρίνιο και το παιγνίδι της μοίρας...
ΑπάντησηΔιαγραφή---------------------------------------------
Για μήνες και μήνες ζούσαμε μεσα στο νοσοκομειο παίδων Λευκωσίας (Μακάρειο). Μια μέρα ήλθε στο θάλαμο ένας εγγλέζος γιατρός (και γενετιστής) και σιγά-σιγά κατεύθασαν σχεδον όλοι οι διαθέσιμοι παιδίατροι.
Ο Εγγλέζος, λοιπόν μιλούσε, συνεχώς για ένα "σύνδρομο agrinio". Δεν κατάλαβα τι εννοούσε και ρώτησα, προς έκπληξιν δική μου (σπάνια διακόπτω τους άλλους) αλλά και των γιατρών, που με κοίταξαν με απορία.
Τότε ο εγγλέζος γενετιστής είπε ότι "η ασθένεια που έχει αυτό εδώ το παιδί (ήταν στο θάλαμό μας) πρωτοεμφανίστηκε σε ένα παιδί στη Δυτική Ελλάδα και σε μια πόλη που τη λένε Αγρίνιο. Και επειδή το περιστατικό εκεινο ήταν μοναδικό στον κοσμο, είπε, δώσαμε στο σύνδρομο το όνομα της πόλης".
Δεν σταμάτησε όμως εκεί ο γιατρός. Συνέχισε με συγκίνηση και συστολή: "πριν μήνες μάθαμε για το παιδί αυτό, εδώ στη Λευκωσία, που πασχει από το ίδιο σύνδρομο, είναι το δεύτερο περιστατικό παγκοσμίως. Ηλθα εδω και ρώτησα για το οικογενειακό ιστορικό και έμαθα ότι προπάππους του κυπριόπουλου ήταν πρόσφυγας από τη Μικρά Ασία, όπως ακριβώς και ο προπάππους του άλλου παιδιού που γεννήθηκε στο Αγρίνιο (σε μια περιοχή που τώρα λέγεται Αγιος Κωνσταντίνος" ή κάτι τέτοιο) ήταν επίσης πρόσφυγας από τη Μιρκά Ασία!
"Εγινα", είπε ο γενετιστής, "η αιτία να ξανασμίξει μια οικογένεια από δυο αδελφια που χαθήκανε το 1922... Τότε (το ΄22) το αδέλφια χωρίσανε εξαιτίας μιας μεγάλης τραγωδίας. Τώρα οι απόγονοί τους, που είχαν εν τω μεταξύ χαθεί, έσμιξαν εξαιτίας μιας άλλης τραγωδίας, εξαιτίας μια κληρονομικής εκφυλιστικής ασθένειας."
Με αγάπη και συγκίνηση για τα θύματα και τις μνήμες που μου ξύπνησαν
Παράγραφος και συγγνώμη για το άσχετο
Για τί ψάρεμα μιλάμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόσφατα είχε τεθεί το ερώτημα εάν ο ΝΔ θα έγραφε κάποιο νέο βιβλίο.
Απάντησε πως λόγω blog δεν είναι δυνατόν αυτό.
Λαμβάνοντας υπόψιν λοιπόν τον κανόνα πως όπου ζητάς αραίωση, πρέπει να ακούς 'κέρατο', και πως συνήθως βαριέσαι κάτι όταν κάτι άλλο σου γυαλίσει, μήπως θα απατήσει το blog για το εντός του ψάρέμα με αποτέλεσμα ένα ακόμα υπέροχο βιβλίο;
Που και για αυτό ίσως είχε πει:Βαρέθηκα!
Και να επιστρέψει.
Εναλλαγή μεγάλων ερώτων!
Εδώ μιλάμε για "κέρατο" ουσίας! :)
Και τελικά να είμαστε εμείς αυτοί που θα φάμε τα "ψάρια";
Λέω τώρα εγώ, ως αισιόδοξος...
@ΝΔ
ΑπάντησηΔιαγραφή"...Χαίρομαι που και οι περισσότεροι συνομιλητές μου πήγαν για ψάρεμα
σήμερα (για όσους δεν το ξέρουν, στα Αγγλικά η έκφραση έχει και την μεταφορική σημασία "την κοπανάω") κι έτσι οι ρυθμοί του blog χαλάρωσαν...
Το χρειαζόμουν. ""
Κυρ Νοε 26, 06:27:16 μμ
Τον μεταφορικό λόγο του "άλλου", πολλές φορές τον αφήνουμε να λειουργεί στο δεύτερο του επίπεδο όχι από άγνοια ή έλλειψη σεβασμού.
Πάντως δεν σας ζηλεύω, ρίξατε ένα "βαρέθηκα" και πάλι οδεύετε προς 200αρα. Πότε Βούδας, πότε ... Μίδας δηλαδή!
Όσο για το ψάρεμα, είμαι υπέρ όταν (σε μη εμπορικά επίπεδα) οδηγεί στην κατανάλωση των ψαριών. Είναι κρίμα να φτάσουμε να πιστεύουμε ότι το ψάρι βγαίνει ..απ' το ψυγείο. Την ευχαρίστηση εαυτού καλόν είναι κάποτε να την συνοδεύει ο κόπος.
Πιστεύω πως ο Γάτος πολύ γρήγορα θα βαρεθεί το "σας βαρέθηκα" και θα είμαστε πάλι όλοι μαζί στο blog του
ΑπάντησηΔιαγραφήND said..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει θέμα. Υπάρχει κούραση. 250 ποστ και 3000 σχόλια έχω γράψει.
----
actually, συνολικά έχετε γράψει 240 posts (132458 λέξεις) και 3901 σχόλια (99065 λέξεις) - χωρίς τα σημερινά και του doncatmobile
στο doncat γράφετε ~ ένα post ανά 1.55 μέρες και κάνετε 19 σχόλια ανα post (ή 11.35 σχόλια τη μέρα).
αν θέλετε κι άλλα στατιστικά let me know (αν μη τι άλλο αναζωπυρώνουν το ενδιαφέρον)
έφτιαξα και δύο ευρετήρια για ευκολότερη αναζήτηση των θεμάτων:
ΑπάντησηΔιαγραφήnikosdimou.blogspot index
doncat.blogspot index
το δεύτερο θα το ανανεώνω κατα καιρούς..
PS το blogger παρέχει δυνατότητα αναζήτησης λέξεων (στα posts μόνο, όχι στα σχόλια): πάαααανω αριστερά στην κεντρική σελίδα του blog
και ειπεν αυτοις ο Iησους δευτε οπισω μου και ποιησω υμας γενεσθαι αλιεις ανθρωπων...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήBroccoli θερμές ευχαριστίες. Σου απονέμω τον τίτλο του Επίσημου Στατιστικόλογου.
Θα βάλω τις διευθύνσεις ως links στο blog.
Άκου 4000 σχόλια! Μα είναι να μην κλατάρω;
Συνολικά με τα post 230.000 λέξεις - το μεγαλύτερο βιβλίο που έγραψα ποτέ.
Τρομάζω και μόνο που το σκέπτομαι.
ND said..
ΑπάντησηΔιαγραφή"Υπάρχει κούραση. 250 ποστ και 3000 σχόλια έχω γράψει."
-----
Καλημέρα σε όλους!
Γατούλη, είναι λογικό να έχεις κουραστεί.
Σύμφωνα με τον broccoli, γράφεις κατά μέσο όρο πάνω από 4,5 post τη βδομάδα(1 post ανά 1,55 μέρες)!
Ίσως αυτό είναι η κυριότερη αιτία κόπωσης. Εγώ, πολλές φορές αδυνατώ να παρακολουθήσω αυτούς τους ρυθμούς. Υποθέτω το ίδιο ισχύει και για πολλούς άλλους.
Από ένα email:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. ένας κύριος σαν το ΝΔ γράφει για λόγους προσωπικού στιλ. Τα σχόλια δίνουν μία ανατροφοδότηση κλπ. ωστόσο έχω την αίσθηση ότι η πρωταρχική κινητοποίηση έρχεται από μέσα του.
2. Το επαναλαμβανόμενο πρότυπο με τις επιθέσεις δεν μπορεί να είναι τυχαίο. Όπως κάποια κοπέλα συνέχεια πέφτει σε παντρεμένους, κάποιος άλλος πιθανώς χάνει μόνιμα επαγγελματικές ευκαιρίες, κάποιος άλλος έχει έφεση στα τρακαρίσματα, κάποιας νοικοκυράς της καίγεται το φαγητό και ούτω καθεξής, έτσι και ο ΝΔ γράφει και αφιερώνεται μέχρι που τον φτύνουν και βαριέται.
Με αυτά τα δύο, καθώς και με το γεγονός ότι έχω βαθιά μέσα μου την πεποίθηση ότι κανείς blogger δε χρωστάει κανένα κείμενο σε κανέναν αναγνώστη θα ήθελα να ζητήσω στο ΝΔ να σκεφτεί όσο ψαρεύει τι θέλει από το blog του. Μόλις το οριστικοποιήσει, θα πάψει να ενοχλείται από τα υπόλοιπα.
H AΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ:
Νομίζω πως το μόνο που θέλω από το blog μου είναι καλή παρέα για κουβέντα.
(Και ενοχλούμαι όταν χαλάει).
Καλημέρα, καλή εβδομάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ καημένη 1-2 φορές επεσήμανα διακριτικά πως οι ρυθμοί είναι πολύ...βάρβαροι, κυρίως για τον ΝΔ.
Μετά το ταξίδι στην Κοπενχάγη είχαμε μια δήλωσή σας για κάποιο πιο χαλαρό posting που δεν τέθηκε όμως σε εφαρμογή. Το φοβόμουνα καιρό τώρα. Μήπως ήρθε η ώρα για μια θεραπεία αποτοξίνωσης για όλους μας και πρώτα για εσάς;
Ας χαλαρώσουμε λοιπόν τους ρυθμούς και τις αναλύσεις κι ας απολαύσουμε την παρέα, έτσι γιατί μας αρέσει να τα λέμε πότε-πότε.
΄Εριξα μια ματιά στο index του broccoli (τον ευχαριστούμε πολύ) και στάθηκα στο post Χαλαρά, πολύ χαλαρά της 16ης Ιουνίου. Προτείνω να το ξαναδιαβάσουμε όλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήbroccoli έβαλα τα links με τις στατιστικές σου. Και πάλι ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία παράκληση: μήπως αντί για "χρήστες"΄έγραφες "σχολιαστές";
Εκτός που δεν μου πάει η λέξη χρήστες, δεν είναι σαφές ότι ο αριθμός αφορά μόνον όσους σχολιάζουν κι όχι όσους επισκεπτονται το blog (που είναι χιλιάδες).
@broccoli
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ βολικά τα ευρετήρια, και πολύ χρήσιμα πιστεύω για οικοδεσπότη, επισκέπτες και σχολιαστές. Μπράβο για την προσπάθεια και το πολύ καλό αποτέλεσμα!!!
Μια ερώτηση: χρησιμοποιείς κάποιον customizable client-side weblog-crawler για την συλλογή και το indexing ή έχεις γράψει δικά σου scriptάκια? (σε Perl να υποθέσω?)
Προτείνω γυρίζοντας από το ψάρεμα να ανοίξετε ένα καινούριο μπλογκ με ψευδώνυμο που θα ξέρετε μόνο εσείς. δεν υπάρχει λόγος να υφίστασθε όλη αυτή την ταλαιπωρία για κανέναν. αυτοί που θέλουμε να διαβάζουμε αυτά που γράφετε και να αναρωτιόμαστε μαζί σας, αργά ή γρήγορα θα σας ανακαλύψουμε όσο για τους άλλους ας πνιγούν στο δηλητήριό τους είτε επώνυμο είτε ανώνυμο, το ίδιο σκοτώνει την ψυχή τους
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει τώρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού Κε Νίκο Δήμου μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε αυτά τα σχόλια ,κάνετε τον κόπο να διαβάσετε και αυτό:
http://filalithisblog.blogspot.com/2006/11/
blog-post_116376148731088680.html
ΥΓ.Φανατικά ανώνυμος ,ρομαντικός ,ανεμομυλοπαλαιστής και προπάντων χωρίς διαφημήσεις!
Βρίσκω πολύ αστείο αυτό που έγινε με τους κυνηγούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήscalidi said...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροτείνω γυρίζοντας από το ψάρεμα να ανοίξετε ένα καινούριο μπλογκ
Μπα - που να ξαναρχίζεις από την αρχή... εδώ... με τα πάνω και τα κάτω... έχω ήδη επενδύσει τόσα
Τουλάχιστον δεν μπορεί να σας αρνηθεί κανείς την αίσθηση του χιούμορ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα εγώ δεν είμαι καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓμτ. Προσπαθώ να βάλω τάξη σε ένα σωρό πράγματα μέσα, ξεκινώντας από το γραφείο μου - κάθομαι και το κοιτάω!
Προ μηνών, λίγο πιο κάτω, ένας ηλικιωμένος λογομάχησε με έναν άλλο ηλικιωμένο αρχιμανδρίτη ο οποίος μάλιστα με δικά του έξοδα είχε χτίσει έναν ξενώνα για φιλανθρωπικούς σκοπούς στο διπλανό οικόπεδο. Ο ηλικιωμένος γείτονας επέμεινε ότι ο αρχιμανδρίτης του έκλεψε κάτι τετραγωνικά... εκατοστά!!! Ο ιερωμένος αρνήθηκε (είχε και κάτι επισκέπτες στη αυλή) και ο γείτονας μπήκε στο σπίτι του και ξαναβγήκε με μια καραμπίνα για να εκτελέσει μπροστά στα μάτια των άλλων, τον άτυχο παπά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως το φριχτό έγκλημα στο Αγρίνιο να έγινε με παρόμοια αφορμή (την... κατα φαντασίαν καταπάτηση ιδιοκτησίας). Κάποιος ανισόρροπος θα μπέρδεψε το πατώ μα το καταπατώ. Άλλωστε, διαβάζοντας, έμαθα ότι εκείνη η περιοχή είναι λιγάκι άγρια σε θέματα "τιμής" και "περιουσίας", εκτός εάν πρόκειται για τα γνωστά στερεότυπα και συμφυρμούς του τύπου "άγριος και Αγρίνιο".
Με αγάπη
Παράγραφος
Εύχομαι να σας περάσει η βαρεμάρα σύντομα. Γιατί αν βαρεθείτε και εσείς, τότε το μπλόγκινγκ θα γίνει για όλους μας πιο βαρετό. Sad but true!
ΑπάντησηΔιαγραφήε όχι και βαριόμαστε Νίκο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου και πηγμένοι στη δουλειά, μπαίνουμε κάθε μέρα έστω να διαβάσουμε το post και μερικά σχόλια, να πάρουμε τη τζούρα μας, να ξεφύγουμε από την οργανωμένη πλήξη της καθημερινής δουλειάς, και να συνέλθουμε!
Καλημέρα και πολλά πολλά φιλιά σε όλους, αυτούς που βαριούνται και τους υπόλοιπους.
o-έ-ο!
Γεια σου aphro, τρελοκοτσιδού, που δεν καταφέρνουμε να συγχρονιστούμε τελευταία.
Φιλιά!
Με έχει κουράσει κι εμενα λίγο το blog τελευταία. Όχι η συχνότητα με την οποια αλλάζουν τα θέματα, αλλα τα σχόλια κάποιων επισκεπτών. Όπως το σημερινό του dimitrizzz που βρήκε ωραία την ιστορία με τους κυνηγούς. Ξέρω, το καλύτερο είναι να τα αγνοούμε, και το κάνω, αλλα έστω και κατά λάθος μπορεί να τα πάρει το μάτι μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως η moderation είναι η καλύτερη λύση, αλλα πέφτει το βάρος σε σας.
Καλημέρα σε όλους!
Νίκο, by the way, είναι ωραία να βαριέσαι μερικές φορές και να κάνεις κι ένα διάλειμμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως πολύ σωστά είπε και ο k2825, και προσυπέγραψες, για παιχνίδι πρόκειται. Ενα συναρπαστικό παιχνίδι ωστόσο, εξού και είναι δύσκολο να πλήξεις, παίζοντάς το...
Πολλά φιλιά, και πάλι.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλαλήθης
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα μπόρεσα να δω το σχόλιό σας. Ευχαριστώ.
Κι εγώ δεν είμαι φίλος των κυνηγών (έχω γράψει και ένα κεντρεχές ποίημα) αλλά δεν είναι τώρα η στιγμή να τους κρίνυμε...
Brocolli
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα τηλεφωνα τριων Σαρον Στόουν σου δίδονται τελείως δωρεάν.
Σινεκριτικη
Το Μπορατ ήταν ωραιότατο.
Για όσους διαθέτουν χιούμορ.
Τελικά αυτό το θέμα με εκφράζει απόλυτα. Κι εγώ βαρέθηκα, τα πάντα. Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να πούμε ένα
ΑπάντησηΔιαγραφήπάω για ψάρεμα όταν βαλτώνει μία κατάσταση. Να είχαμε αυτή την πολυτέλεια, το θάρρος, ανάλογα τι λείπει στον καθένα και δεν μπορεί να το κάνει. Και την συνέπεια να το τηρήσουμε όσο θέλουμε.
Όλα τα πράγματα θα ήταν καλύτερα αν είχαμε την δυνατότητα να απομακρυνθούμε όταν πρέπει και για όσο πρέπει.
Και φυσικά δεν αναφέρομαι στο blog.
ΑπάντησηΔιαγραφήharrygreco said..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσφαλως μας ενδιαφερουν τα στατιστικα,προς γνωση & συμμορφωση ολων.
----
προς συμμόρφωση sure, είσαι #2 σε αριθμό σχολίων/ποστ (και έχεις και διαφορετικό ID απο του harry reloaded) hehe
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήgrr, διαπίστωσα ότι 2-3 ποστς απο το doncat για κάποιο λόγο ξέφυγαν του crawler (thanks paragrafos)
ΑπάντησηΔιαγραφήθα τα προσθέσω σύντομα
harrygreco said...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπ' το ιδιο πισι στελνω,πώς γινεται ν' αλλαξει το ID μου ?
Δευ Νοε 27, 05:48:26 μμ
---------------------------
Κάποιος, προ μηνών, πλαστογραφούσε συστηματικότατα πολλά νικς (και το δικό μου μεταξύ άλλων και του κυρίου Χάρρυ) και της καημένης της Απουσίας.
Με αγάπη
Α.
broccoli - δηλαδή έχω γράψει ακόμα περισσότερα από όσα υπολογισες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΩιμέ!
Μου κάνει εντύπωση το δυο μέτρα και δυο σταθμά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν ο Μπορατ κραυγάζει ότι "women have smaller brains" και όταν συστήνει με καμαρι την αδελφη του σαν την τριτη καλύτερη π*υτάνα του Καζακσταν, είναι μια χαρά.
Οταν λέει άλλα, δεν μας κάνει.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα από την όμορφη Κεφαλονιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας γράφω από την Κοργιαλένειο Βιβλιοθήκη Αργοστολίου, όπου στα πλαίσια λειτουργίας της, προσφέρονται 9 τερματικά πρόσβασης στο διαδίκτυο για τους δημότες (-τώρα που σας γράφω τα 7 είναι ελεύθερα!).
Δεν ξέρω αν η υπόθεση περί ψαρέματος είναι ειλημμένη, όμως ανάμεσα στο μαύρο(ψάρεμα) και στο άσπρο (συνέχεια με τους ίδιους ρυθμούς), ίσως να υπάρχουν κάποιες ενδιάμεσες αποχρώσεις, π. χ. πιο αραιά ποστ ή ακόμα και ποστ χωρίς σχόλια, όπως τα παλιά «Επίκαιρα», ειδ’ άλλως κινδυνεύουμε, κάποιοι από μας, να πάθουμε… σύνδρομο στέρησης ;) … με πρώτους-πρώτους, την Αφροδίτη, τον Λευτέρη και τον Χάρη, (βλ. στατιστικές broccoli).
Με την ευκαιρία να συστήσω ανεπιφύλακτα ένα εξαιρετικό βιβλίο που με συντρόφευσε στο σημερινό ταξίδι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόκειται για το ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ του Γιώργου Χ. Παπαδόπουλου, από τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης.
Είναι ένα βιβλίο που μπορεί να διαβαστεί πολλές φορές.
(Τώρα που το ξανασκέφτομαι, δεν ξέρω αν θα αρέσει σε όλους, γι’ αυτό προτείνω, πριν το αγοράσει κανείς ας διαβάσει καμιά σελίδα και άμα του ταιριάζει…)
Καλό Βράδυ
ND said..
ΑπάντησηΔιαγραφήbroccoli - δηλαδή έχω γράψει ακόμα περισσότερα από όσα υπολογισες;
--
οχι, γιατι το post που ξέφυγε (ένα ήταν τελικά, τα άλλα ήταν 2 φωτο-posts που δεν υπάρχουν πια) ήταν της παραγράφου
in fact έχετε γράψει λιγότερα αφού κάποια ήταν post άλλων bloggers χεχε
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήk2825
ΑπάντησηΔιαγραφήέγραψε
"Προσωπικά αγαπώ τα όπλα, αλλά όχι το κυνήγι".
sapient said...
Tι μπορεί να σημαίνει αυτό?
όσο ζω εκπλήσσομαι
Πολυ απλα μπορει να σημαινει οτι καποιοι ξερουμε απο οπλα και σκοποβολη αλλα δεν ειμαστε κυνηγοι.
Εσπασα την αγραναπαυση ομως τωρα. Επιστρεφω σ'αυτην.
Για το κυνηγι θα τα πουμε αλλη φορα.
DimitrizZzZz said...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να πεθάνουν 5 κυνηγοί σημαίνει 5 λιγότερες πιθανότητες να πεθάνει κανάς
ανύποπτος που κάνει πικ νικ.
Δευ Νοε 27, 02:57:54 μμ
***************
Κύριε Δήμου εις ένδειξη σεβασμού της μνήμης των 5 αδικοχαμένων νέων πρέπει να σβήσετε αυτό το εμετικό σχόλιο στο οποίο προέβη αυτός ο βλαξ.
Νόμιζα ότι η ηλιθιότητα έχει όρια, αλλά ο dimitrizzz τα επεξέτεινε ακόμη περισσότερο.
doctor
Στο προηγούμενο πάντως, αμέσως μετά το post με τις στατιστικές ...έκλεισε το blog (!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος γνώσιν και ...συμμόρφωσιν :)))
Εμένα ένας φίλος μου πτυχίων έξι μου είπε ότι διάβασε το site του Νίκου Δήμου και μου είπε ότι ο Νίκος Δήμου είναι εγωιστικότατος και arrogant. Και μου είπε ότι υπάρχουν σε όλες τις χώρες άνθρωποι ωσάν το Νίκο Δήμου και ζουν εκτός συνήθως και κατηγορούν τις χώρες τους. Και συμφωνήσαμε ότι η λογική που χρησιμοποιούν είναι η ελάχιστη και μπερδεμένη με το μπέρδεμα και δεν τους περιλαμβάνει και δεν επικοινωνεί με τους ανθρώπους. Μετά μου είπε ότι είναι ο εύκολος δρόμος να γίνεις Νίκος Δήμου. Όμως συμφωνήσαμε ότι δεν ξέρουμε και δεν μπορούμε οριστικώς να αποφανθούμε που οι άνθρωποι είναι ευμετάβλητοι ύστερα η επιστήμη διάθετει χρώματα και ζωγραφίζει πράσινες τις κωνικές τομές. Δεν ξέρουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ηλίας ήταν προϊστάμενος μου για 2 χρόνια περίπου στην κλινική που εργάστηκα σαν γραμματέας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉξερα πως κάθε ΣΚ πήγαινε να συναντήσει τα ξαδέλφια του στο Αγρίνιο για κυνήγι. Πολλές φορές, στις κουβέντες μας, χλεύαζα το χόμπυ του και εκείνος χαμογελούσε και μου διηγούνταν με καμάρι τις εξορμήσεις του.
Είχα να τον δω αρκετούς μήνες από τότε που παραιτήθηκα, αλλά μάθαινα νέα του. Το σοκ από την είδηση του θανάτου του, ήταν πολύ μεγάλο. Ακόμα δεν έχω καταλάβει πως ο πράος και πάντα χαμογελαστός Ηλίας έφυγε με τον πλέον παράδοξο τρόπο!
Επικοινώνησα με τους πρώην συναδέλφους, είναι σε κατάσταση αναστάτωσης, όλοι αναρωτιούνται ΓΙΑΤΙ; Αύριο το τμήμα του (και πρώην δικο μου τμήμα) ταξιδεύει στο Αγρίνιο για να τον αποχαιρετισμό.
ELINOR
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι τόσο πολύ... :(
Πανάσχημη, τελικά δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι περισσότερο επώδυνο από τον χαμό ενός ανθρώπου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ λυπάμαι, και εξοργίζομαι και είμαι πολύ μπερδεμένη.
ELINOR
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ χειρότερος θανατος ειναι η δολοφονία. Την αρρώστια και το ατύχημα τα καταλαβαίνεις. Την δολοφονία δεν την αποδεχεσαι ποτέ. Πάει εναντια στη λογική.
Έχω την αίσθηση πως και η θανατική καταδίκη ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ είναι - ή έστω φόνος χωρίς ...δόλο, αλλά σαφώς "προμελετημένος" ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός κι αν δεχτούμε πως ο "σκοπός" (τιμωρία/αποτροπή/παραδειγματισμός) αγιάζει τα "μέσα"...
ΜΙΚΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα είχα πολλά να πω για την θανατική καταδίκη. Με στοιχεια. Με τραγικές ιστορίες από το Τεξας.
Αλλα ας το αφήσουμε για άλλη φορά.
Δεν θέλω να εκτροχιάσω την ανέμελη κουβέντα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκος Δήμου: Bαριέται ένα Κυριακάτικο πρωϊνό και πιάνει για πλάκα κοντά 200 σχόλια!
Πανάσχημη:
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πως είναι πολύ πιο σοβαρό και εποικοδομητικό να συζητήσουμε για τη θανατική ποινή παρά να ασχολούμαστε με ...νούμερα και στατιστικές που στο φινάλε δε λένε και τίποτα το ουσιαστικό.
Αν δε ...βαριέσαι κι εσύ, θα ήταν ενδιαφέρον να γράψεις κάτι για το θέμα στο δικό σου blog (θα ήταν και ωραίο ως "παρθενικό" post). Εκτός κι αν θα ήθελες να παραμείνεις "σιωπηλή" και να ανοίξουμε σχετική συζήτηση στο δικό μου ή ...κάπου αλλού.
Καιρός είναι κάποτε ως ανθρώπινο είδος να ξεφύγουμε από το στάδιο της ...βαρβαρότητας και να ωριμάσουμε λιγάκι. Το να αναμασάμε την ίδια καραμέλα περί "αποτροπής" και "δίκαιης τιμωρίας" επειδή έτσι ...συνηθίσαμε για αιώνες, δε μας τιμά και ιδιαίτερα.
Of course, I might be wrong...
Μικυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω δικό μου μπλογκ και ούτε θα ανοίξω ποτέ. Ευχαρίστως θα συμμετειχα στο δικό σου μπλογκ αν ανοιξεις αυτήν την συζήτηση.
Απλα σήμερα βαρυνε η ατμόσφαιρα με αυτο που είπε η Ελινορ.
Γι αυτο λέω, ας το αφήσουμε για άλλη μερα. Δεν εννοούσα, ας το ξεχάσουμε.
Εδώ στην Αμερική και ιδίως στα πανεπιστήμια η ατμόσφαιρα βράζει.
mickey said..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο προηγούμενο πάντως, αμέσως μετά το post με τις στατιστικές ...έκλεισε το blog (!)
Προς γνώσιν και ...συμμόρφωσιν :)))
----
disclaimer: ουδεμία ευθύνη φέρω για την εξέλιξη του blog!
Το ευρετήριο και τις στατιστικές τα έβαλα γιατί ζητήθηκε απο τον ΝΔ και άλλους - και για να συνειδητοποιήσουν κάποιοι ότι μπορεί να έχουν υπερβεί τα όρια χωρίς να το έχουν καταλάβει
για τα νούμερα συμφωνώ, οι κατοστάρες και οι 666ρες είναι η ουσία του μπλογκ
Προσπαθώ να απέχω αλλά είναι αδύνατο. Elinor η αφήγησή σου έκανε την τραγωδία πιο χειροπιαστή. Άλλο "πέντε άτομα" και άλλο ο Ηλίας... Πόνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι θα σβήσω το σχόλιο του zzzzzz.
Δεν νομίζω πως η θανατική ποινή έχει ενδιαφέρον σαν θέμα συζήτησης. Μόνο ο Χάρυ θα είναι υπέρ.
Κάνουμε και χιούμορ βλέπω ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ήξερα πως εδώ μέσα παρακολουθείται και το ποιος υπερβαίνει τα ...όρια. Άλλωστε νόμιζα πως τα όρια είναι κυρίως ΠΟΙΟΤΙΚΑ και όχι ΠΟΣΟΤΙΚΑ.
Of course, I might be wrong ;)
Υ.Γ. Περισσότερα στη ...διακοσάρα :))
Kαι ομως η δολοφονια ειναι ακομα κοινωνικα αποδεκτη στη χωρα μας....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Κρητη που ειμαι μορφωμενοι ανθρωποι μου εχουν δηλωσει πως αν καποιος σκοτωνε το παιδι τους τοτε θα τον καθαριζαν...
Προσοχη δεν προκειται για εν βρασμω αλλα για προμελετημενη απαντηση....Αν δεν τον καθαριζαν δεν θα ησυχαζαν....
Ελπιζω αυτες οι γνωμες να ειναι η μειοψηφεια....
Επικαλουνται την ηθικη διακαιωση....Αλλα πως μπορεις να παρεις ηθικη διακαιωση απο το θανατο ενος ανθρωπου?
Πως μπορεις να παρεις ηθικη διακαιωση μετεχοντας στο μαυρο του θανατου...
Και τι στα κομματια ειναι αυτη η ηθικη δικαιωση.....?Αυτοι οι ανθρωποι και η γελοια ηθικη τους!
Πως μπορουν και συμψηφιζουν τους θανατους...
Τετοιες αποψεις μου θυμιζουν τις αποψεις περι 11/9... << Ε αφου οι Αμερικανοι εχουν σκοτωσει τοσους καλα τους εκαναν!!! >> Ποσες φορες το εχω ακουσει αυτο.
Doctor said:
ΑπάντησηΔιαγραφή... Νόμιζα ότι η ηλιθιότητα έχει όρια ...
---
Μα, φίλε Doctor, πώς και δεν έχετε διαβάσει Einstein: Το σύμπαν μπορεί να έχει όρια, η ανθρώπινη βλακεία όχι.
Αγαπητέ μου ...Κουνουπίδη (χαϊδευτικά το λέω, όπως λένε εμένα "βρωμοπόντικα" - μην παρεξηγηθούμε κιόλας):
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προσπάθειά σου είναι αξιοθαύμαστη (το γράφω ΠΟΛΥ σοβαρά - έχω κάνει κι εγώ την ...ανάλυσή μου και ξέρω), αλλά όπως κάθε καλός στατιστικολόγος, είμαι βέβαιος πως θα έχεις υπόψη το εξής:
Καλά τα νούμερα (κάθε ...λογής), αλλά δε λένε και τίποτε σπουδαίο, πέρα από το να τρέφουν τον ναρκισσισμό ορισμένων.
Διαφορετικά και η Πάνια με τον Ευαγγελάτο μπορούν να ...καυχώνται για τα "κατορθώματά" τους - και βεβαίως έχουν ρίξει πολλή και σκληρή δουλειά για να δημιουργήσουν τα ...σκουπιδαριά τους ;)
Άλλωστε, όπως λέει και ο σοφός λαός:
"Το χρήμα πολλοί εμίσησαν, τους counters ουδείς" :))
Μας αρέσει ή όχι, οι αριθμοί δε σκαμπάζουν γρι από ποιότητα και ουσία. Και "καλημέρα" να γράψουν κάποιοι, θα πέσουν "διακοσάρες" (για να ...αντευχηθούν ή να το γυρίσουν στους ...Εβραίους :)))
Ποιοτική ανάλυση και σοβαρά συμπεράσματα (πέραν των "τετριμμένων") υπάρχουν ή απλά κάποιος ξαμολάει "αραχνοειδή", φτιάχνει πινακάκια και οι υπόλοιποι ...διυλίζουν τον κώνωπα;
Υ.Γ. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε με τα νούμερα είναι να τα "χλευάζουμε" κάνοντας ...διακοσάρες, όπως τώρα :))
Kαι αν εξαιρεσουμε την περιπτωση ενος ψυχρου επαγγελματια δολοφονου ( που εχει πια αναισθητοποιηθει ) για να σκοτωσει καποιος φανταζομαι πρεπει να γεμισουν τα μηνιγγια του μισος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εδω ερχεται η ερωτηση:Πως μισει ενας ανθρωπος?
Αλλα για το μισος ειχε γινει αλλο ποστ....
Διευκρινίζω πως το παραπάνω σχόλιό μου (διακοσάρα) δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ προσωπική μομφή ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ και δε θα ήθελα να παρεξηγηθεί ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποτελεί μια ΑΠΛΗ και πιστεύω αδιαμφισβήτητη αλήθεια - πέρα από το "υστερόγραφο" για τη διακοσάρα φυσικά ;)
Nikos Dimou said... Δεν νομίζω πως η θανατική ποινή έχει ενδιαφέρον σαν θέμα συζήτησης. ...
ΑπάντησηΔιαγραφή----
Για όσους πάντως είναι υπέρ: Κι αν ακόμη είναι απόλυτα πεπεισμένοι ότι η κοινωνία έχει δικαίωμα να τιμωρεί με θάνατο ορισμένους εγκλήματίες,
ας σκεφτούν τα δικαστικά λάθη. Που, στατιστικά, δεν είναι ασήμαντα. Και που, με τη θανατική ποινή, δεν μπορούν πια να θεραπευθούν.
Αυτό και μόνο, νομίζω, τελειώνει κάθε διάλογο στο θέμα.
ND said
ΑπάντησηΔιαγραφή"Νομίζω πως το μόνο που θέλω από το blog μου είναι καλή παρέα για κουβέντα.
(Και ενοχλούμαι όταν χαλάει)"
Νομίζω ότι αυτό είναι το θέμα του ποστ. "Βαριέμαι" να συζητήσω οιοδήποτε άλλο (ειδικά εφόσον σήμερα πήρα τα αποτελέσματα του MRI στενού συγγενούς μου).
Μετά την με συνοπτικές διαδικασίες εκτέλεση με μία σφαίρα στον αυχένα του thread «περί εναλλακτικότητας», και δεδομένης της μεγάλης δημοτικότητας των στατιστικών αναλύσεων ... Σκέφτομαι μήπως θα ήταν σκόπιμο να δώσουμε υλικό στον ΝΔ για ένα νέο post με παραπλήσια θεματολογία …
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα λέγατε λοιπόν για την δημιουργία της δικής μας λίστας αιρετικών/αντισυμβατικών/εναλλακτικών προσωπικοτήτων?
Προτείνω μάλιστα για λόγους μεθοδολογικής απλούστευσης και στοιχειώδους αμεροληψίας να περιοριστούμε σε Έλληνες και Ελληνίδες που είδαμε ακούσαμε και διαβάσαμε ενόσω ζούσαν, αλλά που δεν βρίσκονται πλέον στη ζωή ... Πέρα από διαδικαστικούς σχολαστικισμούς και «επί του ορθώς ορίζεσθαι» ενστάσεων, ο καθένας θα μπορούσε να υποβάλλει 3 υποψηφιότητες «αγαπημένων αιρετικών» βάσει του δικού του συστήματος αναφοράς.
Με την αύρα της βαρεμάρας να βρίσκεται παντού γύρω μας, τον καπετάνιο να έχει πάει για ψάρεμα και τους υπολοίπους να κοιτάζουμε αποσβολωμένοι τον ορίζοντα, νομίζω ότι ένα τέτοιο πείραμα ίσως και να είχε κάποιο ενδιαφέρον ...
Εύχομαι καλή ξεκούραση και να σας έχουμε γρήγορα πάλι κοντά μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήWe will miss you.
Και είχα υποψιαστεί ότι αυτό το "βαριέμαι" στο τέλος των σχολίων με ελεύθερο θέμα ακουγόταν λίγο δυσοίωνο...
@enplw
ΑπάντησηΔιαγραφήAυτό νομίζω μόνο ο ΝΔ μπορεί να το ξέρει.
@antvol:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ τα ίδια έγραψα χθες και κάποιοι θεώρησαν πως υποστηρίζω ή έστω είμαι "σοφτ" με τους ...φονιάδες.
Όντως το ζήτημα δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική. Παρόλα αυτά, τώρα που γράφουμε ανέμελα τα σχόλιά μας, κάποιοι συνάνθρωποί μας εκτελούνται εν ψυχρώ στο όνομα της "δικαιοσύνης".
Έστω κι ένας από αυτούς να είναι "στατιστικό σφάλμα" πρόκειται περί ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ.
Period
mickey said..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ μου ...Κουνουπίδη
(χαϊδευτικά το λέω, όπως λένε εμένα "βρωμοπόντικα" - μην παρεξηγηθούμε κιόλας):
Η προσπάθειά σου είναι αξιοθαύμαστη (το γράφω ΠΟΛΥ σοβαρά - έχω κάνει κι εγώ την ...ανάλυσή μου και ξέρω), αλλά όπως κάθε καλός στατιστικολόγος, είμαι βέβαιος πως θα έχεις υπόψη το εξής:
Καλά τα νούμερα (κάθε ...λογής), αλλά δε λένε και τίποτε σπουδαίο, πέρα από το να τρέφουν τον ναρκισσισμό ορισμένων.
----
είπαμε, κουνουπίδης είναι πρώτος ξάδερφος, όχι εγώ.
οκ, τα νούμερα δε λένε τίποτα για την ποιότητα, αλλα ποιος ισχυρίστηκε ότι λενε; δεν καταλαβαίνει..
εγώ είπα ότι έχουν ένα ενδιαφέρον, και κάνουν καλό στη βαρεμάρα (το ποστ προσφερόταν), αν δεν σε ενδιαφέρουν δε χρειάζεται να τα διαβάσεις
επίσης τα όρια τα έχει θέσει ο ΝΔ, όχι εγώ
τώρα αν με βλέπεις σαν big bro(ccoli) που παρακολουθώ τις κινήσεις σας και αποκαλύπτω ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα... πολύ arthur clark διαβάζεις
takis vasilopoulos said...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Κρητη που ειμαι μορφωμενοι ανθρωποι μου εχουν δηλωσει πως αν καποιος σκοτωνε το παιδι τους τοτε θα τον καθαριζαν...
***********
Τάκη αν κάποιος σκότωνε τους γονείς σου ή τα αδέρφια σου ή την κοπέλα σου και εσύ το ίδιο θα έκανες...
Εν βρασμώ ψυχής φυσικά.
Αν είχες τον δολοφόνο στα χέρια σου πριν έρθει η Αστυνομία.
Θα τον έλιωνες.
*****
Ο άλλος ο τάλας πήρε 6 πτυχία για να αποφανθεί ότι είναι εύκολο πράγμα να είσαι Νίκος Δήμου.
Βρε μπαγάσα περνάς καλά κει πάνω...
*******
Ελίνα λυπάμαι πολύ.
Ελπίζω να βρεθεί ο δολοφόνος και να λογοδοτήσει, αν και το κακό έγινε.
Λυπήθηκα πολύ αυτά τα παιδιά και θυμήθηκα για άλλη μια φορά ότι η ζωή είναι θέμα πιθανοτήτων.
vänligen
dimitris
********
Μιχάλη (Mickey) η θανατική καταδίκη είναι ένα κατάλοιπο του Μεσαίωνα και σε αυτό το σημείο η Ευρώπη είναι πιο μπροστά από τις Η.Π.Α.
Μια δημοκρατία δεν δολοφονεί.
*****
takis vasilopoulos said...
Και εδω ερχεται η ερωτηση:Πως μισει ενας ανθρωπος?
Δευ Νοε 27, 09:59:16 μμ
Πως μισεί;
Όπως ακριβώς αγαπά, απλά βάζει την όπισθεν, στο ίδιο όχημα βρίσκεται...
*****
Σήμερα πήρα το νέο CD της Loreena Mc Kennitt (An ancient muse):
Μαγεία.
doctor
enplw said..
ΑπάντησηΔιαγραφή@broccoli,
πολυ χρησιμη η στατιστικη σου επεξεργασια, ιδιαιτερα γι αυτους που εχουν χασει "επεισοδια" απο το nikosdimou blog.
μηπως ειναι δυνατη η καταγραφη των "σιωπηλων" επισκεπτων του blog ανα ημερα (κατα μ.ο.)??
---
αυτό το ξέρει ο ΝΔ, το έχει αναφέρει στο παρελθόν
νομίζω περίπου 1000 IPs/μέρα
βάρυνε και το κλίμα με τα θανατερά.. καληνύχτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αυτά που λέει ο varetos μπορεί να γελάσει μόνο ο Πιτσιρίκος - βρίσκονται στο ίδιο ψυχικό επίπεδο. Και τα άλλα τα σκουπίδια, σατιρικά και μη, των ακροτελεύτιων λογικών διαπιστώσεων της ζωής και του θανάτου (λίγα λόγια παρανοϊκά και μία φωτογραφία) που δεν διαβαίνουν κατά δω, αποδεικνύουν την ανικανότητα να λειτουργήσουν χωρίς την κακοήθη πίστη και το δόγμα. Αν δεν ήταν τα blogs θα γύριζαν ξεβράκωτοι στα chat rooms, όπως ο Ευάγγελος Βενιζέλος προτού εισχωρήσει στην μπλογκοσφαίρα. Κανονικά. Πραγματικότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ ...ξάδελφε του Κουνουπίδη:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πραγματικός BIG BR είναι ο ...υποφαινόμενος - δε θέλω φυσικά να σου κλέψω τον "τίτλο", άλλωστε κάποτε είχα άλλα ...οφίκκια ;)
Μπορώ κάλλιστα να γνωρίζω με ακρίβεια λίγων δευτερολέπτων πότε μπήκε ο καθένας σας και άφησε κάποιο σχόλιο σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ post του ΝΔ (ξέρεις δα πως δεν είναι και τίποτα δύσκολο), αλλά δε με ενδιαφέρει να το δημοσιεύσω.
Αν πάντως ποτέ κάνω αυτό που μου έχει περάσει από το μυαλό, μάλλον θα αφορά ένα ευρύτερο σύνολο της ελληνικής μπλογκόσφαιρας - έτσι θα ξέρει κάποιος π.χ. σε ποιο blog συχνάζει ο Mickey και ...εξαφανίστηκε. Προς το παρόν, συγκεντρώνω απλά τον απαιτούμενο "εξοπλισμό" ;)
Φυσικά, δε μπορώ να γνωρίζω την επισκεψιμότητα ενός blog, αλλά υπάρχουν εργαλεία για πολλά και διάφορα "κόλπα". Πάντως στο δικό μου blog ούτε "καταγράφω" κανέναν ούτε καν ένα counter δεν έχω - κι ούτε θέλω να βάλω. Μου αρκεί η "καλή παρέα" (ΚΑΙ live).
Αν πάντως νομίζετε πως όσα στατιστικά δημοσιεύονται στο διαδίκτυο είναι και αξιόπιστα, μια ματιά σε αυτό το post ίσως σας ...προβληματίσει κομματάκι ;)
And last but not least:
Ο Arthur Clarke είναι ο αγαπημένος μου συγγραφέας Σι-Φι και όπως και εκείνος, πιστεύω σε έναν κόσμο που κανείς δε θα δίνει δεκάρα για το ποιος παρακολουθεί ποιον, αφού τίποτα δε θα μένει κρυφό και ως άνθρωποι θα πάψουμε να ηδονιζόμαστε με την ιδέα της ...κλειδαρότρυπας.
Καμία σχέση με τα περί Big B. ;)
Άλλωστε, οι κορώνες διάφορων για τα "ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα" μας με κάνουν απλά να γελάω. Δεν έχουν ιδέα για το πόσο αλλάζει τον κόσμο η σύγχρονη τεχνολογία. Στο κοντινό μέλλον θα είναι εφικτή η λεγόμενη "δημοκρατική παρακολούθηση" (όπως την ονομάζω εγώ - δε γνωρίζω αν ο όρος είναι ...πρωτότυπος), όπου ο καθένας θα μπορεί να παρακολουθεί τον καθένα και να καταγράφει όσα ζει αιώνια.
Κάποιοι μπορεί να τρομάζουν με την ιδέα, αλλά είναι απλά η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Δυστυχώς η έλλειψη παιδείας και η νοσταλγία του ...Παπαλάγκι στοιχειώνουν τη σκέψη μας και δε μας αφήνουν να δούμε το ...αυτονόητο.
Υ.Γ. Υποθέτω πως για σήμερα ξεπέρασα τα "όρια", ε; Άντε, αύριο πάλι - μια ώρα απέχουμε άλλωστε ;)
Αγαπητέ μου φίλε,
ΑπάντησηΔιαγραφήμου θυμίσατε το Steve Martin σ΄εκείνη την υπέροχη ταινία που ήταν "μυταράς"!
Καλή ψαριά & καλό βράδυ σας εύχομαι.
Με εκτίμηση
Ο πλανήτης είναι καλύτερος με 5 κυνηγούς λιγότερους για τους εξής λόγους.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Είναι εν δυνάμει δολοφόνοι εξ αμελείας. Καλύτερα να πεθάνει ο ένοπλος θύτης παρά ένα ανύποπτο θύμα.
2. Δεν έχουν κανένα σεβασμό για τα όπλα. Άπειρα τα ατυχήματα σε σπίτια κυνηγών με θύματα μικρά παιδιά, επειδή δεν τηρούν τους όρους ασφαλείας.
3. Κοστίζουν χρήμα στο κράτος, που αναγκάζεται να προσλάβει θηροφύλακες, για να τους ελέγχει στις περιόδους απαγορεύσης κυνηγιού.
3+0.5. Δεν έχουν τον παραμικρό σεβασμό στην ανθρώπινη ζωή. Πολυάριθμες οι περιπτώσεις ανταλλαγής πυροβολισμών μεταξύ ξυνηγών και θηροφυλάκων. Πολυάριθμες οι περιπτώσεις που πυροβολούνται μεταξύ τους για ένα.. λαγό !
5. Κοστίζουν χρήμα και ψυχολογική ηρεμία τους γείτονες τους, καταπατώντας περιουσίες, και πολλές φορές εκτελώντας ζώα για πλάκα, ζώα στα οποία βασίζεται ο άλλος για να φάει (αρνιά, αγελάδες, κλπ).
Για όλους αυτούς τους λόγους βρίσκω πολύ αστεία την κατάληξη του θύτη που γίνεται θήραμα.
Πολύ περισσότερο όταν οι συγκεκριμένοι, ανεξάρτητα αν αυτός αποδειχτεί και ο λόγος του θανάτου τους, είχαν δεχτεί επανειλλλημένες προειδοποιήσεις νε μην καταπατούν τις περιουσίες των ανθρώπων της περιοχήσ, κι όμως εξακολουθούσαν να πηγαίνουν στο συγκεκριμένο σημείο.
Τελικά το πλεονέκτημα αριθμού δεν ήταν και τόσο μεγάλο πλεονέκτημα.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήEnPlw said...
ΑπάντησηΔιαγραφήμηπως ειναι δυνατη η καταγραφη των "σιωπηλων" επισκεπτων του blog ανα ημερα (κατα μ.ο.)??
O μέσος όρος του doncat είναι τώρα στις 1890 επισκέψεις/ημέρα. Ανέβηκε από 800-900 που ήταν τον πρώτο καιρό και τα 1100-1200 τον Αύγουστο.
Τώρα οι ημερήσιοι επισκέπτες ξεπερνούν τους 2.500.
Ήθελα να ρίξω κι εγώ ένα ...νουμεράκι (το 222), αλλά με πρόλαβε ο Harry :(
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά η φράση:
"Σας αξιζει καποιος να σκοτωσει τα παιδια σας να δω τι κουλτουριαρικα θα κοπανατε τοτε."
δε μπορεί να φανεί στα ...στατιστικά ;)
Απλοικός όπως πάντα δεν μπορείς να συλλάβεις την διαφορά αντίδρασης ενός πολιτσμένου κράτους από την αυτήν του θιγμένου πολίτη. Και σε ένα ακόμη αστείο σχόλιο
ΑπάντησηΔιαγραφήσυγκρίνεις αυτά τα δύο.
Δεν περιμένει κανείς περισσότερα από σένα, που μοιάζει να δικαιολογείς τα πάντα στο όνομα της δύναμης, με τον τρόπο που ο κουτσός μιλάει συνέχεια για περπάτημα.
ΥΓ.Τι κάνουν τα αδέρφια σου στο Κόσοβο (όπως τα αποκαλείς) ;
Βλέπω έχεις και ένα μικρό πρόβλημα κατανόησης της εξέλιξης και τώρα συγκρίνεις κοινωνίες που διαφέρουν μερικές χιλιάδες χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ νόμς δεν έχει συναίσθημα, οι συναισθηματικές δημαγωγίες δεν είναι επιχείρημα.
Ο πολίτης που δεν μπορεί να αναμορφωθεί δεν μπορεί να εκτελείται από μία οργανωμένη κοινωνία πλέον.
Και για τις υπόλοιπες περιπτώσεις,κάθε νόμος προβλέπει και μία αποζημίωση για την περίπτωση λάθους.
Πως αποζημιώνεις έναν αθώο θύμα εκτέλεσης από το επίσημο κράτος, με απολογητική επιστολή στους συγγενείς;
"Συγνώμη ο δικαστής ήταν αφηρημένος εκείνη την μέρα και σκότωσε κατα λάθος τον πατέρα/αδερφό/γιό/ανηψιό σας".
Δεν είμαι υπέρ της θανατικής ποινής. Τώρα που γράφουμε τα σχόλιά μας, κάποιοι συνάνθρωποί μας εκτελούνται εν ψυχρώ στο όνομα της "δικαιοσύνης" αλλά και πολλοί, πάρα, πάρα, πολλοί άλλοι, πεθαίνουν από πείνα, έλλειψη φαρμάκων ή γιατρού ή από AIDS, είτε ζούνε "απομονωμένοι" όχι σε κελιά μελλοθανάτων, αλλά κοινωνικά μόνοι (π.χ. ΑΜΕΑ΄, ηλικιωμένοι, κ.α.). Στο όνομα .....?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ θανατική ποινή έχει περισότερους κινδύνους από όσους φαίνονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Κίνα τα όργανα όσων έχουν εκτελεσθεί πωλούνται από το κράτος.
Στην αμερική οι καταδικασμένοι σε θάνατο, και όχι μόνο, εκβιάζονται ανοιχτά να συμμετάσχουν σε πειράματα φαρμάκων με ανταλλάγμα μείωσης/μετατροπής ποινών.
Αλλά και τι να πει κανείς για αυτούς τους ηλικιωμένους/ες Παριζιάνους/ες που πέθαναν μόνοι στον καύσωνα του 8/2003 στο Παρίσι και τους βρήκαν οι σε διακοπές συγγενείς τους εβδομάδες μετά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως να πηγαίνει άραγε ό δείκτης Ντάου?
ΑπάντησηΔιαγραφήP/E ή Net Present Value?
ΑπάντησηΔιαγραφή... των μετοχών του ΧΑ του Βιετνάμ, της Γκάνας, της Sub-Saharan Africa, του Μπαγκλαντές ... και τους δείκτες θεαματικότητας των εκπομπών που βλέπουν οι "home alone" γέροντες και άλλοι. Το Cost/Benefit analysis μιάς ράμπας ή ασανσέρ για άτομα με κινητικά προβλήματα ....
ΑπάντησηΔιαγραφήGoodnite Athens! Good morning Vietnam!
Πες μου τι είδους μόνιτορ κοιτάς και ποιά κανάλια βλέπεις να σου πω ποιός είσαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι δε ξένοι επενδυτές έρχονται, έρχονται, έρχονται, .. όπου νάναι φτάνουν ... μόλις ο δείκτης XYZ παραγωγικότητας/ιδρώτα της εργασίας πιάσει ... (άντε καληνύκτα)
Όπως έχουν παρατηρήσει μερικοί, τις τελευταίες νύχτες κοιμάμαι αργά. Πέρνάω μία φάση αϋπνίας και αναγκαστικά ξενυχτάω. Κοιτάω το μπλογκ και παρατηρώ πως έχει μία δική του δυναμική. Σχεδόν δεν χρειάζεται ποστ για να υπάρξει, δημιουργεί μόνο του θέματα για συζήτηση. Πως έφτασε τώρα τα 240 σχόλια - χωρίς καν θέμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπα, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
ΑπάντησηΔιαγραφή755 σχόλια, να τα ...αφήσω;
Nikos Dimou said...
ΑπάντησηΔιαγραφή' Πως έφτασε τώρα τα 240 σχόλια - χωρίς καν θέμα...'
Πως λέμε δηλαδή: 'βαρέθηκα... μην το κάνεις θέμα' ;
χαμένο κορμί said:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΩ ΝΑ ΕΡΩΤΕΥΘΩ...
ΕΧΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ...
ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΛΛΕΣ.Αι ΣΙΧΤΙΡ Η ΠΑΛΙΟΖΩΗ! ΒΑΡΕΘΗΚΑ.
Εδώ κουραστήκαμε εμείς που είμαστε 25 πόσο μάλλον ο Δήμου που είναι και... (πόσο είπαμε;).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέσπα μερικές φορές ίσως λίγη ξεκούραση δεν βλάπτει... Αλλά μην ξεχαστείτε σας περιμένουμε πίσω ετοιμοπόλεμο.
Και μην ξεχνάτε. Η Απάντηση στο ερώτημα για την Ζωή, το Σύμπαν, τα Πάντα είναι ... 42
δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σκεφτόμαστε λογικά. αν έχουμε σκοπό την αγάπη, τότε λειτουργούμε ανθρώπινα. μπορούμε να απαντήσουμε λογικά σε οτιδήποτο, αρκεί να μην επιτρέπουμε να μας ελέγχει. η ψυχολόγος του καναλιού 9, του προδότη και τυχοδιώκτη ευαγγελάτου, ήταν στο δελτίο και μιλούσε για το φονικό. ντυμένη παπαγάλιζε το πόρισμα των ιατροδικαστών.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Απλά δεν έχουν να πουν κάτι γιατί μετά από το δέκατο post το αρχικό subject χάνεται στα άσχετα σχόλια..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλες οι συζητήσεις που κάνουμε στην ζωή καταλήγουν σε κάτι άλλο. Ξεκινάς από το χ θέμα και αλυσιδωτά καταλήγεις πολύ μακριά. Με τέτοια ποικιλία κατεύθυνσης ώστε να φαίνεται οτι πορεύεται σχεδόν μόνη της η κουβέντα. Όσες φορές και να τεθεί το ίδιο θέμα θα έχει διαφορετική εξέλιξη στην διάρκεια της συζήτησης.
Και οδηγείται όλο και πιο μακριά όσο διαρκεί.
Αυτό το μακριά άλλοι το βλέπουν σαν απομάκρυνση, άλλοι ως πρόοδο.
Αναρωτιέμαι αν θα γράφαμε ακόμη στο πρώτο θέμα του Blog αν δεν είχε προκύψει το δεύτερο για να μας διακόψει, και μετά το τρίτο για να μας διακόψει και από το δεύτερο.
ΑπάντησηΔιαγραφήχεχε
Kαλημέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι ούτε κλείνουμε το blog ούτε το αλλάζουμε.
Συνεχίζουμε!
mickey said...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπα, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
755 σχόλια, να τα ...αφήσω;
Τρι Νοε 28, 01:46:30 πμ
******
Έλα βρε Μιχάλη, διάλογος synas Kapsokalyva είναι όλα τα σχόλια.
Μου θυμίζουν τις προεκλογικές συγκεντρώσεις στην Ελλάδα των 80's όπου υπήρχαν λεοφωρεία με ....χειροκροτητές που πήγαιναν από πόλη σε πόλη.
Για να μην πω για τους φαντάρους κατά την διάρκεια της εθνοσωτηρίου επαναστάσεως...
Έτσι φτάνω για πλάκα στην χιλιάρα.
Γι' αυτό σε παρακαλώ δώσε τη μπάλα, τήρησε το fair play ως gentleman.
doctor